kut, gemistquote:Op zondag 1 juli 2018 22:14 schreef luupje het volgende:
[..]
Ik zat ook vol bewondering te luisteren naar John zijn hogere computerkunde.
Jaja.. koelpasta en dikkere koelribben.. ik ben verbluftquote:Op zondag 1 juli 2018 22:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
kut, gemist
die man heeft echt overal verstand van he
koken, bouwen, computers, het houdt niet op
Levenservaring.quote:
Dus omdat het vliegtuig toch wel vliegt, vervuil je het milieu niet?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Beetje onzin, dat vliegtuig vliegt toch wel.
En de meeste vakanties doet hij lopend/liftend.
De kennis van computers bij John reikt niet verder dan de aan/uit knop.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
kut, gemist
die man heeft echt overal verstand van he
koken, bouwen, computers, het houdt niet op
je hebt je punt gemaaktquote:Op zondag 1 juli 2018 22:18 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dus omdat het vliegtuig toch wel vliegt, vervuil je het milieu niet?
Aparte redenering.
Jessie wil helemaal zijn 'zusje' niet zijn.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doet hij ook hoor, hij vindt het maar wat fijn zo een zusje
quote:
helemaal in het begin stonden ze een keer bijna te zoenen, maar mike draaide zn hoofd wegquote:Op zondag 1 juli 2018 22:18 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Jessie wil helemaal zijn 'zusje' niet zijn.
Ze wil hem in haar bed.
Ze neemt nu maar genoegen met het 'zusjeschap"
ja hij is al 56quote:
Je mag alles, als je er je maar goed bij voeltquote:Op zondag 1 juli 2018 22:19 schreef Ranah het volgende:
ik maak geen vliegreizen maar eet wel vlees, mag dat ook niet?
Ik eet vlees tijdens het vliegen.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:19 schreef Ranah het volgende:
ik maak geen vliegreizen maar eet wel vlees, mag dat ook niet?
Is ook wel een beetje raar;zoenen met je "zusje".quote:Op zondag 1 juli 2018 22:20 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
helemaal in het begin stonden ze een keer bijna te zoenen, maar mike draaide zn hoofd weg![]()
Zodra Mike in haar buurt is, neemt ze een hele andere houding aan.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:20 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
helemaal in het begin stonden ze een keer bijna te zoenen, maar mike draaide zn hoofd weg![]()
Dat vliegtuigmaatschappijen op goedkope vervuilende brandstof mogen vliegen (want geen BTW of accijns) is pas apart, en ook helemaal off topic.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:18 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dus omdat het vliegtuig toch wel vliegt, vervuil je het milieu niet?
Aparte redenering.
Jessie is vanaf het allereerste begin al met hem bezig.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje raar;zoenen met je "zusje".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |