Maatje 42 bij 1.87, valt best meequote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:25 schreef lipje het volgende:
[..]
Zo is het maar net ! Je bent een botte lul met grote poten, die snel op andermans tenen staat. Toch bedoel je het goed en heb je een hart van goud.
SD, thnx voor alle moeite die je hebt gedaan om het een beetje leefbaar te houden hier
Kutkabouter..zo,dat was mijn feedback weer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maatje 42 bij 1.87, valt best meeMaar je hebt wel gelijk; ik heb een grote bek soms, maar met mijn hartje is niks mis, soms moet je door dingen heen kijken
![]()
Het is nooit te laat er een te beginnenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er ook een Peugeot rijders lotgenoten topic?
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nuquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
Begin anders een Stellantis topic.
Nog meer lotgenoten.
Kan je toch wegstrepen tegen de toffe Lancia fanboys?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nu
quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nu
PTA tradities.. ze zijn kapodt.quote:
No offence, maar je bleef 2 dagen stil na het openen van je topic. In bijna alle gevallen houdt dat in dat een TS niks meer van zich gaat laten horen. Dat jij nu zegt dat je van plan was om te reageren, oke. Dat kan...quote:Op zondag 27 februari 2022 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom gooit Dick Laurent mijn topic dicht, en waarom noemt hij het een "vrij onzinnig" topic?
Ik wilde net gaan reageren.
Feiten jongeh, en klagen mag bij Yvonne, ik ben niet bepaald vrijwillig weg gegaan ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
No offence, maar je bleef 2 dagen stil na het openen van je topic. In bijna alle gevallen houdt dat in dat een TS niks meer van zich gaat laten horen. Dat jij nu zegt dat je van plan was om te reageren, oke. Dat kan...
Je vraag was tevens volgens mij ook niet heel serieus te nemen, lokt over het algemeen trollerige reacties uit. "Moet ik mijn auto nu weg doen omdat het van een merk is van een land dat nu oorlog voert" Tsja. Wat verwacht je oprecht voor advies uit zo'n vraag te halen? Meeste reacties (ik heb zelf ook gereageerd) waren nog goed bedoeld, maar op een gegeven moment kwamen er alleen maar trolololo antwoorden, dus toen heb ik hem dicht gegooid.
En @:Sounddragon Je mag ook wel een keer ophouden met elke kans te grijpen om hier te roepen dat het vroeger zoveel beter was en gedaan werd. Dan had je lekker zelf mod moeten blijven als je het zó goed voor elkaar had
Gedraag jullie allebei,heb geen zin om een random rooie alweer een dickpic te sturen en de klappen alweer op te vangen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Feiten jongeh, en klagen mag bij Yvonne, ik ben niet bepaald vrijwillig weg gegaan ofzoEn tevens ventileer ik gewoon mijn mening, in een feedbacktopic, weet niet wat je probleem is
![]()
PTA-traditie, en tevens om domweg de weg open te houden voor posts en views (die betalen de rekeningen bij de FOK!s) topics werden hier nooit gesloten, of het moest echt, echt, echt nodig zijn.. nu is de AT nog één page.. armoedig.
Maargoed, nieuwe stuurman nieuwe koers, kijk maar lekker wat je doet jongeh
Hai schatjequote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Charged het volgende:
[..]
Gedraag jullie allebei,heb geen zin om een random rooie alweer een dickpic te sturen en de klappen alweer op te vangen.
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Is er een centraal topic over Dacia? Specifieker over de Dacia Spring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Maak m aanquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Is er een centraal topic over Dacia? Specifieker over de Dacia Spring?
Zolang je op een verjaardag je mond houd, anders sta je mooi voor lül.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:58 schreef Charged het volgende:
Hebben we een stokbrood liefhebbers iets? Ik weet dat het eigenlijk een no go dingetje is om iets frans te hebben hier sinds onze frankofiel niet meer onder ons is. Heb echter de gok gewaagd en dus ook een Citroen gekocht.
Kan\mag iets geopend worden zonder gedoe of liever niet?
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef Charged het volgende:
Hey,don't care. just asking. Loop lang genoeg mee hier om te weten wat jullie over de zeik kan helpen. no prob.
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef Charged het volgende:
Hey,don't care. just asking. Loop lang genoeg mee hier om te weten wat jullie over de zeik kan helpen. no prob.
TR gemaakt. SD staat in mijn hall of fame. Het beste wat jullie ooit gehad hebben hier samen met Turq.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.
Sounddragon in PTA / [Autotopic] Citroën #12 - Voor doorgedraaide Citroëngekkiesquote:Op maandag 28 maart 2022 17:58 schreef Charged het volgende:
Hebben we een stokbrood liefhebbers iets? Ik weet dat het eigenlijk een no go dingetje is om iets frans te hebben hier sinds onze frankofiel niet meer onder ons is. Heb echter de gok gewaagd en dus ook een Citroen gekocht.
Kan\mag iets geopend worden zonder gedoe of liever niet?
Lief doen; Chargie is een toffequote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.
Ben jij het?quote:
Bij gebrek aan beterquote:
hij mist ook zijspiegels.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef daNpy het volgende:
Ik had de 1984 Isdera Imperator 108i uitgezocht:
De Imperator 108i is een doorontwikkeling van de Mercedes CW311 conceptwagen uit 1978, die door Eberhard Schulz werd ontworpen. Omdat Mercedes geen interesse had om de CW311 in serieproductie te gaan bouwen richtte Schulz zijn eigen bedrijf Isdera op om de wagen op de markt te brengen.
[ afbeelding ]
De Imperator was met zijn carrosserie van glasvezelversterkte kunststof bovenop een stalenbuizenframe vergelijkbaar met andere exotische sportwagens van zijn tijd. Voor de aandrijflijn werd gebruikgemaakt van Mercedes V8-motoren gekoppeld aan een manuele vijfversnellingsbak van ZF.
Opvallend was dat de Imperator geen achteruitkijkspiegels had maar een soort periscoop die de bestuurder het zicht naar achteren gaf, waardoor een uitstulping op het dak ontstond. Verder was de wagen ook uitgerust met vleugeldeuren.
De auto had een luxueus interieur waarbij veel interieurcomponenten uit de Porsche 928 gebruikt werden.
Ik had er echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 november 2022 20:26 schreef lipje het volgende:
[..]
hij mist ook zijspiegels.
Of zaten die ver op de neus. Ooit deze auto mogen aanschouwen bij de ring. Blijft een bijzondere verschijning
Ik ook niet tot ik m zag. Dacht eerst dat het een of andere Benz was, omdat er een ster op de motorkap lag. Maar na lang zoeken bleek het dit ding te zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord
Puik!quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef daNpy het volgende:
Dat kan niet omdat de laatste post is verwijderd en dan krijg ik de melding "Je kan geen nieuw topic maken omdat er nog een topic in deze reeks open is."
Ik had de 1984 Isdera Imperator 108i uitgezocht:
De Imperator 108i is een doorontwikkeling van de Mercedes CW311 conceptwagen uit 1978, die door Eberhard Schulz werd ontworpen. Omdat Mercedes geen interesse had om de CW311 in serieproductie te gaan bouwen richtte Schulz zijn eigen bedrijf Isdera op om de wagen op de markt te brengen.
[ afbeelding ]
De Imperator was met zijn carrosserie van glasvezelversterkte kunststof bovenop een stalenbuizenframe vergelijkbaar met andere exotische sportwagens van zijn tijd. Voor de aandrijflijn werd gebruikgemaakt van Mercedes V8-motoren gekoppeld aan een manuele vijfversnellingsbak van ZF.
Opvallend was dat de Imperator geen achteruitkijkspiegels had maar een soort periscoop die de bestuurder het zicht naar achteren gaf, waardoor een uitstulping op het dak ontstond. Verder was de wagen ook uitgerust met vleugeldeuren.
De auto had een luxueus interieur waarbij veel interieurcomponenten uit de Porsche 928 gebruikt werden.
Sinds wanneer ben jij zwart eigenlijk?quote:
Februari dit jaarquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zwart eigenlijk?
Jij en winterstorm666 ook een hele fijne jaarwisseling!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:03 schreef Charged het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast en be safe.
Van hetzelfde maatquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:03 schreef Charged het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast en be safe.
Is inderdaad een zeer apart plaatje, maar het is niet verboden verder om zo'n foto te gebruiken dus weghalen vind ik wat ver gaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:12 schreef Modus het volgende:
Is het de bedoeling dat in de OP van PTA / [Centraal] BMW Fantopic: Deel 131 - alles duur bij "2 serie" de link naar een ranzig plaatje is?
En verder doen heel veel links in de OP het niet meer.
Ok man.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:02 schreef Hyperdude het volgende:
String Emil is Duitse Humor van de Oberste Planck.
https://www.string-emil.de/
Het is niet verboden nee. Maar het idee van dat lijstje in de OP is toch userauto's laten zien, wat dit overduidelijk niet is?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is inderdaad een zeer apart plaatje, maar het is niet verboden verder om zo'n foto te gebruiken dus weghalen vind ik wat ver gaan.
En die links die het niet doen kan ik wel ff weghalen, het is dan wel aan de users zelf om nieuwe werkende links opnieuw te plaatsen.
Bijzonder. Lukte me met dit account als mod wel, maar met m'n kloon niet. Kan nu met m'n kloon ook reagerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:35 schreef daNpy het volgende:
Eindelijk het trackday-topic weer eens gevonden (het heet namelijk circuit-rij topic)
PTA / [Auto] Het Circuit-Rij Topic #4
Het topic is niet vol, niet op slot, toch kan ik geen reactie plaatsen?
Nee, gewoon vragen in het treinentopic werkt het bestequote:Op zondag 13 augustus 2023 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er een topic over hoe je zo goedkoop mogelijk met de internationale trein reist?
Dat kan hierquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:02 schreef AnneX het volgende:
Waar en aan wie kan ik vragen over vliegbewegingen gister?
bvd.💐
Dank 😎quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan hier
PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #58
Volgens mij staat nergens in m'n contract dat ik binnen een kwartier dien te antwoorden.quote:
Zowaar een hele reeks. Alleen niet echt actief de laatste jarenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
is er hier eigenlijk een rijles/rijexamen topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |