abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2018 @ 09:23:38 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180274477
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 00:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het denkbaar dat Hamilton zijn partyknop te lang of te vaak heeft gebruikt.
Niet als dit klopt: https://www.gpblog.com/nl(...)-in-oostenrijk-.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 juli 2018 @ 09:50:05 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_180274930
quote:
Zoiets verbaast mij dan weer niets. Zie bijvoorbeeld Peugeot op Le Mans. Die auto's gingen stuk doordat een onderdeeltje van een paar euro het begaf
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 juli 2018 @ 09:51:41 #34
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_180274973
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou de stuurtjes zijn niet rond dus dat kan geen coureur verkeerd doen :9

Maar zie de volgende video

Afgelopen GP Frankrijk. Skip ajb naar 9:45 en kijk een halve minuut. Wat vind jij daar van?
Hier had ik nog niet op gereageerd, maar zoals anderen al zeggen: het ziet er prima uit. Leclerc snapt hoe het moet.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_180275621
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 00:30 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Allesbehalve zuur. De aërodynamica en het bandenmanagement heeft gewonnen dit weekend, mede dankzij de kapotte Mercs. Verstappen werd 5e in de kwalificatie en Ricciardo eindigde achte de Haas :') Dan doet de Renault motor toch iets verkeerd als je het mij vraagt.

Maar of de Honda motor nu de doorslag gaat geven, moeten we nog ff afwachten
dankzij de kapotte mercs ????

De mercs hadden sws een extra pitstop nodig omdat mede door de warmte die softs eraan gingen
en de mercs kunnen al niet lekker met de softs omgaan, tevens gingen HAM en RIC vanaf het begin volgas op die softs getuigen de laptimes

dus ook al waren de mercs niet kapot gegaan dan had max het nog steeds gered.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 11:58:06 #36
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_180277534
Hoe kun je eigenlijk het beste commentaar ontvangen als je naar het circuit gaat en in het publiek zit? Via internet op je telefoon? Radiootje kopen?
pi_180278311
telefoon met grandprixradio of met de ziggo app (als je een abbo hebt).

GrandprixRadio loopt wel zo'n 15 seconden achter op de werkelijkheid ;)
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  maandag 9 juli 2018 @ 09:32:52 #38
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180348769
Open :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 9 juli 2018 @ 09:51:50 #39
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180349078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:31 schreef boegschroef het volgende:
telefoon met grandprixradio of met de ziggo app (als je een abbo hebt).

GrandprixRadio loopt wel zo'n 15 seconden achter op de werkelijkheid ;)
of een scanner
  maandag 9 juli 2018 @ 10:13:10 #40
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_180349403
Heb Olav ook wel eens horen zeggen dat ze via DAB te ontvangen waren rond het circuit, maar weet niet of dat overal zo is.

Officiële F1 app kan ook nog, maar dan heb je wel een abonnement daarop nodig.
Don't let my username fool you...
pi_180352641
In Oostenrijk werd er ook commentaar gegeven (in meerdere talen) op het circuit zelf.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_180355037
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:58 schreef Tijn het volgende:
Hoe kun je eigenlijk het beste commentaar ontvangen als je naar het circuit gaat en in het publiek zit? Via internet op je telefoon? Radiootje kopen?
Met de F1 app heb je ook commentaar. Wel in het engels.
  maandag 9 juli 2018 @ 20:55:11 #43
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_180362741
Ok, ik heb een DAB+ radiootje gekocht. Hopelijk werkt dat en anders heb ik nog de smartphone als backup :)

Bedankt!
  maandag 9 juli 2018 @ 23:10:43 #44
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180365632
In de onboard van Magnussen zie je dat Max en Daniel elkaar ook nog raken net na de start. Even linkje in de tweet zelf klikken.

F1 twitterde op maandag 09-07-2018 om 16:49:37 Not the ideal start to the race for Haas at Silverstone 😩#BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/r6Fbx48Hti reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180365833
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:10 schreef ondeugend het volgende:
In de onboard van Magnussen zie je dat Max en Daniel elkaar ook nog raken net na de start. Even linkje in de tweet zelf klikken.

F1 twitterde op maandag 09-07-2018 om 16:49:37 Not the ideal start to the race for Haas at Silverstone 😩#BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/r6Fbx48Hti reageer retweet
Lijken inderdaad elkaars achterbanden licht te raken. Je ziet ook een klein beetje rook.
  maandag 9 juli 2018 @ 23:29:11 #46
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180365955
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:21 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Lijken inderdaad elkaars achterbanden licht te raken. Je ziet ook een klein beetje rook.
Ja helemaal gemist, niks over gehoord.
Gelukkig geen gevolgen verder
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180366009
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:29 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja helemaal gemist, niks over gehoord.
Gelukkig geen gevolgen verder
Nee stelt ook weinig voor zo te zien. Je ziet Ricciardo trouwens net als Kimi ook wat rechtdoor schieten in T3. Had misschien ook nog spannend kunnen worden als Max niet al aan het uitwijken was voor Kimi en Hamilton.
  maandag 9 juli 2018 @ 23:48:24 #48
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180366301
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:32 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee stelt ook weinig voor zo te zien. Je ziet Ricciardo trouwens net als Kimi ook wat rechtdoor schieten in T3. Had misschien ook nog spannend kunnen worden als Max niet al aan het uitwijken was voor Kimi en Hamilton.
Ja dat was waarschijnlijk harder gegaan
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180367410
Het gat tussen de top 3 en de rest van hetveld neemt nu toch echt belachelijke proporties aan. Ricciardo is maar liefst 7 tienden langzamer dan zn teamgenoot en staat er nog steeds naast op de grid. Zn verschil zou je toch het liefst 4 a 5 plaatsen er tussen willen zien?
Zelfde tijdens de race met Hamilton. Rijdt door een botsing achteraan en staat na een handje vol rondes al weer 6de.
Omgekeerde start volgorde gaat niets uitmaken op deze manier
  dinsdag 10 juli 2018 @ 07:18:54 #50
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180369049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 03:06 schreef opreis het volgende:
Het gat tussen de top 3 en de rest van hetveld neemt nu toch echt belachelijke proporties aan. Ricciardo is maar liefst 7 tienden langzamer dan zn teamgenoot en staat er nog steeds naast op de grid. Zn verschil zou je toch het liefst 4 a 5 plaatsen er tussen willen zien?
Zelfde tijdens de race met Hamilton. Rijdt door een botsing achteraan en staat na een handje vol rondes al weer 6de.
Omgekeerde start volgorde gaat niets uitmaken op deze manier
Alleen meer ongevallen :X
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180369640
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 03:06 schreef opreis het volgende:
Het gat tussen de top 3 en de rest van hetveld neemt nu toch echt belachelijke proporties aan. Ricciardo is maar liefst 7 tienden langzamer dan zn teamgenoot en staat er nog steeds naast op de grid. Zn verschil zou je toch het liefst 4 a 5 plaatsen er tussen willen zien?
Het liefst hebben we dat hele veld dicht en gelijkmatig bij elkaar zit en dat er 6 coureurs strijden om de titel. Maar op zich is het niks bijzonders dat er maar twee teams en 2 of 3 coureurs om de titel kunnen vechten.

Wat uitzonderlijk en vervelend was, was de enorme Mercedes dominantie, dat gat is nu opgeschoven tot achter RBR en dat is een goede zaak. Het is juist heel leuk dat RBR op veel circuits gewoon volwaardig meedoet om de overwinning. Het is qua krachtsverhoudingen juist een prachtig seizoen.

quote:
Zelfde tijdens de race met Hamilton. Rijdt door een botsing achteraan en staat na een handje vol rondes al weer 6de.
Omgekeerde start volgorde gaat niets uitmaken op deze manier
De charme van een inhaalrace is wel een beetje weg op de snelle circuits, dankij DRS en de verschillen in rechte lijn snelheid die er nu zijn, dat klopt. Gelukkig is er wel de VSC, maar dan moet die natuurlijk wel ingezet worden. Omgekeerde start slaat nergens op.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180370993
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het liefst hebben we dat hele veld dicht en gelijkmatig bij elkaar zit en dat er 6 coureurs strijden om de titel. Maar op zich is het niks bijzonders dat er maar twee teams en 2 of 3 coureurs om de titel kunnen vechten.

Wat uitzonderlijk en vervelend was, was de enorme Mercedes dominantie, dat gat is nu opgeschoven tot achter RBR en dat is een goede zaak. Het is juist heel leuk dat RBR op veel circuits gewoon volwaardig meedoet om de overwinning. Het is qua krachtsverhoudingen juist een prachtig seizoen.

[..]

De charme van een inhaalrace is wel een beetje weg op de snelle circuits, dankij DRS en de verschillen in rechte lijn snelheid die er nu zijn, dat klopt. Gelukkig is er wel de VSC, maar dan moet die natuurlijk wel ingezet worden. Omgekeerde start slaat nergens op.
Gelijkwaardig hoeft van mij ook weer niet, maar iig redelijk gelijkmatig verdeeld zodat fouten in de top zwaarder “gestraft” worden. In het middenveld zie je hierdoor heel duidelijk het verschil in kwaliteit van de coureurs bij bv mclaren en sauber waar een paar 10den sneller een sloot meer punten is
  dinsdag 10 juli 2018 @ 10:26:44 #53
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180371063



[ Bericht 34% gewijzigd door ondeugend op 10-07-2018 10:32:12 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 juli 2018 @ 11:43:14 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180372178
Ik heb back-to-back iets te letterlijk genomen. Oostenrijk maandagnacht en Groot-Brittannië zojuist :+

Kutolie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_180372807
quote:
De Duitse WK-leider verwees de theorie van Hamilton naar het rijk der fabelen. „Het is een dwaze gedachte om te denken dat er opzet in het spel was”, stelde Vettel, die op Silverstone zegevierde, voor zijn Britse rivaal.
vuile duitse leugenaar en valsspeler dat je bent :r :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 10 juli 2018 @ 12:50:06 #56
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_180373164
Voor deze ene keer wil ik Weltschmerz wel wat koren op zijn fantasie molentje leggen: wat een labiel figuur is die Lewis toch _O-


Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_180373234
Welke false claims? Hij had het beter over kunnen laten waaien..
pi_180373241
Misschien moeten de engineers volgende race nog iets dieper in z'n hol kruipen voor z'n zelfvertrouwen!

Wat een walgelijk figuur is het toch... :')
Jack does it in real time...
pi_180373268
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het liefst hebben we dat hele veld dicht en gelijkmatig bij elkaar zit en dat er 6 coureurs strijden om de titel. Maar op zich is het niks bijzonders dat er maar twee teams en 2 of 3 coureurs om de titel kunnen vechten.

Wat uitzonderlijk en vervelend was, was de enorme Mercedes dominantie, dat gat is nu opgeschoven tot achter RBR en dat is een goede zaak. Het is juist heel leuk dat RBR op veel circuits gewoon volwaardig meedoet om de overwinning. Het is qua krachtsverhoudingen juist een prachtig seizoen.

[..]

De charme van een inhaalrace is wel een beetje weg op de snelle circuits, dankij DRS en de verschillen in rechte lijn snelheid die er nu zijn, dat klopt. Gelukkig is er wel de VSC, maar dan moet die natuurlijk wel ingezet worden. Omgekeerde start slaat nergens op.
Klopt wel, maar in het verleden was het gat nog te overbruggen. Nu zijn de verschillen qua budget veel te groot geworden.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 12:58:35 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180373277
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:58 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Klopt wel, maar in het verleden was het gat nog te overbruggen. Nu zijn de verschillen qua budget veel te groot geworden.
Door wie dan?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180373359
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Door wie dan?
Williams,Benetton en Mclaren die om de beurt na een minder jaar het gat vrij snel konden verkleinen. Jordan wat met een beperkt budget goed mee kon komen met Frentzen. Nu moet je minimaal een budget van 400mil hebben en anders ben je kansloos.
pi_180373696
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 10:21 schreef opreis het volgende:

[..]

Gelijkwaardig hoeft van mij ook weer niet, maar iig redelijk gelijkmatig verdeeld zodat fouten in de top zwaarder “gestraft” worden. In het middenveld zie je hierdoor heel duidelijk het verschil in kwaliteit van de coureurs bij bv mclaren en sauber waar een paar 10den sneller een sloot meer punten is
Ik vind het ook niet ideaal, maar het is eigen aan F1 dat er altijd wel zoiets is. Dit is lang niet zo erg als het gapende gat achter Mercedes van 4 jaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:58 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Klopt wel, maar in het verleden was het gat nog te overbruggen. Nu zijn de verschillen qua budget veel te groot geworden.
Ik weet niet of die wel zoveel groter zijn. Ik denk dat dit seizoen wordt gekenmerkt doordat we 5 jaar geleden een enorme wijziging in het motorenreglement hebben gehad, en 2 jaar geleden een grote wijziging in het chassis, terwijl er een testverbod is om kosten te besparen.

Voor deze motoren waren de V8's behoorlijk naar elkaar toegegroeid doordat ze grotendeels uitontwikkeld waren. Daardoor kon bijvoorbeeld RBR goed meekomen met een klantenmotor. Met de nieuwe hybrides zitten we pas halverwege het ontwikkelingstraject, het punt dat de achterliggers tot vlakbij zijn ingelopen is nog een eindje weg.

De aero heeft ook nog vrij veel onontgonnen terrein omdat ze pas anderhalf jaar met de nieuwe regels aan het ontwikkelen zijn. Dan hebben de rijkste teams een groter voordeel omdat er relatief nog veel te winnen is.

Dan ontstaat er dus een vrij groot gat met teams die op beide punten niet mee kunnen, of op één punt ver achter liggen. Dat kan niet zo snel ingelopen worden als in de tijd van Benetton omdat er een testverbod is. Hou lang dezdelfde regels en het veld schuif vanzelf in elkaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')