Terwijl anderen daar aankomen ... hoe dan?...quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef Soulraven het volgende:
John lag dood te gaan want hij is 30 kilo afgevallen.
Heeft ie ook al 20x gezegdquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike doet voor niemand meer wat, wat een fijne groep
Zonder Cola en vleesquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef Soulraven het volgende:
Hij moet vleesch ende Cola hebben heurquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef danaqui het volgende:
Mike" Er ligt er 1 dood te gaan in die tnet en is 30 kilo afgevallen" overdrijven is ook een van hoor![]()
die was mooi he!!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef Soulraven het volgende:
Even bijgelezen, maar waarom is hij nu boos op de hele groep ipv alleen Adje? Of kletst hij maar wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike doet voor niemand meer wat, wat een fijne groep
Omdat allemaal idiotenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef Bonken het volgende:
[..]
Even bijgelezen, maar waarom is hij nu boos op de hele groep ipv alleen Adje? Of kletst hij maar wat?
Eens,met zulke mensen kun je gewoon geen normale discussie voeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
Mike is best wel kinderlijk in discussies, wacht tot hij genoeg bagage heeft om iemand goed te pakken en blijft de ander in de reden vallen tot die boos wegloopt.
Flikte ie van de week ook met Brandon. Hij stelde dat ze hun contact met de kringloop kwijt waren omdat Brandon dingen terugstuurde. Klopte ook niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef danaqui het volgende:
Mike" Er ligt er 1 dood te gaan in die tnet en is 30 kilo afgevallen" overdrijven is ook een van hoor![]()
We motte bauwequote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef snetje het volgende:
Het moet ook maar een keer afgelopen zijn met dat hanengedrag van Mike en John...alles wat er elke week wordt verdiend ...pleuren hun er weer doorheen..
snap wel dat ie geen vrienden heeft in RLquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
Mike is best wel kinderlijk in discussies, wacht tot hij genoeg bagage heeft om iemand goed te pakken en blijft de ander in de reden vallen tot die boos wegloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, typische opmerking dan van een narcist. Want dat is het natuurlijk.quote:
wie dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Terwijl anderen daar aankomen ... hoe dan?...
Yep, de grootste bekken mogen alles.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:02 schreef Soulraven het volgende:
Het grappige vind ik gewoon dat het heel erg uitmaakt WIE Iets doet. Had een Gerrit of Adriaan ermee gekomen dan was het onzin geweest, niet nodig, etc.
Letterlijk dus glucose en eiwittenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Hij moet vleesch ende Cola hebben heur
Zou hij het nummer weten uit zijn hoofd van die wannabee trainer uit UT1..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
En weer niemand die dwangmatige VeganActeur Adria a a a a aantje echt aanpakt , slechts de Show telt..
Adria a a a a aaantjes grootste wens was ook boksen, hij had ook ooit in een boksring gestaan enzo
Tijd voor een SL
Ik vroeg me al af, waar bleef 'ie
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:03 schreef Jian het volgende:
Maar wat er verder ook gebeurt;
Gerrit is oké, olé, olé
Fixedquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:03 schreef Jian het volgende:
Maar wat er verder ook gebeurt;
Gerrit is oké, olé, olé een corpsbal
'Tuurlijk wel, anders komt die trainer "toevallig" wel binnenzeilen omdat 'ie "toevallig" op de streams zag dat Adria a a a a aaantje wel boksen wilquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou hij het nummer weten uit zijn hoofd van die wannabee trainer uit UT1..
Er zijn vandaag meerdere mensen geweest die zonder overleg vanuit de pot voor zichzelf spullen hebben aangeschaft. Niet al te duur maar wel duurder dan die fles cola waar het nu om ging. Daar hoor je Adriaantje niet over. Heel selectieve verontwaardiging vriend!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:02 schreef Soulraven het volgende:
Het grappige vind ik gewoon dat het heel erg uitmaakt WIE Iets doet. Had een Gerrit of Adriaan ermee gekomen dan was het onzin geweest, niet nodig, etc.
Ivan wordt natuurlijk zijn trainer. It was meant to bequote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou hij het nummer weten uit zijn hoofd van die wannabee trainer uit UT1..
Of de roddels die rond gaan..Die andere kut Vegan, die hem komt aanmoedigen, en ook graag nog in the picture staat!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:06 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ivan wordt natuurlijk zijn trainer. It was meant to be![]()
Maar dan ook bij iedereen, en ze trappen er allemaal in!!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Die Gerrit is een smerige stoker die anderen opstookt om dingen te doen die hij zelf niet durft..
Bas heeft niks met boksen, en bovendien wil ik die nietquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Of de roddels die rond gaan..Die andere kut Vegan, die hem komt aanmoedigen, en ook graag nog in the picture staat!
Dat hoorde ik ook. A3 moest het toch maar over de poort gooien......dat was echt beter....quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Die Gerrit is een smerige stoker die anderen opstookt om dingen te doen die hij zelf niet durft..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Bas heeft wel degelijk iets met boksen. Ivan en Bas zijn allebei niet welkom wat mij betreft. Weg met uto 1 lamballen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Bas heeft niks met boksen, en bovendien wil ik die niet![]()
Ik hoor hem dat steeds doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. A3 moest het toch maar over de poort gooien......dat was echt beter....
Wel met boxen, heeft jaren getraind bij die club, die hij heeft uitgenodigd toen, 1ste boksgala was een idee van Bas, die Ivan uitdaagde..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Bas heeft niks met boksen, en bovendien wil ik die niet![]()
Oh? Dat wist ik niet. Ivan mag terug van mij hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Bas heeft wel degelijk iets met boksen. Ivan en Bas zijn allebei niet welkom wat mij betreft. Weg met uto 1 lamballen.
Nie raar, met de genoemde kennis kun je dit zien aankomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
Echt raar wat er nu gebeurd is het niet
Deze 5 de andere 5 komen nog hebben afkickverschijnselen john was er blijkbaar zelfs ziek van
Tekort aan vetten, eiwitten glocose vitamines
Het lichaam is gewend het een x aantal keren per dag en nu krijgt het dat niet
Lusteloosheid
Depresie
En aggressie als gevolg
Dan mogen er hier ook wel een aantal wat extra vetten, eiwitten glocose vitaminesquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
Deze 5 de andere 5 komen nog hebben afkickverschijnselen john was er blijkbaar zelfs ziek van
Lusteloosheid
Depresie
En aggressie als gevolg
Oh ja. Helemaal vergetenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee niks met boxen, heeft jaren getraind bij die club, die hij heeft uitgenodigd toen, 1ste boksgala was een idee van Bas, die Ivan uitdaagde..
ik denk zomaar dat hij het wel eens eens kan zijn met iwan en zelfs dikke maatjes kan wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:11 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik niet. Ivan mag terug van mij hoor, geen probleemIemand die Mike even op zijn plek kan zetten
Ik denk eerder rookwaarquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
Lusteloosheid
Depresie
En aggressie als gevolg
Yep..gewoon die andere vegan steunen en advies geven, maar het zijn tot nu toe roddels dat hij binnen komt.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh ja. Helemaal vergetenmaar hij haakte af dus geen trainer materiaal
Mike laat zich niet zomaar op zijn plaats zetten, ook niet door Ivan.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat hij het wel eens eens kan zijn met iwan en zelfs dikke maatjes kan worden
gaat niet om de hoeveelheid he.. gaat om dat het met regelmaat genomen wordquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan mogen er hier ook wel een aantal wat extra vetten, eiwitten glocose vitamines
Dan moet Ivan er maar eens bijkomen dan kunnen we het gaan bekijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat hij het wel eens eens kan zijn met iwan en zelfs dikke maatjes kan worden
Dat dus.Geen utopia 1 bewoners in utopia 2.Zou een grote afgang zijn als ze dat doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Bas heeft wel degelijk iets met boksen. Ivan en Bas zijn allebei niet welkom wat mij betreft. Weg met uto 1 lamballen.
Ik neem alles met regelmaat. En elke keer als ik ga slapen, stop ik met roken en alcohol drinken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gaat niet om de hoeveelheid he.. gaat om dat het met regelmaat genomen word
dat hoeft toch ook niet als iwan dezelfde denkwijze heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Mike laat zich niet zomaar op zijn plaats zetten, ook niet door Ivan.
Ik hoop op iets anders maar we gaan het wel belevenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep..gewoon die andere vegan steunen en advies geven, maar het zijn tot nu toe roddels dat hij binnen komt.
Dat is al uren geleden al ontkrachtquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat dus.Geen utopia 1 bewoners in utopia 2.Zou een grote afgang zijn als ze dat doen.
Adriaan had zelf gereedschap gekocht dus ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Er zijn vandaag meerdere mensen geweest die zonder overleg vanuit de pot voor zichzelf spullen hebben aangeschaft. Niet al te duur maar wel duurder dan die fles cola waar het nu om ging. Daar hoor je Adriaantje niet over. Heel selectieve verontwaardiging vriend!
Bikini van Sanne.
Lekker luchtje voor Jessie.
Ja misschien vinden ze elkaar daarin wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet als iwan dezelfde denkwijze heeft
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik neem alles met regelmaat. En elke keer als ik ga slapen, stop ik met roken en alcohol drinken.
Deze zijn the top of the bill zeker. Hoef ook niemand meer uit 1. Ivan mag genieten, de rest mag wegblijven. Al moet ik achteraf bekeken toch concluderen dat deze groep een Uto-1.0 nodig heeft. Dat wordt dan lachen. Kijken wat ze nog gaan na-apen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Suikerspiegel ontregeld?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
Lusteloosheid
Depresie
En aggressie als gevolg
Serieus kap ermee er komt niemand van UT1quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Deze zijn the top of the bill zeker. Hoef ook niemand meer uit 1. Ivan mag genieten, de rest mag wegblijven. Al moet ik achteraf bekeken toch concluderen dat deze groep een Uto-1.0 nodig heeft. Dat wordt dan lachen. Kijken wat ze nog gaan na-apen.
Kon er weinig van zien, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel met boxen, heeft jaren getraind bij die club, die hij heeft uitgenodigd toen, 1ste boksgala was een idee van Bas, die Ivan uitdaagde..
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus kap ermee er komt niemand van UT1
Ze helpen zichzelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan die deze bewoners wat moet leren.Laat me niet lachen.
maar ik wil het punt!:)quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus kap ermee er komt niemand van UT1
agressiequote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
Lusteloosheid
Depresie
En aggressie als gevolg
kan ze niks aan doen toch, gescheurde enkelbanden is heftig hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hebben jullie wel mee gekregen dat Sanne ook weer is gestopt met koken omdat zie niet meer kan staan, weer iets wat ze niet afmaakt
Mike kruipt al voor Ivan als Ivan alleen al de poort door looptquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja in de SCquote:
Laat maar komen. Ivan heeft daar niets te vertellen. Kan die mooi onderaan de ladder beginnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mike kruipt al voor Ivan als Ivan alleen al de poort door loopt
Met echt gescheurde enkelbanden kun je niet eens normaal lopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
kan ze niks aan doen toch, gescheurde enkelbanden is heftig hoor
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Laat maar komen. Ivan heeft daar niets te vertellen. Kan die mooi onderaan de ladder beginnen.
Gooien we Johan erin. Je moet zelf een beetje gestoord zijn om met hem in discussie te gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze huppelt er lekker op losquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met echt gescheurde enkelbanden kun je niet eens normaal lopen.
Dat denk ik niet.. denk dat mike voor niemand kruipt..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee, "We moeten krachten gaan bundelen, vriend. Stappen maken."quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Echt niet. Ivan was niet het mensen kleineren.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zeker weten is me dit opgevallen, zo ook het halve boodschappenlijst.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hebben jullie wel mee gekregen dat Sanne ook weer is gestopt met koken omdat zie niet meer kan staan, weer iets wat ze niet afmaakt
Schakelen!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:25 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
nee, "We moeten krachten gaan bundelen, vriend. Stappen maken."
Dat denk ik ook. maar mike hoeft toch ook niet voor iemand onder te doen net als iedereen daarquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.. denk dat mike voor niemand kruipt..
Maar ik vermoed dat iwan en mike dikke maatjes kunnen worden
Vandaag schat ik al een stuk of 50 SL's, sommige heel lang.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:24 schreef Bananenbennie het volgende:
pfffffffffffffffffffffffff, weer een SL
Ivan en consorten komen niet daar dus ga lekker op streamquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt niet. Ivan was niet het mensen kleineren.
Klopt Ivan komt voor de zwakkere opquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt niet. Ivan was niet het mensen kleineren.
HIj wint het niet van Ivan, dat staat als een paal boven water.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:11 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik niet. Ivan mag terug van mij hoor, geen probleemIemand die Mike even op zijn plek kan zetten
Juistquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
HIj wint het niet van Ivan, dat staat als een paal boven water.
en de andere stream is A3 aan het zeiken...quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:26 schreef krabje het volgende:
john weer zeiken over adriaan,dat hij egoistisch is met zijn moestuin,john zeker vergeten dat het voor iedereen is.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt Ivan komt voor de zwakkere op
Alleen jij omdat je Gerrit supportquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:27 schreef Jian het volgende:
Ben ik de enige met straf of zitten jullie allemaal alleen maar tegen een boom aan te kijken?
zeiktopia dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:28 schreef Silves het volgende:
[..]
en de andere stream is A3 aan het zeiken...
Op de verhaallijn van Insta van Dominiquequote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:26 schreef b_engeltje het volgende:
Weet iemand waar ze dat bericht van do en bas hebben gevonden met
Nog 12 uur en 2 kisten op een foto
Fb van do niet nl
tot nu toe is het *mijn tuin * volgens a3 en niet onze tuinquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:26 schreef krabje het volgende:
john weer zeiken over adriaan,dat hij egoistisch is met zijn moestuin,john zeker vergeten dat het voor iedereen is.
ja en john heeft het over mijn banken,is ook voor iedereen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tot nu toe is het *mijn tuin * volgens a3 en niet onze tuin
Het is the story of your lifequote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:27 schreef Jian het volgende:
Ben ik de enige met straf of zitten jullie allemaal alleen maar tegen een boom aan te kijken?
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ivan en consorten komen niet daar dus ga lekker op stream
John idem dito.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:29 schreef Bananenbennie het volgende:
Mike heeft een veel te groot ego. Dat steeds gestreeld moet worden, daarom doet ie zo min.
Gerrit is oké olé oléquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alleen jij omdat je Gerrit support
Die tuin is een soort bezigheidstherapie voor Adriaan en bezienswaardigheid voor de schuimpjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tot nu toe is het *mijn tuin * volgens a3 en niet onze tuin
Wel toch dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die tuin is een soort bezigheidstherapie voor Adriaan en bezienswaardigheid voor de schuimpjes.
Economisch heeft het geen enkel nut.
Zoveel tijd voor aanleg en onderhoud, verwachte opbrengst nihil.
Ok als er een huis staat met stroom en gas. Douches en een keuken.Computer met kabel Dan druppelen ze weer binnenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:31 schreef danaqui het volgende:
Pleur toch eens op allemaal met die kut oud bewoners hier, die zijn niet op de streams (gelukkig) doe dat lekker in de SC
Zijn ego zal bloeden, maar hij zal iets doen om geen gezicht te verliezen, al betekent het de poort door. Ivan krijgt hij niet klein, dat kan ik je op een briefje geven.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.. denk dat mike voor niemand kruipt..
Maar ik vermoed dat iwan en mike dikke maatjes kunnen worden
Dat is het enige economische nut, dat de schuimpjes komen kijken.quote:
idd al die emmers met water die richting de bloembollen gaan, doet hij ook maar om bezig te zien geworden door de kijkers..egotripper nr1quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die tuin is een soort bezigheidstherapie voor Adriaan en bezienswaardigheid voor de schuimpjes.
Economisch heeft het geen enkel nut.
Zoveel tijd voor aanleg en onderhoud, verwachte opbrengst nihil.
Ja, maar dat is flauw gezeik. Dat weten we niet. Ivan en Linda zouden hun hand er niet voor omdraaien, maar hopelijk weten ze dat ze het niet moeten doen. Stank voor dank.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok als er een huis staat met stroom en gas. Douches en een keuken.Computer met kabel Dan druppelen ze weer binnen
Pleur toch eens op allemaal met die kut oud bewoners hier, die zijn niet op de streams (gelukkig) doe dat lekker in de SC
Dat is wel weer zo inderdaad, maar voor de uitstraling denk ik dat je die tuin wel levend moet houden.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat is het enige economische nut, dat de schuimpjes komen kijken.
Maar ik bedoel dat Adriaan veel beter zijn tijd kan besteden aan dingen maken die ze kunnen verkopen om geld te verdienen. Van dat geld kun je veel meer groente kopen bij de groenteboer.
Dat klopt, het ziet er leuk uit. Beetje romantisch (maar naïef) idee om een eigen samenleving te maken en daarbij zelf groente te kweken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo inderdaad, maar voor de uitstraling denk ik dat je die tuin wel levend moet houden.
En hij heeft een engelengeduld, ik had die Sjon allang met z'n eigen bankjes op z'n harses geslagen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:35 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Gerrit zegt zinnige dingen
En als niemand het streelt, doet hij het lekker zelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:29 schreef Bananenbennie het volgende:
Mike heeft een veel te groot ego. Dat steeds gestreeld moet worden, daarom doet ie zo min.
Had John allang over het hek gegooidquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
En hij heeft een engelengeduld, ik had die Sjon allang met z'n eigen bankjes op z'n harses geslagen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Had John allang over het hek gegooid
Hoe dan?quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
En hij heeft een engelengeduld, ik had die Sjon allang met z'n eigen bankjes op z'n harses geslagen.
Lijkt me heel normaal dat je persoonlijke post voor jezelf houdt.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:37 schreef Silves het volgende:
Ze blijft toch ook een zeikwijf die freutel, ze vindt het vreemd dat Brandanna niet over de inhoud van zijn post wilt praten..ook zit ze bij iedereen in de kist als eerste als ze binnen komen.
Vond sjon nog best scherp, met je kunt geen site maken op je mobielquote:
Mwoi, John is nog te doen hoor. Je moet met hem weten om te gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]ik had er ook geen geduld voor gehad
Sanne is een kut mokkel wat niks kanquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Heeft die slome Brandon post gehad?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:37 schreef Silves het volgende:
Ze blijft toch ook een zeikwijf die freutel, ze vindt het vreemd dat Brandanna niet over de inhoud van zijn post wilt praten..ook zit ze bij iedereen in de kist als eerste als ze binnen komen.
Niks voor mij die man. Ver uit de buurt. Gelukkig is dat ook zoquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwoi, John is nog te doen hoor. Je moet met hem weten om te gaan.
Zegt dat, niemand maar ook niemand kan dit eisen, om je enige prive tijd en brieven te delen, met heel nederland..nouja bedoel een aantal streamers dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Lijkt me heel normaal dat je persoonlijke post voor jezelf houdt.
Heeft toch wat ordinairs, om iedereen maar deelgenoot te willen maken van iemand anders privé-zaken.
Ja daar zit eten in en colaquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:41 schreef Jian het volgende:
En daar is die boom weer. Wat zou de geheime rol zijn die die boom speelt. Heeft iemand al ideeën daarover?
Dat is wat anders dan internet uitleggenquote:
Jazeker! En nu gaat ie KNALLEN!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft die slome Brandon post gehad?
3 brieven..ma,zus, en ??quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft die slome Brandon post gehad?
Marktplaats was het keywordquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan internet uitleggen
het ging op zn gerrits hequote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan internet uitleggen
Precies!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:43 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jazeker! En nu gaat ie KNALLEN!
[ afbeelding ]
De goudvis. Vermoed ik.quote:
zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja daar zit eten in en cola
Gerrit rulesquote:
Had hij de post maar eerder gehad. Vandaag heeft hij maar liefst 12,50 euro omzet gedraaid met z'n tekeningetjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies!
Oh, die achterlijke bandana's door iemand van buiten laten maken valt ook onder 'knallen'?
Nenene…niet zo hard, StilleWillie is een frêle onzeker zielig gratebakkie…quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:43 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jazeker! En nu gaat ie KNALLEN!
[ afbeelding ]
Ja de oudere uitbuiten..zoiets lui en bewust dom, is die hork.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies!
Oh, die achterlijke bandana's door iemand van buiten laten maken valt ook onder 'knallen'?
Whoehoe en voor 10 euro gaan shoppen op de markt,quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Had hij de post maar eerder gehad. Vandaag heeft hij maar liefst 12,50 euro omzet gedraaid met z'n tekeningetjes.
Was dat Jessie?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Lijkt me heel normaal dat je persoonlijke post voor jezelf houdt.
Heeft toch wat ordinairs, om iedereen maar deelgenoot te willen maken van iemand anders privé-zaken.
Die boom is de souffleur van Utopia, fluistert instructies En roept vervolgens actie!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:41 schreef Jian het volgende:
En daar is die boom weer. Wat zou de geheime rol zijn die die boom speelt. Heeft iemand al ideeën daarover?
Zoiets moet het wel zijn, ik zie dat ding meer dan menige bewonerquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:48 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Die boom is de souffleur van Utopia, fluistert instructies En roept vervolgens actie!![]()
Mike ziet de bui al hangen,quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike wil van finance afNeem lekker die sleutel terug zegt ie tegen brandon
Die ziet vast dat het geen zoden aan de dijk zet. Zijn coupe om 'leider' te zijn verloopt niet zoals hij dacht. Ik kan rustig stellen dat Adriaan hem goed weerstand heeft gegeven en hij zijn argumenten niet kon blijven verdedigen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike wil van finance afNeem lekker die sleutel terug zegt ie tegen brandon
Ja klopt, maar was het Jessie die het had over de post van Brandon?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:48 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Niet speciaal Jessie, ze doen het bijna allemaal.
quote:
Adriaan heeft vast wat groeimiddel over.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
Gelukkig is mike niet egoistischIk moet het kweken zegt ie
Mike is de grootste ego die daar rond loopt. Mismuilquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
Gelukkig is mike niet egoistischIk moet het kweken zegt ie
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mike is de grootste ego die daar rond loopt. Mismuil
Nou, verschrikkelijk.......quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mike is de grootste ego die daar rond loopt. Mismuil
Kijk super hutje, lekker gewerkt sjon!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Johncasa 2.0 met bankje voor de deur
Wat een mooie onderkomen....quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ja Hiske, maar jullie laten hem ook hangen als het erop aankomt.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:59 schreef Bonken het volgende:
Hiske zegt tegen Gerrit dat hij de laatste tijd wat is afgezwakt qua standvastigheid en strijd, Jeffrey wil ook een analyse. Wat geirriteerder en zo. Klopt... hij verlangt zo af en toe naar een peuk.
Kan er niet meer naar kijken met al die SL's.
Hij vertelde net ook dat hij Adriaan zo vastgepakt heeft van 'wat wil je dan'. Vaag hoor, die Mike.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
Mike moest Adriaan net vertellen hoe een lichaam werkt.
Sneue vertoning. Dit gelooft hij zelf ook niet hoor.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:27 schreef Jian het volgende:
Wat zeg je nou?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:04 schreef Tengano het volgende:
Wat heb ik toch respect voor de kinderen van John
dat ze die galbak hebben laten vallen
Trieste opmerkingquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:04 schreef Tengano het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:04 schreef Tengano het volgende:
Kijk ! Mooi ! Zelf gemaakt door onze Sjon. Het is een goede kerel, je moet hem leren kennen. Of een zak zout achter de hand hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ja, half dooie Sjon had hij zeker met een colaatje gered.....quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
Mike moest Adriaan net vertellen hoe een lichaam werkt.
Sneue vertoning. Dit gelooft hij zelf ook niet hoor.
Hij wil er al niet meer slapen zei hij vanmiddag.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kijk ! Mooi ! Zelf gemaakt door onze Sjon. Het is een goede kerel, je moet hem leren kennen. Of een zak zout achter de hand hebben.
Maar nu slaapt hij beter dan tussen 4 pallets en een dichtgevouwen zeil zonder zuurstof.
Ja je quote was wat overbodig wat een mongoolquote:
Mee eensquote:
Oh ja hij lag op stervenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, half dooie Sjon had hij zeker met een colaatje gered.....
Zeg gewoon dat hij trek in een colaatje had en maak er geen drama van.....
Leg het eens uitquote:
gemistquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hij wil er al niet meer slapen zei hij vanmiddag.
We moeten het maar niet te serieus nemen hequote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je quote was wat overbodig wat een mongool
Het maakt niet zoveel uit hoe ik het uitleg,quote:
ik niet echt prive dingetjequote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We moeten het maar niet te serieus nemen he
Ik ben wel benieuwd naar de reden waarom zijn kinderen hem hebben laten vallen
Ik wist dat niet eensquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We moeten het maar niet te serieus nemen he
Ik ben wel benieuwd naar de reden waarom zijn kinderen hem hebben laten vallen
Je statement mist enige onderbouwing.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit hoe ik het uitleg,
je zal het er toch niet mee eens zijn.
Ik ga er dus ook geen moeite voor doen,
mijn statement spreekt voor zich.
en dat over iemand die je niet kent situatie niet kent erg knap maar ook erg laagquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
ja als het negatief is is het opeens privequote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik niet echt prive dingetje
want imago's ...quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja als het negatief is is het opeens prive
Zo werkt Mike. Doet hij constant, bij iedereen waar hij mee ruzie heeft gehad, vooral als hij weer met een ander ruzie heeft, m.a.w. als hij bakzeil moet halen op welk terrein dan ook, dan gaat hij hielen likken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
Brandon is ineens beste vriend van mike, terwijl hij hem gister uit finance duwde
Statementquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo werkt Mike. Doet hij constant, bij iedereen waar hij mee ruzie heeft gehad, vooral als hij weer met een ander ruzie heeft, m.a.w. als hij bakzeil moet halen op welk terrein dan ook, dan gaat hij hielen likken.
Ik denk ook dat het een lul is als we alles wistenquote:
Ja, zo'n viezerik........en zo leuk dat Brandon gelijk heeft gekregen.....hij dacht het al.....quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
Brandon is ineens beste vriend van mike, terwijl hij hem gister uit finance duwde
Redelijk bekrompen, stug en kortzichtig is die wel jaquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een lul is als we alles wisten
Ik zou niet meteen zo'n opmerking maken maar over de strekking ben ik het eens
Yep, na 4 jaar Utopia.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske zegt dat veel mensen moeite hebben om het Utopia-terrein te vinden.
Hoe moeilijk kan dat zijn tegenwoordig met de navigatie op de tomtom en telefoon?
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:15 schreef Silves het volgende:
De redneck denkt pas in september te gaan stemmen, Sjonnie niet.met een blik van, er zijn geen andere bewoners, die zich aanmelden.
En de ezel ben jijquote:
Waarom? Gemistquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:17 schreef Tengano het volgende:
John gaat ook Sanne de kippen in de gaten houden zegt ie
Ik zou die kippen lekker opeten, geen eieren geen vreugdequote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Er kwam een bezoeker naar Wiske toe over de kippen...dat gaat ze morgen ook aankaarten
Bitchfightquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Luister RAT..stop met je persoonlijke vete..doe dat in een ander topic
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Wow we hadden daarnet bijna 10 minuten zonder SL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Luister RAT..stop met je persoonlijke vete..doe dat in een ander topic
Niet de moeite waardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |