Vingervlugheid om je micropenis te compenseren, zeker.quote:Op maandag 2 juli 2018 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kost alleen tijd lees ik. En wat behendigheid. Nou ja, die heb ik te over als we je moeder moeten geloven
Nondejuu, die Onlo kan likken als Lassie, vraag maar aan Madame_Paonquote:Op maandag 2 juli 2018 12:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vingervlugheid om je micropenis te compenseren, zeker.
Hoe is het met Rebekka makker? Kan ze al weer lopen?quote:Op maandag 2 juli 2018 12:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vingervlugheid om je micropenis te compenseren, zeker.
Onlo lijkt mij het type van 4 tribal tattoo's en Marlboro 100's.quote:Op maandag 2 juli 2018 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Nondejuu, die Onlo kan likken als Lassie, vraag maar aan Madame_Paon
Nee, ze is dwars en lazy.quote:Op maandag 2 juli 2018 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met Rebekka makker? Kan ze al weer lopen?
Ik rookte vroeger wel (quote:Op maandag 2 juli 2018 12:18 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Onlo lijkt mij het type van 4 tribal tattoo's en Marlboro 100's.
Chesterfieldquote:Op maandag 2 juli 2018 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik rookte vroeger wel () wat een tokkie was ik toen
Maar rookte gewone Marlboro. En in de zomer deed ik hip en rookte ik Chesterfield.
17 mei 2009 makker.quote:Op maandag 2 juli 2018 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Chesterfield. Dat zijn echt sigaretten voor vrouwen van 58, maar ik ben in ieder geval blij dat je sinds 28 mei 2009 niet meer rookt.
het is wachten tot ik niet meer wakker wordquote:Op maandag 2 juli 2018 12:26 schreef Elan het volgende:
Zakken chips per bulkverpakking, bier per vat en dan ook nog eens roken
JanCees is een wandelend hartinfarct in de maak
Liever vandaag dan morgen toch.quote:Op maandag 2 juli 2018 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is wachten tot ik niet meer wakker word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |