welke star wars chick?quote:Op maandag 2 juli 2018 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind die star wars-chick wel echt cute hoor
nee dat is Gal Gadot van Wonder Woman.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is dat niet daisy ridley in de OP?
Oh verhip ja.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee dat is Gal Gadot van Wonder Woman.
Geeft niet vriend.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het verschil wel ik was gewoon even in de war jeetje
pics or it didn't happenquote:Op maandag 2 juli 2018 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow Catkiller plaatst een uitstekende post in feedback. Ik ben diep ontroerd
Stel je voor, iemand heeft nu een echte klacht m.b.t. een frituurpan, die wordt spontaan niet serieus genomen.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:56 schreef Catkiller het volgende:
Al die acts zijn zo vermoeiend, als ik Hitler voor een dag mocht zijn werden frituurtopics sowieso verboden.
Heel mooi inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow Catkiller plaatst een uitstekende post in feedback. Ik ben diep ontroerd
Jij kookt graag op gas he?quote:Op maandag 2 juli 2018 16:56 schreef Catkiller het volgende:
Al die acts zijn zo vermoeiend, als ik Hitler voor een dag mocht zijn werden frituurtopics sowieso verboden.
Van een mod ook nog hequote:Op maandag 2 juli 2018 16:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haha een gas grapje in combinatie met Hitler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |