Kan ook nog.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kan bij Team Jetsers.. en dat glibber Geisha ding mag heel snel uit![]()
[ afbeelding ]
Die spoort niet.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Christel heeft soms ook het gedrag van een 16 jarige
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:07 schreef lonneberga het volgende:
Bedankt voor openen,ik wist echt niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Vrouwen met een lage stem worden meer serieus genomen.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrouwen met een lage stem worden meer serieus genomen.
Gisteren.quote:
ze lijkt me wel relaxedquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Binnen een week loopt Shelly ook te zeiken hoor.
Let maar op dat word de grootste zeikerdquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:10 schreef zodeju het volgende:
Mooi, ze durft tenminste zeggen dat ze teveel zeiken......stop het maar in je zak bewoners......
al 2 weken of 3quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden het van de week 'toevallig' al over een 'een kapper' tussen de nieuwe bewoners....stond toen al in het script blijkbaar...gek he.
Hele grote kans ja.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Binnen een week loopt Shelly ook te zeiken hoor.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:12 schreef Bananenbennie het volgende:
wat doe je zoal in het dagelijks leven naast knippen?
shelley: nou gewoon dingen die iedereen wel doet, boodschappen doen enzo
tering
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:12 schreef Bananenbennie het volgende:
tering
Helder lichtjequote:Op woensdag 4 juli 2018 13:12 schreef Bananenbennie het volgende:
tering
De website-ontwerper waar ze al dagen over zeiken als ze een teblettje hebben zal de volgden Nieuwe worden dan.. ze krijgen nu Nieuwen Op Maatquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden het van de week 'toevallig' al over een 'een kapper' tussen de nieuwe bewoners....stond toen al in het script blijkbaar...gek he.
leuke bikini,ik ga de mijne aandoen en op naar het strand,veel plezier nog met cossen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog 1 dan. Voor de liefhebbers![]()
[ afbeelding ]
Koffiecups.quote:
*jaloers*quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
leuke bikini,ik ga de mijne aandoen en op naar het strand,veel plezier nog met cossen.
Toe maar have fun. ik ga zo naar mijn bewoners kijken of ik hun kan verblijden vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
leuke bikini,ik ga de mijne aandoen en op naar het strand,veel plezier nog met cossen.
John verslaan? Dat zou heel knap zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:11 schreef Inca het volgende:
[..]
Let maar op dat word de grootste zeikerd
Dat is wat Charley wil, dus kun je op wachten.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Tijd voor koppeltjes maken.. genoeg volk in de juiste leeftijd nu
En toch zou ik Christel eerder doen dan Shelly............quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch zou ik Christel eerder doen dan Shelly............
Is volgens mij niet mogelijk.....zelfs Cees was een mietje daar bij vergeleken......quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
John verslaan? Dat zou heel knap zijn.
Jammer van die teek.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Verwend nest die nieuwe,ik geef haar 1 dag en dan zeikt zij ook
Lieve maz, gooi 'm eens in de herhaling?quote:
Ze had hem nog niet aangehad, omdat ze bij binnenkomst nog wat kilo's zwaarder was vertelde zequote:
nie veel voorspel ikquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Oeh een nieuwe. Op het oog een knappe meid. Mooie lach en en veel mooi haar.Nu even zien wat ermee te beleven valt
Vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly durft een vis wel dood te slaan
tuulijk... bff's en zussies for life, tot jaloezie om de hoek komt kijken... of eigenlijk ... dat is al de reden dat ze zo 'aardig' zijn, valse wijven...quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De claimkutten zijn al aan de haal met Sjellie![]()
[ afbeelding ]
Top. Even kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkomst nieuwe bewoner Shelley - 4 juli 2018
x6nkt8b
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Handig als kapster is dat een onmisbare skillquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
zo snel als dat altijd gaat bij vrouwen, dat kan toch alleen maar nep zijn?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:20 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
tuulijk... bff's en zussies for life, tot jaloezie om de hoek komt kijken... of eigenlijk ... dat is al de reden dat ze zo 'aardig' zijn, valse wijven...
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik denk dat Hiske misschien wel het eerste slachtoffer is van de zure Andijvie
Die bril is geen gezicht, staat haar totaal niet........quote:
Ik geef het even een kans. Vind ik leukerquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
nie veel voorspel ik
de dames zullen haar wel een beetje opvangen met domme girltalk enzo , maar echt goeie gesprekken of een beetje actie nee verwacht ik niet
Sorry.quote:
Moeten ze dat ding tillen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
De caravan kan niet naar binnen gereden worden
Dat wordt een hijskraan hurenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze heeft een bosje zei ze gisteren,dat zal wel broeien.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou die teek de hele dag met genotsballen inlopen......Ze loopt zo bekrompen......
Visser ik, sport blabla.............Excuses voor kennis aangenomen...........quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Die teek zit steeds aan der kruis, volgens mij heeft ze wat beestjes rond haar fluit lopen....
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft een bosje zei ze gisteren,dat zal wel broeien.
De klassieke uilebril.. gelukkig zijn ze af van die enorme zwarte Buddie Hollie brillenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die bril is geen gezicht, staat haar totaal niet........
quote:
Zoon van een boer,veel geleerd van mijn vader.Paling roken ,kippen slachten etc.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Visser ik, sport blabla.............Excuses voor kennis aangenomen...........
Ja kreeg beeld van jou postquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wil e gij nich zo meppe.............
Ik mep harder......
Dus die stahut is in aantocht........
ze zouden bielzen mee krijgen. trottoirbandjes houden dat toch nooit....quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:24 schreef Yaksa het volgende:
Ze zijn al met zware trottoirbanden aan het slepen waar de stacaravan op komt te staan.
Doet mij denken aan John Lennon.........quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De klassieke uilebril.. gelukkig zijn ze af van die enorme zwarte Buddie Hollie brillen
Gekocht voor de gelegenheid, zit duidelijk onwennig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zoon van een boer,veel geleerd van mijn vader.Paling roken ,kippen slachten etc.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja kreeg beeld van jou post
Ik zie hier nergens de opmerking staan die Jessie maakte op het voorstel van Christel...(vlak voor het eten)..quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Cossers fijne stream tijd ga ervan doorde plicht roept
Loop maar weer wegquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ah,.....quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wow,toen was ik even weg.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens de opmerking staan die Jessie maakte op het voorstel van Christel...(vlak voor het eten)..
Christel: Ze kan mooi bij ons in de hangmatten ..dan kan Mike weg...alleen vrouwen..
Jessie: No Way!! Er komt niemand tussen mij en Mike!!....
Ze kunnen boodschappen halen waarom zouden ze die vissen proberen te vangen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zoon van een boer,veel geleerd van mijn vader.Paling roken ,kippen slachten etc.
sim met 4gquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
Dikkertje Dap zegt het weer… als ze een teblettje hebben kunnen ze op internet...hoe dan?
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens de opmerking staan die Jessie maakte op het voorstel van Christel...(vlak voor het eten)..
Christel: Ze kan mooi bij ons in de hangmatten ..dan kan Mike weg...alleen vrouwen..
Jessie: No Way!! Er komt niemand tussen mij en Mike!!....
Takelenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze had spaarpotjes mee met teksten...quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Oeh een nieuwe. Op het oog een knappe meid. Mooie lach en en veel mooi haar.Nu even zien wat ermee te beleven valt
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjellie is al bezig investeringen los te peuteren bij mr. Finance
Kristel.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Hoe snel een naam al verneukt word..............Het is SHELLY.....
Nee Shelleyquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Hoe snel een naam al verneukt word..............Het is SHELLY.....
Wat een verschil.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze sprong meteen in het water, teek bedenkt zich niet en springt er ook in
[ afbeelding ]
quote:
Neem even wat kouds.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kristel is lekkah..................
Dat warme weer doet mij niet goed.........
Vanaf nu is het Sjelliequote:Op woensdag 4 juli 2018 13:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee het is Shelly, zonder die e voor de y
3 laagjes dikke stof en een lange broek is hót daar… zie ook AnkieGebit, elke dag in volle bepakkingquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:33 schreef Silves het volgende:
Is dit de nieuwe mode daar op het terrein..winterjurkje bij 31 gr???
Poep.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:
Nog een uurtje in de zon, en ze stinkt even erg als de rest van de bewoners..past zich wel snel aan.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
3 laagjes dikke stof en een lange broek is hót daar… zie ook AnkieGebit, elke dag in volle bepakking
Caravan natuurlijk, maar ze heeft volgens mij ook een hangmat meequote:Op woensdag 4 juli 2018 13:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
Eindelijk een nieuwewaar gaat die slapen?
Bij Mike.Nee,ze heeft een hangmat.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
Eindelijk een nieuwewaar gaat die slapen?
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Nog een uurtje in de zon, en ze stinkt even erg als de rest van de bewoners..past zich wel snel aan.
bij de dames, mike mot weg, alleen de teek wil dat nietquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij Mike.Nee,ze heeft een hangmat.
- Ze zegt zelf "zoals de benzinepomp shell met e en y erachter"quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ho ho,ik zag haar eerst.quote:
quote:
please don'tquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:38 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
oeh maak me gek![]()
iemand een caps?
Ik zoek juist geen ruzie.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En weer een beeld erbij............................Fresh wat doe je mij aan vanmiddag.....
![]()
Zoek je ruzie kom maar op........
Bestellen dus bedoel jequote:
Dat kan ook nog.quote:
Neej hè Lief Kind vind ik nooit zo, die zijn zo saaiquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh..in de categorie "Lief Kind" en idd, ex-vriendje in de ijskast
Echt niet dat John zonder zijn vlees gaat zittenquote:
oh Sjon moet naar huis, dokter heeft gezegd dat hij niet zonder vlees mag........vooral niet als het nog een week gaat duren.......quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:42 schreef UtoStreamer het volgende:
geen geld voor generatorgeen geld voor de artiesten
![]()
ze moeten zand bestellen, veel zand ... anders gaat het mis!
Ja hoorde ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:38 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
- Ze zegt zelf "zoals de benzinepomp shell met e en y erachter"
- Op de utopia site staat met ey http://www.utopiatv.nl/ne(...)n-jessie-vriendinnen
Er is wel een sprankje… vrij vertaald wil ze wel neuken daarquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Neej hè Lief Kind vind ik nooit zo, die zijn zo saai
quote:
Is wel lekker fris met dit weer.........Lekker met vijverwater schoonmakenquote:
dus met zand om de tanden te poetsenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is wel lekker fris met dit weer.........Lekker met vijverwater schoonmaken
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dus met zand om de tanden te poetsen
koude burgersquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Hoe moet dat nou met het vlees van John?
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:45 schreef chufi het volgende:
Lauwe drankjes in de warme zon aan het strand
John heeft een probleem vrees ik............quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:45 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John heeft een probleem vrees ik............
Tjeezus een pruttelende relatie ook nog. Ik ben er niet gerust opquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is wel een sprankje… vrij vertaald wil ze wel neuken daar![]()
Ze voelt zich vastgeroest in haar leven en ziet Utopia als de perfecte plek om los te breken… of te beseffen dat ze eigenlijk alles al heeft. Een spannende beslissing want ze zet een relatie van 4 jaar in de koelkast… en het is maar de vraag of het liefdesvuur in die omstandigheden blijft branden.
Nee joh kan je toch uitzoekenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch ook vaak met bederfelijke waar.
Gewoon rauw..ben benieuwd of hij dit nu ook echt nodig heeft..quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:45 schreef Sambalbaai het volgende:
kouwe bockworst kan bestquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John heeft een probleem vrees ik............
En hoeveel mensen trappen er weer in en alleen maar om er bij te horen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:45 schreef Silves het volgende:
En tuurlijk gewoon de 25 euro, voor aldi chips en nootjes.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Verse salmonella in een rolletje komkommer.
De Ultieme Utopia-Experience.. daar komen de schuimpjes in grote getale op af… zodra ze chaos en paniek ruikenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:45 schreef chufi het volgende:
Lauwe drankjes in de warme zon aan het strand
Op zeker.................John mot nie zeike.............quote:
Nee, anders had je hem inderdaad wel horen zeiken over de regels en dat het belachelijk is.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor hem nog niet, hij zit er niet bij zeker??
Whoehoe yep 15 vaste klanten..die bnner willen worden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En hoeveel mensen trappen er weer in en alleen maar om er bij te horen.
duur ijsjequote:
de progressie van utopia 2 in een notendopquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dus;van BBQ naar stamppot,naar borrelnootjes.
Er is nog een andere aggregaat geregeld.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:50 schreef chufi het volgende:
Hoe draait de DJ-boot? op de generator op benzine?
Goeie goeie!! toevallig vanmorgen deed dat ding het niet meer.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:50 schreef chufi het volgende:
Benzine mag niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:50 schreef chufi het volgende:
ja, de artiest jfk komt met dj en nog een vrouw en die dj neemt een aggregaat van 6500W mee van marktplaats voor 200 euro + artiestenkosten van 100 euro dat een beetje half half is afgesproken.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:50 schreef chufi het volgende:
op batterijenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:50 schreef chufi het volgende:
Mag niet aan he......benzine.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er is nog een andere aggregaat geregeld.
Stroom gehuurdquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:50 schreef chufi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |