abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 november 2018 @ 22:51:39 #126
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_183033058
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:48 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch ook om werkervaring op te doen? Zodat je mogelijk makkelijk elders betaald werk zou kunnen vinden?

Ik snap de reactie wel dat je eigenlijk gewoon betaald zou moeten worden. Er wordt veel vrijwilligerswerk ingezet op plekken waar vroeger betaalde krachten een baan hadden.
Is een participatiebaan ja :Y om ervaring op te doen inderdaad en weer te wennen aan werk. En ja zeker.. of dat betaalde krachten en vrijwilligers naast elkaar werken en de zelfde taken doen. Ook genoeg verhalen over gehoord.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 8 november 2018 @ 23:59:06 #127
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183034411
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:48 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch ook om werkervaring op te doen? Zodat je mogelijk makkelijk elders betaald werk zou kunnen vinden?

Ik snap de reactie wel dat je eigenlijk gewoon betaald zou moeten worden. Er wordt veel vrijwilligerswerk ingezet op plekken waar vroeger betaalde krachten een baan hadden.
Precies dit. Vind alleen dat de vrijwilligersvergoeding sowieso omhoog mag.

Maar LP vind het heerlijk werk en dat is ook heel veel waard natuurlijk.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 9 november 2018 @ 01:12:57 #128
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183035234
Ohja; voor ik het vergeet. Ik was eergisteren met een vriendinnetje mee met haar MRI. Werkte nog vrij therapeutisch ook, zo eng was het niet van "de buitenkant".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#no make-up no filter.

Verder nog een "mweh" momentje, ik vond mijn AVK en MS wel genoeg immuun-ellende maar mijn suiker werkt nogsteeds niet lekker mee. Ik prik elke keer vrij hoog. In februari weer bloedprikken voor een diabetes "check", mijn lange-termijn suiker, Hb1Ac, is wél keurig. Dus internist en huisarts weten niet waar het precies vandaan komt :{ never a dull moment, nogsteeds niet.

Oh en mijn intro in de OP mag wel even een update zie ik 8-)

[ Bericht 4% gewijzigd door houdjemond op 09-11-2018 01:19:18 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:36:45 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183040273
Het zit je niet mee, hjm. Maar de foto is leuk!
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:47:28 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_183040456
HJM :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_183046243
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 01:12 schreef houdjemond het volgende:
Ohja; voor ik het vergeet. Ik was eergisteren met een vriendinnetje mee met haar MRI. Werkte nog vrij therapeutisch ook, zo eng was het niet van "de buitenkant".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#no make-up no filter.

Verder nog een "mweh" momentje, ik vond mijn AVK en MS wel genoeg immuun-ellende maar mijn suiker werkt nogsteeds niet lekker mee. Ik prik elke keer vrij hoog. In februari weer bloedprikken voor een diabetes "check", mijn lange-termijn suiker, Hb1Ac, is wél keurig. Dus internist en huisarts weten niet waar het precies vandaan komt :{ never a dull moment, nogsteeds niet.

Oh en mijn intro in de OP mag wel even een update zie ik 8-)
*;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 26 november 2018 @ 10:57:46 #132
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_183377250
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi allemaal,

Even een vraag aan jullie (dit topic bij R&P is een beetje dood, maar mijn vraag geldt eigenlijk voor jullie). Ik ben net thuis komen te zitten ivm ziekte. Ik vind het heel erg moeilijk om een dag door te leven. Ik heb wel een vast dag-nachtritme (23:00 slapen, 6:00 op). Alleen ik vind het heel erg moeilijk om actief te zijn overdag. Ik probeer wel regelmatig buiten de deur activiteiten te ondernemen (clubjes), maar de uren thuis duren lang. Ik heb een heleboel hobby's, alleen om de een of andere reden lukt het me niet om eraan te beginnen (ik ben dinsdag met ontslag gegaan uit de kliniek, vriendin die avond over de vloer, woensdag tekenles, vandaag moet ik even shoppen en morgen de breiclub). Alleen ik wil nuttig zijn, met mijn hobby's bezig gaan..alleen hoe start je op? Wat doen jullie met alle vrije tijd die je hebt? En hoe krijg je jezelf zover. De afgelopen dagen waren echt nutteloos en dat wil ik niet...

Alvast bedankt :*
Olla, deze vraag sluit redelijk aan bij waar ik de afgelopen weken over aan het denken ben geweest. Zelf worstel ik met een aandoening waar over het algemeen over wordt gezegd dat een fulltime baan niet haalbaar is (fibromyalgie). Desondanks heb ik een baan voor 28 uur en ben ik daarnaast (z)zp'er, waardoor mijn gemiddelde werkweek ruim boven de 50 uur uitkomt.

Over twee maanden komt daar een eind aan, omdat ik aan het eind van mijn tijdelijke contracten ben en -ondanks veel goede argumenten en een lange strijd- geen vast contract krijg, en er dus minimaal een halfjaar uit moet.

Ik verwacht niet meteen naadloos aan het werk te zijn, en in mijn branche zijn de eerste drie maanden van het jaar meestal rustig, dus ik zal -naast solliciteren- ineens veel vrije tijd hebben.

Mijn plannen voor die periode zijn, naast uitrusten van een hysterisch drukke periode, die ik ab-so-luut aan mijn lijf voel, is bezig blijven. Een belangrijk plan om vooral fysiek van mijn krent te komen, zijn lekker lopen met onze hond, en het focussen op nieuwe vaardigheden, waar ik wellicht mettertijd voor mijn eigen, kleine toko ook profijt van heb, zoals fotografie. Ik wil mij daar meer op gaan toeleggen, met een 'echt' fototoestel.

Zo ga ik er tenminste een beetje op uit, ipv alleen maar bank te hangen of te gamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 26-11-2018 11:08:12 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 26 november 2018 @ 12:21:02 #133
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183378384
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 10:57 schreef V. het volgende:

[..]

Olla, deze vraag sluit redelijk aan bij waar ik de afgelopen weken over aan het denken ben geweest. Zelf worstel ik met een aandoening waar over het algemeen over wordt gezegd dat een fulltime baan niet haalbaar is (fibromyalgie). Desondanks heb ik een baan voor 28 uur en ben ik daarnaast (z)zp'er, waardoor mijn gemiddelde werkweek ruim boven de 50 uur uitkomt.

Over twee maanden komt daar een eind aan, omdat ik aan het eind van mijn tijdelijke contracten ben en -ondanks veel goede argumenten en een lange strijd- geen vast contract krijg, en er dus minimaal een halfjaar uit moet.

Ik verwacht niet meteen naadloos aan het werk te zijn, en in mijn branche zijn de eerste drie maanden van het jaar meestal rustig, dus ik zal -naast solliciteren- ineens veel vrije tijd hebben.

Mijn plannen voor die periode zijn, naast uitrusten van een hysterisch drukke periode, die ik ab-so-luut aan mijn lijf voel, is bezig blijven. Een belangrijk plan om vooral fysiek van mijn krent te komen, zijn lekker lopen met onze hond, en het focussen op nieuwe vaardigheden, waar ik wellicht mettertijd voor mijn eigen, kleine toko ook profijt van heb, zoals fotografie. Ik wil mij daar meer op gaan toeleggen, met een 'echt' fototoestel.

Zo ga ik er tenminste een beetje op uit, ipv alleen maar bank te hangen of te gamen.
Mooi geschreven. Ik denk dat mijn motivatie ook deels kapot is omdat ik helaas geen eurocent bij mag verdienen met fotografie. Even los van of ik het lichamelijk zou kunnen natuurlijk.

Fijn dat jij wel een hoop opties hebt incluis een prachtige instelling! *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 13 december 2018 @ 17:06:55 #134
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183706761
Ordinaire rotschop;

Neuroloog was tevreden. Hoef wederom geen medicatie.
Half juni wel weer in de martel-MRI en stoppen met roken is even een aandachtspuntje, want dan wordt het wellicht nóg beter.
Maar bijna anderhalf jaar stabiel zonder medicatie is natuurlijk prachtig!

FUCK MS *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183706940
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:06 schreef houdjemond het volgende:
Ordinaire rotschop;

Neuroloog was tevreden. Hoef wederom geen medicatie.
Half juni wel weer in de martel-MRI en stoppen met roken is even een aandachtspuntje, want dan wordt het wellicht nóg beter.
Maar bijna anderhalf jaar stabiel zonder medicatie is natuurlijk prachtig!

FUCK MS *O*
Wat ontzettend goed! Ik ben zo blij voor je :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 13 december 2018 @ 17:17:48 #136
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183706973
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat ontzettend goed! Ik ben zo blij voor je :*
Ja ik stond ook te stuiteren :@ . Gaan we eens een keer leuk de feestdagen in na 3 jaar op rij ellende *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183707005
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja ik stond ook te stuiteren :@ . Gaan we eens een keer leuk de feestdagen in na 3 jaar op rij ellende *O*
Dat is ook wel bijzonder fijn... Geniet ervan :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 13 december 2018 @ 17:20:05 #138
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183707021
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is ook wel bijzonder fijn... Geniet ervan :)
Hoe is het met jou? En met de rest natuurlijk! Ik houd maar vast aan "geen nieuws is goed nieuws" O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183707124
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:20 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hoe is het met jou? En met de rest natuurlijk! Ik houd maar vast aan "geen nieuws is goed nieuws" O+
Officieel hoor ik hier natuurlijk niet (psychisch) de reden dat ik in dit topic kwam was door een vraag. Alleen het is hier extreem wisselend... Goede en slechte dagen. Ik leer wel steeds beter met de situatie om te gaan en te accepteren, maar de onzekere toekomst is lastig. Ik heb geen flauw idee wat ik over een halfjaar doe of waar ik dan sta. Terwijl ik eerst van de meerjarenplannen was.
Daarnaast ga ik binnenkort door de medische mallemolen, om te checken of er geen "somatische" oorzaak achter de problemen zit. Dus dat is eng
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 13 december 2018 @ 17:32:19 #140
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183707218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Officieel hoor ik hier natuurlijk niet (psychisch) de reden dat ik in dit topic kwam was door een vraag. Alleen het is hier extreem wisselend... Goede en slechte dagen. Ik leer wel steeds beter met de situatie om te gaan en te accepteren, maar de onzekere toekomst is lastig. Ik heb geen flauw idee wat ik over een halfjaar doe of waar ik dan sta. Terwijl ik eerst van de meerjarenplannen was.
Daarnaast ga ik binnenkort door de medische mallemolen, om te checken of er geen "somatische" oorzaak achter de problemen zit. Dus dat is eng
De psychische tak van Chronisch ziek is volgens mij helemaal uitgestorven inmiddels? Dus "hoor hier niet" doe ik niet aan hoor :* .

Fijn dat je iets van acceptatie kan vinden, dat is ongeacht wat je hebt een van de lastigste dingen.

En dat is zeker spannend :o
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183707257
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:32 schreef houdjemond het volgende:

[..]

De psychische tak van Chronisch ziek is volgens mij helemaal uitgestorven inmiddels? Dus "hoor hier niet" doe ik niet aan hoor :* .

Fijn dat je iets van acceptatie kan vinden, dat is ongeacht wat je hebt een van de lastigste dingen.

En dat is zeker spannend :o
Klopt, daarom kwam ik ook hier terecht. Dank je wel :*

Ja.. ach... ik heb jaren zitten knokken en dan is het ineens chronisch verklaard. Dus tja...

Jep... ze denken aan cushing, hormonale problemen of eventueel een tumortje in de bol. Kans groot dat dit allemaal uitgesloten is, maar voor de zekerheid volgens mij HA. Om gewoon grondig te zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 13 december 2018 @ 17:40:10 #142
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_183707350
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:06 schreef houdjemond het volgende:
Ordinaire rotschop;

Neuroloog was tevreden. Hoef wederom geen medicatie.
Half juni wel weer in de martel-MRI en stoppen met roken is even een aandachtspuntje, want dan wordt het wellicht nóg beter.
Maar bijna anderhalf jaar stabiel zonder medicatie is natuurlijk prachtig!

FUCK MS *O*
Fijn!!! O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 13 december 2018 @ 17:43:06 #143
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_183707411
Hier gaat ook alles goed, gezondheid is prima stabiel en verder heb ik ook goeie dingen die mij kant op komen O+

Volgende maand weer grote controle in het UMCG, en ik doe mee met een controle onderzoek waarbij ze leefstijl bij transplantatiemensen onderzoeken, Moet een paar vragen beantwoorden, ze controleren ook bloed en urine en gaan mijn gewicht en omvang ( _O- ) beoordelen. Weet wel wat daar de uitkomst van wordt _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 13 december 2018 @ 17:49:50 #144
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183707560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klopt, daarom kwam ik ook hier terecht. Dank je wel :*

Ja.. ach... ik heb jaren zitten knokken en dan is het ineens chronisch verklaard. Dus tja...

Jep... ze denken aan cushing, hormonale problemen of eventueel een tumortje in de bol. Kans groot dat dit allemaal uitgesloten is, maar voor de zekerheid volgens mij HA. Om gewoon grondig te zijn
Dingen uitsluiten, helemaal van die grote ellende die jij even opnoemt kan natuurlijk ook een hoop rust geven O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183707673
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:43 schreef LPFAN het volgende:
Hier gaat ook alles goed, gezondheid is prima stabiel en verder heb ik ook goeie dingen die mij kant op komen O+

Volgende maand weer grote controle in het UMCG, en ik doe mee met een controle onderzoek waarbij ze leefstijl bij transplantatiemensen onderzoeken, Moet een paar vragen beantwoorden, ze controleren ook bloed en urine en gaan mijn gewicht en omvang ( _O- ) beoordelen. Weet wel wat daar de uitkomst van wordt _O-
Fijn om te lezen. Veel succes met de controle! ik zal voor je duimen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183707733
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:49 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dingen uitsluiten, helemaal van die grote ellende die jij even opnoemt kan natuurlijk ook een hoop rust geven O+
Ach... ik ga er vanuit dat het niks is. Alleen omdat de schizofrenie vrij laat aan het licht kwam, heeft waarschijnlijk als oorzaak andere psychiatrische problemen (gewoon verhuld met een eetstoornis/ptss/bipolair), alleen zeker is dat niet. Het kan ook zijn dat dit allemaal toeval is. Ik vind het wel goed van de HA.

En binnenkort naar een ander behandelteam dat me ook gaat helpen in de ADL. Dus dat zal ook wel rust geven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 13 december 2018 @ 17:57:40 #147
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_183707751
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Fijn om te lezen. Veel succes met de controle! ik zal voor je duimen
Hoeft niet hoor, zal wel goed zijn. Vorige maand nog geweest ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_183707764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:57 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor, zal wel goed zijn. Vorige maand nog geweest ;)
Oh dat is heel erg mooi. Sorry
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 13 december 2018 @ 17:58:54 #149
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_183707776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh dat is heel erg mooi. Sorry
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_183716408
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:06 schreef houdjemond het volgende:
Ordinaire rotschop;

Neuroloog was tevreden. Hoef wederom geen medicatie.
Half juni wel weer in de martel-MRI en stoppen met roken is even een aandachtspuntje, want dan wordt het wellicht nóg beter.
Maar bijna anderhalf jaar stabiel zonder medicatie is natuurlijk prachtig!

FUCK MS *O*
wat heerlijk *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')