Dat bier komt zometeen wel.quote:
geen idee, wat vind jij ervan?quote:Op zondag 8 juli 2018 12:47 schreef Oosthzn het volgende:
Wat vinden jullie van de Elektronische Gulden/EFL/e-gulden?
Ik weet niet zo veel van cryptomunten. Ik had een paar maanden geleden meegedaan aan een campagne en toen heb ik wat gratis gekregen. Een Nederlandse munt lijkt me wel een leuk idee.quote:
Ik heb dat ook gedaan, ben ik nu ook gaaf?quote:Op zondag 8 juli 2018 13:28 schreef KappenBakken het volgende:
Sergey Brin (ja die van Google) mined Ethereum![]()
Waarschijnlijk op hele kleine schaal etc maar toch gaaf
Ik vind het gaaf dat iemand die zo invloedrijk is interesse toont erinquote:Op zondag 8 juli 2018 13:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan, ben ik nu ook gaaf?
Pff wat gaaf zegquote:Op zondag 8 juli 2018 13:49 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf dat iemand die zo invloedrijk is interesse toont erin
En dan niet door gewoon X miljoen in een venture fund te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
quote:Op zondag 8 juli 2018 13:57 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Pff wat gaaf zeg![]()
![]()
Kan je niets beters verzinnen. Sjongejonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wiequote:Op zondag 8 juli 2018 13:28 schreef KappenBakken het volgende:
Sergey Brin (ja die van Google) mined Ethereum![]()
Waarschijnlijk op hele kleine schaal etc maar toch gaaf
Snel alle vechain kopen en wachten tot 12 dollah zou ik doen!quote:Op zondag 8 juli 2018 14:19 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Oprichter van Google en om het in jouw terminologie te houden, een vermogen van 40x VeChain.
Lijkt mij de enige juiste volgende stap.quote:Op zondag 8 juli 2018 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel alle vechain kopen en wachten tot 12 dollah zou ik doen!
Zeker, maar aan de andere kant. Als mensen als Sergey, Gates (al heeft die zijn mening herzien na waarschijnlijk een praatje van Buffett te hebben aangehoord) of Wozniak al geen interesse zouden hebben in deze tech zijn we echt doomed. Dit zijn de uber nerds, juist hun tech experience/ nieuwschierigheid/ drang tot disruptie heeft ze gebracht tot waar ze zijn.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:49 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf dat iemand die zo invloedrijk is interesse toont erin
En dan niet door gewoon X miljoen in een venture fund te gooien.
https://e-gulden.org/index.php/de_e-guldenquote:Op zondag 8 juli 2018 13:26 schreef Oosthzn het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel van cryptomunten. Ik had een paar maanden geleden meegedaan aan een campagne en toen heb ik wat gratis gekregen. Een Nederlandse munt lijkt me wel een leuk idee.
Was dit niet één van die coins die voor verschrikkelijk weinig volledig kunnen worden platgelegd?quote:Munt-initiatieven met een regionale willekeur zijn daarom de beste aanvulling op spaarmunten als Bitcoin (Goud) en Litecoin (Zilver) die wij ons kunnen voorstellen. Als we iets van de moedermunt Bitcoin hebben geleerd dan zou het groeiproces wat korter kunnen zijn in nederlandstalige contreien.
Kortom, het toekomstige wereldwijde betalingsverkeer is te omvangrijk en kwetsbaar als dit met een enkele blockchain zou worden ondervangen.
Goed puntquote:Op zondag 8 juli 2018 14:41 schreef ITrade het volgende:
[..]
Zeker, maar aan de andere kant. Als mensen als Sergey, Gates (al heeft die zijn mening herzien na waarschijnlijk een praatje van Buffett te hebben aangehoord) of Wozniak al geen interesse zouden hebben in deze tech zijn we echt doomed. Dit zijn de uber nerds, juist hun tech experience/ nieuwschierigheid/ drang tot disruptie heeft ze gebracht tot waar ze zijn.
Vind ik niet, zou niet weten waarom je een 60 plusser die zich totaal niet meer bekommerd om vernieuwende techniek nodig hebt. Die is echt niet meer de nerd die hij 30 jaar geleden was.quote:
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 8 juli 2018 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha jullie moeten of de mobile wallet of Binance gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |