SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, ik was bezig iets te zoeken. En het duurde nogal lang voordat ik het gevonden had. Wel weer een hoop andere dingen gevonden waarvan ik niet eens wist dat ik ze nog had.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:08 schreef Melting het volgende:
Volgens mij hangt livelink nog in het andere topic.
Zeker op basis van de 2e helft.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel verdiend, voor zover ik her gezien heb
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik was bezig iets te zoeken. En het duurde nogal lang voordat ik het gevonden had. Wel weer een hoop andere dingen gevonden waarvan ik niet eens wist dat ik ze nog had.
En vanochtend heb ik ook al langdurig gezocht naar een bibliotheekboek. Sinds mijn dochter vakantie heeft is ze elke dag alles aan het hersturctureren en reorganiseren en ben ik vervolgens alles kwijt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik was bezig iets te zoeken. En het duurde nogal lang voordat ik het gevonden had. Wel weer een hoop andere dingen gevonden waarvan ik niet eens wist dat ik ze nog had.
En vanochtend heb ik ook al langdurig gezocht naar een bibliotheekboek. Sinds mijn dochter vakantie heeft is ze elke dag alles aan het hersturctureren en reorganiseren en ben ik vervolgens alles kwijt.
Ja, dat is het precies. En dat ik nu de hele tijd misgrijp is heel vervelend.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In je eigen "rommel" kan je alles vinden, dat idee? Dat ken ik iig wel.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is het precies. En dat ik nu de hele tijd misgrijp is heel vervelend.
Ze heeft ook oude kerstlampjes gevonden en in de tuin gehangen. Ik zit nu de hele tijd naar feestelijk knipperende kerstverlichting aan te kijken
Whaha.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is het precies. En dat ik nu de hele tijd misgrijp is heel vervelend.
Ze heeft ook oude kerstlampjes gevonden en in de tuin gehangen. Ik zit nu de hele tijd tegen feestelijk knipperende kerstverlichting aan te kijken
Ze was er zelf in ieder geval heel blij mee. Ik wacht op het eerste commentaar van de buren.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:18 schreef livelink het volgende:
Hier gaat mijn Utrechtse hart toch wel sneller van kloppen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
Someweher Van Westside Story, maar dan een rip-off
Ik heb de leonard bernstein cd van Westside Story, maar dit is wel een rare versie.quote:
De Kroaten kunnen gewoon niet meer.quote:
Scheelt dat ze voor penalty's niet zoveel hoeven te lopen.quote:
Van de middenstip naar de penaltystip..... is nog een heel eind.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Scheelt dat ze voor penalty's niet zoveel hoeven te lopen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Maar melting kan dit wel met het oog op Thailand?
Ja.... die had het al zo zwaar.quote:
Ik zet al mijn geld op Rusland. Ook nog de steun van het publiek en de euforie van die goal net. Kan bijna niet misgaan.quote:
Ik gok toch nog op Kroatië. Mits de keeper fit blijft.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zet al mijn geld op Rusland. Ook nog de steun van het publiek en de euforie van die goal net. Kan bijna niet misgaan.
Ik hou het op het effect van het thuisland.quote:
Mijn gras is het antwoord op die vraag vergetenquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn gras is het antwoord op die vraag vergeten?
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn gras is het antwoord op die vraag vergeten?
Hoi Diaan.quote:
Bij mn zus en zwager is het gras nog heerlijk groen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn gras is het antwoord op die vraag vergeten
Ja, dan zou ik ook sproeien, maar mijn gras is niet net gezaaid en moet zich dus kunnen redden zonder dat ik ga sproeien.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij mn zus en zwager is het gras nog heerlijk groen.
Maar mn zwager (hovenier) heeft die nieuwe tuin net een paar weken af, dus die sproeien nog echt. (en terecht)
Op deze manier raak ik al mijn geld kwijtquote:
Ik tune net in. Ondertussen kijken we ook naar de penalty's.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Diaan.
Je kan nog een kwartiertje meepikken.
Heb je geld ingezet?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Op deze manier raak ik al mijn geld kwijt
en Rusland.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:46 schreef Melting het volgende:
Nu een erg slechte penalty van Kroatië.....
Nee hoor. Mijn broertje en neefje ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:47 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ik de enige ben die hoopt op Rusland.
Zo wordt een goede penalty inderdaad genomen.quote:
Nu moet Engeland winnen van Kroatië.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:51 schreef livelink het volgende:
Ik vind het echt jammer voor de Russen. Als gastland had ik ze graag nog een ronde verder gegund.
Ik had het ze op een ander toernooi meer gegund, dit is me teveel een Putin showquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:51 schreef livelink het volgende:
Ik vind het echt jammer voor de Russen. Als gastland had ik ze graag nog een ronde verder gegund.
Frankrijk moet toch wereldkampioen worden zou je zeggen.quote:
Klopt. Ze moeten sowieso winnen van de Belgen. Want die mogen niet in de finale komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Frankrijk moet toch wereldkampioen worden zou je zeggen.
Van mij wel hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Ze moeten sowieso winnen van de Belgen. Want die mogen niet in de finale komen.
Dat vond ik juist niet. Ik had juist het gevoel dat dit echt iets was waar het Russische volk nou gewoon oprecht blij van werd. Los van alle politiek.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had het ze op een ander toernooi meer gegund, dit is me teveel een Putin show
De Belgen gaan het toernooi winnen.quote:
Ik heb geen voorkeur. Ik hoop dat de ploeg die het meest aanvallend voetbalt dan wint.quote:
Ja dat is ook zo. Vaak is dat niet het geval. Maar ik heb wel een zwak voor Engeland.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur. Ik hoop dat de ploeg die het meest aanvallend voetbalt dan wint.
Graag gedraaid.quote:
Ja, hoor. Ik hou het nog wel tot middernacht vol denk ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik zo dan even wat muziekjes draaien?
Ik denk het ook. Als jij nu Jump like Insomnia draait.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:08 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm inloggen ging niet soepel, maar geloof dat ik nu op de stream zit.
Fijne avond!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik haak af. Drukke dag gehad vandaag en ga nu maar eens lekker languit op de bank tv kijken.
Fijne avond nog!
Si!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Als jij nu Jump like Insomnia draait.
Die Nickleback/creed mashup, niet de beste, maar vond het wel grappigquote:
Oh die, die maakte eerlijk gezegd niet zo heel veel indruk op mequote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die Nickleback/creed mashup, niet de beste, maar vond het wel grappig
Ik vind mashups ook vaak wel grappig, ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik klier nu ook maar wat aan, maar mashups vind ik meestal wel tof, dus dat is het begin
Goed en Avondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar lijkt me dat.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker, ik zit nu in de tuin met 26 graden en een duveltje. Prima
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed en Avond
Ik kom zo verder leuten, nu eerst even water geven aan mn planten....
HolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maandje Griekenland. Dat klinkt wel als tot rust komen, ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
Pa is net terug vaan een maandje Griekenland, "och dan kreeg ik het warm en liep ik even de zee in"
Pensionado en buiten het seizoen, dan kan dat zeggen zequote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Een maandje Griekenland. Dat klinkt wel als tot rust komen, ja.
ik ga morgen effe een duik nemen denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
Pa is net terug vaan een maandje Griekenland, "och dan kreeg ik het warm en liep ik even de zee in"
Zou het niet doen, lekker binnen blijven zitten johquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga morgen effe een duik nemen denk ik
het is hier 32 graden, ik heb verkoeling nodigquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zou het niet doen, lekker binnen blijven zitten joh
Dan koop je maar een koelcelquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is hier 32 graden, ik heb verkoeling nodig
Wel een van synthetische stof dan, dat helpt het best.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoe duur!Effe trainingsbroek aan trekken, kutmuggen!
Wel voorzichtig met vuur dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel een van synthetische stof dan, dat helpt het best.
Ja, maar weefsel is "dichter" dus komen muggen lastiger door.quote:
onesie aangetrokkenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel een van synthetische stof dan, dat helpt het best.
Dus nu ben je echt een chickie haha. Kuiken dus, die dingen zijn vaak zo Vout.quote:
nee heb een chewbacca onesie aanquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus nu ben je echt een chickie haha. Kuiken dus, die dingen zijn vaak zo Vout.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Hoi kanjer, hoe is het al daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier de afgelopen dagen zo warm... en aangezien ik (zoals je weet) geen volle grond heb drogen die bakken snel uit, dus altijd even in de avond mijn planten voorzien van wat kraan water.(Kraan water... Mag eigenlijk niet
mja ik heb geen regen water dus wat moet ik anders....)
Kan je ook zo praten?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee heb een chewbacca onesie aan
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi kanjer, hoe is het al daar?
Het is hier de afgelopen dagen zo warm... en aangezien ik (zoals je weet) geen volle grond heb drogen die bakken snel uit, dus altijd even in de avond mijn planten voorzien van wat kraan water.(Kraan water... Mag eigenlijk niet
mja ik heb geen regen water dus wat moet ik anders....)
hier is het geweldig, lekker aan de zuip nu! Ben 2 daagjes vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max 1 uur, morgen drukke dag..quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ga je nog verlengen Zook? Zo ja dan log ik ook ff in om te komen luisteren.
Stomme vraag misschien maar met je Spaanse vent, waarom ben jij niet veel eerder verhuist? Ik zou het god domme wel weten hoor als ik een Spaanse aan de haak sla....quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier is het geweldig, lekker aan de zuip nu! Ben 2 daagjes vrij
ik ben overal voor in, charmed_angel, rafeiro, alles,quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bummer maar wellicht wil Eggs het van je over nemen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ben overal voor in, charmed_angel, rafeiro, alles,
hij wilde niet, ik wilde al 10 jaaar eerderquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien maar met je Spaanse vent, waarom ben jij niet veel eerder verhuist? Ik zou het god domme wel weten hoor als ik een Spaanse aan de haak sla....
Je ventje wilde niet dat je naar Spanje kwam..... Hmmmz Hoeveel dinnetjes had hij daar dan wel niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij wilde niet, ik wilde al 10 jaaar eerder
Ik laat het over aan de nachtploeg. Ik ga zometeen richting bed. Dank je wel Rafeiroquote:
Gelukkig, gevaarlijk spul dat.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, vrij nuchter... LSD durf ik voorlopig niet meer
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je ventje wilde niet dat je naar Spanje kwam..... Hmmmz Hoeveel dinnetjes had hij daar dan wel niet?
Slaap lekker Livequote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik laat het over aan de nachtploeg. Ik ga zometeen richting bed. Dank je wel Rafeiro
mwa gevaarlijk is het niet, ik overtrad zelf de regels, dan is het logisch dat ik m voor mn kiezen krijg.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig, gevaarlijk spul dat.Lees het boek, de moeder van David S.
Als je die niet al kent.
Welterusten.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik laat het over aan de nachtploeg. Ik ga zometeen richting bed. Dank je wel Rafeiro
het is hier een uur vroeger, heerlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan of wil je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mwa gevaarlijk is het niet, ik overtrad zelf de regels, dan is het logisch dat ik m voor mn kiezen krijg.
Nouja ik dronk 8 halve liters desperado's, dus ik was vrij dronken, tegen de tijd dat dat uit ging werken nam ik LSD.... in je kater LSD nemen, met alcohol. Dat is best vragen om problemen, het was ook nog de sterkste zegel die ik heb gezien, dus ja.... LSD had gelijk, ik was dom, ik kreeg m keihard voor mn kiezen.quote:
Toch hoop ik dat Zook mijn verzoekje gaat draaien. Ik ben niet voor niets je held (zoals in mijn onderschrift) CA.quote:
owjaaaaaaquote:Op zondag 8 juli 2018 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat Zook mijn verzoekje gaat draaien. Ik ben niet voor niets je held (zoals in mijn onderschrift) CA.
Lekker alternatiefquote:Op zondag 8 juli 2018 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
Eggs is dit beetje goed naar jouw smaak?
Vind het zelf wel lekker
ik vind het ook lekkerquote:Op zondag 8 juli 2018 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
Eggs is dit beetje goed naar jouw smaak?
Vind het zelf wel lekker
Gevaarlijk dus.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja ik dronk 8 halve liters desperado's, dus ik was vrij dronken, tegen de tijd dat dat uit ging werken nam ik LSD.... in je kater LSD nemen, met alcohol. Dat is best vragen om problemen, het was ook nog de sterkste zegel die ik heb gezien, dus ja.... LSD had gelijk, ik was dom, ik kreeg m keihard voor mn kiezen.
De eerste bad trip die ik kreeg was op die GOA, Horizons heette dat.... toen moest ik nog 3 uur uitzitten van mn trip.
Deze keer, waar ik het over heb met die alcohol,.... moest ik nog 9 uur uitzitten op die trip... vrij zwaar, en dan hou ik me nog in, het was kankerzwaar.
9 uur lang denken dat je kapot gaat, is best heftig.
Niet gevaarlijk, ik overtrad zelf de regels.... en dan is het gevaarlijk ja, dat is nu 2 a 3 jaar geleden en ik heb er nog last van, althans, ik merk het nog steeeds.quote:
Ok maar jij weet die regels en toch ging het mis..... Wat als iemand het neemt die de regels niet zo goed kent als jij?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk, ik overtrad zelf de regels.... en dan is het gevaarlijk ja, dat is nu 2 a 3 jaar geleden en ik heb er nog last van, althans, ik merk het nog steeeds.
Als je je aan de regels houdt, is er niet veel aan de hand
Dan is dat een sukkel.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok maar jij weet die regels en toch ging het mis..... Wat als iemand het neemt die de regels niet zo goed kent als jij?
Omdat ik zo dom was om te denken; ik heb de ervaring en dan kan het wel.... wrong shot, met Alice... ze zet je kei... mar dan ook keihard op je plaats, and it happened. Dus voorlopig durf ik niet meerquote:Op zondag 8 juli 2018 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok maar jij weet die regels en toch ging het mis..... Wat als iemand het neemt die de regels niet zo goed kent als jij?
Meer alcohol drinken, dan vinden ze je bloed niet lekker meer.... Tenminste dat helpt bij mij als ik bier zuip.quote:
weet je hoeveel alcohol erin mij zitquote:Op zondag 8 juli 2018 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meer alcohol drinken, dan vinden ze je bloed niet lekker meer.... Tenminste dat helpt bij mij als ik bier zuip.
Meer dan bloed?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoeveel alcohol erin mij zit
Gelukkig want ik meen het, het is gevaarlijk spul! Jij vind van niet maar als het bij jou al bijna serieus fout gaat...........quote:Op zondag 8 juli 2018 00:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat ik zo dom was om te denken; ik heb de ervaring en dan kan het wel.... wrong shot, met Alice... ze zet je kei... mar dan ook keihard op je plaats, and it happened. Dus voorlopig durf ik niet meer
Het is niet gevaarlijk, alleen verkeerd gebruik zoals ik deed, is gevaarlijk..... behoorlijk gevaarlijkquote:Op zondag 8 juli 2018 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig want ik meen het, het is gevaarlijk spul! Jij vind van niet maar als het bij jou al bijna serieus fout gaat...........
Blijkbaar niet genoeg, of je moet bier gaan drinken.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoeveel alcohol erin mij zit
vodka pepsi max drink ik nu, bier komt me neus uitquote:Op zondag 8 juli 2018 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg, of je moet bier gaan drinken.
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:17 schreef EggsTC het volgende:
Die charmed_angel en ik gaan nog een keer trouwen.
Nou effe serieusquote:Op zondag 8 juli 2018 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
c_a heeft Feyenoord in haar ondertitel staan, sws al +50 natuurlijk
Geen idee, ik zag je voorbij komen in WK (volgens mij), maar dat is te weinig om daarover te oordelenquote:
wk? Daar kom ik zelden. Ik ben voor Engeland, jij?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag je voorbij komen in WK (volgens mij), maar dat is te weinig om daarover te oordelen
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op verzoek van mij aangezien CA weer langs komt mag ze ook wel 1 van haar favo's horen.
Fixed.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
c_a heeft Feyenoord in haar ondertitel staan, sws al -150 natuurlijk
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:20 schreef ToT het volgende:
Wat is dit voor een fakking reünie hier zeg?
Nog even en KKJ komt hier ook binnenwandelen!
Zit Zook op z'n kazoo te blazen op de radio of zo?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga na de wedstrijd hier kijken en ineens al die R49-oldbies hier, heel vreemd
ToTquote:Op zondag 8 juli 2018 00:20 schreef ToT het volgende:
Wat is dit voor een fakking reünie hier zeg?
Nog even en KKJ komt hier ook binnenwandelen!
ik had zin in fok. En opeens allemaal E49-oldbies hierquote:Op zondag 8 juli 2018 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga na de wedstrijd hier kijken en ineens al die R49-oldbies hier, heel vreemd
Van de overgebleven teams denk ik dat Frankrijk de finale wint, qua spel hoop ik eigenlijk België, maar zij mogen niet winnen en op een goeie dag kan Kroatië mooie dingen voor elkaar krijgen. Zolang Engeland Rashford niet opstelt biedt dat team te weinig creativiteit volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wk? Daar kom ik zelden. Ik ben voor Engeland, jij?
Je vraagt t niet aan mij maar mijn Favo is Belgie, al denk ik dat Frankrijk gaat winnen.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wk? Daar kom ik zelden. Ik ben voor Engeland, jij?
Echt wel! Zo jammer dat die toen gestopt was!quote:Op zondag 8 juli 2018 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ToTHet is gewoon gezellie...
I wish......
Mijn radio-equipment is gestolen (microfoon, koptelefoon, boxjes), anders zou ik nu gewoon na deze show mijn show opzettenquote:Op zondag 8 juli 2018 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit Zook op z'n kazoo te blazen op de radio of zo?
Oh nee wacht, dat was jij!
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn radio-equipment is gestolen (microfoon, koptelefoon, boxjes), anders zou ik nu gewoon na deze show mijn show opzetten
Ik ben sowieso tegen de belgenquote:Op zondag 8 juli 2018 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van de overgebleven teams denk ik dat Frankrijk de finale wint, qua spel hoop ik eigenlijk België, maar zij mogen niet winnen en op een goeie dag kan Kroatië mooie dingen voor elkaar krijgen. Zolang Engeland Rashford niet opstelt biedt dat team te weinig creativiteit volgens mij.
Die loopt al lang vrij rond en heeft me in meerdere topics hatelijk bejegend dus van mij hoeft ze hier niet meer langs te komen......quote:Op zondag 8 juli 2018 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel! Zo jammer dat die toen gestopt was!
Maar laat je Pinda goftedomme eindelijk 'es vrij uit je kelder man!Kan ze ook weer gaan posten hier!
Al een hele tijd geleden hoor, maar is wel kut. Ben ook niet verzekerd daarvoor en heb niet moeite genomen om die dingen weer te kopen...quote:
Voetbal kenner!quote:Op zondag 8 juli 2018 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van de overgebleven teams denk ik dat Frankrijk de finale wint, qua spel hoop ik eigenlijk België, maar zij mogen niet winnen en op een goeie dag kan Kroatië mooie dingen voor elkaar krijgen. Zolang Engeland Rashford niet opstelt biedt dat team te weinig creativiteit volgens mij.
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die loopt al lang vrij rond en heeft me in meerdere topics hatelijk bejegend dus van mij hoeft ze hier niet meer langs te komen......
Je probeert te stoppen met alcohol?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:26 schreef ToT het volgende:
Sow, dit 2e blikje Gladiator daat me deze nacht niet meer lukken.Normaal niet zo veel problemen mee.
En ja; mijn poging te stoppen is jammerlijk gefaald!Maar da's nu ook ff wegens omstandigheden.
Schaf dan ff wat spul aan bij de Action of zo man! Hoeft niet zo duur te zijn!quote:Op zondag 8 juli 2018 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al een hele tijd geleden hoor, maar is wel kut. Ben ook niet verzekerd daarvoor en heb niet moeite genomen om die dingen weer te kopen...
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn radio-equipment is gestolen (microfoon, koptelefoon, boxjes), anders zou ik nu gewoon na deze show mijn show opzetten
Omdat je lever je bloed probeert te zuiveren, daar veel water voor nodig heeft en het gevolg is dat je moet pissen.quote:
Ja, het is een ui in een ui, dat vind ik gewoon grappig en ik heb geen haat naar haar. Andersom heb ik blijkbaar iets fout gedaan maar ik weet niet wat.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]Oew....
Maar je gebruikt nog steeds wel haar ui?
Oeh, gefeliciteerdquote:Op zondag 8 juli 2018 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
ProbeerDE!
Althans te minderen, nu met dit op komst:
[ afbeelding ]
aha!quote:Op zondag 8 juli 2018 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat je lever je bloed probeert te zuiveren, daar veel water voor nodig heeft en het gevolg is dat je moet pissen.
Welke vrouw niet!quote:Op zondag 8 juli 2018 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, zo herken ik c_a wel weer echt goed, zo'n enorm kleine blaas
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
ProbeerDE!
Althans te minderen, nu met dit op komst:
[ afbeelding ]
Okee dan.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, het is een ui in een ui, dat vind ik gewoon grappig en ik heb geen haat naar haar. Andersom heb ik blijkbaar iets fout gedaan maar ik weet niet wat.
CA is nog ouderquote:Op zondag 8 juli 2018 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]Eggs anders! Rijgt meteen een 9 jaar oudere dame an z'n paarsgepunte lans!
Dat mag nu zekerquote:Op zondag 8 juli 2018 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga even een biertje uit de koelkast halen
Naatjes worden grootquote:Op zondag 8 juli 2018 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga even een biertje uit de koelkast halen
Thx man!quote:Op zondag 8 juli 2018 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, gefeliciteerdMaar ben je zo'n enorme zuiplap dat je probeert te minderen?
Mijn vader drinkt gewoon nog steeds prima 2 wijntjes... En jouw alcohol maakt niet uit voor de baby right
Die TOT he, gewoon asians knallen alsof het niets isquote:Op zondag 8 juli 2018 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Hehehe ja nou vroeger dronk ik gewoon echt te veel whisky.
Toen op de speciaalbiertjes en gewone pilsjes overgestapt; nog steeds te veel.
Nu hou ik het op 1 à 2 blikkies Gladiator per avond en ook regelmatig gewoon niets.
Maar we hebben ff wat gezeik met wat Tokkie-buren die van het kamp af komen en ik heb gewoon ff wat extra (vloeibare) rust nodig nu!
quote:
En dan luister je nu R49 met deze muziek, dat is niet echt rustig hehquote:Op zondag 8 juli 2018 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Hehehe ja nou vroeger dronk ik gewoon echt te veel whisky.
Toen op de speciaalbiertjes en gewone pilsjes overgestapt; nog steeds te veel.
Nu hou ik het op 1 à 2 blikkies Gladiator per avond en ook regelmatig gewoon niets.
Maar we hebben ff wat gezeik met wat Tokkie-buren die van het kamp af komen en ik heb gewoon ff wat extra (vloeibare) rust nodig nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |