Wat zou jij anders meegenomen hebben, als je er wel van had geweten?quote:Op zondag 1 juli 2018 23:01 schreef Sigaartje het volgende:
Huh???
Ik wist niet eens dat er een meet was!
Gemarineerde sigaar?quote:Op zondag 1 juli 2018 23:38 schreef RobinOok het volgende:
Wat zou jij anders meegenomen hebben, als je er wel van had geweten?
Een beetje van allebei...net wat je kunt onthouden. Beide namen onthouden van 13 mensen was toch nog best een uitdagingquote:Op maandag 2 juli 2018 08:24 schreef maily het volgende:
Hoe spraken jullie elkaar aan eigenlijk? Met je FOK!-naam of met je echte naam?
Dat geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2018 08:26 schreef morgane het volgende:
[..]
Een beetje van allebei...net wat je kunt onthouden. Beide namen onthouden van zo'n 15 mensen was toch nog best een uitdaging
Dat is toch altijd wel zo? Aspergesquote:Op maandag 2 juli 2018 09:04 schreef minilot het volgende:
Het was de twee dagen aspergeplas meer dan waard.
Zelfgemaakte hamburgers.quote:Op zondag 1 juli 2018 23:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wat zou jij anders meegenomen hebben, als je er wel van had geweten?
Sommige mensen zijn heel hardnekkig aanhoudend consistent volhardend in nick-gebruikquote:Op maandag 2 juli 2018 08:24 schreef maily het volgende:
Hoe spraken jullie elkaar aan eigenlijk? Met je FOK!-naam of met je echte naam?
Is makkelijker soms.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel hardnekkig aanhoudend consistent volhardend in nick-gebruik
Drie-ieltjesquote:Op maandag 2 juli 2018 17:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is makkelijker soms.Zeker als je in the real life ineens Ilona, Ilona en Ilonka bij elkaar hebt zitten.
Ahja die kwamen niet alledrie tegelijk op de BBQ-opstelplaatsquote:Op maandag 2 juli 2018 17:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is makkelijker soms.Zeker als je in the real life ineens Ilona, Ilona en Ilonka bij elkaar hebt zitten.
Leek wel of je je probeerde af te zonderen jaquote:Op maandag 2 juli 2018 18:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja die kwamen niet alledrie tegelijk op de BBQ-opstelplaats
Ik neem ribben heel serieus. Heel serieus.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leek wel of je je probeerde af te zonderen ja
Niet geheel onverdienstelijk zeg ik als "nou-niet-direct-spare-ribs-liefhebber"quote:Op maandag 2 juli 2018 18:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik neem ribben heel serieus. Heel serieus.
Dit.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet geheel onverdienstelijk zeg ik als "nou-niet-direct-spare-ribs-liefhebber"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |