Stelling: Zaat > Sensiquote:
Sorry maat.quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus ik had gelijk dat het Ashley was die zo slecht had getapt.
Goed geprobeerd showtimer!
wie is de 3de dan?quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sorry maat.![]()
Maxi-mus was het wel met mijn eens. Zijn er dan maar 2 verschillende bardames? Ik was in de veronderstelling dat het er 3 waren.
Goeie vraag. Zal dan ook wel Zaat geweest zijn. Met zo'n strakke staart kijk je daar heel anders tegenaan.quote:
Hij is in vorm maar uhh... Ah da gaat ik madaga die ehh. Johán zei dat het handsbal was. Of geen handsb-, handsbal of geen handsbal. Met uhh met uhh Piekèh. Wat was het, Piekèh. Wat was het ook alweer? Met Piekèh. Je zei dat was geen handsbal.quote:
JanGod die mag blijven zitten omdat iedereen hem zo'n aardige man vindt (lol)quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij is in vorm maar uhh... Ah da gaat ik madaga die ehh. Johán zei dat het handsbal was. Of geen handsb-, handsbal of geen handsbal. Met uhh met uhh Piekèh. Wat was het, Piekèh. Wat was het ook alweer? Met Piekèh. Je zei dat was geen handsbal.
- Jan Boskamp
Jij vindt het niks?quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JanGod die mag blijven zitten omdat iedereen hem zo'n aardige man vindt (lol)
youtubequote:Op woensdag 4 juli 2018 19:34 schreef De_Kraam het volgende:
Iemand enig idee waar die cholo meme vandaan komt?
Inhoudelijk vind ik hem weinig interessants zeggen en ik word wel moe van zijn vaste teksten.quote:
Maar eerst 6 minuten een leuk muziekjequote:Op woensdag 4 juli 2018 20:07 schreef Evertjan het volgende:
zal vanavond wel een dodelijke saaie aflevering worden
Nee, het is meer dat Gijp en Wilfred altijd hetzelfde reageren als Jan iets zegt. Denk dat er best wel voetbalinhoudelijk met Jan te praten valt, meer nog dan met Gijp en Derksen, maar in de studio is er niemand die serieus met hem over voetbal wil praten. Gijp doet alleen maar lollig om Jan's uitspraak van bepaalde namen en Wilfred zit alleen maar irritant te doen. Vervolgens komt Jan weer met zijn standaardzinnetjes.quote:
Klopt, maar bij Vi is het niks. Zelfde met Hans. Alles bij VI is herhaling helaas.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat Gijp en Wilfred altijd hetzelfde reageren als Jan iets zegt. Denk dat er best wel voetbalinhoudelijk met Jan te praten valt, meer nog dan met Gijp en Derksen, maar in de studio is er niemand die serieus met hem over voetbal wil praten. Gijp doet alleen maar lollig om Jan's uitspraak van bepaalde namen en Wilfred zit alleen maar irritant te doen. Vervolgens komt Jan weer met zijn standaardzinnetjes.
Zet Aad300 naast Jan in plaats van Gijp en je krijgt gegarandeerd een topshow met Witte en Witte.
Witte en Witte zitten op een zaterdag nog regelmatig naast elkaar bij Ziggo. Ook al komt er af en toe onzin uit Aad, je weet dat het voetballiefhebbers pur sang zijn. Dat is toch tien keer prettiger dan de voorspelbare Gijp-en-Derksen-show. De Mos en Boskamp zijn gewoon geen acts maar marathonvoetbalkijkers. Gijp vindt zijn eigen, oppervlakkige mening veel te interessant en kan moeilijk nuanceren.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat Gijp en Wilfred altijd hetzelfde reageren als Jan iets zegt. Denk dat er best wel voetbalinhoudelijk met Jan te praten valt, meer nog dan met Gijp en Derksen, maar in de studio is er niemand die serieus met hem over voetbal wil praten. Gijp doet alleen maar lollig om Jan's uitspraak van bepaalde namen en Wilfred zit alleen maar irritant te doen. Vervolgens komt Jan weer met zijn standaardzinnetjes.
Zet Aad300 naast Jan in plaats van Gijp en je krijgt gegarandeerd een topshow met Witte en Witte.
Kijk je wel met plezier naar VI? Of kijk je uberhaubt? Ik kan niet zeggen dat ik me er zo aan stoor namelijk. VI is imo niet iets wat je kijkt voor de diepgaande analyses, maar voor de randzaken. Niet te hoog niveau, lekker biertje erbij en dat was het wel.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Witte en Witte zitten op een zaterdag nog regelmatig naast elkaar bij Ziggo. Ook al komt er af en toe onzin uit Aad, je weet dat het voetballiefhebbers pur sang zijn. Dat is toch tien keer prettiger dan de voorspelbare Gijp-en-Derksen-show. De Mos en Boskamp zijn gewoon geen acts maar marathonvoetbalkijkers. Gijp vindt zijn eigen, oppervlakkige mening veel te interessant en kan moeilijk nuanceren.
Ik moet vaker naar dat Ziggy Sport kijken merk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Witte en Witte zitten op een zaterdag nog regelmatig naast elkaar bij Ziggo. Ook al komt er af en toe onzin uit Aad, je weet dat het voetballiefhebbers pur sang zijn. Dat is toch tien keer prettiger dan de voorspelbare Gijp-en-Derksen-show. De Mos en Boskamp zijn gewoon geen acts maar marathonvoetbalkijkers. Gijp vindt zijn eigen, oppervlakkige mening veel te interessant en kan moeilijk nuanceren.
Lol, alsof ik alleen voor voetbal naar VI kijk.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kijk je wel met plezier naar VI? Of kijk je uberhaubt? Ik kan niet zeggen dat ik me er zo aan stoor namelijk. VI is imo niet iets wat je kijkt voor de diepgaande analyses, maar voor de randzaken. Niet te hoog niveau, lekker biertje erbij en dat was het wel.
Cabaretduo Van der Laan en Woequote:
De Kwis-panelleden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Cabaretduo Van der Laan en Woe
Ik heb geen flauw idee wie dat zijn.
Worden betaald van jouw belastinggeld.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Cabaretduo Van der Laan en Woe
Ik heb geen flauw idee wie dat zijn.
Wel lekker kortquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is nou een heerlijk nummertje wat wordt totaal verneukt is door deze zanger.
Wat een jankbek die HAFCFAN, misschien moet hij weer een meltdown krijgen en een nieuw account aanmaken.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:54 schreef JanCees het volgende:
FB / Doodverwensingen mogen?
Mijn goede naam wordt te grabbel gegooid. Hopelijk weten mijn vrienden hier wel beter.
Je hebt het weer voor elkaarquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:54 schreef JanCees het volgende:
Mijn goede naam wordt te grabbel gegooid. Hopelijk weten mijn vrienden hier wel beter.
lolquote:
Ben benieuwd naar z'n politieke analyses.quote:
Zou jij Lillian doen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ebolatafel. Gelukkg is Hansie er nog.
Wimderon en Stijn klimmen nu in de gordijnen.quote:
MESquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:54 schreef JanCees het volgende:
quote:
Ik drink ibuprofen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wimderon en Stijn klimmen nu in de gordijnen.
Best grappig dat de grootste act van dit forum on te pas andere users van een act beschuldigt.quote:
Qua humor op de Nederlandse televisie is het niet onaardig ja nee. Maar die lat ligt dan ook niet zo ontzettend hoog.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap het gehaat op de Kwis niet. Is het te links ofzo? Wmb een van de beste programma's van de afgelopen jaren. Zit gewoon erg goed in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |