SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:ronanvzandbeek twitterde op maandag 03-08-2015 om 19:04:4240 km/h een heuvel op rijden met kasseien.. Doe eens ff normaal! reageer retweet
Put these foolish ambitions to rest.
Ride Londonquote:Op zondag 29 juli 2018 11:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zit weer helemaal in de hype van het wielrennen en ieder jaar volg ik dan wat koersen totdat het voetbal weer begint. Welke koers kan ik nu volgen!?!?
Ik gok Volta a Portugal met allemaal opgevoerde brommers die rijden alsof hun leven ervan af hangtquote:
8 W/kg , niets aan de hand en gewoon doorlopenquote:Op zondag 29 juli 2018 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok Volta a Portugal met allemaal opgevoerde brommers die rijden alsof hun leven ervan af hangt
Ewan, Greipel, Cavendish, Nizzolo en nog een paar middelmatige sprinters doen ook meequote:Op zondag 29 juli 2018 12:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Viviani vs. Ackermann? Weinig sprinters aan de start wel.
Ewan, Greipel, Cavendish, Bauhaus, Walscheid, Matthews, Modolo, McLay, Trentin, Halvorsen, Jakobsen, Guardini, Bonifazio, Barbier, Consonni, Minali, Nizzolo, ik noem het niet helemaal niks.quote:Op zondag 29 juli 2018 12:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Viviani vs. Ackermann? Weinig sprinters aan de start wel.
Heb je zaterdag al aangekruist in je agenda?quote:Op zondag 29 juli 2018 10:32 schreef Columbiafan het volgende:
Zeer benieuwd of Lenny daadwerkelijk start in Denemarken.
Acker lag al op zijn Arschquote:Op zondag 29 juli 2018 17:57 schreef wimderon het volgende:
BORA heeft geen vertrouwen in Pascal A., dat ze McCarthy en Kennaugh in de aanval sturen?
Is dat van Ewan een feit of een interpretatie?quote:Op zondag 29 juli 2018 18:10 schreef wimderon het volgende:
Ewan die zich nog terug had laten zakken uit de kopgroep al helemaal weg, Trentin al tijden op hangen en wurgen in het peloton.
Met Wait levert wederom broddelwerk af.
Verdween met 130 te gaan uit de kopgroep en opgave werd gemeld met 60 te gaan.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat van Ewan een feit of een interpretatie?
Werd gewoon gelost volgens mij, voor de tactische variant was dat nog veel te vroeg.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verdween met 130 te gaan uit de kopgroep en opgave werd gemeld met 60 te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |