abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180241480
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie dat staatje in het BBC-artikel trouwens gezien? Mbt de coureurs met de hoogste salarissen? Max op 3, nog boven Alonso (Alonso wordt nu wel deels betaald door advertentieruimte voor zijn bedrijf op de McLaren overigens ipv in cash).

Vlak na het tekenen van zijn nieuwe contract gingen die geruchten ook al. Dat echt een voor RBR-begrippen ongekend salaris had binnengesleept (heb ik hier ook nog gepost meen ik. Of op een post erover gereageerd).

Andere media kwamen daarna weer met lagere bedragen.

Ben nu wel benieuwd hoe het echt zit :@
Niet gelezen maar ik dacht dat Max rond de 15-20 miljoen aan salaris binnen sleept.
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:08:24 #227
131800 Tarado
cap de fusca
pi_180241506
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:05 schreef vosss het volgende:
En hoeveel het nou helemaal precies is weet je toch niet. Ook met die andere salarissen weet je dat niet. Ga er in elk geval maar vanuit dat hij in zn nieuwe contract flink meer verdient dan Ricciardo en die kon naar zeggen ook al een paar miljoen per jaar bijschrijven.

Hij zal hoe dan ook niet wakker hoeven liggen of hij zn rekeningen nog wel kan betalen ;)

Benieuwd trouwens wanneer hij vertrekt vanuit dat appartement in Monaco. Als je zoveel geld beurt dan zou ik gewoon een dikke vette villa aan het meer van Genve nemen ofzo. O+
die gasten zijn er toch nooit dus dat maakt niet veel uit, Ricciardo ook alweer 29 dus met blijven gaat hij er dus vanuit dat hij nooit meer WK wordt
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:25:31 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180241911
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Niet gelezen maar ik dacht dat Max rond de 15-20 miljoen aan salaris binnen sleept.
50 miljoen voor 2 jaar oid herinner ik me dat genoemd werd. Of zelfs 55 miljoen. Iig zo hoog dat ik het opvallend vond voor iemand met nog geen volle 3 jaar F1-ervaring.

Hoewel zijn talent onmiskenbaar is en teambazen hem een behoorlijk hoge plek gaven onder beste coureurs op de grid.

En Merc vorig jaar zomer dus wel degelijk met team Max gesproken heeft maar niet eens de kans kreeg een voorstel te doen omdat RBR sneller was (aldus Lauda).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:26:01 #229
62913 Blik
The one and Only!
pi_180241935
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:05 schreef vosss het volgende:
En hoeveel het nou helemaal precies is weet je toch niet. Ook met die andere salarissen weet je dat niet. Ga er in elk geval maar vanuit dat hij in zn nieuwe contract flink meer verdient dan Ricciardo en die kon naar zeggen ook al een paar miljoen per jaar bijschrijven.

Hij zal hoe dan ook niet wakker hoeven liggen of hij zn rekeningen nog wel kan betalen ;)

Benieuwd trouwens wanneer hij vertrekt vanuit dat appartement in Monaco. Als je zoveel geld beurt dan zou ik gewoon een dikke vette villa aan het meer van Genve nemen ofzo. O+
Alleen al vanwege belasting-regime moet Max in Monaco blijven, 0% belasting
pi_180242216
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:26 schreef Blik het volgende:

[..]

Alleen al vanwege belasting-regime moet Max in Monaco blijven, 0% belasting
met zoveel geld maakte me het geen klap uit om belasting te betalen :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180242965
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vond het genant, kinderen van 5 zijn al te oud om zo troostend toegesproken te worden maar zo'n strateeg die zo diep door het stof moet voor het oog van de wereld kan echt niet.

Maar goed, Sky en de BBC vonden dat Hamilton er goed bovenop zat of zoiets.
Wat is er gnant. Het wordt wat opgeklopt door sommige. Het is toch al bekend dat Ham als het niet goed gaat veel vragen stelt. Hij heeft het trouwens steeds over "we" en niet over "you" .

Verder hoor je zijn teleurstelling. Is dat erg?

pi_180243006
test

pi_180243024
Was even wat aan het testen. kreeg steeds een foutmelding.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 juli 2018 @ 20:13:52 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_180243048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wat is er gnant. Het wordt wat opgeklopt door sommige. Het is toch al bekend dat Ham als het niet goed gaat veel vragen stelt. Hij heeft het trouwens steeds over "we" en niet over "you" .

neuh, maar hij had sowieso niet gewonnen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_180243299
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

neuh, maar hij had sowieso niet gewonnen
Dat weet ik zo nog niet als hij zijn pitstop had gemaakt onder de VSC.

Dat hij nog een keer moest stoppen kwam vooral doordat hij heel lang vlak achter Kimi/Vettel heeft gereden denk ik.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 juli 2018 @ 20:28:16 #236
Maffe Fries
pi_180243317
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

die bandenslijtage was behoorlijk bij Hammie en niet bij Max en de Ferrari's
  woensdag 4 juli 2018 @ 20:33:24 #237
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_180243429
quote:

[..]

Dat hij nog een keer moest stoppen kwam vooral doordat hij heel lang vlak achter Kimi/Vettel heeft gereden denk ik.
hij is iig altijd minder goed als ie niet op P1 ligt. Kan ook aan de auto liggen
pi_180243462
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:34 schreef vosss het volgende:

[..]

met zoveel geld maakte me het geen klap uit om belasting te betalen :)
20 miljoen in Monaco, is 20 miljoen.
20 miljoen in Nederland, is bijna de helft afdragen aan de belastingdienst.
Ik zou het wel weten :')
  Redactie Sport woensdag 4 juli 2018 @ 20:44:10 #239
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_180243708
quote:

[..]

denk je dat z'n auto dan heel was gebleven ja?
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_180243765
Is Max ooit in Nederland woonachtig geweest?
.
pi_180243921
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die bandenslijtage was behoorlijk bij Hammie en niet bij Max en de Ferrari's
Zie edit :P

Hamilton heeft zijn banden versleten in een poging naar voren te rijden, wat niet lukte. In vrije lucht had hij gewoon zijn ronden kunnen rijden en de banden kunnen managen. Of hij het dan wel gehaald had blijft koffiedik kijken natuurlijk maar ronden lang achter Kimi rijden heeft zijn banden iig geen goed gedaan.

quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hij is iig altijd minder goed als ie niet op P1 ligt. Kan ook aan de auto liggen
Dat is zeker waar ja. Denk dat het ook wel een beetje aan de auto ligt maar hij lijkt dan ook wel wat agressie te missen tegenover een Vettel bijvoorbeeld die vaak wel als een warm mes door de boter snijd.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 juli 2018 @ 20:54:27 #242
Maffe Fries
pi_180243941
Wat kan is dat hij net als Ricciardo de eerste rondes forceerde op zijn banden. Dat deed het rubber geen goed
pi_180243951
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:46 schreef Fer het volgende:
Is Max ooit in Nederland woonachtig geweest?
Montfort

Maar dat is wel Limburg, weet niet of dat telt.
  woensdag 4 juli 2018 @ 20:56:47 #244
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_180243995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Montfort

Natuurlijk niet. >:)
pi_180244130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

denk je dat z'n auto dan heel was gebleven ja?
Weet niet precies wat er mis was met zijn auto. In vrije lucht heb je wel wat betere koeling maar of dat had geholpen is moeilijk te zeggen. Bedoel ook meer dat hij op snelheid had kunnen winnen als hij die pitstop toen had gemaakt. Veel zeggen dat hij snelheid sowieso niet had en zijn banden er te snel aangingen. Ik probeer alleen maar aan te geven dat dat zijn redenen had en in vrije lucht wel eens anders had kunnen zijn.

Maarja wat als, wat als...
pi_180244788
quote:

[..]

Montfort

Dacht een geboren en getogen Belg
.
pi_180244810
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het zou een goeie radioreclame voor snickers zijn,'je bent jezelf niet als je trek hebt.' Wat een diva. Je gaat er toch niet 10 en 20 ronden later nog steeds over dooremmeren? Tot dat uiteindelijk teamstrateeg op zijn knieen voor de micro zijn nederige excuses moet komen aanbieden aan de grote ster? Dat is gewoon onprofessioneel, een publieke vernedering van een teamlid, oncollegiaal en mentaal zeer zwak. Dat hij vaker in lichte paniek vragen gaat stellen als hij niet voorop rijdt is geen excuus voor deze manier van doen.
Vroeger was niet alles beter maar de toekomst wel.
pi_180244916
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:01 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Weet niet precies wat er mis was met zijn auto. In vrije lucht heb je wel wat betere koeling maar of dat had geholpen is moeilijk te zeggen. Bedoel ook meer dat hij op snelheid had kunnen winnen als hij die pitstop toen had gemaakt. Veel zeggen dat hij snelheid sowieso niet had en zijn banden er te snel aangingen. Ik probeer alleen maar aan te geven dat dat zijn redenen had en in vrije lucht wel eens anders had kunnen zijn.

Maarja wat als, wat als...
Ze zullen wel ingezet hebben op een agressieve afstelling om op de 1e rij te kwalificeren en van daaruit de race te reguleren. Daarom waren ze bang om te pitten en dat Raikkonen dan op de baan zou blijven om hem op te houden.
.
  woensdag 4 juli 2018 @ 21:49:14 #249
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_180245171
quote:

[..]

Montfort

Bakkes hauwe jong zielige
Flesje bier
pi_180245245
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het zou een goeie radioreclame voor snickers zijn,'je bent jezelf niet als je trek hebt.' Wat een diva. Je gaat er toch niet 10 en 20 ronden later nog steeds over dooremmeren? Tot dat uiteindelijk teamstrateeg op zijn knieen voor de micro zijn nederige excuses moet komen aanbieden aan de grote ster? Dat is gewoon onprofessioneel, een publieke vernedering van een teamlid, oncollegiaal en mentaal zeer zwak. Dat hij vaker in lichte paniek vragen gaat stellen als hij niet voorop rijdt is geen excuus voor deze manier van doen.
De strateeg heeft 2 maal van zich laten horen. Meteen aan het begin en 20 ronden later. Hij ging niet op zijn knien.Hij geeft aan dat hij het besluit heeft genomen waardoor winnen wel heel lastig werd. Ham vraagt niet wie heeft dat besluit genomen. Sterker nog, hij heeft het over wij. Dat door blijven malen is de teleurstelling. Ik heb daar geen problemen mee. Een ieder uit dat op zijn eigen manier.

Dus waar is hij oncollegiaal? Wat is er mentaal zwak? Dat je een keer meer tijd nodig hebt om over teleurstelling heen te komen? Het is de 2de keer dit jaar dat Ham en zijn team een eerste plaats weggeven.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')