Ik vrees weer voor maart volgend jaar. Als de paaseitjes weer in de schappen liggen.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:04 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij boulimia hebt. Eerst clean eten dit dat scoopie erbij, en vervolgens als een idioot aan de pizza en M&M's.
Man als ik die chocolade pepernoten zie ben ik niet te stoppen hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees weer voor maart volgend jaar. Als de paaseitjes weer in de schappen liggen.
Die van de Lidl...MOKERLEKKER
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Man als ik die chocolade pepernoten zie ben ik niet te stoppen hoor
gvd
Eens. Pepernoten/kruidnotenquote:Op maandag 2 juli 2018 15:10 schreef O_o_ het volgende:
Ik vreet een hoop weg, maar ook dat vind ik niet te hachelen.
Die van AH zijn echt te lekker, blij dat ik tijdens Sinterklaas niet in NL zatquote:Op maandag 2 juli 2018 15:10 schreef O_o_ het volgende:
Ik vreet een hoop weg, maar ook dat vind ik niet te hachelen.
ik ben niet zo van chocoladequote:Op maandag 2 juli 2018 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Paaseitjes of die in hagelslag gevormde balletjes. Daar kan ik me een ongeluk aan vreten.
hoe snel?quote:Op maandag 2 juli 2018 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net gedaan, doe nu elke dag na training 1,5 KM roeien lekker hoor
dat is wel langzaam ja maar na een training wel begrijpelijk denk ikquote:Op maandag 2 juli 2018 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zet dat ding wel op max, maar zit nu op 8:30, langzaam ofniet?
Brigadeiro dusquote:Op maandag 2 juli 2018 15:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben niet zo van chocolade
zoals bekend ben ik meer van chips
Ja armen zijn meestal wel moe, wat is een beetje streven per km? Wil wel opbouwen namelijkquote:Op maandag 2 juli 2018 15:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is wel langzaam ja maar na een training wel begrijpelijk denk ik
Lijkt me ook vies. Van hagelslag krijg ik altijd een waanzinnig muffe smaak in m'n bek.quote:
Onlo rookt, denk je dat dat het uitmaakt?quote:Op maandag 2 juli 2018 15:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook vies. Van hagelslag krijg ik altijd een waanzinnig muffe smaak in m'n bek.
Ik heb het gisteren wel met z'n moeder uitgemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo rookt, denk je dat dat het uitmaakt?
Ik zit nu op ongeveer 300 slagen geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2018 15:16 schreef onlogisch het volgende:
Roeien is echt mokerzwaar. Na 5 slagen denk je ; Oh, is dit alles? Ik schakel wel een tandje bij. En na 15 slagen denk je ; "Waar de fuck ben ik aan begonnen?"
Beest.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zit nu op ongeveer 300 slagen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |