Is ook geen wedstrijd. Ik vraag gewoon ietsquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:24 schreef momentius het volgende:
Oke anneloos is kritischer dan angel-joy. Laten we er geen wedstrijd van maken
Als ik je topics lees op fok heb ik niet t idee dat je kieskeurig bent maar okay if you say soquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha denk het niet! Want ik heb hetzelfde probleemmaar ik like er dan ook maar 5 en verwijder als het niet interessant is.
Oke oke je hebt gelijk, wil geen ruzie met jequote:Op donderdag 5 juli 2018 23:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Is ook geen wedstrijd. Ik vraag gewoon iets
Hahahaquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik je topics lees op fok heb ik niet t idee dat je kieskeurig bent maar okay if you say so
Haha wauw. Want fok is zo representatief voor het echte levenquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik je topics lees op fok heb ik niet t idee dat je kieskeurig bent maar okay if you say so
Ja dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha wauw. Want fok is zo representatief voor het echte leven
Ik dacht ook gewoon dat het mijn maatje was, blijkbaar nietquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:28 schreef momentius het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje stom lacht, zit een soort van hinnik in.
Jij post toch echt zelf die dingen. Dus tenzij je dingen loopt verzinnen op fokquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha wauw. Want fok is zo representatief voor het echte leven
Dat is alleen maar goed toch! Ik neem fok niet echt serieusquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij post toch echt zelf die dingen. Dus tenzij je dingen loopt verzinnen op fok![]()
Ik ben best wel mezelf op fok.
Hihihi, PRrrrquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:28 schreef momentius het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje stom lacht, zit een soort van hinnik in.
Ik moet gewoon lachen om dat kattige gedrag.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik dacht ook gewoon dat het mijn maatje was, blijkbaar niet
Ik ook niet. Maar met ‘ik ben best mezelf’ bedoel ik dat ik geen dingen verzin en alles wat ik post wel gewoon waargebeurd is.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch! Ik neem fok niet echt serieus
Gebruik je libresse of een tampon?quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar met ‘ik ben best mezelf’ bedoel ik dat ik geen dingen verzin en alles wat ik post wel gewoon waargebeurd is.
Ik ben ook niet bepaald altijd even serieus op Fok, maar ik verzin geen dingen ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar met ‘ik ben best mezelf’ bedoel ik dat ik geen dingen verzin en alles wat ik post wel gewoon waargebeurd is.
Nou, laten we het er lekker bij laten! Ik vroeg je gewoon wat.. bedoelde er verder niets mee dus dan is het afkatten ook niet nodig!quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe is het afkatten? Ik vroeg me gewoon af of jouw topics dan verzonnen waren, aangezien je daar in anders overkomt dan nu. Normale vraag lijkt me.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou, laten we het er lekker bij laten! Ik vroeg je gewoon wat.. bedoelde er verder niets mee dus dan is het afkatten ook niet nodig!
quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen normale vraag, ga slapen als je dronken en in een negatieve bui bent ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe is het afkatten? Ik vroeg me gewoon af of jouw topics dan verzonnen waren, aangezien je daar in anders overkomt dan nu. Normale vraag lijkt me.
En kusjekroelquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:36 schreef TaMieke het volgende:
“Hihi grapje”
Standaard reactie als een post iemand niet aanstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |