Op telegram zeggen die lui van WNET het volgende;quote:Op donderdag 12 juli 2018 18:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er ook niet van, maar volgens mij zou dat dan al ronde 3 worden.
Ze hadden de theorie ook met de mensen van Waves zelf kunnen doornemen. Maar het klinkt een beetje als de tegenwoordige manier van werken in Nederland, want er wordt in Nederland niets meer beslist zonder dat één of ander duurbetaald extern onderzoeksbureau ergens 'onderzoek' naar heeft gedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Op telegram zeggen die lui van WNET het volgende;
Niels:
Jullie voten nu toch voor fair pos? Wat is er gebeurd? @Clipto @G1zm0nl
Rob / G1zm0:
Heb een document wat de 11e is binnen gekomen onder ogen gekregen met een scientists review van het nieuwe algo
En het met wiskundigen doorgenomen
Voldoende voor een vote, niet 100% sluitend, maar er is iig door een extra paar ogen naar gekeken
Niels:
Oké klinkt goed. Was er nog constructieve feedback van die mensen?
Rob / G1zm0:
Niet echt
Maar dat is juist goed
Ze nemen geen verantwoordelijkheid
En returnen alleen negatieve bevindingen
Scientific papers zijn raar 😂
Lekker 😀😀 go Kroatië!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:41 schreef chroestjov het volgende:
Op de dag van de wedstrijd heb ik het grootste deel van mijn Engelsen voor een goede prijs verkocht en van Kroatië zelfs alles, maar op het moment dat er werd afgefloten, heb ik het grootste deel van de beschikbare Kroaten onder de 0.1 Waves aangekocht.
[ afbeelding ]
twitter:sasha35625 twitterde op maandag 16-07-2018 om 09:11:48will be there in august https://t.co/O1grTNzDy7 reageer retweet
Google Translatequote:Op maandag 16 juli 2018 15:51 schreef BlackSwanDAR het volgende:
hallo iedereen,
Ik zou dit interessante rapport over het Waves-project willen voorstellen
https://www.blackswangate.com/report
Haha ja las het 😂 maar verder prima rapport.quote:Op maandag 16 juli 2018 16:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Google Translate
Goed rapport (en uitgebreid!) alleen er zitten nog wel wat foutjes in. Sommige informatie is een beetje verouderd.
Het zou top zijn als we in een algehele uptrend zitten waarin deze releases als een soort katalysator kunnen werken om de prijs nóg wat extra omhoog te trekken. In deze periode is het bijna zonde om dit soort releases uit te brengen (als je naar het algehele crypto sentiment- en prijsontwikkeling kijkt)quote:Op maandag 16 juli 2018 18:37 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Haha ja las het 😂 maar verder prima rapport.
Blij dat ledger support eraan komt! En het kan niet lang meer duren voor de smart contracts er echt zijn. Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen.
twitter:sasha35625 twitterde op dinsdag 17-07-2018 om 12:47:31We're implementing ERC20 gateway now on $waves. Please write which tokens you would like to see implemented first. reageer retweet
Is dat een letterlijke 'nu' of is het meer een figuurlijke als in 'binnen nu en 8 weken'?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 13:12 schreef Afwazig het volgende:
twitter:sasha35625 twitterde op dinsdag 17-07-2018 om 12:47:31We're implementing ERC20 gateway now on $waves. Please write which tokens you would like to see implemented first. reageer retweet
Ik vind het juist prima dat Waves dit niet doet. Gewoon lekker doorgaan. Uiteindelijk heb ik 1000x liever een project dat doorontwikkeld en daarmee vooruitgang boekt, dan een project dat stil blijft staan hopende dat er weer een bullmarkt komt en dan hoopt de prijs (tijdelijk) te pompen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:53 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Het zou top zijn als we in een algehele uptrend zitten waarin deze releases als een soort katalysator kunnen werken om de prijs nóg wat extra omhoog te trekken. In deze periode is het bijna zonde om dit soort releases uit te brengen (als je naar het algehele crypto sentiment- en prijsontwikkeling kijkt)
Ik heb geen idee. Het implementeren van een nieuwe gateway zal wel minimaal een week of 2 weken duren neem ik aan. Maar wel tof dat dit er nu eindelijk aan zit te kopen. Zal het volume van de DEX oom goed doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is dat een letterlijke 'nu' of is het meer een figuurlijke als in 'binnen nu en 8 weken'?
Zeker, helemaal eens. Bedoelde meer dat het top zou zijn als de releases uitkomen in een uptrendquote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:45 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik vind het juist prima dat Waves dit niet doet. Gewoon lekker doorgaan. Uiteindelijk heb ik 1000x liever een project dat doorontwikkeld en daarmee vooruitgang boekt, dan een project dat stil blijft staan hopende dat er weer een bullmarkt komt en dan hoopt de prijs (tijdelijk) te pompen.
Ja, ik vind het ook zeer positief, alleen twijfelde ik op basis van de tweet aan de tijdlijn, want het zou ook geïnterpreteerd kunnen worden als 'noem een token, dan gooi ik die vanavond online'.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 17:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het implementeren van een nieuwe gateway zal wel minimaal een week of 2 weken duren neem ik aan. Maar wel tof dat dit er nu eindelijk aan zit te kopen. Zal het volume van de DEX oom goed doen.
Thanks. Even wat lage buy orders gezet.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:57 schreef chroestjov het volgende:
https://tradingene.io/
De daadwerkelijke tokens van Tradingene (8ewyQ64YgpaXdqXyfQbp2FGFJVGdGuGgc9qvrKUrCuGV) zijn nu ook beschikbaar op de DEX. De prijs van de ICO is 1 USD = 1 TNG, dus goedkoper kopen dan 1 USD staat gelijk aan kopen onder de prijs van de ICO.
Deed jij mee aan die ICO? En zoja; waarom?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:57 schreef chroestjov het volgende:
https://tradingene.io/
De daadwerkelijke tokens van Tradingene (8ewyQ64YgpaXdqXyfQbp2FGFJVGdGuGgc9qvrKUrCuGV) zijn nu ook beschikbaar op de DEX. De prijs van de ICO is 1 USD = 1 TNG, dus goedkoper kopen dan 1 USD staat gelijk aan kopen onder de prijs van de ICO.
Neen, want in de huidige markt weet je vrijwel 100% zeker dat je de tokens na de ICO goedkoper kan oppikken op de vrije markt, dus ik stuur uit principe geen funds meer naar sites van ICO's voor tokens tegen een fixed rate. Maar ik heb deze al wel maanden op het oog en het is ook een officiële deelnemer van Waves Lab. Gezien dat steeds meer 'normale' mensen zich bezighouden met traden/speculeren d.m.v. allerlei nieuwe apps waar er ook steeds meer van bijkomen, zie ik eigenlijk wel een redelijk gat in de markt voor dit concept. Verder heb ik het idee dat het er vrij professioneel aan toegaat bij dit project t.o.v. bijna alle projecten.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Deed jij mee aan die ICO? En zoja; waarom?
Ik vrees voor je dat dit een scam is, waarom zouden ze gratis geld weggeven?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:02 schreef SMS303 het volgende:
Sagan heeft zn 3e te pakken....![]()
de prijs voor de Sagan tokens is nog niet op zn laatste etappewinst aangepast …
huidige prijs is 0.0239 en wordt 0.0402 … heb nog 1000 extra bijgekocht...
vorige week was er een drop van Tradingene… had er een paar bijgekocht en kwam na een mailtje van ze erachter dat het geen "echte" tokens waren....
Het is geen gegeven dat je als organisator verlies zou maken met dit systeem, het moet dan alleen wel wat harder lopen. Daarnaast is alles van het WK ook volledig uitgekeerd en dit komt denk ik zo'n beetje uit dezelfde hoek. Maar het is ook verstandig om er niet te veel aan uit te geven, want het is en blijft gokken, alleen denk ik niet dat het onbetrouwbaarder is dan de gemiddelde ICO.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 20:01 schreef Districore het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat dit een scam is, waarom zouden ze gratis geld weggeven?
Ik hoop voor je dat ze doen wat ze beloven
Ik ben bezig met het uittesten van meerdere kleinere nodes om eventuele significante verschillen in rewards te detecteren. Toevallig kreeg ik net het beste resultaat tot dusver binnen van https://www.tradisys.com/en/leasing en leasen aan kleinere nodes is sowieso beter voor de algehele decentralisatie van het netwerk, daarnaast gaan de kleinere nodes er relatief op vooruit op de korte termijn doordat het algoritme wordt aangepast in het voordeel van de kleinere nodes t.o.v. grotere nodes.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 19:59 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Heb mijn waves altijd geleased aan wavesnode.net. Nu log ik weer in na een tijdje en merk dat dit echt niks zo goed als niks meer opleverd. Iemand tips voor te leasen? Of zijn alle leasepartijen zo achteruit gegaan?
(en wat een hoop shit/spam coins zijn er in m'n wallet bijgekomen pfff)
Top dankjewel!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het uittesten van meerdere kleinere nodes om eventuele significante verschillen in rewards te detecteren. Toevallig kreeg ik net het beste resultaat tot dusver binnen van https://www.tradisys.com/en/leasing en leasen aan kleinere nodes is sowieso beter voor de algehele decentralisatie van het netwerk, daarnaast gaan de kleinere nodes er relatief op vooruit op de korte termijn doordat het algoritme wordt aangepast in het voordeel van de kleinere nodes t.o.v. grotere nodes.
twitter:ciguleva twitterde op dinsdag 24-07-2018 om 16:15:29The Waves Client has come out of beta. Thanks, team, for a great job! #WavesPlatform #Crypto #dex #cryptowallet #btc #monero #zcash #dash https://t.co/6djncx7xgU reageer retweet
Ja ik, defaq? Client doet het daardoor ook niet denk ik, want hij blijft wit.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hebben nog meer mensen SSL-certificaatissues op wavesplatform.com?
Yup. Het lijkt erop dat Google 'm uit public DNS heeft gehaald en ik krijg een certificaat van 'minclothing.com' via ander DNS. Ik vertrouw het voorlopig maar even niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:57 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Ja ik, defaq? Client doet het daardoor ook niet denk ik, want hij blijft wit.
twitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 24-07-2018 om 21:22:22WARNING!!! DON’T ENTER YOUR SEED ON OUR WEBSITE TILL THE FURTHER NOTICE! https://t.co/XW7q8AHy4f reageer retweet
Ja, en de waarschuwingstweet die chroestjov postte is verwijderd, evenals een waarschuwing op de wavesplatform Telegram. Even uitkijken dus tot er meer duidelijkheid is.quote:
twitter:sasha35625 twitterde op woensdag 25-07-2018 om 00:48:30https://t.co/Yt4joBEtVZ website is back online. We had an unpleasant accident with DNS hijacking, fortunately it was resolved fairly quickly. No financial damage to user wallets occurred. Another reminder that current cenralized DNS system needs a major overhaul. reageer retweet
twitter:ciguleva twitterde op woensdag 25-07-2018 om 01:10:03@sarathykk @sasha35625 @HydrogenAPI 2fa will be soon. It will be work like multisig. reageer retweet
Zelfde als wat pas is gebeurd bij MEW en die exchange (Ben de naam kwijt). Gelukkig hier geen mensen die geld kwijt zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:16 schreef chroestjov het volgende:
twitter:sasha35625 twitterde op woensdag 25-07-2018 om 00:48:30https://t.co/Yt4joBEtVZ website is back online. We had an unpleasant accident with DNS hijacking, fortunately it was resolved fairly quickly. No financial damage to user wallets occurred. Another reminder that current cenralized DNS system needs a major overhaul. reageer retweet
Social engineering. Ik weet van tenminste twee cryptopartijen die daar in het recente verleden ook slachtoffer van zijn geworden. Daarom moet je altijd met de hoster afspreken dat ze je bij dit soort verzoeken (wijzigen DNS, wijzigen wachtwoorden/2FA, wijzigen contactgegevens, etc) terugbellen op een van tevoren uitgewisseld telefoonnummer. Een hoster die genoegen neemt met een scan van je paspoort of het beantwoorden van vragen als "wat is je geboortedatum" of "wat zijn de laatste cijfers van je bankrekeningnummer", daar moet je niet mee in zee gaan als het risico op financiele schade zo groot is.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:05 schreef Afwazig het volgende:
Wat teringslecht van die hostingpartij zeg.
What actually happen: Unknown attacker created fake person id and contacted domain registrator to change DNS servers for the domain.
Ik neem toch aan dat er nu wel duidelijke afspraken zijn gemaakt of intern beleid bij die partij gewijzigd is. Dat zoiets nog steeds kan joh.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Social engineering. Ik weet van tenminste twee cryptopartijen die daar in het recente verleden ook slachtoffer van zijn geworden. Daarom moet je altijd met de hoster afspreken dat ze je bij dit soort verzoeken (wijzigen DNS, wijzigen wachtwoorden/2FA, wijzigen contactgegevens, etc) terugbellen op een van tevoren uitgewisseld telefoonnummer. Een hoster die genoegen neemt met een scan van je paspoort of het beantwoorden van vragen als "wat is je geboortedatum" of "wat zijn de laatste cijfers van je bankrekeningnummer", daar moet je niet mee in zee gaan als het risico op financiele schade zo groot is.
Als het beleid bij zo een hoster al gewijzigd is dan is de kans groot dat je dat niet eens te horen krijgt. Althans niet in de vorm van "omdat het bij jullie is misgegaan hebben we het beleid gewijzigd/aangescherpt", want daarmee geef je als hoster de jurist van je klant munitie om mee te schieten. Als ze het beleid al wijzigen dan zullen ze nooit een verband leggen met wat er met de klant is gebeurd omdat het oude beleid kennelijk ontoereikend was.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat er nu wel duidelijke afspraken zijn gemaakt of intern beleid bij die partij gewijzigd is. Dat zoiets nog steeds kan joh.
twitter:KarlKarlsson_ twitterde op woensdag 25-07-2018 om 11:55:41On July 20, the new Proof-of-Stake algorithm for $WAVES was approved by miners. Finally, block distribution is to be conducted fairly, no advantage for large miners anymore. MainNet activation to happen on July 27!https://t.co/dLvhBRSRZN#WavesPlatform #blockchain https://t.co/5riXeYr8JT reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |