ze lijkt me wel relaxedquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Binnen een week loopt Shelly ook te zeiken hoor.
Let maar op dat word de grootste zeikerdquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:10 schreef zodeju het volgende:
Mooi, ze durft tenminste zeggen dat ze teveel zeiken......stop het maar in je zak bewoners......
al 2 weken of 3quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden het van de week 'toevallig' al over een 'een kapper' tussen de nieuwe bewoners....stond toen al in het script blijkbaar...gek he.
Hele grote kans ja.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Binnen een week loopt Shelly ook te zeiken hoor.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:12 schreef Bananenbennie het volgende:
wat doe je zoal in het dagelijks leven naast knippen?
shelley: nou gewoon dingen die iedereen wel doet, boodschappen doen enzo
tering
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:12 schreef Bananenbennie het volgende:
tering
Helder lichtjequote:Op woensdag 4 juli 2018 13:12 schreef Bananenbennie het volgende:
tering
De website-ontwerper waar ze al dagen over zeiken als ze een teblettje hebben zal de volgden Nieuwe worden dan.. ze krijgen nu Nieuwen Op Maatquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden het van de week 'toevallig' al over een 'een kapper' tussen de nieuwe bewoners....stond toen al in het script blijkbaar...gek he.
leuke bikini,ik ga de mijne aandoen en op naar het strand,veel plezier nog met cossen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog 1 dan. Voor de liefhebbers![]()
[ afbeelding ]
Koffiecups.quote:
*jaloers*quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
leuke bikini,ik ga de mijne aandoen en op naar het strand,veel plezier nog met cossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |