Heldquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel hoor, hier wel.
http://championchip.cz/ne(...)/1/0/link?vyhledat=0
Remco loopt nog wel uit, geen stres.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef Columbiafan het volgende:
Het wordt wel nog een spannende strijd met Van Wilder, die zelfs tijd goed gemaakt heeft.
Waekersjvold (NOR) conclut ce chrono en 33'31"40.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Waerenskjold is gewoon afgestapt nadat hij 31e lag bij het laatste tussenpunt. Die moet wel op z'n snufferd zijn gegaan in de eerste paar meters.
twitter:Bahrain_Merida twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 14:05:12🏥 MEDICAL UPDATE➡️ Mark #Padun crash reported at @TourOfAustria 👨🏻⚕️ First diagnosis is neck injury, a cut and broken ribs. Mark is stable.🔜 Further info late in the afternoon.Get well soon Mark! reageer retweet
Matig.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Evenepoel zou tweede geworden zijn.
Die Evenepoel is gewoon ff een Belgische hype om nog wat te vieren te hebben. Wanneer je echt een kanjer bent rij je als junior alle beloften naar huis. Ik ken er een die dat deed ...... zoek maar eens op NK tijdrijden wat jaren terug. Nee ik noem geen naam 😜quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Evenepoel zou tweede geworden zijn.
Mathieu van der Evenepoel is al voorbij gestreefd voordat hij de overstap überhaupt gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Evenepoel is gewoon ff een Belgische hype om nog wat te vieren te hebben. Wanneer je echt een kanjer bent rij je als junior alle beloften naar huis. Ik ken er een die dat deed ...... zoek maar eens op NK tijdrijden wat jaren terug. Nee ik noem geen naam 😜
Mooi man.twitter:StueyOG twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 15:30:32I got tachycardia during the TDF Stage Live on TV & it sat on 230-240bpm for 40mins. It eventually stopped 10kms to go,I managed to get back to the front and finish 10th.Then it was off to the hospital for tests, where they induced cardiac arrest,then gave me the OK to continue. https://t.co/fqxJOIrqLY reageer retweet
Alarcon is daar niet aan de start verschenen. #worriedquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De bijzonder lelijke Mark Donovan won vandaag in de Aosta Vallei. Gisteren was het niet best, maar vandaag liet ie dan toch maar even zien waarom ie vooraf favoriet was.
Franse Bask Cyril Barthe rolde dan weer het veld op in Portugal.M'n Muriasgoden zijn na een korte pauze meteen weer in vorm.
quote:Raymond Kerckhoffs (@raykerckhoffs) Tweeted:
Het bizarre verhaal over een rennersvrouw die de Rabobank wielerploeg probeerde te chanteren. Morgen in De Telegraaf. Must read. https://twitter.com/raykerckhoffs/status/1017865323482099712?s=17
Leuke comments.quote:
twitter:HCoenen twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 23:10:49@raykerckhoffs Ben nu al benieuwd! Heb ook nog een mooi verhaal (van manager van Gilbert) hoe Breukink Gilbert niet naar de Rabobank haalde, etentje (door manager van Gilbert betaald) wel declareerde en daardoor later via de achterdeur bij Rabobank verdween... reageer retweet
twitter:BreukEB twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 22:54:15@raykerckhoffs Wat zeg je me nou? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |