#ANONIEM | zondag 1 juli 2018 @ 19:17 |
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport Actueel weer Silverstone [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2018 19:07:49 ] | |
#ANONIEM | zondag 1 juli 2018 @ 19:19 |
Max heeft wel weer met geluk gewonnen, hoop dat die auto eens echt kan meedoen, dan is zo'n overwinning tenminste leuk. Nu blijft er een naar bijsmaakje aan zitten. | |
#ANONIEM | zondag 1 juli 2018 @ 19:24 |
1e keer Hard komende race. Ben benieuwd of iemand ze gaat gebruiken Medium is al loeihard | |
#ANONIEM | zondag 1 juli 2018 @ 19:27 |
Op Silverstone heb je ook geen zachte banden nodig. | |
zoem | zondag 1 juli 2018 @ 19:27 |
En ze hebben ook nog de superhard in het assortiment. Die wordt dit jaar niet eens gebruikt. | |
Klummie | zondag 1 juli 2018 @ 19:32 |
Goede tactiek en goed bandenmanagement en heel rustig gebleven. Horner gehoord over Max? Niks bijsmaak. Mercedes maakt zelf een tactische fout. Wat nou veel geluk? | |
Stefanovic83 | zondag 1 juli 2018 @ 19:47 |
Iemand linkje naar Ted notebook of sky nabeschouwing? | |
#ANONIEM | maandag 2 juli 2018 @ 01:11 |
lol | |
AnneX | maandag 2 juli 2018 @ 01:24 |
Simple. Teds notebook + Austria intikken | |
DeeBee | maandag 2 juli 2018 @ 06:28 |
Na 9 GP hebben Mercedes, Ferrari en Red Bull allemaal 3 zeges. Wel een prima seizoentje zo, al denk ik vooral dat Ferrari al veel meer had moeten toeslaan... | |
manny | maandag 2 juli 2018 @ 07:07 |
Voor de wk stand was dit wel een puntenknaller van Max. Ineens sluit ie aan voor een top 3 plaats. Dat maakt het wel extra spannend weer. Top ! En wie weet wat er nog aan zit te komen. | |
#ANONIEM | maandag 2 juli 2018 @ 07:31 |
Iemand het raceverslag van Ziggo met voor en nabeschouwing als download? Zat op het circuit en wil het graag terug zien. | |
SnowOokami | maandag 2 juli 2018 @ 07:45 |
Medium gaat de beste band zijn... en dat is overigens de soft van vorig jaar dus zo heel hard is ie niet. | |
GM78 | maandag 2 juli 2018 @ 08:13 |
Soms wint een coureur omdat die gewoon goed is, en vaak ook om de simpele reden dat ze wat geluk hebben. Ferrari op 2 en 3 is ook een cadeautje van Mercedes. En vergeet niet, F1 is een teamsport. De coureur moet zijn werk doen De auto moet goed zijn Pitstop moet perfect zijn Monteurs moeten hun werk goed doen | |
daNpy | maandag 2 juli 2018 @ 08:16 |
Dubbele pitstop En de soft banden gaan al 2 races mee onderhand, waarom zijn er nog hardere? | |
opreis | maandag 2 juli 2018 @ 08:31 |
Ze hadden de soft thuis moeten laten deze race en de medium moeten nemen. Op de soft reden ze ook een eenstopper maar met een medium is het verschil in snelheid hopelijk zo groot dat een 2 stopper met US en SS een legitiem alternatief is | |
BadderHaring | maandag 2 juli 2018 @ 08:34 |
Wat een onzin. Niks bijsmaakje, hij wint op tactiek en rijderskwaliteit. Wat wil je nog meer? | |
manny | maandag 2 juli 2018 @ 08:36 |
wat een frustratie bij die jos. lees net een stukje dat iedereen die kritiek op max had zijn mond in het vervolg moet houden. man man man. | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 2 juli 2018 @ 08:36 |
Als je met soft driekwart van de race kunt rijden bij een baantemperatuur van 47 graden, waarom zou je dan in vredesnaam medium of hard meenemen/gebruiken? | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 2 juli 2018 @ 08:39 |
Aan het begin van de zin hoort een hoofdletter en namen schrijf je ook met een hoofdletter. Link naar dat stukje? | |
HansvanOchten | maandag 2 juli 2018 @ 08:42 |
Raceweek! | |
OscarMopperkont | maandag 2 juli 2018 @ 08:44 |
Ik moest wel even aan Fokker89 z'n gedram van gister denken bij dit artikel van Speld.nl https://speld.nl/2017/10/(...)werkende-auto-rijdt/
| |
daNpy | maandag 2 juli 2018 @ 08:45 |
Niet iedereen kan dat | |
WheeledWarrior | maandag 2 juli 2018 @ 08:45 |
Drie GP-weekenden op rij | |
daNpy | maandag 2 juli 2018 @ 08:45 |
Haha wel een beetje een kopie van een tijd terug. | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 2 juli 2018 @ 08:47 |
Goed punt. | |
manny | maandag 2 juli 2018 @ 08:48 |
jaja uit het ad Jos Verstappen: Hoezo nou rijstijl veranderen? https://www.ad.nl/formule(...)veranderen~a9f33919/ | |
OscarMopperkont | maandag 2 juli 2018 @ 08:48 |
Klopt, 1 oktober 2017 zoals er nog in het artikel staat. | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 2 juli 2018 @ 08:50 |
Prima verwoord van Jos. Er staat overigens niet dat niemand kritiek mag hebben, alleen dat diegenen het niet begrijpen. En dat klopt. | |
Red_85 | maandag 2 juli 2018 @ 08:52 |
Hij was in zijn trollmodus rond dat tijdstip gisteravond. | |
Red_85 | maandag 2 juli 2018 @ 08:53 |
Uitzending gemist of Tv gids op je ziggobox en dan terugkijken. | |
#ANONIEM | maandag 2 juli 2018 @ 08:55 |
Kappen nou met die ongefundeerde beschuldigingen. Triest figuur. | |
SnowOokami | maandag 2 juli 2018 @ 09:05 |
Bij de meeste waren de banden echt helemaal aan gort gereden, maar omdat het zo moeilijk inhalen is houden ze liever track positie ipv 2x naar binnen te gaan. | |
Ener-G | maandag 2 juli 2018 @ 09:05 |
Als je er standaard vanuit gaat dat ze altijd zo lang mee gaan wel ja. Het is redelijk een unicum dat het 'm gelukt is, naast je skills om de boel heel te houden moet je ook heel veel geluk hebben met VSC's en geel zodat je nog enigzins kan sparen in je stint. | |
Abdus18 | maandag 2 juli 2018 @ 09:05 |
Heeft Silverstone niet heel ruw asfalt? Volgens mij een van de circuits die extreem veel bandenslijtage veroorzaken. Maargoed, blijft het toch dat ze waarschijnlijk weer te hard zijn en je gewoon 90% van de race met de medium kunt doen | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 2 juli 2018 @ 09:09 |
Oh, dat weet ik niet. | |
Tarado | maandag 2 juli 2018 @ 09:18 |
wel een Mercedes circuit dus in normale omstandigheden kansloos voor de overwinning maar dat was in Oostenrijk ook | |
manny | maandag 2 juli 2018 @ 09:18 |
Volgens mij doet max nu precies wat de "kritiekhebbers" graag wilden: balans tussen de race uitrijden en inhaalacties. en als ie dat vanaf race 1 had gedaan, dan stond hij er nu nog beter voor | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 2 juli 2018 @ 09:31 |
Hetgene waar Jos het over heeft zijn degenen die zeiden dat Max zijn rijstijl moest aanpassen. En dat heeft hij (terecht) niet gedaan. | |
WismutVeilchen83 | maandag 2 juli 2018 @ 09:42 |
Er is ook verschil in type asfalt he, niet alleen de temperatuur bepaalt dat. Maar wel vreemd dat ze nu een harde band en een extreem harde band hebben in het assortiment. Vorig jaar werd die 'harde' band alleen gebruikt in Spanje (tijdens de race door niemand overigens). Men beweert het assortiment 'zachter' te hebben gemaakt én daarbij is de hypersoft toegevoegd. Die zou dus 2 compounds zachter zijn dan de US van vorig jaar. En toch gaat zelfs die hypersoft in veel races gewoon 15-20 rondjes mee. Ik begrijp het ook niet helemaal. | |
WismutVeilchen83 | maandag 2 juli 2018 @ 09:44 |
Ik begrijp wel wat ie bedoelt. Er moeten nog steeds dit soort dingen gebeuren wil Max een kans maken. Gaat alles volgens normale procedures dan zal hij niet winnen. Ik zou het ook wel gaaf vinden als je naar een seizoen zit te kijken waarbij je weet dat als alles normaal verloopt Max 6 of 7 races zal winnen. Dat is nu nog niet het geval. Maargoed, deze zeges zijn des te mooier. Als je in een mindere auto kunt winnen. Niet iedereen kan dat. | |
Ener-G | maandag 2 juli 2018 @ 10:04 |
Het blijft wel warm deze week, geenidee hoe het met het weer daar zit komend weekend. Maar Silverstone is toch ook een 'power' circuit? Dan zouden de mercedessen het met 2 vingers in de neus moeten kunnen winnen, als ze heel blijven. | |
potjecreme | maandag 2 juli 2018 @ 10:07 |
Nee, hoor Ferrari heeft 1 zege dit jaar met bijsmaak. | |
aesop | maandag 2 juli 2018 @ 10:18 |
Eigenlijk mag deze ook op zo’n tegeltje, hoeft het niet in elk topic gepost te worden... | |
Weltschmerz | maandag 2 juli 2018 @ 10:19 |
Teleurstellende race voor de echte racefans natuurlijk. Geen echt racen te zien, banden nursen, mechanische pech, coureurs die de track limits respecteren en niet als een dolle gaten induiken die er niet zijn. | |
TAV74 | maandag 2 juli 2018 @ 10:21 |
Opportunistische onzin in mijn ogen.. Acties zijn op de rand, als het mis gaat krijgt hij gezeik, gaat het goed is hij de held. Hij doet echt niet veel anders. | |
Ener-G | maandag 2 juli 2018 @ 10:24 |
Mwoa hij ging in de openingsfase wel met iets meer beleid de baan op, vorige week meteen rechtsaf de baan af toen ie het voor zich zag klappen en hier ook weer, even liften en erachter blijven en kijken wat VET/BOT/RAI uitspoken ipv er meteen in duiken. | |
Red_85 | maandag 2 juli 2018 @ 10:30 |
Moet je gewoon niet trollen. Kan je wel beledigd gaan doen, maar dit soort opmerkingen stoppen als jij stopt. | |
TAV74 | maandag 2 juli 2018 @ 10:35 |
Dat is niet meer beleid maar adequaat reageren en het goede moment kiezen. Dat doet hij ook altijd al, zeker bij de start. Los van die paar opzichtige fouten die hij maakt dit seizoen zie ik echt geen verschil, zeker niet als je het over al zijn seizoenen bekijkt. | |
Ener-G | maandag 2 juli 2018 @ 10:39 |
Voor de rest zal het me overigens een worst zijn, 4 podia op rij, hopelijk kan ie die reeks doorzetten | |
SnowOokami | maandag 2 juli 2018 @ 10:44 |
Silverstone wordt wel erg lastig, maar misschien vallen de Mercedessen weer uit... dat zou het kampioenschap wel interessant maken | |
Donderkonijn | maandag 2 juli 2018 @ 10:57 |
Mwa Ferrari zit er goed bij hoor. Ik denk zelfs dat ze de betere auto hebben op het moment, die auto lijkt wat beter met de banden om te gaan inde long runs en doet qua vermogen niet zo heel veel onder voor mercedes. | |
opgebaarde | maandag 2 juli 2018 @ 10:58 |
Dat Alonso nog 8ste is geworden, terwijl hij ten tijden van de VSC nog als één na laatste rondreed, behoorlijk bizar. iemand een verklaring waarom Vandoorne bijna een minuut stilgestaan heeft bij zijn pitstop? | |
opgebaarde | maandag 2 juli 2018 @ 11:02 |
Goed punt, maar als dit weekend de medium en hard compound beschikbaar zijn, dan valt dit voordeel van Ferrari grotendeels weg | |
Donderkonijn | maandag 2 juli 2018 @ 11:22 |
Volgens Sky bleef de jack(de kruk) waarmee ze de auto omhoog doen als je een voorvleugel vervangt onder de auto vast hangen. | |
THEFXR | maandag 2 juli 2018 @ 11:25 |
Hoe komt het dat HAAS er zo ineens bij zat? grote aero update en motor? | |
opreis | maandag 2 juli 2018 @ 11:36 |
Foutloos weekend | |
Automatic_Rock | maandag 2 juli 2018 @ 11:43 |
Alle onderdelen bleven er aan zitten... | |
habitue | maandag 2 juli 2018 @ 11:46 |
Was gister te laat thuis om de race te kijken. Ik hele dag telefoon en radio vermijden. Loop ik snel even de supermarkt in om een pizza te scoren voor wanneer ik thuis ben en de herhaling kan kijken. Zegt de ene vakkenvuller tegen de ander: Ja supervet dit is zn eerste overwinning dit jaar etc.. Alsnog gekeken natuurlijk, topprestatie. En ik neem mn woorden terug dat het lastig wordt voor Max om RIC nog in te halen. | |
THEFXR | maandag 2 juli 2018 @ 11:53 |
denk dat ze de motoren terugdraaien uit veiligheid, maar dan rijden ze net niet vooraan mee | |
manny | maandag 2 juli 2018 @ 12:03 |
Mwa. Na die kritiek, een blik op de WK-stand en een pittig gesprek met Red Bull zijn er wel degelijk wat scherpe randjes af bij Max. Gelukkig. | |
VEM2012 | maandag 2 juli 2018 @ 12:05 |
Jos zal altijd een nare malloot blijven. Beste is om hem te negeren. | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 2 juli 2018 @ 12:06 |
Als jij blij wordt van de die gedachte, moet je jezelf dat maar wijs maken. | |
BadderHaring | maandag 2 juli 2018 @ 12:11 |
Ik zie die scherpe randjes nog steeds, in alle drie zijn podiumraces zaten momenten waar het totaal mis had kunnen gaan. Ook in Monaco trouwens. Deels is dat gewoon Formule 1, waar het soms in een milliseconde fout kan gaan, deels is het ook het rijkarakter van Verstappen waarin hij dat soort momenten opzoekt. Hij is dat niet minder gaan doen, maar nu pakt het gewoon een paar keer goed uit. | |
manny | maandag 2 juli 2018 @ 12:20 |
Als jij echt denkt dat Max geen "opvoedkundig tikkie" nodig had, dan moet je jezelf dat maar wijs maken. ;-) | |
beantherio | maandag 2 juli 2018 @ 12:25 |
Ik denk dat het een combinatie van dingen is. Het circuit lag ze goed maar de updates werkten blijkbaar ook goed. En alle Ferrari-teams hebben het dit weekend goed gedaan (vooral op het punt van de banden) dus misschien dat daar ook een verband in te vinden is. Verder had ik de indruk dat RBR en tot en met de race nog niet zo goed voor elkaar had: de prestaties in de vrije training waren niet zo goed als die van veel andere weekenden, en ze hebben daar ook tijd verloren in het vinden van de optimale afstellingen. Het wordt interessant om te zien wat HAAS komend weekend kan. | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 2 juli 2018 @ 12:29 |
Als jij denkt dat Max op deze plek is aangekomen, alleen maar gedreven door 'opvoedkundige tikkies' dan begrijp jij erg weinig van deze jongen. | |
manny | maandag 2 juli 2018 @ 12:33 |
alleen maar... zucht. Goed. Hoera voor Max. Punten binnen en hopelijk volgende week weer. Al dan niet met een "aangepaste" rijstijl... | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 2 juli 2018 @ 12:35 |
Je vindt het lastig als je geen gelijk krijgt, he? Je lijkt Jos wel. | |
manny | maandag 2 juli 2018 @ 12:36 |
Houdoe ! | |
Klummie | maandag 2 juli 2018 @ 12:43 |
Toch een veilig idee. | |
Smacked_Actor | maandag 2 juli 2018 @ 12:43 |
Ik denk dat ik mn kippen dit topic eens moet laten zien, zoveel haantjes hier | |
beantherio | maandag 2 juli 2018 @ 12:53 |
Aston Martin close to saying no to F1 Het leek me ook al niet waarschijnlijk. Autofabrikant die niet eens alle motoren voor de eigen productieauto's bouwt gaat wel F1-motoren maken: dat klinkt een beetje vreemd. | |
Rossdale | maandag 2 juli 2018 @ 12:56 |
RBR heeft nu Honda kunnen schaken natuurlijk, dan is de noodzaak voor een aston martin motor niet meer noodzakelijk | |
OscarMopperkont | maandag 2 juli 2018 @ 12:58 |
Kimi vanaf 0:26 Kan iemand daar een gifje van maken? | |
Abdus18 | maandag 2 juli 2018 @ 13:00 |
DRS zone in Silverstone die de eerste bocht meeneemt? Ben benieuwd https://www.gpupdate.net/(...)n-bochtencombinatie/ | |
beantherio | maandag 2 juli 2018 @ 13:00 |
De combi werd ook wel een beetje erg vreemd ja. Een beetje als je getrouwd bent met de ene vrouw maar je tegelijkertijd ook nog open en bloot een andere vrouw blijft daten. En op de achtergrond speelt ook nog een mogelijke terugkeer van Porsche waarbij de naam van RBR ook nog genoemd wordt. En dan is er ook nog sprake van een ex (Renault) waar ze nu nog bij in bed liggen. | |
THEFXR | maandag 2 juli 2018 @ 13:02 |
| |
Fir3fly | maandag 2 juli 2018 @ 13:24 |
Dat speelt eigenlijk totaal niet, dus dat scheelt. | |
Nober | maandag 2 juli 2018 @ 13:26 |
Tag Heuer die F1 motoren levert klinkt een stuk logischer. | |
beantherio | maandag 2 juli 2018 @ 13:27 |
Eind vorig jaar hebben ze geroepen dat ze onderzoek doen, we weten dat ze meepraten voor de regels van 2021 (Toto Wolff heeft dat afgelopen weekend nog opnieuw bevestigd) en ik heb nog niet gehoord dat ze zijn afgehaakt (in tegenstelling tot Aston nu dus). Ik vind het gebruik van de term "mogelijke terugkeer" nog steeds gepast. | |
Fir3fly | maandag 2 juli 2018 @ 13:30 |
Er zijn wel meer die meepraten, dat zegt echt totaal niets. Ferrari doet ook mee aan de nieuwe regels voor Le Mans vanaf 2021, er is ook vrijwel niemand die dat serieus neemt. | |
beantherio | maandag 2 juli 2018 @ 13:34 |
Ferrari doet al sinds jaar en dag mee aan Le Mans hoor. In tegenstelling tot Porsche aan Formule 1. | |
daNpy | maandag 2 juli 2018 @ 13:37 |
Ik weet zeker dat die beter lopen als die Dacias. | |
Fir3fly | maandag 2 juli 2018 @ 13:44 |
In de topklasse voor het laatst in 1973. | |
Tarado | maandag 2 juli 2018 @ 13:49 |
nu Volkswagen weer een enorme boete heeft gekregen betwijfel ik ook of ze hierin gaan stappen al hebben ze wel meer knowhow in huis dan Aston Martin | |
sasquatsch | maandag 2 juli 2018 @ 13:56 |
Aston Martin wilde dan ook samen met een andere motorenfabrikant instappen. Cosworth bijvoorbeeld. | |
Knurft-Zork3 | maandag 2 juli 2018 @ 14:25 |
Altijd weer genieten op het Duitse Formule 1 forum om de vele zure reacties. | |
beantherio | maandag 2 juli 2018 @ 14:31 |
Wat dat betreft dat eerste komt het nog wel een beetje vreemd over (alhoewel ze eind 2017 natuurlijk ook al een aantal flinke boetes op de rol hadden staan) en schat ik de kans ook wel duidelijk lager in als 50%. Als je Googelt op "porsche" en "formula 1" dan zie je ook wel de meest uiteenlopende uitspraken uit het verleden van Porsche-topmensen over toetreding. Ik zet er geen geld op in maar het blijft een tot de verbeelding sprekend idee om Porsche te zien terugkeren. | |
opgebaarde | maandag 2 juli 2018 @ 14:47 |
Kicken! Ik ben benieuwd naar hoe dit uitpakt in de race | |
Benoves | maandag 2 juli 2018 @ 15:23 |
Een paar weken terug nog de Mclaren MP4/2 in het Porsche museum te Stuttgart gezien. Gereden door Alain Prost als ik me niet vergis. Blijft een prachtige machine. Daarbij vind ik een motorfabrikant als Porsche aardig sexier als Renault, persoonlijk. | |
Peterselieman | maandag 2 juli 2018 @ 15:33 |
ik vind het opvallend dat Alonso gisteren met een 2017 voorvleugel reed. Test geslaagd zou ik zeggen | |
beantherio | maandag 2 juli 2018 @ 15:54 |
Ik vond het ook ongelooflijk om te horen dat dat kan. Blijkbaar is de mount van de voorvleugel aardig gestandaardiseerd (in ieder geval bij McLaren dan). | |
Kickstart | maandag 2 juli 2018 @ 15:57 |
| |
Gezicht | maandag 2 juli 2018 @ 15:58 |
Race terug aan het kijken omdat ik gisteren niet live kon kijken. Wat blijkt Hamilton een droeftoeter op de boordradio. | |
Bosbeetle | maandag 2 juli 2018 @ 16:34 |
Mick Schumacher doet het een stuk minder dan zijn vader | |
vosss | maandag 2 juli 2018 @ 16:41 |
Volgens mij doet Mick juist een stuk meer dan zijn vader | |
vosss | maandag 2 juli 2018 @ 16:42 |
Was een mooie dag gisteren. | |
Bosbeetle | maandag 2 juli 2018 @ 16:48 |
Inmiddels wel | |
daNpy | maandag 2 juli 2018 @ 17:18 |
Ik vind het eigenlijk wel mee vallen, maar heb maar een paar topics gelezen. Sommige janken wel dat Vettel een keer straf krijgt, maar schijnbaar hebben de rijders zelf in de rijdersbriefing nog gevraagd om hardere straffen dus ja... | |
ShaoliN | maandag 2 juli 2018 @ 17:25 |
Volgens Helmut aan de leiding van het wk | |
Gruj0 | maandag 2 juli 2018 @ 17:25 |
Waarom zou je een nieuwe mount uit gaan denken als de huidige prima is? Dat kost gewoon tijd en geld. Ze kunnen beter tijd (denkwerk) en geld besteden aan andere dingen die er veel meer aan toedoen. Ben wel verbaasd dat ze onderdelen uit 2017 mogen gebruiken. | |
Knurft-Zork3 | maandag 2 juli 2018 @ 17:27 |
Ze vinden vooral dat 'ie straf verdiende omdat hij Kimi "van de baan kegelde"... | |
Gezicht | maandag 2 juli 2018 @ 17:32 |
Onzin natuurlijk. | |
Whiskers2009 | maandag 2 juli 2018 @ 17:41 |
Het grappige is dat het onderzoek over bocht 3 ging en niet over de wheelbang in bocht 7 Overigens lees ik her en der dat Kimi Max aantikte door in te sturen ipv andersom. Maar ik heb nog niet teruggekeken en weet dus niet of dat klopt. | |
#ANONIEM | maandag 2 juli 2018 @ 17:46 |
Als Kimi netjes achter Max terug op de baan was gekomen nadat hij enorm wijd ging, had Max ook niet hoeven te banken. | |
HansvanOchten | maandag 2 juli 2018 @ 17:46 |
Dat liften viel inderdaad in positieve zin op. Geen do or die actie in de eerste bocht. | |
daNpy | maandag 2 juli 2018 @ 17:53 |
Dat wordt door een ander ook alweer tegen gesproken omdat Kimi Max ook onnodig het gras op duwde na het terug op de baan komen. Vanuit Max zijn auto valt het wel mee maar de on-board van Bottas laat zien dat Kimi toch wat druistig de baan opstuurt omdat ie anders in het gras komt. Geen probleem want Max ontwijkt netjes maar Kimi doet dat dus niet bij de pay-back actie Het zit ze gewoon hoog dat Vettel bestraft is voor het rammen van Bottas vorige race en doen net of anderen dat wél mogen Teds Notebook is overigens best lollig Maar ze vinden Kimi fantastisch omdat hij zijn banden enorm goed gespaard heeft in de eerste rondes en dát was de sleutel voor succes. Volgens mij heb ik beide Ferrari's een flink eind langs de baan gezien en hadden ze gewoon geen grip. "Bandensparen" Volgens mij heeft de winnaar ook aardig banden gespaard en daarmee gewonnen, Kimi heeft ook geen enkele aanval geplaatst dus ja. | |
Weltschmerz | maandag 2 juli 2018 @ 19:07 |
Dat is Ted's notebook, dat wilde via Raikkonen geen punt maken over Verstappen maar over Vettel. | |
manny | maandag 2 juli 2018 @ 19:13 |
Check. | |
spectrumanalyser | maandag 2 juli 2018 @ 21:32 |
niet dat het lelijk is, maar is de prijs een stuk hout afgewerkt met een laagje bladgoud? | |
daNpy | maandag 2 juli 2018 @ 21:57 |
Ik vind het mooier als die rood wit blauwe hulk gedrocht van vorige week. Sowieso hout | |
bokkepoot | maandag 2 juli 2018 @ 22:04 |
Dat sowieso, dit heeft nog wel wat itt die gorilla | |
daNpy | maandag 2 juli 2018 @ 22:10 |
Die Vettel loopt wel te kloten tijdens de persconferentie | |
mikieu | maandag 2 juli 2018 @ 22:15 |
Die actie van kimi in bocht 3 (is het knikje op t rechte stuk geen bocht meer?) vond ik wel strafwaardig. Bottas zit er wel naast, maar bij de start wist hij ook hoe breed zn auto was, dus hier kon hij makkelijk meer ruimte overlaten. | |
THEFXR | maandag 2 juli 2018 @ 23:03 |
#ANONIEM | maandag 2 juli 2018 @ 23:28 |
How verneuk je een Lamborghini... | |
Red_85 | maandag 2 juli 2018 @ 23:39 |
No tyres, no brakes, honestly what are we gonna do? I'm not going to be 70 laps here!! Zoiets was het toch? | |
ondeugend | dinsdag 3 juli 2018 @ 00:09 |
Nog even wat quotes uit Bild
En Niki lauda nog;
| |
Sjemmert | dinsdag 3 juli 2018 @ 06:53 |
Klopt onderzoek ging over het van de baan drukken van Max door Kimi na bocht 3. Wat het contact betreft in bocht 7 betreft. Kimi mist de apex en gaat net iets te wijd in bocht 6. Hierdoor kon Verstappen een run maken richting bocht 7. Eigenlijk zat hij er net niet ver genoeg naast om wat af te dwingen in die bocht en Kimi stuur daarom ook gewoon in. Hij stuurt wel iets later in en laat een beetje ruimte liggen aan de binnen kant maar Max moest wel met links voor een klein stukje het gras op. Dus ja, foutje van Kimi wat hem kwetsbaar maakte. Max die er dan opportunistisch in duikt, en Kimi die dan weer hard verdedigd. In een snelle bocht waar in principe geen 2 auto's op snelheid doorheen kunnen. [ Bericht 7% gewijzigd door Sjemmert op 03-07-2018 07:14:13 ] | |
Ener-G | dinsdag 3 juli 2018 @ 09:02 |
Sowieso typisch weer, met zn jas aan in die hitte Vettel moet af en toe ook zn best doen om zn lach in te houden. | |
opgebaarde | dinsdag 3 juli 2018 @ 12:24 |
Quote van Horner van afgelopen zaterdagIk vind dit een behoorlijk interessante (lompe) quote. Het kan op meerdere manieren geinterpreteerd worden en zegt misschien iets over McLaren en Sainz, maar we kunnen wel met zekerheid stellen dat Sainz volledig uit beeld is en dat RB niet gelegen is om de band harmonieus voort te zetten. Wat is er gebeurd joh, moet toch meer zijn dan die Verstappen-naar-Ferrari roddel waar we al niet eens van weten of de Sainzjes hier achter zaten...? | |
daNpy | dinsdag 3 juli 2018 @ 12:36 |
Het is een grap he... niet teveel achter zoeken. | |
sasquatsch | dinsdag 3 juli 2018 @ 12:42 |
Valt wel mee, denk ik. Ze hebben volgend seizoen nog geen plaats voor Sainz bij RBR, dus blijft hij bij Renault. Dat van McLaren neem ik niet serieus. | |
BadderHaring | dinsdag 3 juli 2018 @ 12:58 |
Of ze zien gewoon dat hij drie slagen minder is dan de huidige coureurs? | |
Ener-G | dinsdag 3 juli 2018 @ 13:27 |
Mocht Ferrari het in hun bol krijgen en Arrivabene, RAI en VET bij het grofvuil zetten zie ik eerder RIC dan Max naar Ferrari vertrekken bij RB. Sainz zal dan de plek van RIC in gaan nemen, die jongen kan echt wel wat, en ik zie RB geen HAR of SIR doorschuiven vanaf Toro Rosso. | |
THEFXR | dinsdag 3 juli 2018 @ 13:30 |
die gooien vettel er niet uit | |
Rossdale | dinsdag 3 juli 2018 @ 14:15 |
Sirotkin lijkt me ook sterk inderdaad | |
opreis | dinsdag 3 juli 2018 @ 14:32 |
Ferrari heeft volgens mij ook nooit interesse gehad in Ric. En Sainz zie ik niet in een topteam terecht komen. | |
tja77 | dinsdag 3 juli 2018 @ 14:50 |
Sainz is een goed coureur, maar geen top 5 materiaal. | |
potjecreme | dinsdag 3 juli 2018 @ 14:54 |
Wie vind jij top 5 materiaal? | |
tja77 | dinsdag 3 juli 2018 @ 15:02 |
Op de eerste 4 plekken (in willekeurige volgorde) Hamilton Alonso Vettel Verstappen Daarachter mannen als: Ricciardo/Leclerc/Ocon | |
ondeugend | dinsdag 3 juli 2018 @ 15:12 |
F1 2018: Who's been the best driver of the season so far? http://www.skysports.com/(...)of-the-season-so-far | |
Whiskers2009 | dinsdag 3 juli 2018 @ 15:24 |
Meeste stemmen voor Magnussen nu | |
potjecreme | dinsdag 3 juli 2018 @ 15:47 |
Thanks! | |
opgebaarde | dinsdag 3 juli 2018 @ 15:51 |
Vind het ook wel een lastige. Niet dat ik aan Magnussen denk, het verbaasd mij wel enorm dat Hammie nog geen 50% van de stemmen heeft gekregen. Men denkt in dat geval toch aan afgelopen zondag? Ik heb Bottas gestemd | |
tja77 | dinsdag 3 juli 2018 @ 15:51 |
Maar das mijn mening he, Hoe zie jij dat? | |
AnneX | dinsdag 3 juli 2018 @ 15:58 |
HAM is géen racer, hij is een driver. Hoort het gemekker zoals zondag jl. | |
#ANONIEM | dinsdag 3 juli 2018 @ 17:21 |
Leclercgod gestemd | |
Fer | dinsdag 3 juli 2018 @ 17:29 |
Als Saintz geen top 5 was hadden ze hem gereleased. | |
Gezicht | dinsdag 3 juli 2018 @ 17:56 |
Hoe kan Magnussen in vredesnaam 22% van de stemmen hebben? | |
potjecreme | dinsdag 3 juli 2018 @ 17:58 |
Hij doet het niet slecht in de Haas. Tot nu toe haalt hij als 1 van de weinige wel veel uit de wagen. | |
Gezicht | dinsdag 3 juli 2018 @ 18:06 |
Hij doet het absoluut niet slecht hoor, maar dan vind ik een Leclerc met z'n gare Sauber toch stukken indrukwekkender. | |
tja77 | dinsdag 3 juli 2018 @ 18:09 |
Sainz heeft laten zien minder te zijn dan Verstappen. Vind jij hem beter dan Hulkenberg tot op heden? En vind je hem beter dan Vettel, Alonso, Hamilton, Ricciardo? | |
opgebaarde | dinsdag 3 juli 2018 @ 18:17 |
Die gare Sauber is al drie grandprix een prima auto | |
Donderkonijn | dinsdag 3 juli 2018 @ 18:22 |
Hulkenberg rijd hem om zijn oren anders. En De Hulk is sympathiek maar nooit goed genoeg bevonden voor een topteam vanwege zijn chokes. Kvyat was niet echt een uitdaging meer, die jongen was mentaal gebroken toen die terug naar TR werd gezet. Sainz eindigt meestal gewoon ongeveer waar zijn auto hoort te staan, hij doet nooit echt wat bijzonders. Verstappen reed hem ook om zijn oren bij TR. | |
daNpy | dinsdag 3 juli 2018 @ 18:44 |
Trollololo | |
potjecreme | dinsdag 3 juli 2018 @ 18:50 |
Het lijkt nu wel wat te keren. | |
#ANONIEM | dinsdag 3 juli 2018 @ 18:53 |
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2018 18:53:34 ] | |
potjecreme | dinsdag 3 juli 2018 @ 18:56 |
Ik kan mij er wel in vinden. Was nog aan het denken over Perez en Magnussen. | |
Yashaaaaa | dinsdag 3 juli 2018 @ 19:10 |
Heb net gestemd en Max heeft nu het meeste met 18% en dan Magnussen met 17% | |
THEFXR | dinsdag 3 juli 2018 @ 19:18 |
THEFXR | dinsdag 3 juli 2018 @ 19:25 |
#ANONIEM | dinsdag 3 juli 2018 @ 19:35 |
| |
Yashaaaaa | dinsdag 3 juli 2018 @ 19:44 |
Vettel spreekt toch nog wel een aardig potje Italiaans hoor Meer dan altijd dat Grazie Grazie op de boardradio | |
ShaoliN | dinsdag 3 juli 2018 @ 20:09 |
Waarom niet gewoon Gasly. Die is gelijkwaardig aan Sainz, en dan krijg je die strontvervelende entourage iig niet in je eerste team. | |
OscarMopperkont | dinsdag 3 juli 2018 @ 20:28 |
Baas | |
SnowOokami | dinsdag 3 juli 2018 @ 21:02 |
Gasly en Max kan volgens mij prima naast elkaar. Die 2 kennen elkaar ook al een hele tijd. | |
Gezicht | dinsdag 3 juli 2018 @ 21:42 |
Ik realiseer me net dat Sirotkin ook nog F1 rijdt. Is hij überhaupt een keer in beeld geweest dit seizoen? Meest onopvallende coureur. | |
Peterselieman | dinsdag 3 juli 2018 @ 21:45 |
Enige coureur die dit jaar nog geen punten heeft behaald. Toch mag je hem hoger inschatten dan Stroll | |
JayHovah | dinsdag 3 juli 2018 @ 21:46 |
Ik vroeg me af wat er gebeurd was in de laatste ronde dat Leclerc Eriksson nog voorbij was gegaan. Blijkt dus dat Leclerc zijn teamgenoot had laten passeren omdat hij dacht dat ie Alonso wel kon pakken. Toen het niet lukte heeft hij Leclerc weer laten passeren. Toch netjes gedaan van de Sauber / Alfa coureurs, zie je niet veel meer in de F1...
| |
Peterselieman | dinsdag 3 juli 2018 @ 21:49 |
Ocon en Perez deden in Oostenrijk hetzelfde. Perez mocht op jacht naar Magnussen en toen dat niet lukte kreeg Ocon de plek terug | |
Whiskers2009 | dinsdag 3 juli 2018 @ 21:55 |
Klopt. Ook gehoord na de race. Is niet echt uitzonderlijk. | |
aesop | dinsdag 3 juli 2018 @ 22:19 |
Geef nog maar eens aan dat Sauber de aansluiting met de middenmoot heeft gevonden en die auto echt zo slecht niet is. Leclerc doet het natuurlijk uitstekend, maar het is ook Ericsson die het laat liggen. | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 00:12 |
https://twitter.com/PatrickMoeke/status/1014267712065953793 Ik krijg hem niet goed gepost hier en het filmpje is ook nog nergens te vinden. Maar als je klikt krijg je een nogal aparte commercial te zien van Mobile 1 met Max Ah never mind.... ik denk dat de commercial te vroeg is gelekt want verwijderd. | |
vosss | woensdag 4 juli 2018 @ 00:30 |
Las net ergens dat Lewis in een interview had gezegd dat ie niet meer kon herinneren wanneer hij voor het laatst een DNF had. Ik geloof dat niet. Hij weet donders goed dat Nico de wereldtitel won door die laatste DNF van hem, achteraf gezien dan. Ik geloof echt niet dat hij dat niet meer weet. PS: kleine tip voor de mensen die het niet meer weten: no no no no!! op de boordradio. | |
VacaLoca | woensdag 4 juli 2018 @ 07:17 |
Meer dan grazie grazie maar aardig potje zou ik het niet noemen als je goed er naar luistert | |
Abdus18 | woensdag 4 juli 2018 @ 09:21 |
maleisie toch? | |
Monolith | woensdag 4 juli 2018 @ 09:31 |
Ach voor ons Nederlanders die geen Italiaans spreken klinkt zelfs een beetje Steinkohlenitalienisch als snel indrukwekkend. | |
opgebaarde | woensdag 4 juli 2018 @ 10:20 |
Deze bedoel je denk ik: | |
TjjWester | woensdag 4 juli 2018 @ 11:01 |
Van hopeloze sukkel die volgens sommige de f1 moet verlaten naar een held die meestrijd voor de titel in nog geen 3 weken. Only in F1 | |
KillerBee4ever | woensdag 4 juli 2018 @ 11:10 |
Tja, van hero naar zero en weer terug naar hero, zo gaat dat idd in het F1 wereldje. Maar om hem nou een hopeloze sukkel te noemen? Hij doet het beter dan jou en mij hoor, met zijn miljoenen op z'n bankrekening | |
Ener-G | woensdag 4 juli 2018 @ 11:12 |
https://www.f1maximaal.nl(...)abysitten-na-de-race hahaha | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 11:16 |
Verbaast me niet.. al had ik het niet zo snel verwacht | |
tja77 | woensdag 4 juli 2018 @ 11:27 |
Je zou over -tig jaar maar kunnen zeggen dat Max zijn overwinningsfeestje niet heeft kunnen vieren, omdat hij moest babysitten op jou. | |
tja77 | woensdag 4 juli 2018 @ 11:27 |
Ik las het elders ja. is er al een vervanger? | |
Monolith | woensdag 4 juli 2018 @ 11:31 |
Ach, voor de mensen die Verstappen een 'hopeloze sukkel' vonden is het vooral van hopeloze sukkel met mazzel, naar hopeloze sukkel met pech naar hopeloze sukkel met mazzel. Voor sommigen is alles wat die jongen doet geweldig en ligt elk probleem aan andere coureurs, terwijl er ook mensen zijn voor wie Verstappen niets goed kan doen omdat ze hem gewoon a priori al afgeserveerd hebben. | |
Ener-G | woensdag 4 juli 2018 @ 11:31 |
Ik denk dat het er uberhaupt niet in zit met deze 3 weekenden, na afgelopen race meteen weer door. | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 11:44 |
Er wordt meer gereorganiseerd boven in McLaren | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 11:45 |
Lewis, Verstappen en Leclerc morgen in de perso 15.00 | |
TjjWester | woensdag 4 juli 2018 @ 11:52 |
Ik doelde op de mensen die geroepen hebben dat max volgend jaar maar erfens anders moest gaan spelen, buiten de f1. | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 11:56 |
De twitter en voetbaltrollen | |
TjjWester | woensdag 4 juli 2018 @ 11:57 |
Ik heb ook een interview gelezen met een deskundige en ex coureur volgens mij, kan het helaas niet meer vinden. | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 11:59 |
Oh das vast Sjak | |
TjjWester | woensdag 4 juli 2018 @ 12:00 |
Sjak? | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 12:01 |
Sjak Fielneuf | |
TjjWester | woensdag 4 juli 2018 @ 12:06 |
Ik dacht dat lauda het gezegd had maar kan zijn letterlijke woorden niet meer vinden. | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 12:13 |
Oh maar Lauda waait met alle winden mee. De ene keer noemt hij max sensationeel goed en de andere keer fakkelt hij Max helemaal af. Dat verschilt per dag | |
TjjWester | woensdag 4 juli 2018 @ 12:15 |
Ja dat weer ik, maakt het zoeken door zijn interviews wel moeilijk. | |
XL | woensdag 4 juli 2018 @ 12:16 |
Het verschilt per tegenstander, niet per dag Subjectiever dan Lauda gaat niet | |
XL | woensdag 4 juli 2018 @ 12:16 |
Nou goed... lammers | |
Rossdale | woensdag 4 juli 2018 @ 13:29 |
Hij is hartstikke objectief m.b.t. inschatten/beoordelen van afzonderlijke situaties en roept wat hij vindt. Max is soms ook sensationeel goed en soms doet hij ook echt slechte dingen. Lauda is enorm onder de indruk van Max hoor en zou hem graag bij Mercedes willen hebben [ Bericht 2% gewijzigd door Rossdale op 04-07-2018 13:49:31 ] | |
Fir3fly | woensdag 4 juli 2018 @ 13:41 |
Dat lijkt me nogal tegenstrijdig. | |
Rossdale | woensdag 4 juli 2018 @ 13:48 |
Ok dat is waar, ongelukkige woordkeuze Maar je snapt vast wat ik bedoel | |
Fir3fly | woensdag 4 juli 2018 @ 13:49 |
Wellicht, maar ik heb geen idee wat Lauda allemaal uitkraamt. | |
vannelle | woensdag 4 juli 2018 @ 14:04 |
Ongelukkig valt toch wel mee? Objectief is zonder vooroordeel dus als je gewoon zegt wat je denkt ipv berekenend te werk te gaan vind ik het nog steeds objectief. Maar goed, op naar Silverstone!! | |
Weltschmerz | woensdag 4 juli 2018 @ 14:15 |
Horner is lekker aan het stoken bij Mercedes.
| |
Marcoss | woensdag 4 juli 2018 @ 14:36 |
| |
Marcoss | woensdag 4 juli 2018 @ 14:47 |
Vond het ook wel een bijzondere boordradio eigenlijk.. | |
Smacked_Actor | woensdag 4 juli 2018 @ 14:54 |
Hij heeft het nodig blijkbaar.. | |
vosss | woensdag 4 juli 2018 @ 15:31 |
hopelijk in de toekomst meer van dit soort gasten. Door de extra kijkcijfers moet dat goed mogelijk zijn lijkt me. | |
THEFXR | woensdag 4 juli 2018 @ 15:36 |
bokkepoot | woensdag 4 juli 2018 @ 15:38 |
Die dingen lijken me altijd zo saai, ik heb geen idee waarom je die wil kijken | |
potjecreme | woensdag 4 juli 2018 @ 15:54 |
Ik heb nu al last van plaatsvervangende schaamte. | |
potjecreme | woensdag 4 juli 2018 @ 16:21 |
| |
potjecreme | woensdag 4 juli 2018 @ 16:31 |
Beter gaat Horner zich bezig houden met teamdiscipline in zijn eigen team. | |
Tarado | woensdag 4 juli 2018 @ 16:41 |
| |
vosss | woensdag 4 juli 2018 @ 16:43 |
Alonso heeft de meeste F1 kilometers gemaakt. 81.394km en daarmee staat ie boven de volgende coureurs: 81.208km - Schumacher 80.863km - Button Huidige coureurs die in de buurt komen: 72.915km - Kimi 61.556km - Hamilton 57.119km - Vettel Dat record wordt dus nog aangescherpt en zal ook nog wel even blijven staan Leuk record om te hebben. Je hebt er geen kut aan verder, maar dat is met veel andere records ook. | |
Tarado | woensdag 4 juli 2018 @ 16:45 |
recordkampioen is wel de leukste | |
Whiskers2009 | woensdag 4 juli 2018 @ 17:11 |
Berger | |
Marcoss | woensdag 4 juli 2018 @ 17:28 |
Daar was hij al direct heel duidelijk over toch? | |
Whiskers2009 | woensdag 4 juli 2018 @ 17:33 |
Van gisteren. Over de marktwaarde van RIC en het salaris van Max. En hoe elke coureur zijn eigen prijs waard is aldus Horner: https://www.bbc.co.uk/sport/amp/formula1/44703724 | |
Whiskers2009 | woensdag 4 juli 2018 @ 17:36 |
En hadden we deze al? Hoewel het vorig jaar in alle toonaarden ontkend werd geeft Lauda nu toe in de zomer van 2017 wel degelijk met team Max gesproken te hebben RBR was ze wederom te snel af volgens Lauda. https://www.f1today.net/n(...)verstappen-gesproken | |
Whiskers2009 | woensdag 4 juli 2018 @ 17:38 |
Dan moet hij bij RIC zijn. Hij gaf meteen aan dat Max gelijk had. Staande afspraken om het voorop rijden per GP(-weekend) af te wisselen. | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 17:54 |
Nou.. GP kennelijk Max zijn engineer spoorde hem aan RIC in te halen. | |
ColtZ40 | woensdag 4 juli 2018 @ 18:02 |
https://m.gpupdate.net/nl(...)ls-teambaas-mclaren/ Eindelijk. | |
Whiskers2009 | woensdag 4 juli 2018 @ 18:05 |
Klopt. En die had ook ongelijk. Dat coureurs elk GP-weekend wisselen met voorop rijden wordt al zeker 7 jaar met ze afgesproken zei Horner. RIC heeft zijn ongelijk ook (al sputterend) toegegeven. Dat dat afwisselen een staande afspraak is is echt door iedereen vh team bevestigd (die ernaar gevraagd werd). | |
ondeugend | woensdag 4 juli 2018 @ 18:23 |
Ja raar dus dat de engineer besluit dat het anders moet. Meteen vakantie inkorten zeg ik je. | |
Monolith | woensdag 4 juli 2018 @ 18:27 |
Dat was vooral omdat hij zich zorgen maakte over de banden volgens Verstappen, niet vanwege een afspraak. RIC ging namelijk lopen kloten voor hem. | |
Tarado | woensdag 4 juli 2018 @ 18:29 |
klopt ja en rondje omdat de tijd natuurlijk doortikt | |
Whiskers2009 | woensdag 4 juli 2018 @ 18:33 |
Ah, zo bedoel je RIC besloot dat het anders moest. Max besloot van niet, want afspraken (waar hij zich wel altijd aan gehouden heeft). En de engineer van Max had wrsch zoiets van "we zijn hier kostbare Q-tijd ah verspillen met RIC's gedoe, ga er in hemelsnaam maar voorbij dan". Max won (terecht) | |
Whiskers2009 | woensdag 4 juli 2018 @ 18:40 |
Hebben jullie dat staatje in het BBC-artikel trouwens gezien? Mbt de coureurs met de hoogste salarissen? Max op 3, nog boven Alonso (Alonso wordt nu wel deels betaald door advertentieruimte voor zijn bedrijf op de McLaren overigens ipv in cash). Vlak na het tekenen van zijn nieuwe contract gingen die geruchten ook al. Dat echt een voor RBR-begrippen ongekend salaris had binnengesleept (heb ik hier ook nog gepost meen ik. Of op een post erover gereageerd). Andere media kwamen daarna weer met lagere bedragen. Ben nu wel benieuwd hoe het echt zit | |
vosss | woensdag 4 juli 2018 @ 19:02 |
Het zou mij niets verbazen. Ze hebben goud in handen met Max en als ze een dergelijk bedrag niet zouden neertellen dan was 1 telefoontje van Max zn kant genoeg om Bottas of Kimi naar huis te sturen en daar een vergelijkbaar bedrag op te strijken. Lewis en Vettel zitten inmiddels in hun nadagen en Max komt net kijken. | |
Weltschmerz | woensdag 4 juli 2018 @ 19:05 |
Ik vond het genant, kinderen van 5 zijn al te oud om zo troostend toegesproken te worden maar zo'n strateeg die zo diep door het stof moet voor het oog van de wereld kan echt niet. Maar goed, Sky en de BBC vonden dat Hamilton er goed bovenop zat of zoiets. | |
vosss | woensdag 4 juli 2018 @ 19:05 |
En hoeveel het nou helemaal precies is weet je toch niet. Ook met die andere salarissen weet je dat niet. Ga er in elk geval maar vanuit dat hij in zn nieuwe contract flink meer verdient dan Ricciardo en die kon naar zeggen ook al een paar miljoen per jaar bijschrijven. Hij zal hoe dan ook niet wakker hoeven liggen of hij zn rekeningen nog wel kan betalen Benieuwd trouwens wanneer hij vertrekt vanuit dat appartement in Monaco. Als je zoveel geld beurt dan zou ik gewoon een dikke vette villa aan het meer van Genève nemen ofzo. | |
Sjemmert | woensdag 4 juli 2018 @ 19:07 |
Niet gelezen maar ik dacht dat Max rond de 15-20 miljoen aan salaris binnen sleept. | |
Tarado | woensdag 4 juli 2018 @ 19:08 |
die gasten zijn er toch nooit dus dat maakt niet veel uit, Ricciardo ook alweer 29 dus met blijven gaat hij er dus vanuit dat hij nooit meer WK wordt | |
Whiskers2009 | woensdag 4 juli 2018 @ 19:25 |
50 miljoen voor 2 jaar oid herinner ik me dat genoemd werd. Of zelfs 55 miljoen. Iig zo hoog dat ik het opvallend vond voor iemand met nog geen volle 3 jaar F1-ervaring. Hoewel zijn talent onmiskenbaar is en teambazen hem een behoorlijk hoge plek gaven onder beste coureurs op de grid. En Merc vorig jaar zomer dus wel degelijk met team Max gesproken heeft maar niet eens de kans kreeg een voorstel te doen omdat RBR sneller was (aldus Lauda). | |
Blik | woensdag 4 juli 2018 @ 19:26 |
Alleen al vanwege belasting-regime moet Max in Monaco blijven, 0% belasting | |
vosss | woensdag 4 juli 2018 @ 19:34 |
met zoveel geld maakte me het geen klap uit om belasting te betalen | |
potjecreme | woensdag 4 juli 2018 @ 20:08 |
Wat is er gênant. Het wordt wat opgeklopt door sommige. Het is toch al bekend dat Ham als het niet goed gaat veel vragen stelt. Hij heeft het trouwens steeds over "we" en niet over "you" . Verder hoor je zijn teleurstelling. Is dat erg? | |
potjecreme | woensdag 4 juli 2018 @ 20:11 |
test | |
potjecreme | woensdag 4 juli 2018 @ 20:12 |
Was even wat aan het testen. kreeg steeds een foutmelding. | |
Peterselieman | woensdag 4 juli 2018 @ 20:13 |
neuh, maar hij had sowieso niet gewonnen | |
Sjemmert | woensdag 4 juli 2018 @ 20:27 |
Dat weet ik zo nog niet als hij zijn pitstop had gemaakt onder de VSC. Dat hij nog een keer moest stoppen kwam vooral doordat hij heel lang vlak achter Kimi/Vettel heeft gereden denk ik. | |
Peterselieman | woensdag 4 juli 2018 @ 20:28 |
die bandenslijtage was behoorlijk bij Hammie en niet bij Max en de Ferrari's | |
BeamofLight | woensdag 4 juli 2018 @ 20:33 |
hij is iig altijd minder goed als ie niet op P1 ligt. Kan ook aan de auto liggen | |
GM78 | woensdag 4 juli 2018 @ 20:34 |
20 miljoen in Monaco, is 20 miljoen. 20 miljoen in Nederland, is bijna de helft afdragen aan de belastingdienst. Ik zou het wel weten | |
Mexicanobakker | woensdag 4 juli 2018 @ 20:44 |
denk je dat z'n auto dan heel was gebleven ja? | |
Fer | woensdag 4 juli 2018 @ 20:46 |
Is Max ooit in Nederland woonachtig geweest? | |
Sjemmert | woensdag 4 juli 2018 @ 20:53 |
Zie edit Hamilton heeft zijn banden versleten in een poging naar voren te rijden, wat niet lukte. In vrije lucht had hij gewoon zijn ronden kunnen rijden en de banden kunnen managen. Of hij het dan wel gehaald had blijft koffiedik kijken natuurlijk maar ronden lang achter Kimi rijden heeft zijn banden iig geen goed gedaan. Dat is zeker waar ja. Denk dat het ook wel een beetje aan de auto ligt maar hij lijkt dan ook wel wat agressie te missen tegenover een Vettel bijvoorbeeld die vaak wel als een warm mes door de boter snijd. | |
Peterselieman | woensdag 4 juli 2018 @ 20:54 |
Wat kan is dat hij net als Ricciardo de eerste rondes forceerde op zijn banden. Dat deed het rubber geen goed | |
#ANONIEM | woensdag 4 juli 2018 @ 20:55 |
Montfort Maar dat is wel Limburg, weet niet of dat telt. [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2018 20:55:22 ] | |
Klummie | woensdag 4 juli 2018 @ 20:56 |
Natuurlijk niet. | |
Sjemmert | woensdag 4 juli 2018 @ 21:01 |
Weet niet precies wat er mis was met zijn auto. In vrije lucht heb je wel wat betere koeling maar of dat had geholpen is moeilijk te zeggen. Bedoel ook meer dat hij op snelheid had kunnen winnen als hij die pitstop toen had gemaakt. Veel zeggen dat hij snelheid sowieso niet had en zijn banden er te snel aangingen. Ik probeer alleen maar aan te geven dat dat zijn redenen had en in vrije lucht wel eens anders had kunnen zijn. Maarja wat als, wat als... | |
Fer | woensdag 4 juli 2018 @ 21:33 |
Dacht een geboren en getogen Belg | |
Weltschmerz | woensdag 4 juli 2018 @ 21:34 |
Het zou een goeie radioreclame voor snickers zijn,'je bent jezelf niet als je trek hebt.' Wat een diva. Je gaat er toch niet 10 en 20 ronden later nog steeds over dooremmeren? Tot dat uiteindelijk teamstrateeg op zijn knieen voor de micro zijn nederige excuses moet komen aanbieden aan de grote ster? Dat is gewoon onprofessioneel, een publieke vernedering van een teamlid, oncollegiaal en mentaal zeer zwak. Dat hij vaker in lichte paniek vragen gaat stellen als hij niet voorop rijdt is geen excuus voor deze manier van doen. | |
Fer | woensdag 4 juli 2018 @ 21:38 |
Ze zullen wel ingezet hebben op een agressieve afstelling om op de 1e rij te kwalificeren en van daaruit de race te reguleren. Daarom waren ze bang om te pitten en dat Raikkonen dan op de baan zou blijven om hem op te houden. | |
Gezicht | woensdag 4 juli 2018 @ 21:49 |
Bakkes hauwe jong zielige | |
potjecreme | woensdag 4 juli 2018 @ 21:52 |
De strateeg heeft 2 maal van zich laten horen. Meteen aan het begin en 20 ronden later. Hij ging niet op zijn knieën.Hij geeft aan dat hij het besluit heeft genomen waardoor winnen wel heel lastig werd. Ham vraagt niet wie heeft dat besluit genomen. Sterker nog, hij heeft het over wij. Dat door blijven malen is de teleurstelling. Ik heb daar geen problemen mee. Een ieder uit dat op zijn eigen manier. Dus waar is hij oncollegiaal? Wat is er mentaal zwak? Dat je een keer meer tijd nodig hebt om over teleurstelling heen te komen? Het is de 2de keer dit jaar dat Ham en zijn team een eerste plaats weggeven. | |
#ANONIEM | woensdag 4 juli 2018 @ 21:54 |
Na de scheiding naar Nederland, de andere helft van z'n paspoort. En hij voelt zichzelf ook Nederlander. | |
#ANONIEM | woensdag 4 juli 2018 @ 21:55 |
| |
Gezicht | woensdag 4 juli 2018 @ 22:31 |
Ach joh, maak Limburg maar lekker belachelijk, ondertussen persen we er wel weer de zoveelste sportheld uit. | |
vosss | woensdag 4 juli 2018 @ 22:47 |
Ik ook. 2 jaar racen, stoppen en niet meer omkijken en de rest van mn leven lekker in de zon gaan liggen lamballen. | |
Wertha | woensdag 4 juli 2018 @ 22:57 |
Zaterdag ook weer broekje uit voor Dumoulin. | |
bokkepoot | woensdag 4 juli 2018 @ 23:05 |
En wat heeft Limburg daar aan bijgedragen? | |
Monolith | woensdag 4 juli 2018 @ 23:24 |
Max is met zo'n vaart uit Limburg naar België gevlucht dat hij daar een passie voor autoracen aan over gehouden heeft. | |
Klummie | woensdag 4 juli 2018 @ 23:43 |
DSM. Max heeft 2 penissen. | |
#ANONIEM | donderdag 5 juli 2018 @ 06:05 |
Andersom dus. | |
Gezicht | donderdag 5 juli 2018 @ 07:21 |
Ik zit terwijl ik dit schrijf op DSM maar heb nog steeds maar 1 pik, doe ik iets mis? | |
BadderHaring | donderdag 5 juli 2018 @ 08:01 |
Ligt eraan. Heb je wel drie tieten? | |
Marcoss | donderdag 5 juli 2018 @ 09:04 |
Volgens mij werd in de tijd van Vettel bij Red Bull (toen hij als wereldkampioen ook niet hoog stond qua salaris) al gezegd dat ze daar werken met een lager basissalaris, maar in verhouding veel hogere bonussen krijgen voor zeges, podiumfinishes, pole's en dergelijke.. | |
Pleasureman_Gunther | donderdag 5 juli 2018 @ 09:30 |
Max heeft toen een riante aanbieding tot verlenging gekregen omdat Mercedes hem wou vastleggen als vervanger voor Bottas. | |
franske19 | donderdag 5 juli 2018 @ 09:35 |
Was dat contract niet prestatie gericht? Voor die 20 miljoen moet hij behoorlijk wat punten scoren. | |
Whiskers2009 | donderdag 5 juli 2018 @ 09:48 |
Dat weet ik. Maar de vraag is hoe riant | |
Whiskers2009 | donderdag 5 juli 2018 @ 09:50 |
Dat klopt. Maar Max zou nu dus een behoorlijk hoog basissalaris hebben itt zijn vorige contract. | |
TagForce | donderdag 5 juli 2018 @ 09:58 |
Belangrijker: Hij heeft 4 grote ballen. Dat is wat hem zo goed maakt (en kritiek van de pers in het begin van het seizoen gaf). | |
Donderkonijn | donderdag 5 juli 2018 @ 10:47 |
Zelfs als zou die dat niet hebben, dan maken die laatste paar races een hoop goed dunkt me. | |
opreis | donderdag 5 juli 2018 @ 10:59 |
Ik denk dat Vettel afgelopen jaren de tactiek van ferrari ook wel heeft willen vervloeken maar die heeft toen wel anders gereageerd | |
potjecreme | donderdag 5 juli 2018 @ 11:08 |
Dus? Iedereen is anders. | |
opreis | donderdag 5 juli 2018 @ 11:13 |
Ik vind dat hij niet zo had moeten zeuren en dat het een mooie kans was om te laten zien dat hij ook nog andere skills heeft ipv in de snelste auto voorop rijden zoals hij al 4 jaar bij dat team doet. Nu komt hij over als een diva. | |
daNpy | donderdag 5 juli 2018 @ 12:40 |
Hij is dan ook een diva, dus ja. | |
Weltschmerz | donderdag 5 juli 2018 @ 13:07 |
Klopt, de een is volwassen en een mentaal sterke sportman die denkt om het team, de ander niet. | |
Fopje | donderdag 5 juli 2018 @ 13:09 |
Ook omdat ie vroeg heeft bijgetekend. Ze willen natuurlijk zo vroeg mogelijk die handtekening zodat RBR zekerheid heeft, dat mag ook wat kosten. [ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 05-07-2018 13:41:17 ] | |
#ANONIEM | donderdag 5 juli 2018 @ 14:08 |
https://www.gpblog.com/nl(...)html#comments_anchor Ongelooflijk die clown | |
DKUp | donderdag 5 juli 2018 @ 14:09 |
Wat een drama..... Stroll verpest bijna iedere race | |
potjecreme | donderdag 5 juli 2018 @ 14:25 |
Vettel volwassen..... | |
Smacked_Actor | donderdag 5 juli 2018 @ 14:35 |
Hij heeft het toch niet over Vettel? En volgens je eigen parochie is iedereen anders dus moet het kunnen toch? | |
Evenstar | donderdag 5 juli 2018 @ 14:43 |
Je bent nu wel heel hard voor Vettel hoor | |
Weltschmerz | donderdag 5 juli 2018 @ 14:56 |
Ik ben altijd hard voor Vettel. | |
Blik | donderdag 5 juli 2018 @ 14:59 |
een harde piemel ja... | |
potjecreme | donderdag 5 juli 2018 @ 15:20 |
Een ander had het over Vettel. Ben zo gewend dat deze user Vettel noemt. | |
tja77 | donderdag 5 juli 2018 @ 15:22 |
| |
Tarado | donderdag 5 juli 2018 @ 16:35 |
wat een zooitje | |
Re | donderdag 5 juli 2018 @ 16:37 |
noob vraag dan maar... waarom is downforce niet snel te fixen?... en neem aan dat met de regelveranderingen op aero ze daar toch ook wel rekening mee houden | |
Fer | donderdag 5 juli 2018 @ 16:50 |
Omdat ze voor het gemak het woord efficiënt even weglaten. Downforce fixen is niet moeilijk, maar je wil ook niet teveel drag (luchtweerstand) op de rechte stukken. Een goed chassis heeft veel downforce en teglijkertijd weinig drag. | |
Donderkonijn | donderdag 5 juli 2018 @ 16:55 |
okay, die gast en zijn pa hebben dus echt zoveel boter op hun hoofd. Denk niet dat Mclaren op die clown zit te wachten. | |
Tarado | donderdag 5 juli 2018 @ 17:04 |
in deze situatie zijn ook zij één van de teams die zo'n jongen met open armen ontvangen, FI natuurlijk ook, zonder hun komt Williams echt in de problemen | |
beantherio | donderdag 5 juli 2018 @ 17:18 |
Het goede nieuws is dat Williams dan misschien verlost is van die molensteen om de nek. Maar ook wel van een flink deel van hun budget ja. | |
HansvanOchten | donderdag 5 juli 2018 @ 18:16 |
Budget technisch is het helemaal niet gek voor FI of McLaren. dat | |
THEFXR | donderdag 5 juli 2018 @ 18:53 |
| |
THEFXR | donderdag 5 juli 2018 @ 18:56 |
ik dacht dat Jos gewoon de backseat had genomen met Max en dat Max het gewoon zelf wel weet | |
THEFXR | donderdag 5 juli 2018 @ 18:58 |
aangezien dat hij veel crashed kost ook geld aan onderdelen | |
Peterselieman | donderdag 5 juli 2018 @ 19:18 |
misschien wel op hun geld. Stroll heeft echter nog steeds niet door hoe je een Formule 1-auto goed moet besturen. Het lijkt nog veel te veel op de juniorklasses. Gaat er bij hem dan geen lampje branden als hij bijvoorbeeld Max hoort zeggen hoe hij zijn banden goed houdt? | |
opgebaarde | donderdag 5 juli 2018 @ 19:29 |
Dat doet hij niet | |
opgebaarde | donderdag 5 juli 2018 @ 19:43 |
Nou de stuurtjes zijn niet rond dus dat kan geen coureur verkeerd doen Maar zie de volgende video Afgelopen GP Frankrijk. Skip ajb naar 9:45 en kijk een halve minuut. Wat vind jij daar van? | |
Rossdale | donderdag 5 juli 2018 @ 20:09 |
Dat leclerc het allemaal goed onder controle heeft | |
pmponer | donderdag 5 juli 2018 @ 20:10 |
#ANONIEM | donderdag 5 juli 2018 @ 20:14 |
Ziggo heeft hem ook. (zonder irritante overlays ) Persconferentie GP Groot-Brittannië met Max Verstappen, Hamilton en Leclerc | Formule 1 | 05/07/2018 [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2018 20:15:35 ] | |
daNpy | donderdag 5 juli 2018 @ 20:20 |
Op zich gewoon rust in het stuur, alleen pakt hij veel curbs. Als je daarna Alonso kijkt; die pakt maar 1 curb en heeft hetzelfde stuur gedrag. Tot hij plotseling spint achter Raikkonen dan. | |
#ANONIEM | donderdag 5 juli 2018 @ 20:37 |
Vol |