Mits benen, dan vandaag veel pijnquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen.
Ik ben donderdag voor 't eerst naar de sportschool gegaan. Ben benieuwd hoe het me af zal gaan.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar als jij met je nektasje in de club met consumptie tegen een meisje zegt dat je graag naar de gym gaat, dan kun je het bij de meesten natuurlijk shaken ook.
Ja, trap en gaan zitten is echt verschikkelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mits benen, dan vandaag veel pijn
[..]
Nou ja, hij zit bij mijn ouders, en ik ben daar niet altijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah leuk, heb je er wel tijd voor dan?
Jij de lusten, zij de lastenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, hij zit bij mijn ouders, en ik ben daar niet altijd.
jij hebt een goede bipsquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is nogal generaliseren. Of vraag je nu hoe het met mijn bips gesteld is?
Als ik trouwens een euro had gekregen voor elke keer dat een jongen dit vraagt, was ik nu miljonair.
Oh dacht al, huisdieren moet je ook pas nemen als je met pensioen bent ofzo anders is het dierenmishandelingquote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, hij zit bij mijn ouders, en ik ben daar niet altijd.
dan doe ik het maar gewoon : pics?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is nogal generaliseren. Of vraag je nu hoe het met mijn bips gesteld is?
Als ik trouwens een euro had gekregen voor elke keer dat een jongen dit vraagt, was ik nu miljonair.
Well, stop bitchin' and grow some balls.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:20 schreef xcachet het volgende:
Onlo, ik merk dat ik vreetbuien ga krijgen.
word je weer vader?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Well, stop bitchin' and grow some balls.
zwanger zijn of zwanger van onlogisch zijn? Krijg je wel een forumbeest2.0 vanquote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet minderjarig, maar zou een beetje fout zijn.
Dat tweedequote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
zwanger zijn of zwanger van onlogisch zijn? Krijg je wel een forumbeest2.0 van
Ik deponeer mijn forumbeest wel ergens anders in.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
zwanger zijn of zwanger van onlogisch zijn? Krijg je wel een forumbeest2.0 van
heel verstandig al wist ik niet dat jij zo kieskeurig wasquote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik deponeer mijn forumbeest wel ergens anders in.
Ik ben kieskeuriger dan je in eerste instantie zou denken.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
heel verstandig al wist ik niet dat jij zo kieskeurig was
Ach hou op. Je zou een moord voor me doen. Al helemaal als ik straks een killerbody heb.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik deponeer mijn forumbeest wel ergens anders in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |