Terechte stelling, Godingodquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:13 schreef Wuwwa het volgende:
Stelling: van Joeregwee win je niet zomaar.
Gewaagdquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:13 schreef Wuwwa het volgende:
Stelling: dit is de lastigste wedstrijd voor Frankrijk in hun route naar de winst.quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:13 schreef Wuwwa het volgende:
Eens, en daarom gaat die route naar de winst er ook niet komen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stelling: dit is de lastigste wedstrijd voor Frankrijk in hun route naar de winst.
Dat hangt er ook wat vanaf in hoeverre Cavanni vrijdag beschikbaar is.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, en daarom gaat die route naar de winst er ook niet komen.
Ik zie momenteel Tolisso in de voorspellingen verschijnen. Het klonk ook te mooi om waar te zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2018 10:21 schreef hhh38 het volgende:
Er gaan geruchten dat Fekir speelt in plaats van de geschorste Matuidi.
Doe het, Didier
Valt natuurlijk ook een hoop voor te zeggen. Als je Fekir wil opstellen moet je Griezmann echt op de vleugel neerzetten, waar ie niet effectief is, en met de punt naar voren spelen waardoor Pogba meer naast Kanté komt te staan.quote:Op donderdag 5 juli 2018 13:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie momenteel Tolisso in de voorspellingen verschijnen. Het klonk ook te mooi om waar te zijn.
dat meen je nietquote:Op donderdag 5 juli 2018 15:31 schreef AMCA het volgende:
Laatste vijf ontmoetingen tussen deze twee landen één doelpunt. Dit wordt genieten.
shit, dat is zeker jammerquote:Op donderdag 5 juli 2018 15:08 schreef Anonymousz het volgende:
Geen cavanigod ben viezmad
Rip Uruguay
quote:Op donderdag 5 juli 2018 18:18 schreef Lothiriel het volgende:
Uruguay is beetje gehyped volgens mij, spelen imo totaal niet naar hun kwaliteiten. Betonvoetbal noem ik dat![]()
Dus doe maar la douce France
Brengen lelijk voetbal op de mat, terwijl ze spelers hebben om er iets veel indrukwekkender van te maken. Zoiets?quote:
Wat is lelijk (of mooi) voetbal? Dat is een kwestie van smaak, dat is iets subjectiefs. Weet je waar ik vind dat het om zou moeten draaien? Om goed of slecht voetbal. Ik zou Uruguay onder de noemer goed willen zetten.quote:Op donderdag 5 juli 2018 18:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Brengen lelijk voetbal op de mat, terwijl ze spelers hebben om er iets veel indrukwekkender van te maken. Zoiets?
Beetje Portugal-achtig vind ik het
Fekir heeft in zijn invalbeurten alleen maar egoďstisch gespeeld, met rare schoten en balverlies. Dan zou ik nog eerder voor Lemar gaan, ook al was die ook weinig bijzonder tegen Denemarken.quote:Op donderdag 5 juli 2018 10:21 schreef hhh38 het volgende:
Er gaan geruchten dat Fekir speelt in plaats van de geschorste Matuidi.
Doe het, Didier
Fekir was wel beter in de oefenwedstrijden blijkbaarquote:Op donderdag 5 juli 2018 19:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fekir heeft in zijn invalbeurten alleen maar egoďstisch gespeeld, met rare schoten en balverlies. Dan zou ik nog eerder voor Lemar gaan, ook al was die ook weinig bijzonder tegen Denemarken.
Zou kunnen, we gaan zien wat de nagelbijter ervan gaat brouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fekir was wel beter in de oefenwedstrijden blijkbaar
Ik snap wat je bedoelt, en dat is zeker en vast knap. Ik bekijk het ook gewoon meer vanuit het oogpunt van de kijker. Op aanvallend vlak is Uruguay gewoon best wel mager imo. Kijk bvb naar de groepsfase, zoals die 1-0 tegen Egypte, dat letterlijk niks voorstelt.quote:Op donderdag 5 juli 2018 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is lelijk (of mooi) voetbal? Dat is een kwestie van smaak, dat is iets subjectiefs. Weet je waar ik vind dat het om zou moeten draaien? Om goed of slecht voetbal. Ik zou Uruguay onder de noemer goed willen zetten.
Wat is indrukwekkend voetbal? Uruguay heeft in vier wedstrijden totaal, wat, drie, vier kansen weggegeven? De grote Cristiano Ronaldo geen seconde gezien. Portugal kreeg 90 minuten lang de bal en de grootste mogelijkheid die we gezien hebben kwam tot stand doordat Muslera liep te grabbelen bij een voorzet. Dat vind ik toch vrij indrukwekkend. Als je het mij vraagt, is er juist niet een ploeg die zó naar zijn mogelijkheden speelt.
het grappige is dat ik het van Uruguay ook zonder problemen accepteer en het ze ook gun maar bij Zweden bijvoorbeeld niet, al scheelt het natuurlijk wel dat je Cavani en Suarez voorin hebt staan ipv Berg en Toivonenquote:Op donderdag 5 juli 2018 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is lelijk (of mooi) voetbal? Dat is een kwestie van smaak, dat is iets subjectiefs. Weet je waar ik vind dat het om zou moeten draaien? Om goed of slecht voetbal. Ik zou Uruguay onder de noemer goed willen zetten.
Wat is indrukwekkend voetbal? Uruguay heeft in vier wedstrijden totaal, wat, drie, vier kansen weggegeven? De grote Cristiano Ronaldo geen seconde gezien. Portugal kreeg 90 minuten lang de bal en de grootste mogelijkheid die we gezien hebben kwam tot stand doordat Muslera liep te grabbelen bij een voorzet. Dat vind ik toch vrij indrukwekkend. Als je het mij vraagt, is er juist niet een ploeg die zó naar zijn mogelijkheden speelt.
Ik heb precies hetzelfde. Ik hoop zelfs dat Uruguay wereldkampioen wordt. Maar Uruguay is wel zorgvuldiger aan de bal, het zijn geen gehandicapten.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grappige is dat ik het van Uruguay ook zonder problemen accepteer en het ze ook gun maar bij Zweden bijvoorbeeld niet, al scheelt het natuurlijk wel dat je Cavani en Suarez voorin hebt staan ipv Berg en Toivonen
Ach kijk alleen al naar de kwaliteit van goals van Uruguay of Zweden in de 1/8e finalesquote:Op vrijdag 6 juli 2018 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grappige is dat ik het van Uruguay ook zonder problemen accepteer en het ze ook gun maar bij Zweden bijvoorbeeld niet, al scheelt het natuurlijk wel dat je Cavani en Suarez voorin hebt staan ipv Berg en Toivonen
Dat valt erg mee, uiteindelijk is het gewoon met twee maten metenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 10:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik hoop zelfs dat Uruguay wereldkampioen wordt. Maar Uruguay is wel zorgvuldiger aan de bal, het zijn geen gehandicapten.
Want van Uruguay hebben we dit toernooi spectaculair voetbal gezien? Nee dusquote:Op vrijdag 6 juli 2018 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Fransen zullen wel weer met luizig voetbal 1-0 of 2-1 winnen.
Net als tegen Argentinië inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Fransen zullen wel weer met luizig voetbal 1-0 of 2-1 winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |