madquote:
Ik kijk hier meer naar uit dan naar Kroatië - Rusland eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Oogaidspot.
De winnaar van dit duel is Pearle
Interessantquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:19 schreef Grifte het volgende:
https://staantribune.nl/footballs-coming-home/
Mooi stukkie
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 14:54 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben redelijk neutraal in deze (heb Zweedse en Engelse vrienden), maar denk dat Engeland toch wel te sterk is. Vooral als HurriKane een beetje op dreef is
Ik blijf het vaag vinden dat het in Engeland Vauxhall heet... Noem het toch gewoon Opel.quote:
Je ui was echt dramatisch lolquote:
Nog meer in de underdog positie kruipen dan ze al warenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:19 schreef KennyPowers het volgende:
humor om te lachen
https://www.aftonbladet.s(...)ve-got-it-in-the-bag
Hij liep de helft van de ballen zo over de achterlijnquote:
Dat moment toen ie vanaf et middenlijn zo over de achterlijn liepquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij liep de helft van de ballen zo over de achterlijnMoest wel hardop lachen soms. Tegen Frankrijk krijgt hij niet zoveel ruimte.
Inderdaad. Die Jesus heeft echt niks goeds gedaan dit WK.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat moment toen ie vanaf et middenlijn zo over de achterlijn liep![]()
Hij wisselt goede momenten af met lachwekkende acties, maar speelt verder wel een prima toernooi..
Wat een negatieve levenswijze.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:36 schreef VeX- het volgende:
Dilemma, Engeland gun ik het niet omdat ze arrogant beginnen te worden met hun 'its coming home.' Zweden is een nare onsympathieke kutploeg die ons het WK hebben ontnomen. Maar dan liever Zweden want die winnen het WK toch niet.
Gelukkig heeft hij maar een kleine rol dit WKquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tom alweer zoveel fouten in een minuutje praten
Hahaha, heerlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:36 schreef VeX- het volgende:
Zweden is een nare onsympathieke kutploeg die ons het WK hebben ontnomen.
zijn haarquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tom alweer zoveel fouten in een minuutje praten
Je kan beter met 10 man spelen ,liep alleen maar in de weg die Jesus.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Jesus heeft echt niks goeds gedaan dit WK.
Madquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
die gasten van de nos zitten zich nog steeds af te rukken op belgie
wat een clown die tom egbers
Tijd voor een nieuwe UI, Klaas.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
die bondscoah van brazilie heeft fukking gefaald
die drie wissels die hij doorvoerde hadden al in de basis moeten staan
ontslaan die gast
never!quote:
Je bent pas deze eeuw geboren, Klaas.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
never!
ik sta achter de brazilianen al vanaf de jaren 80
Alles beter dan Sterlingquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb toch echt liever Rashford op het veld...
lul niet idioot...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent pas deze eeuw geboren, Klaas.
Ik vind Sterling een beetje een hero or zero speler... of hij raakt alles goed, of hij raakt helemaal niks fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alles beter dan Sterling
inb4 hattrick Sterling
verraderquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
never!
ik sta achter de brazilianen al vanaf de jaren 80
En België dat dan wintquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
Finale België - Engeland, het zou wat zijn...
zal wel een zooitje wordenquote:
Vreselijk slecht die man.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
die tom egbers effe serieus
als ze hem na deze wk niet afvoeren ....
Omdat ze later begonnen ivm de Tour, gokikquote:
toivonengodquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Lekker nummer in het stadion..Iemand een naam?
klaasjeweetzquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Lekker nummer in het stadion..Iemand een naam?
5 goals waarvan 2 pingels toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Harry Kane heeft nog geen fatsoenlijke goal gemaakt
Nee hoor, staat nog steeds 0-0quote:
Dat heb ik gelukkig niet meegekregenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu had de belg zelfs reclame, dat vond ik vooral apart
Gebeurt niet zoveel vooralsnogquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
wie is beter tot nu toe, ik kijk nog even F1
Zou kunnen, wel lekker rustig zonder reclamequote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze later begonnen ivm de Tour, gokik
Ik kan hem gewoon zien hoor.quote:
Gewoon voorspelling maak je niet dikquote:
Is maar een grapje ouwe reusquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:09 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Gewoon voorspelling maak je niet dik
OF een VAR-momentquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:11 schreef xzaz het volgende:
Het nieuw voetbal. 9 man rond de 16. Hopen op een eigen goal.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:13 schreef The_Verve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Tik maar even terug naar mij. Dan loop ik er wel even alleen doorheen."
Neemaar!!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:19 schreef Burner82 het volgende:
Ik vond België - Brazilië toch spannender
Klein beetje maarquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:19 schreef Burner82 het volgende:
Ik vond België - Brazilië toch spannender
Viel me mee...quote:
Hier moest ik ook om lachen. Amateurs.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:19 schreef KennyPowers het volgende:
Schot op doel van Harry Kane
- Jan Roelfs
Zijn niet bang meer voor penaltiesquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:20 schreef Burner82 het volgende:
Weet Engeland trouwens dat het beter is om deze wedstrijd WEL te winnen?
Denkt dat hij door mensen heen kan lopen en schietenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Steurlingen maar blijven opstellenn
.
Roelfs is echt niet alert genoeg om dat bewust te doenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:23 schreef Zorro het volgende:
Engeland schreeuwt om hands.
Roelfs: Niks aan de hand.
Wat een Koert Westerman woordspeling.
Reflectie van de originaliteit van het Engelse team...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Irritant heel de tijd dezelfde kut liedjes vanaf de tribunes.
dit is inderdaad een doorsnee wedstrijd zoals je wekelijks bij psv ziet....quote:
Kan je niet anders dan gelijk geven.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Reflectie van de originaliteit van het Engelse team...
Zelfs een speler uit de 3e divisie kan je nog beter opstellenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:25 schreef Lothiriel het volgende:
Heeft Engeland niks beters op Sterlings positie?
Aldus de supporter van een club die bekend staat om het werkvoetbalquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is inderdaad een doorsnee wedstrijd zoals je wekelijks bij psv ziet....
Was gewoon een fout van die grens niet van Kuipersquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:26 schreef DRGod het volgende:
Haha die Jan Roelfs die zijn bek dicht houdt bij een ketser van onze nationale knuffelbeer
Barcelona?? werkvoetbal/?? wat drink jij rond deze tijd manquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aldus de supporter van een club die bekend staat om het werkvoetbal
in de eredivisie mag je nog wel wat jaartjesquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie net dat Kuipers 45 is. Dit WK is gelijk zijn laatste optreden als scheidsrechter?
Pastaatje, lekker manquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat staat er allemaal op het menu vanavond?
Hier gewoon lekker broodjes!
Salade en wat geroosterd brood met kruidenboter denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Correctquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:27 schreef Burner82 het volgende:
Ik begin te denken dat deze wedstrijd leuker is met bier erbij, en dat terwijl ik niet eens meer drink....
Ik heb nog wat (Thaise) curry van vorige week in de diepvries.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Kuipers bepaalt het uiteindelijk. Behoorlijke misser.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:26 schreef Groby het volgende:
[..]
Was gewoon een fout van die grens niet van Kuipers
Lekker vette bek halenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Sushiquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe moet hij dat nou weten danquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:29 schreef DRGod het volgende:
[..]
Kuipers bepaalt het uiteindelijk. Behoorlijke misser.
Duurt mij te langquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:28 schreef remlof het volgende:
Het allergrappigste zou natuurlijk zijn als Engeland er met penalty’s uitvliegt straks
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in de eredivisie mag je nog wel wat jaartjes
AH excellent pizzaquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Turks brood met een gehakt/groente vulling.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
NOOquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:30 schreef Groby het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ITS FUCKING COMING HOME
Logisch, zo een saaie wedstrijd moeten becommentariëren is ook niet leuk.quote:
heerlijke finale maatquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
ik huiver bij het idee van een Engeland - België finale
Fransen gaan België slopenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jij had liever Zweden...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:32 schreef VeX- het volgende:
Ik ga zo maar wat anders doen. Iedereen die ik liever niet zie winnen gaat door.
lekker voor jequote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:32 schreef VeX- het volgende:
Ik ga zo maar wat anders doen. Iedereen die ik liever niet zie winnen gaat door.
Bij Engeland was zelfs de 6-1 saai.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:31 schreef Machielovic het volgende:
wat een doelpunt? Wow er gebeurde iets
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:32 schreef VeX- het volgende:
IDGAFquote:
Jij hebt liever Zweden? Of Rusland?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |