quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Thx nog "KennyPowers" voor de naam van het nummer
Als dan Berg de kans krijgt is er nog niks aan de hand.quote:
Picsquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb Turks brood met een gehakt/groente vulling vanavond
Dan moet Kroatië eens niet zo zenuwpezig spelenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, Rusland wil voetballen en Kroatieje ook.
Had je gisteren ook al. Eentonig.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb Turks brood met een gehakt/groente vulling vanavond
Klopt, ik maak altijd voor een paar dagen etenquote:
It's coming homotwitter:grimmers twitterde op zaterdag 07-07-2018 om 16:31:26OMG if England win AND it’s Pride....It’s Coming Homo! 🌈⚽️ reageer retweet
Zo'n Turks brood is toch niet lekker meer danquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, ik maak altijd voor een paar dagen eten
Als ze het al niet durven tegen Ruslandquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet Kroatië eens niet zo zenuwpezig spelen
De helft in vershoudfolie in de koelkast, is nog helemaal goed dag erna hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n Turks brood is toch niet lekker meer dan
clubvoetbal > WKquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:44 schreef Zorro het volgende:
Ik besef me net pas dat hierna nog maar 4 relevante wedstrijden zijn en dan is het WK alweer afgelopen
Is toch primaquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:44 schreef Grifte het volgende:
Dat laat vlaggen neemt soms wel extreme vormen aan.
De echte WK sfeer is toch altijd al weg rond de kwartfinalesquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:44 schreef Zorro het volgende:
Ik besef me net pas dat hierna nog maar 4 relevante wedstrijden zijn en dan is het WK alweer afgelopen
En dan bijna weer clubvoetbalgenotquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:44 schreef Zorro het volgende:
Eensch, zo'n WK/EK gaat eigenlijk na de groepsfase als een nachtkaarsje uit qua sfeer.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De echte WK sfeer is toch altijd al weg rond de kwartfinales
Die hebben al mazzel sinds september 2016.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zweden kan er niets van. Dat wisten we allang, maar die hebben al een paar keer dikke mazzel gehad.
Behalve als je er zelf in zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup sowieso als we uit het drie wedstrijden per dag ritme zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eensch, zo'n WK/EK gaat eigenlijk na de groepsfase als een nachtkaarsje uit qua sfeer.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:
Ik kijk nu op de Beebsquote:
BBC, blacked!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kijk nu op de Beebsmag ik vast al helemaal niet zeggen
Geen bier en bitterballen voor jou deze rondequote:
Klopt, normaal beetje water over de bovenkant, maar was ik nu vergeten.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Op het randje hoor dat brood, had niet veel langer gebakken moeten zijn.
BBC smerig chauvinistischquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:51 schreef Zorro het volgende:
Grappig. Ik keek op BBC. "We hebben niks te vrezen van die Zweden" "Wij zijn zo enorm goed met standaardsituaties" "Goede helft"
Schakel naar de Belg, eerste wat ik hoor "Allebei heel zwak, lijkt nergens op, dodelijk saai"
Nederland 4 jaar geleden?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit wordt de minste halve finalist sinds jaren
Minder dan Uruguay 2010?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit wordt de minste halve finalist sinds jaren
Maar dat Nederland had wel kwaliteit.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland - Oeroekwee in 2010 was ook geen super affiche....
Kan toch niet slechter zijn dan dit.quote:
Hahah wat? Alleen die poule was al legendarisch.quote:
Die konden er helemaal niets van hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hahah wat? Alleen die poule was al legendarisch.
Ferguson staat er ook bij :pquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:52 schreef wattel het volgende:
[..]![]()
Dat ongeloof bij het gepruts van Sterling was ook mooi.
jij vraagt toch om halve finale halve tammequote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hahah wat? Alleen die poule was al legendarisch.
Dat Nederland werd/wordt vooral overschat, er zat wel wat kwaliteit maar ze speelde gewoon een matig toernooi maar alles zat ontzettend mee, en steeds relatief makkelijke tegenstanders (op Brazilië na).quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Maar dat Nederland had wel kwaliteit.
Het zit vrijwel altijd mee als je ver komt in een toernooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat Nederland werd/wordt vooral overschat, er zat wel wat kwaliteit maar ze speelde gewoon een matig toernooi maar alles zat ontzettend mee, en steeds relatief makkelijke tegenstanders (op Brazilië na).
jup, pauzes zijn te lang na de achtste finale dus wordt het een nachtkaars (tenzij je er zelf nog in zit)quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar scheelt nogal wat voor tegenstanders je treft. Engeland heeft dat nu en Nederland (in iets mindere mate) in 2010. Zo bedoelde ik het meer.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het zit vrijwel altijd mee als je ver komt in een toernooi.
Kroatie.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Wat zijn die Engelsen vermoeiend. Ik hoop zo dat ze eruit vliegen. Maar wie moet ze tegen houden
Hopelijk doen de Russen dat, op of buiten het veld.
nou dat had de wereld mooier gemaakt zegquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Besef dat dat Polen - Wales had kunnen zijn als de pingels iets anders vielen
Benieuwd of we over twee jaar weer een lollerhelft aan één kant van het schema hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Besef dat dat Polen - Wales had kunnen zijn als de pingels iets anders vielen
EK zouden ze gewoon loting moeten doen met alles uit één pot. Dat zou genot zijn!!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of we over twee jaar weer een lollerhelft aan één kant van het schema hebben.
na 8e finales bij mijquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Argentinië als finalist 4 jaar geleden was ook vrij pover.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uruguay was 8 jaar geleden wel een heel magere halve finalist. Turkije in 2002 was ook niet veel.
Die kant van het schema was toen ook wel veel makkelijker.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Argentinië als finalist 4 jaar geleden was ook vrij pover.
Niet mee eens. Is denk ik meer persoonlijke smaak wat goed voetbal is, maar wat mij betreft werden de kwaliteiten optimaal benutquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat Nederland werd/wordt vooral overschat, er zat wel wat kwaliteit maar ze speelde gewoon een matig toernooi maar alles zat ontzettend mee, en steeds relatief makkelijke tegenstanders (op Brazilië na).
Don't care.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:07 schreef PSVCL het volgende:
Rust bij Anderlecht - #PSV: 1-2. Voor PSV scoorden Pereiro en De Jong.
Bedankt Jaapquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:07 schreef PSVCL het volgende:
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:07 schreef PSVCL het volgende:
Misschien smaak, maar kan ook dat de neutrale kijker er gewoon anders tegenaan kijkt.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Niet mee eens. Is denk ik meer persoonlijke smaak wat goed voetbal is, maar wat mij betreft werden de kwaliteiten optimaal benut
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
dan kun je daarin weer klagen dat het zo saai is
CL bijna binnenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:07 schreef PSVCL het volgende:
zat spectaculaire wedstrijden gezien inderdaad...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgend jaar weer lekker klagen dat de CL een kuttoernooi is.
Ik heb genoten van dit WK hoor
Bel- Japquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima WK'tje inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV zal de selectie flink uit moeten breiden i.v.m. alle schorsingen die ze onder leiding van van Bommel te verwerken zullen krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:07 schreef PSVCL het volgende:
Nee, de andere Harry.quote:
Je hebt nog over na Frankrijk - Denemarken...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn zaad is wel echt overleden deze wedstrijd.
Ik vind clubvoetbal echt wel minder leuk. Dan weet ik nooit echt waar ik me nu op moet focussenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al heb ik ook wel weer zin in clubvoetbal
Was een stabiele, constante, sterke groep maar denk dat als het geen Nederland was geweest ik ze ook had vervloekt.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien smaak, maar kan ook dat de neutrale kijker er gewoon anders tegenaan kijkt.
Niet dat je het nog ergens voor moest gebruikenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn zaad is wel echt overleden deze wedstrijd.
potter?quote:
Gewoon weer kampioen komend seizoenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:12 schreef wattel het volgende:
[..]
PSV zal de selectie flink uit moeten breiden i.v.m. alle schorsingen die ze onder leiding van van Bommel te verwerken zullen krijgen.
Nederland stug? Hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:13 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Was een stabiele, constante, sterke groep maar denk dat als het geen Nederland was geweest ik ze ook had vervloekt.:P
Zal een sterkere variant van Zweden zijn geweest denk ik. Een stugge ploeg met gevaarlijke spelers
Gewoon je club volgen en in het weekend je wedstrijdjes uitkiezen. Niks mis meequote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind clubvoetbal echt wel minder leuk. Dan weet ik nooit echt waar ik me nu op moet focussen
quote:
Ja dat is dus het probleem voor Mexquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je club volgen en in het weekend je wedstrijdjes uitkiezen. Niks mis mee
Hij is voor dertien clubs.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je club volgen en in het weekend je wedstrijdjes uitkiezen. Niks mis mee
Nee het geeft vooral veel rommel.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet dat je het nog ergens voor moest gebruiken
quote:
Nee joh, dik voor Engeland.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:16 schreef Stichting_NoFap het volgende:
die commentator is echt voor zweden
De cl was voor het eerst sinds jaren genot juist. Dit WK is echt kut. 5 leuke wedstrijden gezien ofzo. 4 jaar terug was veel beter.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Kevin Strootman zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Nederland had het zelfs beter gedaan in deze partij
Mwah, tegen Brazilië toch een sloot aan kansen weggegeven. Maar voor de mindere goden wel stug (en saai)quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
In 2010 ja.. Zeer lastige ploeg om tegen te spelen
Neejoh dit WK is wel prima. CL was dit jaar wel lekker jaquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De cl was voor het eerst sinds jaren genot juist. Dit WK is echt kut. 5 leuke wedstrijden gezien ofzo. 4 jaar terug was veel beter.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk dat van de Belgjes ook over drie dagen
Daar waren ze iets minder stug jaquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, tegen Brazilië toch een sloot aan kansen weggegeven. Maar voor de mindere goden wel stug (en saai)
Iemand hier is zeer madquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:17 schreef Eenskijken het volgende:
wat een KUTZOOI! KOMOP SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Robert Greenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:19 schreef KennyPowers het volgende:
Pickford is gewoon redelijk, maar dat is al heel wat vergeleken met Joe Hart.
JIJ BENT MODquote:
Stekelenburg godquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:19 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Daar waren ze iets minder stug ja![]()
En toch scoorden ze maar een keer toen
Zet maar een TR.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIJ BENT MOD
jij mag niemand voor dikzak uitschelden goser
TR? hwhahahahahahahahaquote:
Nederlandser dan hafcfan bestaat nietquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:21 schreef Sked het volgende:
Wat ben je trouwens voor waardeloze Italiaan als je nu al gaat avondeten
Geeft maar weer aan wat voor niveau de Denen hadden...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:21 schreef NLGooner het volgende:
Had Zweden trouwens sterker verwacht.. Dacht dat Engeland meer moeite zou hebben
Is goed klaasquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
TR? hwhahahahahahahaha
ik ga naar de hoogste instanties zonder TR
Die speelden alleen tegen Kroatië, maar goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan wat voor niveau de Denen hadden...
Oh, kut, was Zwitserland heh...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelden alleen tegen Kroatië, maar goed.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Echt ongelooflijk dat dit Zweden al die wedstrijden gewonnen heeft
Ze hadden wel penalty's kunnen halen als ze geen cornergoal weggeven.quote:
nu de belgen nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |