Nou, je hebt je wens hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk niet voor het laatst dit weekend, het Wilhelmus
Viel me gisteren ook op ja, hoewel ik dan ineens begon te twijfelen of dit er vorige race niet ook al was, maar niet dusquote:Op zondag 29 juli 2018 11:21 schreef franklop het volgende:
Ah ze hebben de timing ook maar de F1 layout gegeven
Johnny Herbert kan anders ook wel verschrikkelijke onzin lullen.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:29 schreef bokkepoot het volgende:
Ik kijk hem maar even gemute..
Want valsecchi
Valsecciquote:Op zondag 29 juli 2018 11:29 schreef bokkepoot het volgende:
Ik kijk hem maar even gemute..
Want valsecchi
"ietsa unnabielieeevaahbal!! Aija dòwnta nowh howwa héé meejda thies correnna!!"quote:
Dat enthousiasme alleen al is voor mij genoegquote:Op zondag 29 juli 2018 11:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"ietsa unnabielieeevaahbal!! Aija dòwnta nowh howwa héé meejda thies correnna!!"
Ben bang dat het een kwestie word van gewogen en te licht bevonden voor een F1 zitjequote:
Dit valt gewoon in de categorie 'shit happens'.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ben bang dat het een kwestie word van gewogen en te licht bevonden voor een F1 zitje
Denk het ook ja.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ben bang dat het een kwestie word van gewogen en te licht bevonden voor een F1 zitje
Ik bedoel meer zijn hele F2 carrière.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit valt gewoon in de categorie 'shit happens'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |