Het is geen gegeven dat je als organisator verlies zou maken met dit systeem, het moet dan alleen wel wat harder lopen. Daarnaast is alles van het WK ook volledig uitgekeerd en dit komt denk ik zo'n beetje uit dezelfde hoek. Maar het is ook verstandig om er niet te veel aan uit te geven, want het is en blijft gokken, alleen denk ik niet dat het onbetrouwbaarder is dan de gemiddelde ICO.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 20:01 schreef Districore het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat dit een scam is, waarom zouden ze gratis geld weggeven?
Ik hoop voor je dat ze doen wat ze beloven
Ik ben bezig met het uittesten van meerdere kleinere nodes om eventuele significante verschillen in rewards te detecteren. Toevallig kreeg ik net het beste resultaat tot dusver binnen van https://www.tradisys.com/en/leasing en leasen aan kleinere nodes is sowieso beter voor de algehele decentralisatie van het netwerk, daarnaast gaan de kleinere nodes er relatief op vooruit op de korte termijn doordat het algoritme wordt aangepast in het voordeel van de kleinere nodes t.o.v. grotere nodes.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 19:59 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Heb mijn waves altijd geleased aan wavesnode.net. Nu log ik weer in na een tijdje en merk dat dit echt niks zo goed als niks meer opleverd. Iemand tips voor te leasen? Of zijn alle leasepartijen zo achteruit gegaan?
(en wat een hoop shit/spam coins zijn er in m'n wallet bijgekomen pfff)
Top dankjewel!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het uittesten van meerdere kleinere nodes om eventuele significante verschillen in rewards te detecteren. Toevallig kreeg ik net het beste resultaat tot dusver binnen van https://www.tradisys.com/en/leasing en leasen aan kleinere nodes is sowieso beter voor de algehele decentralisatie van het netwerk, daarnaast gaan de kleinere nodes er relatief op vooruit op de korte termijn doordat het algoritme wordt aangepast in het voordeel van de kleinere nodes t.o.v. grotere nodes.
twitter:ciguleva twitterde op dinsdag 24-07-2018 om 16:15:29The Waves Client has come out of beta. Thanks, team, for a great job! #WavesPlatform #Crypto #dex #cryptowallet #btc #monero #zcash #dash https://t.co/6djncx7xgU reageer retweet
Ja ik, defaq? Client doet het daardoor ook niet denk ik, want hij blijft wit.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hebben nog meer mensen SSL-certificaatissues op wavesplatform.com?
Yup. Het lijkt erop dat Google 'm uit public DNS heeft gehaald en ik krijg een certificaat van 'minclothing.com' via ander DNS. Ik vertrouw het voorlopig maar even niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:57 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Ja ik, defaq? Client doet het daardoor ook niet denk ik, want hij blijft wit.
twitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 24-07-2018 om 21:22:22WARNING!!! DON’T ENTER YOUR SEED ON OUR WEBSITE TILL THE FURTHER NOTICE! https://t.co/XW7q8AHy4f reageer retweet
Ja, en de waarschuwingstweet die chroestjov postte is verwijderd, evenals een waarschuwing op de wavesplatform Telegram. Even uitkijken dus tot er meer duidelijkheid is.quote:
twitter:sasha35625 twitterde op woensdag 25-07-2018 om 00:48:30https://t.co/Yt4joBEtVZ website is back online. We had an unpleasant accident with DNS hijacking, fortunately it was resolved fairly quickly. No financial damage to user wallets occurred. Another reminder that current cenralized DNS system needs a major overhaul. reageer retweet
twitter:ciguleva twitterde op woensdag 25-07-2018 om 01:10:03@sarathykk @sasha35625 @HydrogenAPI 2fa will be soon. It will be work like multisig. reageer retweet
Zelfde als wat pas is gebeurd bij MEW en die exchange (Ben de naam kwijt). Gelukkig hier geen mensen die geld kwijt zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:16 schreef chroestjov het volgende:
twitter:sasha35625 twitterde op woensdag 25-07-2018 om 00:48:30https://t.co/Yt4joBEtVZ website is back online. We had an unpleasant accident with DNS hijacking, fortunately it was resolved fairly quickly. No financial damage to user wallets occurred. Another reminder that current cenralized DNS system needs a major overhaul. reageer retweet
Social engineering. Ik weet van tenminste twee cryptopartijen die daar in het recente verleden ook slachtoffer van zijn geworden. Daarom moet je altijd met de hoster afspreken dat ze je bij dit soort verzoeken (wijzigen DNS, wijzigen wachtwoorden/2FA, wijzigen contactgegevens, etc) terugbellen op een van tevoren uitgewisseld telefoonnummer. Een hoster die genoegen neemt met een scan van je paspoort of het beantwoorden van vragen als "wat is je geboortedatum" of "wat zijn de laatste cijfers van je bankrekeningnummer", daar moet je niet mee in zee gaan als het risico op financiele schade zo groot is.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:05 schreef Afwazig het volgende:
Wat teringslecht van die hostingpartij zeg.
What actually happen: Unknown attacker created fake person id and contacted domain registrator to change DNS servers for the domain.
Ik neem toch aan dat er nu wel duidelijke afspraken zijn gemaakt of intern beleid bij die partij gewijzigd is. Dat zoiets nog steeds kan joh.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Social engineering. Ik weet van tenminste twee cryptopartijen die daar in het recente verleden ook slachtoffer van zijn geworden. Daarom moet je altijd met de hoster afspreken dat ze je bij dit soort verzoeken (wijzigen DNS, wijzigen wachtwoorden/2FA, wijzigen contactgegevens, etc) terugbellen op een van tevoren uitgewisseld telefoonnummer. Een hoster die genoegen neemt met een scan van je paspoort of het beantwoorden van vragen als "wat is je geboortedatum" of "wat zijn de laatste cijfers van je bankrekeningnummer", daar moet je niet mee in zee gaan als het risico op financiele schade zo groot is.
Als het beleid bij zo een hoster al gewijzigd is dan is de kans groot dat je dat niet eens te horen krijgt. Althans niet in de vorm van "omdat het bij jullie is misgegaan hebben we het beleid gewijzigd/aangescherpt", want daarmee geef je als hoster de jurist van je klant munitie om mee te schieten. Als ze het beleid al wijzigen dan zullen ze nooit een verband leggen met wat er met de klant is gebeurd omdat het oude beleid kennelijk ontoereikend was.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat er nu wel duidelijke afspraken zijn gemaakt of intern beleid bij die partij gewijzigd is. Dat zoiets nog steeds kan joh.
twitter:KarlKarlsson_ twitterde op woensdag 25-07-2018 om 11:55:41On July 20, the new Proof-of-Stake algorithm for $WAVES was approved by miners. Finally, block distribution is to be conducted fairly, no advantage for large miners anymore. MainNet activation to happen on July 27!https://t.co/dLvhBRSRZN#WavesPlatform #blockchain https://t.co/5riXeYr8JT reageer retweet
De link werkt niet.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:43 schreef Afwazig het volgende:
Je kan nu met WCT voten voor welke ERC20 tokens er eerst gelist moeten worden op de DEX:
https://voting.wavesplatform.com/vote
Ik heb een beste lading WCT. Wat zal ik stemmen?
Niet?quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De link werkt niet.
Wel een mooie use case voor WCT, ik bespeur al een naderende prijsomslag. Wat zijn de kosten voor 1 vote?
Je kan stemmen met WCT en simpelweg hoe meer WCT je hebt hoe zwaarder je stem weegt. Daarnaast hangt het natuurlijk af van de hoeveelheid mensen stemmen en hoeveel WCT die hebben. Over twee weken kun je ook in de client stemmen.twitter:wavesplatform twitterde op donderdag 26-07-2018 om 15:34:53We are launching #Waves #ERC20 #DEX Vote! $WCT holders will decide, which ERC-20 token to be listed first on DEX. Go to https://t.co/3NASmBfFkT and vote for your favourite ERC20 token!#WavesPlatform #WavesERC20 #Blockchain #ERC20 $WAVES https://t.co/mzx861mXZM reageer retweet
Net bombardeerde iemand bijna het gehele MyTrackNet orderboek om WCT op te kopen. Dus je kan simpelweg stemmen als je WCT hebt, maar het kost je geen WCT? Ik heb zelf circa 2,5k WCT.quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet?
Naja hier de tweet:Je kan stemmen met WCT en simpelweg hoe meer WCT je hebt hoe zwaarder je stem weegt. Daarnaast hangt het natuurlijk af van de hoeveelheid mensen stemmen en hoeveel WCT die hebben. Over twee weken kun je ook in de client stemmen.twitter:wavesplatform twitterde op donderdag 26-07-2018 om 15:34:53We are launching #Waves #ERC20 #DEX Vote! $WCT holders will decide, which ERC-20 token to be listed first on DEX. Go to https://t.co/3NASmBfFkT and vote for your favourite ERC20 token!#WavesPlatform #WavesERC20 #Blockchain #ERC20 $WAVES https://t.co/mzx861mXZM reageer retweet
Het kost je niks. Er wordt gekeken naar hoeveel WCT het account dat stemt heeft. Dus als je al hebt dan hou je dat. Als je WCT koopt kost het natuurlijk wel watquote:Op donderdag 26 juli 2018 16:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net bombardeerde iemand bijna het gehele MyTrackNet orderboek om WCT op te kopen. Dus je kan simpelweg stemmen als je WCT hebt, maar het kost je geen WCT? Ik heb zelf circa 2,5k WCT.
Ik zie trouwens dat de periode om te stemmen vrij lang duurt, dus geen haast. Ik hoop dat ze in die periode ook een stemfunctie toevoegen aan de client, want ik probeer het aantal plaatsen waar ik inlog zoveel mogelijk te beperken. Maar het is wel een mooie use case voor WCT en dit gaat met vrij grote zekerheid een structurele boost geven aan de prijs van WCT.quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het kost je niks. Er wordt gekeken naar hoeveel WCT het account dat stemt heeft. Dus als je al hebt dan hou je dat. Als je WCT koopt kost het natuurlijk wel wat
Over twee weken kun je ook vanuit de client stemmen las ik. Dit is slechts de eerste versie.quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat de periode om te stemmen vrij lang duurt, dus geen haast. Ik hoop dat ze in die periode ook een stemfunctie toevoegen aan de client, want ik probeer het aantal plaatsen waar ik inlog zoveel mogelijk te beperken. Maar het is wel een mooie use case voor WCT en dit gaat met vrij grote zekerheid een structurele boost geven aan de prijs van WCT.
Ja, dat ziet er niet best uit, ik had er maar enkele tientallen gekocht omdat ik de bron niet kon vinden, dus ik heb amper schade. Schijnbaar gewoon iemand die had bedacht om mee te profiteren van de andere vergelijkbare wedstrijden. Buiten dat het vrij triest is, is het ook nog eens heel veel werk om dat allemaal op te zetten voor zo'n klein beetje winst, er zijn heel wat makkelijkere manieren om winsten te behalen.quote:Op zondag 29 juli 2018 20:26 schreef Districore het volgende:
Sagan coin website uit de lucht, dat voorspelt niet veel goeds
Ja, gegarandeerde liquiditeit, veel beter kan het niet. De prijs is inmiddels al bijna verdubbeld t.o.v. de inkoopprijs, dus dat wordt vanmiddag en vanavond een extra plakje kaas op de boterham.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 08:43 schreef Afwazig het volgende:
Op MRT wordt elke dag voor 500 Waves een marketbuy gedaan door Waves om miners the betalen. Not bad.
Ik heb het idee dat dit het gevolg is van één hele grote of meerdere whales die op een vrij agressieve wijze uitstappen. Het was de afgelopen week ook terug te zien in een paar andere tokens zoals MRT, WCT, Liquid, MyTrackNet en nog een paar andere. Zal het iets te maken hebben met onvrede over Vostok?quote:
Ah, hopelijk vergeten ze dan niet om die ook meteen een keer leeg te halen, want het heeft een behoorlijke waarde aan assets opgebouwd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:24 schreef Afwazig het volgende:
Ze zijn aan het prutsen met de matcher, ik heb hetzelfde probleem. Wordt aan gewerkt lees is
Nope. Alle manieren geprobeerd. Zelfs met verschillende accounts. Werkt allemaal niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:06 schreef chroestjov het volgende:
Lukt het iemand om orders te creëren? Mij i.i.g. niet.
Ik heb 1 adres waarop alles nog wel volledig werkt, heb ook geen idee waarom alles op dat adres nog wel functioneert. Alle units die ik wil verkopen, stuur ik nu naar dat adres om orders aan te maken, maar erg handig is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:53 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nope. Alle manieren geprobeerd. Zelfs met verschillende accounts. Werkt allemaal niet.
Mijn extreem lage buyorder van TNG is wel vanmiddag geactiveerd. Wil nu meteen verkopen maar lukt niet.
Misschien kan je proberen om een nieuw adres aan te maken, ik zie uitzonderlijk veel activiteit door adressen die nieuw zijn aangemaakt en alle units pas net hebben ontvangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:53 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nope. Alle manieren geprobeerd. Zelfs met verschillende accounts. Werkt allemaal niet.
Mijn extreem lage buyorder van TNG is wel vanmiddag geactiveerd. Wil nu meteen verkopen maar lukt niet.
Dat heb ik inderdaad gedaan en dan werkt het wel. Alleen is het volume van sommige coins nu vrijwel niets.quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan je proberen om een nieuw adres aan te maken, ik zie uitzonderlijk veel activiteit door adressen die nieuw zijn aangemaakt en alle units pas net hebben ontvangen.
twitter:sasha35625 twitterde op maandag 06-08-2018 om 13:45:48@JavaNomad @wavesplatform an update gone wrong, apologies. fixing it with all we got. reageer retweet
Het is nooit te warm voor wat shotjes dopamine.quote:
Heb je inside-informatie? Want zo'n beetje alles waar ze mee bezig waren is verdwenen, stopgezet of functioneert niet en de sociale kanalen lijken ook vrij dood te zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een berg OCL te pakken. Heb een gevoel dat die eind dit jaar vol gas weer omhoog gaat. Pin me er niet op vast
Hou het een beetje bij in hun telegram kanaal en daar vond ik de laatste berichten wel bemoedigend. En de huidige prijs lijkt toch wel de bodem te zijn dus een paar lage buyorders gezet die zijn gehit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb je inside-informatie? Want zo'n beetje alles waar ze mee bezig waren is verdwenen, stopgezet of functioneert niet en de sociale kanalen lijken ook vrij dood te zijn.
Sinds die matcher update zijn er wat problemen waar ze mee bezig zijn. Vanochtend werkte het prima in ieder geval.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:19 schreef Districore het volgende:
DEX bij jullie ook kaput? Kan wel inloggen maar niks doet het verder
Hier heb ik zelfs niets voor in de gaten gehouden, er werden veel orders tegelijk in een andere pair aangetikt en in dergelijke gevallen, ga ik kijken of het adres dat opkoopt ook geïnteresseerd is in andere units en oevallig bleek deze een obsessie met B@nkcoin te hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:15 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap niet hoe jij al die dingen in de gaten houd
Ja, dat denk ik wel, ik vind het een kleine moeite om vrij veel mee te krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:59 schreef Afwazig het volgende:
Ik handel daar echt te weinig voor. Heb over het algemeen helemaal geen orders staan. Misschien dat het daar mis gaat.
twitter:ciguleva twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 16:29:22We have finished the Ledger integration. Will be released after the Ledger team will review our code. #Wavesplatform #Ledger https://t.co/K7atWw95tO reageer retweet
Samenwerking met Deloitte.twitter:sasha35625 twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 09:15:41https://t.co/AMKDGeiKZ6 our tokenization community regulation effort has launched. reageer retweet
Ziet er soepel uit zeg. Nice.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:56 schreef chroestjov het volgende:
twitter:ciguleva twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 16:29:22We have finished the Ledger integration. Will be released after the Ledger team will review our code. #Wavesplatform #Ledger https://t.co/K7atWw95tO reageer retweet
Heb jij alles gehold het afgelopen jaar? Door de toptijd heen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:04 schreef MaGNeT het volgende:
Komt goed met Waves.
Markt is kut maar ze dieselen rustig door.
Nee, in december heb ik een groot deel gecasht van m'n Waves en Lisk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:09 schreef Sosa het volgende:
[..]
Heb jij alles gehold het afgelopen jaar? Door de toptijd heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |