Als je drinkt kan je niet naar de gym?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zijn 19e lag ie in de greppel met een fles whiskey in zn klauwen, idioot.
Ja prima, ik heb mijn eerste week vakantie al, vandaag even zonnen denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi, nog een klein weekje tot vakantie
En bij jou?
In je bikini?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb mijn eerste week vakantie al, vandaag even zonnen denk ik
Mijn moeder is dan ook een geile teef.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Si, je moeder had niks anders in der kast
en tussendoor weer hier posten hoe ‘zwaar’ hij de gym aan het murderen is.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Terwijl jullie vies dik blijven lanterfanten gaat deze boy de gym murdereren.
Adieu
Succes 💪🏻quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Terwijl jullie vies dik blijven lanterfanten gaat deze boy de gym murdereren.
Adieu
Verandering van spijs doet eten, oftewel: ze houden van wat meer variatie dan elk jaar naar Engeland te gaan. Toen ik nog mee ging was dat ook al zo, het ene jaar Engeland, het andere jaar Duitsland, het andere Scandinavië en dan weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Is je moeder al teruggekomen op hen waanidee niet naar het eiland op vakantie te gaan?
Reformatorisch verantwoorde uitjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, oftewel: ze houden van wat meer variatie dan elk jaar naar Engeland te gaan. Toen ik nog mee ging was dat ook al zo, het ene jaar Engeland, het andere jaar Duitsland, het andere Scandinavië en dan weer opnieuw beginnen.
Een mooi kerkje bezoeken is zeker de moeite waard, maar we gingen niet naar buitenlandse diensten ofzoquote:
Hoeveel stappen per minuut? Ik 55.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wandel met mijn hond, zieke cardio :s
Maar het zou helemaal vreemd worden mocht ze plotsklaps Salou voorstellen. Met de bus.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een mooi kerkje bezoeken is zeker de moeite waard, maar we gingen niet naar buitenlandse diensten ofzo
Ik wil ook een keer met jou het bed delen. Heb je ping?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:23 schreef xcachet het volgende:
Iemand waar ik ooit 5 jaar geleden het bed mee had gedeeld heeft mij op Tinder een super like gegeven. Fucking kansloos.
jammer tjackaquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:23 schreef xcachet het volgende:
Iemand waar ik ooit 5 jaar geleden het bed mee had gedeeld heeft mij op Tinder een super like gegeven. Fucking kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |