Niet als dit klopt: https://www.gpblog.com/nl(...)-in-oostenrijk-.htmlquote:Op vrijdag 6 juli 2018 00:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het denkbaar dat Hamilton zijn partyknop te lang of te vaak heeft gebruikt.
Zoiets verbaast mij dan weer niets. Zie bijvoorbeeld Peugeot op Le Mans. Die auto's gingen stuk doordat een onderdeeltje van een paar euro het begafquote:Op vrijdag 6 juli 2018 09:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als dit klopt: https://www.gpblog.com/nl(...)-in-oostenrijk-.html
Hier had ik nog niet op gereageerd, maar zoals anderen al zeggen: het ziet er prima uit. Leclerc snapt hoe het moet.quote:Op donderdag 5 juli 2018 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou de stuurtjes zijn niet rond dus dat kan geen coureur verkeerd doen
Maar zie de volgende video
Afgelopen GP Frankrijk. Skip ajb naar 9:45 en kijk een halve minuut. Wat vind jij daar van?
dankzij de kapotte mercs ????quote:Op vrijdag 6 juli 2018 00:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Allesbehalve zuur. De aërodynamica en het bandenmanagement heeft gewonnen dit weekend, mede dankzij de kapotte Mercs. Verstappen werd 5e in de kwalificatie en Ricciardo eindigde achte de HaasDan doet de Renault motor toch iets verkeerd als je het mij vraagt.
Maar of de Honda motor nu de doorslag gaat geven, moeten we nog ff afwachten
of een scannerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 12:31 schreef boegschroef het volgende:
telefoon met grandprixradio of met de ziggo app (als je een abbo hebt).
GrandprixRadio loopt wel zo'n 15 seconden achter op de werkelijkheid
Met de F1 app heb je ook commentaar. Wel in het engels.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 11:58 schreef Tijn het volgende:
Hoe kun je eigenlijk het beste commentaar ontvangen als je naar het circuit gaat en in het publiek zit? Via internet op je telefoon? Radiootje kopen?
twitter:F1 twitterde op maandag 09-07-2018 om 16:49:37Not the ideal start to the race for Haas at Silverstone 😩#BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/r6Fbx48Hti reageer retweet
Lijken inderdaad elkaars achterbanden licht te raken. Je ziet ook een klein beetje rook.quote:Op maandag 9 juli 2018 23:10 schreef ondeugend het volgende:
In de onboard van Magnussen zie je dat Max en Daniel elkaar ook nog raken net na de start. Even linkje in de tweet zelf klikken.twitter:F1 twitterde op maandag 09-07-2018 om 16:49:37Not the ideal start to the race for Haas at Silverstone 😩#BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/r6Fbx48Hti reageer retweet
Ja helemaal gemist, niks over gehoord.quote:Op maandag 9 juli 2018 23:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lijken inderdaad elkaars achterbanden licht te raken. Je ziet ook een klein beetje rook.
Nee stelt ook weinig voor zo te zien. Je ziet Ricciardo trouwens net als Kimi ook wat rechtdoor schieten in T3. Had misschien ook nog spannend kunnen worden als Max niet al aan het uitwijken was voor Kimi en Hamilton.quote:Op maandag 9 juli 2018 23:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja helemaal gemist, niks over gehoord.
Gelukkig geen gevolgen verder
Ja dat was waarschijnlijk harder gegaanquote:Op maandag 9 juli 2018 23:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee stelt ook weinig voor zo te zien. Je ziet Ricciardo trouwens net als Kimi ook wat rechtdoor schieten in T3. Had misschien ook nog spannend kunnen worden als Max niet al aan het uitwijken was voor Kimi en Hamilton.
Alleen meer ongevallenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 03:06 schreef opreis het volgende:
Het gat tussen de top 3 en de rest van hetveld neemt nu toch echt belachelijke proporties aan. Ricciardo is maar liefst 7 tienden langzamer dan zn teamgenoot en staat er nog steeds naast op de grid. Zn verschil zou je toch het liefst 4 a 5 plaatsen er tussen willen zien?
Zelfde tijdens de race met Hamilton. Rijdt door een botsing achteraan en staat na een handje vol rondes al weer 6de.
Omgekeerde start volgorde gaat niets uitmaken op deze manier
Het liefst hebben we dat hele veld dicht en gelijkmatig bij elkaar zit en dat er 6 coureurs strijden om de titel. Maar op zich is het niks bijzonders dat er maar twee teams en 2 of 3 coureurs om de titel kunnen vechten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 03:06 schreef opreis het volgende:
Het gat tussen de top 3 en de rest van hetveld neemt nu toch echt belachelijke proporties aan. Ricciardo is maar liefst 7 tienden langzamer dan zn teamgenoot en staat er nog steeds naast op de grid. Zn verschil zou je toch het liefst 4 a 5 plaatsen er tussen willen zien?
De charme van een inhaalrace is wel een beetje weg op de snelle circuits, dankij DRS en de verschillen in rechte lijn snelheid die er nu zijn, dat klopt. Gelukkig is er wel de VSC, maar dan moet die natuurlijk wel ingezet worden. Omgekeerde start slaat nergens op.quote:Zelfde tijdens de race met Hamilton. Rijdt door een botsing achteraan en staat na een handje vol rondes al weer 6de.
Omgekeerde start volgorde gaat niets uitmaken op deze manier
Gelijkwaardig hoeft van mij ook weer niet, maar iig redelijk gelijkmatig verdeeld zodat fouten in de top zwaarder “gestraft” worden. In het middenveld zie je hierdoor heel duidelijk het verschil in kwaliteit van de coureurs bij bv mclaren en sauber waar een paar 10den sneller een sloot meer punten isquote:Op dinsdag 10 juli 2018 08:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het liefst hebben we dat hele veld dicht en gelijkmatig bij elkaar zit en dat er 6 coureurs strijden om de titel. Maar op zich is het niks bijzonders dat er maar twee teams en 2 of 3 coureurs om de titel kunnen vechten.
Wat uitzonderlijk en vervelend was, was de enorme Mercedes dominantie, dat gat is nu opgeschoven tot achter RBR en dat is een goede zaak. Het is juist heel leuk dat RBR op veel circuits gewoon volwaardig meedoet om de overwinning. Het is qua krachtsverhoudingen juist een prachtig seizoen.
[..]
De charme van een inhaalrace is wel een beetje weg op de snelle circuits, dankij DRS en de verschillen in rechte lijn snelheid die er nu zijn, dat klopt. Gelukkig is er wel de VSC, maar dan moet die natuurlijk wel ingezet worden. Omgekeerde start slaat nergens op.
vuile duitse leugenaar en valsspeler dat je bentquote:De Duitse WK-leider verwees de theorie van Hamilton naar het rijk der fabelen. „Het is een dwaze gedachte om te denken dat er opzet in het spel was”, stelde Vettel, die op Silverstone zegevierde, voor zijn Britse rivaal.
Klopt wel, maar in het verleden was het gat nog te overbruggen. Nu zijn de verschillen qua budget veel te groot geworden.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 08:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het liefst hebben we dat hele veld dicht en gelijkmatig bij elkaar zit en dat er 6 coureurs strijden om de titel. Maar op zich is het niks bijzonders dat er maar twee teams en 2 of 3 coureurs om de titel kunnen vechten.
Wat uitzonderlijk en vervelend was, was de enorme Mercedes dominantie, dat gat is nu opgeschoven tot achter RBR en dat is een goede zaak. Het is juist heel leuk dat RBR op veel circuits gewoon volwaardig meedoet om de overwinning. Het is qua krachtsverhoudingen juist een prachtig seizoen.
[..]
De charme van een inhaalrace is wel een beetje weg op de snelle circuits, dankij DRS en de verschillen in rechte lijn snelheid die er nu zijn, dat klopt. Gelukkig is er wel de VSC, maar dan moet die natuurlijk wel ingezet worden. Omgekeerde start slaat nergens op.
Door wie dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Klopt wel, maar in het verleden was het gat nog te overbruggen. Nu zijn de verschillen qua budget veel te groot geworden.
Williams,Benetton en Mclaren die om de beurt na een minder jaar het gat vrij snel konden verkleinen. Jordan wat met een beperkt budget goed mee kon komen met Frentzen. Nu moet je minimaal een budget van 400mil hebben en anders ben je kansloos.quote:
Ik vind het ook niet ideaal, maar het is eigen aan F1 dat er altijd wel zoiets is. Dit is lang niet zo erg als het gapende gat achter Mercedes van 4 jaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 10:21 schreef opreis het volgende:
[..]
Gelijkwaardig hoeft van mij ook weer niet, maar iig redelijk gelijkmatig verdeeld zodat fouten in de top zwaarder “gestraft” worden. In het middenveld zie je hierdoor heel duidelijk het verschil in kwaliteit van de coureurs bij bv mclaren en sauber waar een paar 10den sneller een sloot meer punten is
Ik weet niet of die wel zoveel groter zijn. Ik denk dat dit seizoen wordt gekenmerkt doordat we 5 jaar geleden een enorme wijziging in het motorenreglement hebben gehad, en 2 jaar geleden een grote wijziging in het chassis, terwijl er een testverbod is om kosten te besparen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Klopt wel, maar in het verleden was het gat nog te overbruggen. Nu zijn de verschillen qua budget veel te groot geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |