bijna 100.000 keer posten dus komt het op neerquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo werkt het dus bij Dven! Op een gegeven moment als player heb je naam gemaakt en dan komen ze als vliegen op je af. Een soort spiraal omhoog, alleen bij Fax draait ie omlaag
Zaak dus je naam naar het Dven niveau te krijgen Fax
Fokkers zijn zeer gewild. Zeker boven de 100kquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:42 schreef momentius het volgende:
[..]
bijna 100.000 keer posten dus komt het op neer
edit: ow faxie al 130K, dat is blijkbaar niet de succesformule die ik dacht
Neuh maar die smiley impliceerde een beetje dat je het niet serieus neemt dat icm slachtofferrol... Hè, ik zeg maar.quote:
Zullen we foto's ruilen?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:28 schreef Dven het volgende:
Valt me in ieder geval wel op dat vrouwen in Nederland vaak zelf het gesprek beginnen. Dat is hier veel zeldzamer
Staan er al genoeg op fokquote:
Want vrouwen die het gesprek beginnen is mij volledig vreemd, behalve op Bumble maar daar moeten ze wel.quote:
Wat is bumble.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want vrouwen die het gesprek beginnen is mij volledig vreemd, behalve op Bumble maar daar moeten ze wel.
Iquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook zo'n app, maar vrouwen moeten gesprek beginnen
Dat is het hele idee. Omdat bij de gemiddelde man vrouwen niet zo snel het gesprek beginnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
I
Vreemd. Eens proberen. Wat is het idee erachter?
Gaat hard in Nederland. 16 matches. Dat is me in Bulgarije nooit gelukt
Komt vanzelf kerelquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is het hele idee. Omdat bij de gemiddelde man vrouwen niet zo snel het gesprek beginnen.
Ik heb al 2 dagen die nieuwe foto, en geen enkele like erbij overigensMaar zal wel even kijken wat het verschil is als ik langs Rotterdam of Den Haag kom deze keer.
Heb er al genoeg gehad waar uit het gesprek bleek dat ze echt niet gekeken hadden.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt vanzelf kerel![]()
Beetje leuke teksten in je profiel knallen en gaan. Maakt echt uit. Vrouwen lezen die shit om één of andere reden want ik krijg vaak complimenten om de mijne.
Mmm dan is mij ervaring toch echt andersquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb er al genoeg gehad waar uit het gesprek bleek dat ze echt niet gekeken hadden.
Jij bent dan ook wel een smooth guy.. met looks waar men jaloers op isquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Mmm dan is mij ervaring toch echt anders
Dar lijkt me redelijk overdreven. Ben ook maar een kort ventje johquote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een smooth guy.. met looks waar men jaloers op is
Echt? Ik heb niet zoveel met lengte maar goedquote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dar lijkt me redelijk overdreven. Ben ook maar een kort ventje johdwerg naar NL-begrippen
Wel he? Maar gewoon samen in de Baron dan zijn we daarna helemaal hype en komt het goed!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Omg jij gaat weet niet of ik dan nog wel durf zeg boh spannend dit
Nouja dwerg is overdreven maar 178 is voor nederland toch echt wel ondermaatsquote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt? Ik heb niet zoveel met lengte maar goed
10 keer droomvlucht achter elkaar tochquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel he? Maar gewoon samen in de Baron dan zijn we daarna helemaal hype en komt het goed!
Ik lees het alquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel he? Maar gewoon samen in de Baron dan zijn we daarna helemaal hype en komt het goed!
Ook al zo kleinquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja dwerg is overdreven maar 178 is voor nederland toch echt wel ondermaats
Chihuahuacomplex, voel me een Karakachan hahaquote:
Welk topic is dat dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:29 schreef Samzz het volgende:
[Info]En nog maar een keer, dit is geen SC. Meets kunnen in het daarvoor bestemde topic gepland worden[/info]
No worries ik date ook grote vrouwen hahahaquote:
Maar ik ben 23quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 59
Voor jou maken we wel een uitzondering. Dat andere topic is waardeloos, dus gewoon daarquote:
Maar wij willen naar de eftelingquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou maken we wel een uitzondering. Dat andere topic is waardeloos, dus gewoon daar.
Ja dan plan je dat in dat topic.quote:
Huh wat.. ik volg die man niet meerquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Tinder date is vandaag op mijn werk langs gekomen om me te verassen...
Was ik vrij.....
Wil je de link naar dat topic dan in de OP plakken waar het over de meet gaatquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan plan je dat in dat topic.
Hier weer ontopic over daten, graag.
Lol whut :’)quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Was ik vrij.....
Dat is wel supervreemsquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Was ik vrij.....
Ik vind dit eigenlijk een beetje vreemd, zo snel.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja.. ik ook een beetje.. 1 date gehad toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een beetje vreemd, zo snel.
Te snel?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een beetje vreemd, zo snel.
3quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja.. ik ook een beetje.. 1 date gehad toch?
Nouja, ik weet niet wat je voor werk doet. Maar ik zou het nogal ongemakkelijk vinden als mijn vriend onaangekondigd op m'n werk zou staan, laat staan een date.quote:
Mijn ex kwam gewoon met lunch en een roos om mij te verassen.. en een keer met een bos rozen.. dat was wel romantischquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet wat je voor werk doet. Maar ik zou het nogal ongemakkelijk vinden als mijn vriend onaangekondigd op m'n werk zou staan, laat staan een date.
Oh, misschien ligt het dan aan mij. Ik heb daar niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn ex kwam gewoon met lunch en een roos om mij te verassen.. en een keer met een bos rozen.. dat was wel romantisch
Werk in de horeca. Ik zou het wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet wat je voor werk doet. Maar ik zou het nogal ongemakkelijk vinden als mijn vriend onaangekondigd op m'n werk zou staan, laat staan een date.
Bij mij smolten ze van jaloezie.. maar heb dat ook wel bij hem opgewekt dat romantische.. zo was hij eerst ook niet, maar dat waren wel even de leukere momentenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, misschien ligt het dan aan mij. Ik heb daar niet zoveel mee.Ik zou het wel tof vinden als die er aan het eind van de dag staat om me mee uiteten te nemen ofzo. Maar voor de rest ben ik op het werk gewoon aan het werk en zouden m'n collega's nogal vreemd opkijken als hij daar ineens zou zijn.
Ik zou dat wel kunnen waarderen hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Bij mij smolten ze van jaloezie.. maar heb dat ook wel bij hem opgewekt dat romantische.. zo was hij eerst ook niet, maar dat waren wel even de leukere momenten
Oh, in de horeca is het in ieder geval al een heel stuk minder vreemd.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Werk in de horeca. Ik zou het wel leuk vinden.
Ja afgesloten werkruimte is het wel wat raar zo snel jaquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, in de horeca is het in ieder geval al een heel stuk minder vreemd.
Genoteerdquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn ex kwam gewoon met lunch en een roos om mij te verassen.. en een keer met een bos rozen.. dat was wel romantisch
Pfff, er zijn mannen van 160 cm in Nederland dus het kan altijd erger...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja dwerg is overdreven maar 178 is voor nederland toch echt wel ondermaats
Lengte zegt ak niet alles inderdaad zolang het allemaal binnen de grenzen is. Denk wel dat het handig is wanneer je wat langer bent. Maar ieder potje dekseltje etc.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pfff, er zijn mannen van 160 cm in Nederland dus het kan altijd erger...
Maar het is natuurlijk ook maar wat je er van aantrekt. Genoeg "kleine" mensen met die gewoon zo hard schreeuwen dat ze opvallen en alsnog een vrouw inpakken. Gitarist uit mijn band is zo'n figuur, hij is geloof ik 2 cm langer dan zijn vrouw van 168 cm maar dus wel getrouwd met haar
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:34 schreef Dven het volgende:
Serieus nog twee en ik heb 50 matches in Moskou. Tijd voor vakantie denk ik
Ben verbaasd. Was met een vriendin naar Rusland - Kroatië aan het kijken dus daarmee dat we Rusland gingen tinderen haha.quote:
Nu ben ik wel benieuwd hoe je tinder profiel er uit zietquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:34 schreef Dven het volgende:
Hoezo niet?quote:Op zondag 8 juli 2018 06:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Tinder meisje van donderdag wil vandaag langskomen....
Maar ik weet het niet.
Omdat het pas 3 maanden uit is met m'n ex (na 2,5 jaar).quote:
Hmm ja dat begrijp ik. Dat zal misschien nog wel een tijd blijven ook. Maar het kan ook zijn dat deze uiteindelijk leuker is dan je ex?quote:Op zondag 8 juli 2018 06:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Omdat het pas 3 maanden uit is met m'n ex (na 2,5 jaar).
Ik weet niet goed wat ik voel nu. Vergelijk alles met m'n ex merk ik.
Ja, dat zou kunnen, nu moet ik er in ieder geval niet aan denken om met haar te zoenen ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2018 06:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja dat begrijp ik. Dat zal misschien nog wel een tijd blijven ook. Maar het kan ook zijn dat deze uiteindelijk leuker is dan je ex?
Is er nog hoop dat je weer samenkomt met je ex?quote:Op zondag 8 juli 2018 07:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, nu moet ik er in ieder geval niet aan denken om met haar te zoenen ofzo.
Overigens ben ik nog bevriend met m'n ex, ze komt volgend weekend een nacht logeren (woont op 3u afstand). Dus dat maakt het ook niet echt makkelijk.
Anyway, vandaag niet afspreken denk ik, misschien dat ik er van de week anders tegen aan kijk.
Nee, want daar wil je heenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:34 schreef Dven het volgende:
Je moet maar zo denken.. er is een reden dat het uitgegaan is met jouw ex?quote:Op zondag 8 juli 2018 07:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, nu moet ik er in ieder geval niet aan denken om met haar te zoenen ofzo.
Overigens ben ik nog bevriend met m'n ex, ze komt volgend weekend een nacht logeren (woont op 3u afstand). Dus dat maakt het ook niet echt makkelijk.
Anyway, vandaag niet afspreken denk ik, misschien dat ik er van de week anders tegen aan kijk.
Allemaal echt niet heel bijzonder. Vraag me af hoe gemakkeljk het dan wel niet moet zijn voor venten die er echt goed uitzien.quote:Op zondag 8 juli 2018 06:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd hoe je tinder profiel er uit ziet
Ik hoop het wel, maar ik weet dat het zinloze hoop is dus moet het loslatenquote:Op zondag 8 juli 2018 07:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er nog hoop dat je weer samenkomt met je ex?
Keb een paar plaatjes gezien van jou, jij hebt toffe foto's én een goede kop, waarom zou een vrouw niet op jouw piemel willen rijden?quote:Op zondag 8 juli 2018 08:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal echt niet heel bijzonder. Vraag me af hoe gemakkeljk het dan wel niet moet zijn voor venten die er echt goed uitzien.
Eigenlijk weet ik heul niet hoe jij er uit zietquote:Op zondag 8 juli 2018 08:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal echt niet heel bijzonder. Vraag me af hoe gemakkeljk het dan wel niet moet zijn voor venten die er echt goed uitzien.
Ik ook.. echt minder! geen eens dronken appjes gehad van mijn date..quote:Op zondag 8 juli 2018 10:35 schreef pitebuell85 het volgende:
Gisteravond alleen thuis gekomen, zit hier nu met m'n kater, kut drank😞
Sorry, was te donken denk ik😁🤔quote:Op zondag 8 juli 2018 10:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ook.. echt minder! geen eens dronken appjes gehad van mijn date..![]()
Mensen die geen Nederlands spreken sturen geen dronken appjes? :pquote:Op zondag 8 juli 2018 11:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn date spreekt geen nederlands, dus dat scheelt![]()
Je bent op de internationale tour?quote:Op zondag 8 juli 2018 11:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn date spreekt geen nederlands, dus dat scheelt![]()
Dat zeg ik niet.. maar pit maakte een grapje..quote:Op zondag 8 juli 2018 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mensen die geen Nederlands spreken sturen geen dronken appjes? :p
Meh, al met al is de conversieratio nog steeds matigjes hoor.quote:Op zondag 8 juli 2018 09:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb een paar plaatjes gezien van jou, jij hebt toffe foto's én een goede kop, waarom zou een vrouw niet op jouw piemel willen rijden?
Jij zou toch ook het bed delen met een knappe vrouw, of ze nou knap is of topmodel doet er niet zoveel toe of je iets met iemand zou willen doen of niet.
Ik kan je wel een foto van mn doppelganger sturen. Die is helicopterpiloot ergens in Indonesië en redt apen. Wat een godquote:Op zondag 8 juli 2018 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik heul niet hoe jij er uit ziet!
Maar je hoeft er toch geen relatie mee aan te gaan.. dus je kan niet teveel eisen stellenquote:Op zondag 8 juli 2018 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh, al met al is de conversieratio nog steeds matigjes hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Conversie ratio?quote:Op zondag 8 juli 2018 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh, al met al is de conversieratio nog steeds matigjes hoor.
Aantal matches / Aantal swipes *100% = concersieratioquote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 14:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar je hoeft er toch geen relatie mee aan te gaan.. dus je kan niet teveel eisen stellen
Eisen stellen? Ik ben meer van ijsjes tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEEN SC!!!!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Doe je het 5x zo goed als gemiddelde kerel op Tinder :pquote:Op zondag 8 juli 2018 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Aantal matches / Aantal swipes *100% = concersieratio
Ik heb 320 matches geen idee hoeveel swipes maar stel dat het er bijvoorbeeld 10.000 zijn dan is het alsnog maar met moeite iets boven de 3%...
Nee, dat telt nietquote:Op zondag 8 juli 2018 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan je wel een foto van mn doppelganger sturen. Die is helicopterpiloot ergens in Indonesië en redt apen. Wat een god
Zo'n verhaal zal het vast goed doen als bio
Awh wat gezellig! Dat zijn de leukste dates.. die waar geen einde aan komenquote:Op zondag 8 juli 2018 18:18 schreef Prisha het volgende:
Hele leuke date gehad. Liep wel een beetje uit. We zouden s middags wat drinken op een terras. Uiteindelijk ging ik iets na middernacht pas richting huis. The witching hour![]()
Minder last gehad van zenuwen trouwens als bij een vorige date. Denk dat het scheelt dat ik deze persoon al een keer gezien en even wat gesproken had.
Ja, zij had een kinderwens, en ik absoluut niet, en de afstand (3 uur) en beide niet van plan elkaars kant op te komen. Dus het was nu of over een paar jaar.quote:Op zondag 8 juli 2018 07:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken.. er is een reden dat het uitgegaan is met jouw ex?
Misschien gaat het met nieuwe tinderdate te snel? Zoenen en alles komt vanzelf.. als die aantrekkingskracht er is..
Het heeft bij mij lang geduurd voordat ik er echt overheen was bij mijn ex(wel zelf uitgemaakt), maar nog een tijdje gescharreld! ..
Maar als jij die hoop hebt dat het nog goed komt, dan is logeren bij elkaar.. wel tricky..
Maar altijd doen waar jij je goed bij voelt
Genoeg. Kost je wel een euro per verzonden bericht.quote:Op zondag 8 juli 2018 19:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke datingapp heb je knappe dames die snel afspreken?
Goed, dan weet je dus dat je daarmee niet hoeft te vergelijken, want dat had toch niet gewerktquote:Op zondag 8 juli 2018 19:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja, zij had een kinderwens, en ik absoluut niet, en de afstand (3 uur) en beide niet van plan elkaars kant op te komen. Dus het was nu of over een paar jaar.
Ik wil gewoon niet met iemand anders de dingen doen die ik met haar deed.
Nouja, hoop niet meer, had ik wel, maar dat is zinloos. Dus ja.
Voorlopig hou ik tindermeisje even op afstand.
Nope, maar er is een meet in augustusquote:Op zondag 8 juli 2018 21:40 schreef moemoe het volgende:
Oja, dit stond ook nog bij mijn actieve topics.
Is er nog iemand geselecteerd voor die date in de Efteling hier?
Deze dus: https://www.efteling.com/(...)efteling-met-lexanl/
Grappig, ik ben juist de oudere generatie gaan daten. Bevalt mij meer dan primaquote:Op maandag 9 juli 2018 13:57 schreef escalatie het volgende:
Ik heb het daten van leeftijds/generatiegenoten (35-40) opgegeven en ben wat jongere dames gaan daten. Wat een verademing.![]()
De dates waren meer van we gaan er een leuke dag/avond van maken en we zien wel dan de soort sollicitatiegesprekken/keuringen die ik de laatste teveel had en waar ik klaar mee was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |