"iK bEn gOd"quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:10 schreef Masterminded het volgende:
Op zich zou het humor zijn als Zweden hier de stunt van de eeuw neerzet en de finale haalt zonder de hemeltergende Zlatan.
Waarom juich je voor Sverige?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heja Sverige, maar Zwitserland zou ook wel humor zijn.
Op voorwaarde dat ze wel de finale winnen, anders krijg je weer een eeuwige act dat hij de kansen die Guidetti miste er wel in zou schieten.quote:
Ik gun Guidetti en Toivonen geen wereldtitel.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat ze wel de finale winnen, anders krijg je weer een eeuwige act dat hij de kansen die Guidetti miste er wel in zou schieten.
Nee totaal niet. Fijne vakantie gehad?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:46 schreef franklop het volgende:
Zo ik ben terug van vakantie en pak straks mijn eerste wedstrijd mee.
Nog wat boeiends gebeurd fee afgelopen 3 weken?
aah top. Dacht al dat het pas vanaf de kwartfinale boeiend zou worden!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Fijne vakantie gehad?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Fijne vakantie gehad?
Waren toch wel wat leuke wedstrijden hoor. Mooiste was denk ik toch wel de 2e helft gisteren België - Japan.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
aah top. Dacht al dat het pas vanaf de kwartfinale boeiend zou worden!
Ja hoor! Alaska is een aanrader
was ook wel tikkeltje sarcastisch hoor. Heb genoeg gelezen over WKquote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waren toch wel wat leuke wedstrijden hoor. Mooiste was denk ik toch wel de 2e helft gisteren België - Japan.
Alaska lijkt me tof
Naast Schär en Lichtsteiner er niet bij ook een andere spits dus voor de Zwitsers. Hoop dat ze winnen.quote:
Ging ik ook wel al van uitquote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:56 schreef franklop het volgende:
[..]
was ook wel tikkeltje sarcastisch hoor. Heb genoeg gelezen over WK
Heel mooi land/staat is het. Gelukkig ook 3 weken goed weer gehad. Gebeurd daar zelden haha
Lijkt mij ook tof ja, lekker man. Belgie-Japan was eigenlijk de eerst écht boeiende wedstrijd in de KO fase.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
aah top. Dacht al dat het pas vanaf de kwartfinale boeiend zou worden!
Ja hoor! Alaska is een aanrader
frankrijk - argentinie was ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook tof ja, lekker man. Belgie-Japan was eigenlijk de eerst écht boeiende wedstrijd in de KO fase.
Je kan niet met droge ogen vertellen dat Frankrijk - Argentinië niet boeiend wasquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook tof ja, lekker man. Belgie-Japan was eigenlijk de eerst écht boeiende wedstrijd in de KO fase.
Wut zeg je me daar nouquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ik heb gezien, moest er nog bij. Argentinië Frankrijk heb ik enkel het laatste half uur kunnen volgen.quote:
Is de NOS geen onderdeel van de persquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
De Pers vanavond in de studio.
[ afbeelding ]
De NOS is onderdeel van de volksmennerij. Die staande ovatie voor België van gisteren is in elk opzicht lachwekkend.quote:
Samen met Pi-air?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
De Pers vanavond in de studio.
[ afbeelding ]
Mijn tenen stonden nog nooit zo krom als bij dat momentquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De NOS is onderdeel van de volksmennerij. Die staande ovatie voor België van gisteren is in elk opzicht lachwekkend.
Van der Vaart en Avsaroglu (radiocommentator NOS) komen langs.quote:
Jammer dat ik dat spektakel moet missen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van der Vaart en Avsaroglu (radiocommentator NOS) komen langs.
Die doodsaaie Zweden hebben dat verdiend afgedwongen. Of waarom hebben de Zwitsers wel krediet?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet. Die doodsaaie Zweden zijn al ver genoeg gekomen
Ik heb vandaag de wedstrijd nog even teruggekeken, laat me het is vakantie, en ik begin er steeds minder begrip voor te krijgen. Het was zo waanzinnig slecht, maar wel spannend.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn tenen stonden nog nooit zo krom als bij dat moment
Het was een geweldig spannende pot, maar geen reden om 10 minuten later staand te gaan klappen in de studio terwijl ze tijdens de ontknoping waarschijnlijk als een stel dooien erbij zaten.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de wedstrijd nog even teruggekeken, laat me het is vakantie, en ik begin er steeds minder begrip voor te krijgen. Het was zo waanzinnig slecht, maar wel spannend.
Ik heb de Zwitsers veel positiever voetbal zien spelen, zelfs tegen Brazilië. Bovendien hebben die nog een aantal pursenalities waar je geen hekel aan hoeft te hebben, Zweden heeft spelers als Toivonen en een stel grijze muizen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die doodsaaie Zweden hebben dat verdiend afgedwongen. Of waarom hebben de Zwitsers wel krediet?
Ze hadden van mij best een filmpje van een blije Dessers mogen tonen, maar dit was voetballend zo enorm slecht. Japan had er gewoon een verlenging uit kunnen halen, al kun je je afvragen of ze er nog energie voor hadden.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was een geweldig spannende pot, maar geen reden om 10 minuten later staand te gaan klappen in de studio terwijl ze tijdens de ontknoping waarschijnlijk als een stel dooien erbij zaten.
Ik denk dat België uiteindelijk toch wel had gewonnen, maar de Japanners hadden een verlenging wel verdiend.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ze hadden van mij best een filmpje van een blije Dessers mogen tonen, maar dit was voetballend zo enorm slecht. Japan had er gewoon een verlenging uit kunnen halen, al kun je je afvragen of ze er nog energie voor hadden.
Zeker, ze kwamen kwaliteit tekort in de eindfase maar de tactiek was bewonderenswaardig. Voorzetten galore bij de Belgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat België uiteindelijk toch wel had gewonnen, maar de Japanners hadden een verlenging wel verdiend.
Zeer begrijpelijk als je gemiddeld 10cm groter bent, ze begonnen er nog relatief laat meequote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zeker, ze kwamen kwaliteit tekort in de eindfase maar de tactiek was bewonderenswaardig. Voorzetten galore bij de Belgen.
Uruguay-Portugal was ook gewoon interessantquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan niet met droge ogen vertellen dat Frankrijk - Argentinië niet boeiend was
Maar met de individuele klasse op het veld vrij bijzonder dat ze voetballend zo onmachtig waren. Japan hield het centrum prima dicht, maar in bepaalde momenten was de afstand tussen de linies wel groot genoeg om erdoorheen te komen. Nu helpt het niet dat ze De Bruyne zover van het doel hebben staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk als je gemiddeld 10cm groter bent, ze begonnen er nog relatief laat mee
Ik voel de warmte van je woorden afkomenquote:
Wel jammer dat de kwartfinales niet over 4 dagen verspreid zijn. Gewoon iedere dag om 20uquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kan niet wachten tot de wedstrijden vrijdag eigenlijk
Jou gun ik alles, maar ik miste even de relevantie van die goalsquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik voel de warmte van je woorden afkomen
Wanneer deden ze die staande ovatie dan, ik kan het niet terugvinden. Ik heb wel zin in een dosis plaatsvervangende schaamte namelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn tenen stonden nog nooit zo krom als bij dat moment
Jup maar dan komt de planning niet uitquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel jammer dat de kwartfinales niet over 4 dagen verspreid zijn. Gewoon iedere dag om 20u
Direct na de wedstrijd toen ze terug gingen naar beelden in de studioquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:38 schreef wattel het volgende:
[..]
Wanneer deden ze die staande ovatie dan, ik kan het niet terugvinden. Ik heb wel zin in een dosis plaatsvervangende schaamte namelijk.
https://sporza.be/nl/2018(...)vels-staande-ovatie/quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:38 schreef wattel het volgende:
[..]
Wanneer deden ze die staande ovatie dan, ik kan het niet terugvinden. Ik heb wel zin in een dosis plaatsvervangende schaamte namelijk.
volgende week op vakantie, maar hoef alleen de halve finales te missen. Of misschien kan ik ze zien tijdens 't avondeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup maar dan komt de planning niet uit![]()
Volgende week sowieso een zwart gat zo zonder middagwedstrijden
Bedankt, even kijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Direct na de wedstrijd toen ze terug gingen naar beelden in de studio
Ook amper wat van gezien.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uruguay-Portugal was ook gewoon interessant
Wow, dit is echt enorm cringeworthy.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2018(...)vels-staande-ovatie/
Beelden alleen voor Belgenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zou sowieso die tv aanzetten ergens ja, of moet je verplicht aan tafel eten?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgende week op vakantie, maar hoef alleen de halve finales te missen. Of misschien kan ik ze zien tijdens 't avondeten.
Geo blockquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
in een restaurant, lijkt me zo. Dus daar moet dan maar net een TV aan staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso die tv aanzetten ergens ja, of moet je verplicht aan tafel eten?
Ik zou het maar speciaal uitzoeken, halve finales kan je toch niet missen johquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in een restaurant, lijkt me zo. Dus daar moet dan maar net een TV aan staan.
Ik vind ''ontregeld'' een beter woord dan ''weggespeeld''.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
België is bij vlagen gewoon weggespeeld door Japan. Waarom altijd die overacting?
Als ik Studio Rusland video check via de NOS website dan laten ze die nét beginnen nadat ze weer zijn gaan zittenquote:
Moet jij weten (lol).quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind ''ontregeld'' een beter woord dan ''weggespeeld''.
Als ik aan weggespeeld denk, denk ik aan een stroom van uitgespeelde kansen.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als ik aan weggespeeld denk, denk ik aan een stroom van uitgespeelde kansen.
https://www.npostart.nl/n(...)07-2018/POW_03836131quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik Studio Rusland video check via de NOS website dan laten ze die nét beginnen nadat ze weer zijn gaan zitten
ach, anders kijk ik ze wel terug ofzo. Op zo'n vakantie krijg je toch nooit wat mee van het nieuws, dus ik kan de uitslagen van de halve finales vast ontwijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het maar speciaal uitzoeken, halve finales kan je toch niet missen joh
Dan verschillen we daarin van mening.quote:
Dramatisch.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wow, dit is echt enorm cringeworthy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |