er komt een balk uit krisquote:
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is ze ook wel, kan haar niet echt pijlen
Kan Sjon weer bouwenquote:
dat is volgens mij nog niet eens berekenendquote:Op zondag 1 juli 2018 21:36 schreef Bananenbennie het volgende:
Sanne is slimmer dan de teek, de bever en cris zijn misschien niet haar types maar ze snapt wel dat ze er mee moet bonden
Mensen voor haar karretje spannen.Mensen willen pakken op hun fouten.Zelf buiten schot blijven.Blij doen over een crematie.Ik moet haar niet.Raar wijf.quote:
nee kan je gelijk hebben, ze stopt gewoon energie in meerdere mensenquote:Op zondag 1 juli 2018 21:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is volgens mij nog niet eens berekenend
zij is de bikkel, met die achterlijke heup van haarquote:Op zondag 1 juli 2018 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mensen voor haar karretje spannen.Mensen willen pakken op hun fouten.Zelf buiten schot blijven.Blij doen over een crematie.Ik moet haar niet.Raar wijf.
Da's Jessie toch?quote:Op zondag 1 juli 2018 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zij is de bikkel, met die achterlijke heup van haar
Blijf je daar over door gaan.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zij is de bikkel, met die achterlijke heup van haar
Heb ik ook vaak.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
ik VERFROMMEL allles door elkaar heen!
Geeft niet.quote:
Kus ze en je gaat de fok archieven inquote:
De aquabus uit Lourdes is al onderweg.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:42 schreef Yaksa het volgende:
De Wondervyvert mag ook wel weer bijgevuld worden:
[ afbeelding ]
en SLquote:
Scriptbespreking over volgende week.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Er zijn er maar 6 in beeld, de rest wordt gecoached?
Blijf nou eens van die fles afquote:Op zondag 1 juli 2018 21:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
ik VERFROMMEL allles door elkaar heen!
Ik las VERF ROMMELquote:
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij kan denk ook beter ff over gaan op spa
Vrouwen en Verfquote:
Nou dan mag gerrit dat is uitproberen, stort dat geld maar deze kant op!quote:Op zondag 1 juli 2018 21:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Rijtjeshuizen mensen kunnen plotselinge rijkdom niet aan, als je hoogopgeleid bent en je instelt op veel knaken verdienen is dat anders volgens Gerrit
Wat een mafketel.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Rijtjeshuizen mensen kunnen plotselinge rijkdom niet aan, als je hoogopgeleid bent en je instelt op veel knaken verdienen is dat anders volgens Gerrit
Die gerrit verbeeld zich heel watquote:Op zondag 1 juli 2018 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nou dan mag gerrit dat is uitproberen, stort dat geld maar deze kant op!
Gerrit isTypisch studentenkroeg gelul natuurlijk.
Okeee adriaantjequote:Op zondag 1 juli 2018 21:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
De kinderen van Adriaan mogen in de tuin poepen als ze 1/2 jaar zijn, dat is leven in zijn optiek
Dat dus die vet gevoerde minkukkelquote:Op zondag 1 juli 2018 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nou dan mag gerrit dat is uitproberen, stort dat geld maar deze kant op!
Gerrit isTypisch studentenkroeg gelul natuurlijk.
ze hebben maar gauw de streams weggedraaid bij de mannen want die hebben rare praatjesquote:
Mike ligt ook al.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
De kinderen van Adriaan mogen in de tuin poepen als ze 1/2 jaar zijn, dat is leven in zijn optiek
Lekker ventje die A3quote:Op zondag 1 juli 2018 21:56 schreef formule het volgende:
Adriaan wil een eigen huis, vrouw die 20 uur werkt en hij ook 20 uur werkt
Het scheelt wel luiers.quote:
Niet pamperen die gozertquote:
quote:
hij is ook een keer te voet gegaan, maar daar had ik mijn twijfels bij, want hij dacht dat van het Utopia terein naar tuindorp van Sanne ongeveer een dag lopen was.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan is tegen materialisme en veel geld verdienen.
Hij bedoelt hij hoeft geen 4 auto's voor de deur.
Maar ondertussen wel de hele wereld over reizen.
Naar Japan, Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland.
Tegenwoordig zijn ervaringen het nieuwe materialisme.
Geen auto voor de deur, maar wel je Instagram vol met foto's van je snoepreisjes.
Ik vind Adriaan wel erg selectief in zijn overtuigingen hoor.
Beetje de minimalistische vegan uithangen.
Maar daarnaast volop kerosine verbranden om de toerist uit te hangen.
Wereldverbetering a la carte. Dit wel, dat niet.
Zo krom.
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Geen auto voor de deur, maar wel je Instagram vol met foto's van je snoepreisjes.
Zo krom.
Klopt, hij is een keer naar Santiago de Compostela gelopen. Is een bekende bedevaartsroute.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hij is ook een keer te voet gegaan, maar daar had ik mijn twijfels bij, want hij dacht dat van het Utopia terein naar tuindorp van Sanne ongeveer een dag lopen was.
niet alles is zwart wit, dat bedoel ik eigenlijk, relaxquote:Op zondag 1 juli 2018 22:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad weinig sympathie voor dit soort figuren.
Links lullen, rechts vullen.
Mag je dan als veganist niet op vakantie? Hij werkt in de winter veel die hij inlevert voor tvt. En gaat een keer per jaar een lange vakantie houden. Hij doet zijn best om er wat van te maken met zijn levensstijl. Is nou niet bepaald dat hij rondstrooit met kerosine.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Zo krom.
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:06 schreef Bananenbennie het volgende:
Adriaan leeft bewuster dan de gemiddelde westerse mens, das een ding dat zeker is.
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:07 schreef Yaksa het volgende:
John denkt ook al verstand te hebben van computers.
"Een I3 tje moet er wel minstens inzitten hoor, en dan mag tie ook wel 4G hebben, maar je moet hem wel kunnen uitbreiden".
precies, als eidereen maar ergens een steentje bijdraagt, ik rij geen auto, ben soms vegetraier of vegan, scheidt mn afval, en pak het viegtuig naar Afrika, alle kleine beetjes helpenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:06 schreef Bananenbennie het volgende:
Adriaan leeft bewuster dan de gemiddelde westerse mens, das een ding dat zeker is.
welke stream zit ie?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:07 schreef Yaksa het volgende:
John denkt ook al verstand te hebben van computers.
"Een I3 tje moet er wel minstens inzitten hoor, en dan mag tie ook wel 4G hebben, maar je moet hem wel kunnen uitbreiden".
Tuurlijk mag een veganist op vakantie. Maar ga dan naar de Ardennen. Ook mooi.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:07 schreef eskil het volgende:
[..]
Mag je dan als veganist niet op vakantie? Hij werkt in de winter veel die hij inlevert voor tvt. En gaat een keer per jaar een lange vakantie houden. Hij doet zijn best om er wat van te maken met zijn levensstijl. Is nou niet bepaald dat hij rondstrooit met kerosine.
Hij is ook nog maar iets van jaar echt fulltime veganist hequote:Op zondag 1 juli 2018 22:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tuurlijk mag een veganist op vakantie. Maar ga dan naar de Ardennen. Ook mooi.
Een flinke vliegreis schaadt het milieu meer dan je met een veganistische leefstijl kunt besparen.
GA.quote:
Nou niet van een keer vliegen hoor, echt niet.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Een flinke vliegreis schaadt het milieu meer dan je met een veganistische leefstijl kunt besparen.
Beetje onzin, dat vliegtuig vliegt toch wel.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
doet hij ook hoor, hij vindt het maar wat fijn zo een zusjequote:Op zondag 1 juli 2018 22:11 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
GA.
Teleurgesteld, dat Mike geen aandacht meer voor haar heeft vanavond?
Dit is LauB 0.2. Ze doet er alles aan om Mike te strikken.
Hoe vaak ze hem ook broer noemt. Ze wil Mike van kop tot teen.
Ik zat ook vol bewondering te luisteren naar John zijn hogere computerkunde.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
Hij zat op 1, maar de regie draaide de stream weg, zoveel onzin kwam eruit.
kut, gemistquote:Op zondag 1 juli 2018 22:14 schreef luupje het volgende:
[..]
Ik zat ook vol bewondering te luisteren naar John zijn hogere computerkunde.
Jaja.. koelpasta en dikkere koelribben.. ik ben verbluftquote:Op zondag 1 juli 2018 22:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
kut, gemist
die man heeft echt overal verstand van he
koken, bouwen, computers, het houdt niet op
Levenservaring.quote:
Dus omdat het vliegtuig toch wel vliegt, vervuil je het milieu niet?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Beetje onzin, dat vliegtuig vliegt toch wel.
En de meeste vakanties doet hij lopend/liftend.
De kennis van computers bij John reikt niet verder dan de aan/uit knop.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
kut, gemist
die man heeft echt overal verstand van he
koken, bouwen, computers, het houdt niet op
je hebt je punt gemaaktquote:Op zondag 1 juli 2018 22:18 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dus omdat het vliegtuig toch wel vliegt, vervuil je het milieu niet?
Aparte redenering.
Jessie wil helemaal zijn 'zusje' niet zijn.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doet hij ook hoor, hij vindt het maar wat fijn zo een zusje
quote:
helemaal in het begin stonden ze een keer bijna te zoenen, maar mike draaide zn hoofd wegquote:Op zondag 1 juli 2018 22:18 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Jessie wil helemaal zijn 'zusje' niet zijn.
Ze wil hem in haar bed.
Ze neemt nu maar genoegen met het 'zusjeschap"
ja hij is al 56quote:
Je mag alles, als je er je maar goed bij voeltquote:Op zondag 1 juli 2018 22:19 schreef Ranah het volgende:
ik maak geen vliegreizen maar eet wel vlees, mag dat ook niet?
Ik eet vlees tijdens het vliegen.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:19 schreef Ranah het volgende:
ik maak geen vliegreizen maar eet wel vlees, mag dat ook niet?
Is ook wel een beetje raar;zoenen met je "zusje".quote:Op zondag 1 juli 2018 22:20 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
helemaal in het begin stonden ze een keer bijna te zoenen, maar mike draaide zn hoofd weg![]()
Zodra Mike in haar buurt is, neemt ze een hele andere houding aan.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:20 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
helemaal in het begin stonden ze een keer bijna te zoenen, maar mike draaide zn hoofd weg![]()
Dat vliegtuigmaatschappijen op goedkope vervuilende brandstof mogen vliegen (want geen BTW of accijns) is pas apart, en ook helemaal off topic.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:18 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dus omdat het vliegtuig toch wel vliegt, vervuil je het milieu niet?
Aparte redenering.
Jessie is vanaf het allereerste begin al met hem bezig.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje raar;zoenen met je "zusje".
Wie weet waren zijn verre vliegvakanties wel voor dat hij veganist was dacht dat hij las 2 jaar veganistquote:Op zondag 1 juli 2018 22:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Moet je ff aan Gio vragen hoe hij in het begin met Naomi omging.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wordt ook niet opgenomen in de klimaatwet.Dat is best wel raar.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat vliegtuigmaatschappijen op goedkope vervuilende brandstof mogen vliegen (want geen BTW of accijns) is pas apart, en ook helemaal off topic.
OT: Hiske kan heel goed theater spelen maar is er niet voor opgeleid.
nou die inteeltkop van haar laat wat anders zien..quote:Op zondag 1 juli 2018 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Moet je ff aan Gio vragen hoe hij in het begin met Naomi omging.
Was ook zijn zusje.
Zou kunnen. Maar hij heeft het ook over de reizen die hij nog gaat maken.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:24 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wie weet waren zijn verre vliegvakanties wel voor dat hij veganist was dacht dat hij las 2 jaar veganist
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:25 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
nou die inteeltkop van haar laat wat anders zien..![]()
Na een tijd droog staan, happen die mannen uiteindelijk bijna allemaal toe.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Moet je ff aan Gio vragen hoe hij in het begin met Naomi omging.
Was ook zijn zusje.
Ja dat zat er al voor sjon casa gebouwd werd. Ik vermoed voor de kippen, zodat wildcampersWyatt er niet ging staan ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:25 schreef Charmian het volgende:
waarom heeft jonh afzetlint rond zijn slaaptent? zeker weer zo'n 'mijn'ding...sukkelvent
dat gaat hele smeuige beelden opleverenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Kijken of Mike gaat bezwijken of dat er wel een leuke meid binnen komt, waar hij voor wil gaan.
Dat gaat leuke beelden geven.
Beter als de intervieuwster Billy want dan ging het altijd weer over sexquote:Op zondag 1 juli 2018 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jeffry doet dit leuk,gesprekje met Hiske.
Dat lint was volgens mij om het kippenhok af te schermen van de bezoekers.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:25 schreef Charmian het volgende:
waarom heeft jonh afzetlint rond zijn slaaptent? zeker weer zo'n 'mijn'ding...sukkelvent
Oh, geen luier om, dat is geld besparen.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
nee dat is je ergeren aan de zwakte en hypocrisie van anderen, zeer begrijpelijkquote:Op zondag 1 juli 2018 22:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan heeft weer wat te mekkeren.
Dat John een fles water had gepakt.
Over idealen en hypocrisie.
Maar, ikk iki ik ik...
Typisch Adriaan, zeurkous.
Marioquote:
Hij vindt anderen hypocriet, dan moet ie eens in de spiegel krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
nee dat is je ergeren aan de zwakte en hypocrisie van anderen, zeer begrijpelijk
Behalve toen hij geld kon verdienen.....baantje was alles behalve milieubewust....quote:Op zondag 1 juli 2018 22:06 schreef Bananenbennie het volgende:
even normaal doen tegen adriaanquote:Op zondag 1 juli 2018 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij vindt anderen hypocriet, dan moet ie eens in de spiegel krijgen.
Je wil gewoon haar bumsen.Wees maar eerlijk.quote:
Kan hij weer een maandje gaan zitten wachten op post.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:38 schreef Bananenbennie het volgende:
brandon heeft lekker zitten brieven schrijven zegt ie
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je wil gewoon haar bumsen.Wees maar eerlijk.
Je zat natuurlijk aan Hiske te denken?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je zat natuurlijk aan Hiske te denken?
Welterusten teekquote:Op zondag 1 juli 2018 22:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike gaat al slapen en Jessie zegt welterusten broer
gerrit: we mogen toch gebruik maken van de dieren?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:47 schreef Yaksa het volgende:
Volgens Gerrit is kaas helemaal niet slecht voor het milieu.
Die heeft zich wel heel slecht ingelezen.
Veganisme is toch niet alleen maar voor het milieu.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Behalve toen hij geld kon verdienen.....baantje was alles behalve milieubewust....
Dat klinkt wel heel apart.Maar goed dat ze geen geitjes hebben.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:49 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
gerrit: we mogen toch gebruik maken van de dieren?
Kun je zo in pakjes in de supermarkt kopenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:47 schreef Yaksa het volgende:
Volgens Gerrit is kaas helemaal niet slecht voor het milieu.
Die heeft zich wel heel slecht ingelezen.
Ik hoop dat er nog een miljoen Adriaantjes bijkomen in Nederland.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
Af en toe kan ik me kapot ergeren aan dat eeuwige gedram over het milieu en het veganisme. Want drammen is het van Adriaan.
Nou dat valt reuze mee hoor. En ja er leven nou eenmaal nog velen onder een steen. Die niet weten of willen weten. Ik vind het primaquote:Op zondag 1 juli 2018 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
Af en toe kan ik me kapot ergeren aan dat eeuwige gedram over het milieu en het veganisme. Want drammen is het van Adriaan.
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een miljoen Adriaantjes bijkomen in Nederland.
Die de rest van de mensen eindelijk laten inzien dat we zo niet verder moeten gaan.
Deze setting laat al zien dat we gemakkelijk met veel minder vlees kunnen leven.
Ze hebben een maand lang al bijna geen vlees gehad, en ze leven nog steeds prima.
Jemig wat een afgangquote:Op zondag 1 juli 2018 22:20 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Te beginnen met om 11 uur opstaan?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:57 schreef Bananenbennie het volgende:
brandon heeft een hele planning voor morgen voor zichzelf gemaakt
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Te beginnen met om 11 uur opstaan?
Edit: Je hebt zelf al wat toegevoegd.![]()
En bellen voor een tablet,wat wss uitloopt op niets.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:57 schreef Bananenbennie het volgende:
brandon heeft een hele planning voor morgen voor zichzelf gemaakt
ochtends slapen?
smiddgs aan de vijver dom uit zn doppen kijken?
savonds lummelen aan de tafel?
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je wil gewoon haar bumsen.Wees maar eerlijk.
hij gaat het beltegoed er door jagen zonder wat geregeld te hebbenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En bellen voor een tablet,wat wss uitloopt op niets.
Kinderen en vieze oude mannetjes.quote:Op zondag 1 juli 2018 23:00 schreef formule het volgende:
Hiske wil een kindertheater maar is er wel een doelgroep voor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een BV bent dan kun je over de ingekochte spullen die nodig zijn voor een BV de BTW terugvragen.quote:Op zondag 1 juli 2018 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat lult die Gerrit nu over 'btw aftrekbaar'....
Een Dongel.quote:
Kun je computertje spelen zonder abonnementje, dongeltje stop je erin.quote:
Wat Poezel zegt.quote:
Poezeltjequote:
quote:
dat klinkt te liefquote:
Laat maar, niet aan mij besteedquote:Op zondag 1 juli 2018 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je computertje spelen zonder abonnementje, dongeltje stop je erin.
Charmiantjequote:
quote:
Gerrit wilde ook weten wat een Dongel is.quote:
Ik weet het ook nietquote:Op zondag 1 juli 2018 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gerrit wilde ook weten wat een Dongel is.![]()
Serieus Persoontje.quote:
quote:
Een dongel is een soort van USB stick die contact kan leggen met internet.quote:
Nu gaat Formule vragen wat browsen is.quote:Op zondag 1 juli 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
Een dongel is een soort van USB stick die contact kan leggen met internet.
Is wel de duurste manier om te kunnen browsen.
Laat maarquote:Op zondag 1 juli 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
Een dongel is een soort van USB stick die contact kan leggen met internet.
Is wel de duurste manier om te kunnen browsen.
Docente toch?quote:Op zondag 1 juli 2018 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiske heeft geen idee hoe duur iets kost.
quote:
Nee, wil het niet wetenquote:Op zondag 1 juli 2018 23:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu gaat Formule vragen wat browsen is.
Auto-erotische asfyxiequote:Op zondag 1 juli 2018 23:16 schreef Charmian het volgende:
in wat voor cocon stapt brandon dan... ik zou zo niet kunnen slapen
wattuh?quote:
Wurgseks.quote:
owquote:
Zelf wurg sexquote:
Ik vind dat ook prima, maar dan moet het wel komen van iemand die weet waar hij over praat.....en Adriaan gaat nogal eens de mist in.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die de rest van de mensen eindelijk laten inzien dat we zo niet verder moeten gaan.
Deze setting laat al zien dat we gemakkelijk met veel minder vlees kunnen leven.
Ze hebben een maand lang al bijna geen vlees gehad, en ze leven nog steeds prima.
Maar hij bedoeld het wel goed. En hij is nog niet zo lang vegan, dan weet je nog niet alles.quote:Op zondag 1 juli 2018 23:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dat ook prima, maar dan moet het wel komen van iemand die weet waar hij over praat.....en Adriaan gaat nogal eens de mist in.
Oke, als het maar geen Rienk wordt......quote:Op zondag 1 juli 2018 23:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar hij bedoeld het wel goed. En hij is nog niet zo lang vegan, dan weet je nog niet alles.
Zoete lieve slimme Gerritjequote:Op zondag 1 juli 2018 23:22 schreef Charmian het volgende:
gerrit ruimt maar een beetje op voordat de azijnpissertjes morgenochtend weer gaan zeiken
Alsjeblieft niet.quote:Op zondag 1 juli 2018 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, als het maar geen Rienk wordt......
Maar er zijn ook mensen die al een maand lang wel vlees hebben gehad en die leven ook nog steeds prima.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kan nog komen .quote:Op zondag 1 juli 2018 23:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Wat ben ik trouwens blij dat die halve zool niet is teruggekeerd.
ze is wel weer terugverhuisd naar de tentquote:Op zondag 1 juli 2018 23:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer hij en Sanne op elkaar gaan duiken
Sanne heeft toch aangeven dat ze Gerrit niet magquote:Op zondag 1 juli 2018 23:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer hij en Sanne op elkaar gaan duiken
Na 4 weken wordt je nog verliefd op een deurklink was een bekend gezegde in Utopia 1.0quote:Op zondag 1 juli 2018 23:34 schreef formule het volgende:
[..]
Sanne heeft toch aangeven dat ze Gerrit niet mag
quote:Op zondag 1 juli 2018 23:34 schreef formule het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op zondag 1 juli 2018 23:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Na 4 weken wordt je nog verliefd op een deurklink was een bekend gezegde in Utopia 1.0
Ik vind allesquote:Op zondag 1 juli 2018 23:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Daarom.
Ik zie het er wel van komen, ze zijn erg close de laatste dagen
tegen wie?quote:Op zondag 1 juli 2018 23:34 schreef formule het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook vaak..dat hij de goede woorden er niet voor heeft en graag iemand wil uitnodigen die het wel goed kan verwoorden....quote:Op zondag 1 juli 2018 23:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dat ook prima, maar dan moet het wel komen van iemand die weet waar hij over praat.....en Adriaan gaat nogal eens de mist in.
Heb jij daar ook gezeten?...quote:Op maandag 2 juli 2018 00:00 schreef Yaksa het volgende:
Je kunt trouwens wel goed horen dat Utopia 2.0 een stuk dichter bij de snelweg ligt.
Wat een herrie zeg.
Eigenlijk had ik daar in de tijd dat ik daar in militaire dienst zat niet zo'n last van.
Maar toen sliep ik daar ook niet in de buitenlucht.
quote:Op maandag 18 juni 2018 11:26 schreef pullup het volgende:
Sanne wil dat de volgende nieuwe een lekkere man is vooral om wat te kijken te hebben
quote:Op maandag 18 juni 2018 11:38 schreef snetje het volgende:
Helemaal wat Sanne graag wilde!...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, in de Kolonel Palm kazerne, en een paar honderd meter verderop heb ik de opleiding voor brandweer gedaan, op Crailoo.quote:
Nicilien of Bas hadden ooit Dos Winkel uitgenodigd van Sea first. Die geeft een prima uitleg en is een goed verteller, erg leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 1 juli 2018 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook vaak..dat hij de goede woorden er niet voor heeft en graag iemand wil uitnodigen die het wel goed kan verwoorden....
Niet dat ik in in al die 4 jaar Utopia ooit iemand heb zien langskomen waarvan ik dacht .."Wow!!" ..nu ben ik bijna overtuigd...
Dat waren tenminste nog lezingen die leuk waren om naar te luisteren en waar je ook wat van opstak. Ik hoop dat Adriaan dat ook voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 2 juli 2018 00:17 schreef eskil het volgende:
[..]
Nicilien of Bas hadden ooit Dos Winkel uitgenodigd van Sea first. Die geeft een prima uitleg en is een goed verteller, erg leuk om naar te luisteren.
Daar hoop ik ook van harte op!quote:Op maandag 2 juli 2018 00:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat waren tenminste nog lezingen die leuk waren om naar te luisteren en waar je ook wat van opstak. Ik hoop dat Adriaan dat ook voor elkaar krijgt.
Het kan toch niet zo zijn dat we alleen maar aangewezen zijn op het bouwen door John van houten frutzels met een zeiltje er overheen?quote:
Dat doet Cristel.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat we alleen maar aangewezen zijn op het bouwen door John van houten frutzels met een zeiltje er overheen?
Frutseltjes met een gouden folie als zeiltje en dat proberen te laten varen in het vijvertje, met als doel ?????quote:Op maandag 2 juli 2018 01:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die begrijp ik ff niet.
Hoe bedoel je dat?
Ja, het kost erg duur.......quote:Op maandag 2 juli 2018 01:22 schreef kkka3 het volgende:
Ik ben al die mislukte docentes een keer zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |