Ach man, neuk een hoer.quote:
Neuqckjequote:
Ah ik lieg. 223 zie ikquote:
Qua kiters 4quote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Okay hoeveel van dit soort dingen dan over 7 jaar, hoeveel van die dates?
Dat is niks,quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow jawel hoor. Soms heel heel weinig. En leidt nooit tot iets. Heb al tig vrouwen ontmoet via het kitesurfen in principe.
Op Grinder maak je nog kans Fax...quote:Bij de meeste andere apps is deze verhouding hetzelfde. Uitzondering is Grindr, de app voor homoseksueel contact. Het gemiddeld aantal sekspartners ligt daar op gemiddeld 15, en er ontstaan naar verhouding weinig vaste relaties (1%).
Mja geen actie en wel zwelgen in zelfmedelijden. Heb je niet wat beters te doen? En vooral ook iets wat eerlijker is naar jezelf, want je hebt niet echt een terechte reden om zielig te doen.quote:
Nee overal op duikenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja geen actie en wel zwelgen in zelfmedelijden.
Probeer het eens zou ik zeggen.quote:
Of juist die nietquote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen.Of begin eens bij de vrouwen die je er echt leuk uit vindt zien.
Ghehe, wat is je idee hierachter?quote:
Mja vindt de wetgever niet goed.quote:
Goede tip, wanhopig met elke vrouw gaan praten die je tegenkomt.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen.Of begin eens bij de vrouwen die je er echt leuk uit vindt zien. Als jij geen vrouwen ontmoet hoef je jezelf wijs te gaan maken dat ze je niet leuk vinden want dat weet je niet, je hebt niet eens met ze gepraat.
Lieverd! Ik las je post maar ik bedoelde er niets mee! Je weet dat ik je hoog heb zitten en dat je gewoon een leuke gozer bent!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus je vraagt om bakkie pleur te drinken samen en het leidt tot niks?
Weetje wat een giga goede tip is, zielig wegkwijnen in zelfmedelijden en geen actie ondernemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goede tip, wanhopig met elke vrouw gaan praten die je tegenkomt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lieverd! Ik las je post maar ik bedoelde er niets mee! Je weet dat ik je hoog heb zitten en dat je gewoon een leuke gozer bent!
Ik vond het alleen grappig dat jij dat zei tegen hem, terwijl jij zelf geen matches hebt! Maar volgens mij ben jij daar ook niet echt mee bezig of wel? En ja tinder is kut in jouw geval![]()
![]()
Alleen maar liefde![]()
Heeft voor zat mensen al gewerktquote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Weetje wat een giga goede tip is, zielig wegkwijnen in zelfmedelijden en geen actie ondernemen.
De eerste "Pua" die wanhopig is moet ik nog tegenkomen overigens.Gasten zitten volgens mij stuk voor stuk een stuk beter in hun vel.
Tempert de wanhoop mogelijk, want de lat van zijn eigen verwachtingen en (stiekeme) wensen ligt lager.quote:
Ja dat denk jij, die zijn ook gewoon lage drempels overgelopen en hebben ook gewoon even bewust contact gezocht.... Uiteraard, zonder contact te zoeken en te praten gebeurt er niks... Dat de meeste mensen lang wachten tot de drempel heel laag is betekent niet dat er meer actie is als je ook over de hogere drempels klimt.quote:
Ik zou gewoon aanspreken wie je wilt aanspreken, maar Faxie drukt die gevoelens weg... En rationaliseert ook nog eens dat dat goed is want anders is die wanhopig iedereen aan het aanspreken...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Tempert de wanhoop mogelijk, want de lat van zijn eigen verwachtingen en (stiekeme) wensen ligt lager.
En ik zeg je net dat ik met datzelfde gedrag jaren geleden dates gehad heb wat allemaal op niets uitliep.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 14:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dat denk jij, die zijn ook gewoon lage drempels overgelopen en hebben ook gewoon even bewust contact gezocht.... Uiteraard, zonder contact te zoeken en te praten gebeurt er niks... Dat de meeste mensen lang wachten tot de drempel heel laag is betekent niet dat er meer actie is als je ook over de hogere drempels klimt.
Ik vind dat verhaal van Prisha met die Paraglider behoorlijk bazig, dat is geen klein drempeltje maar een hoge, dus hier, je anekdotische bewijs dat ballen tonen en contact zoeken vruchten aflevert.
Je gehele uitstraling en doen op dit topic laat zien dat je meer actie wilt, maar je copingsmechanisme is dat je wegkwijnt in medelijden i.p.v. dat je er een beetje agressie uit haalt en meer actie gaat ondernemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |