Terwijl anderen daar aankomen ... hoe dan?...quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef Soulraven het volgende:
John lag dood te gaan want hij is 30 kilo afgevallen.
Heeft ie ook al 20x gezegdquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike doet voor niemand meer wat, wat een fijne groep
Zonder Cola en vleesquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef Soulraven het volgende:
Hij moet vleesch ende Cola hebben heurquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef danaqui het volgende:
Mike" Er ligt er 1 dood te gaan in die tnet en is 30 kilo afgevallen" overdrijven is ook een van hoor![]()
die was mooi he!!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef Soulraven het volgende:
Even bijgelezen, maar waarom is hij nu boos op de hele groep ipv alleen Adje? Of kletst hij maar wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike doet voor niemand meer wat, wat een fijne groep
Omdat allemaal idiotenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef Bonken het volgende:
[..]
Even bijgelezen, maar waarom is hij nu boos op de hele groep ipv alleen Adje? Of kletst hij maar wat?
Eens,met zulke mensen kun je gewoon geen normale discussie voeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
Mike is best wel kinderlijk in discussies, wacht tot hij genoeg bagage heeft om iemand goed te pakken en blijft de ander in de reden vallen tot die boos wegloopt.
Flikte ie van de week ook met Brandon. Hij stelde dat ze hun contact met de kringloop kwijt waren omdat Brandon dingen terugstuurde. Klopte ook niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef danaqui het volgende:
Mike" Er ligt er 1 dood te gaan in die tnet en is 30 kilo afgevallen" overdrijven is ook een van hoor![]()
We motte bauwequote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef snetje het volgende:
Het moet ook maar een keer afgelopen zijn met dat hanengedrag van Mike en John...alles wat er elke week wordt verdiend ...pleuren hun er weer doorheen..
snap wel dat ie geen vrienden heeft in RLquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
Mike is best wel kinderlijk in discussies, wacht tot hij genoeg bagage heeft om iemand goed te pakken en blijft de ander in de reden vallen tot die boos wegloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, typische opmerking dan van een narcist. Want dat is het natuurlijk.quote:
wie dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Terwijl anderen daar aankomen ... hoe dan?...
Yep, de grootste bekken mogen alles.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:02 schreef Soulraven het volgende:
Het grappige vind ik gewoon dat het heel erg uitmaakt WIE Iets doet. Had een Gerrit of Adriaan ermee gekomen dan was het onzin geweest, niet nodig, etc.
Letterlijk dus glucose en eiwittenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:57 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Hij moet vleesch ende Cola hebben heur
Zou hij het nummer weten uit zijn hoofd van die wannabee trainer uit UT1..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
En weer niemand die dwangmatige VeganActeur Adria a a a a aantje echt aanpakt , slechts de Show telt..
Adria a a a a aaantjes grootste wens was ook boksen, hij had ook ooit in een boksring gestaan enzo
Tijd voor een SL
Ik vroeg me al af, waar bleef 'ie
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:03 schreef Jian het volgende:
Maar wat er verder ook gebeurt;
Gerrit is oké, olé, olé
Fixedquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:03 schreef Jian het volgende:
Maar wat er verder ook gebeurt;
Gerrit is oké, olé, olé een corpsbal
'Tuurlijk wel, anders komt die trainer "toevallig" wel binnenzeilen omdat 'ie "toevallig" op de streams zag dat Adria a a a a aaantje wel boksen wilquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou hij het nummer weten uit zijn hoofd van die wannabee trainer uit UT1..
Er zijn vandaag meerdere mensen geweest die zonder overleg vanuit de pot voor zichzelf spullen hebben aangeschaft. Niet al te duur maar wel duurder dan die fles cola waar het nu om ging. Daar hoor je Adriaantje niet over. Heel selectieve verontwaardiging vriend!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:02 schreef Soulraven het volgende:
Het grappige vind ik gewoon dat het heel erg uitmaakt WIE Iets doet. Had een Gerrit of Adriaan ermee gekomen dan was het onzin geweest, niet nodig, etc.
Ivan wordt natuurlijk zijn trainer. It was meant to bequote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou hij het nummer weten uit zijn hoofd van die wannabee trainer uit UT1..
Of de roddels die rond gaan..Die andere kut Vegan, die hem komt aanmoedigen, en ook graag nog in the picture staat!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:06 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ivan wordt natuurlijk zijn trainer. It was meant to be![]()
Maar dan ook bij iedereen, en ze trappen er allemaal in!!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Die Gerrit is een smerige stoker die anderen opstookt om dingen te doen die hij zelf niet durft..
Bas heeft niks met boksen, en bovendien wil ik die nietquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Of de roddels die rond gaan..Die andere kut Vegan, die hem komt aanmoedigen, en ook graag nog in the picture staat!
Dat hoorde ik ook. A3 moest het toch maar over de poort gooien......dat was echt beter....quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Die Gerrit is een smerige stoker die anderen opstookt om dingen te doen die hij zelf niet durft..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Bas heeft wel degelijk iets met boksen. Ivan en Bas zijn allebei niet welkom wat mij betreft. Weg met uto 1 lamballen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Bas heeft niks met boksen, en bovendien wil ik die niet![]()
Ik hoor hem dat steeds doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. A3 moest het toch maar over de poort gooien......dat was echt beter....
Wel met boxen, heeft jaren getraind bij die club, die hij heeft uitgenodigd toen, 1ste boksgala was een idee van Bas, die Ivan uitdaagde..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Bas heeft niks met boksen, en bovendien wil ik die niet![]()
Oh? Dat wist ik niet. Ivan mag terug van mij hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Bas heeft wel degelijk iets met boksen. Ivan en Bas zijn allebei niet welkom wat mij betreft. Weg met uto 1 lamballen.
Nie raar, met de genoemde kennis kun je dit zien aankomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
Echt raar wat er nu gebeurd is het niet
Deze 5 de andere 5 komen nog hebben afkickverschijnselen john was er blijkbaar zelfs ziek van
Tekort aan vetten, eiwitten glocose vitamines
Het lichaam is gewend het een x aantal keren per dag en nu krijgt het dat niet
Lusteloosheid
Depresie
En aggressie als gevolg
Dan mogen er hier ook wel een aantal wat extra vetten, eiwitten glocose vitaminesquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
Deze 5 de andere 5 komen nog hebben afkickverschijnselen john was er blijkbaar zelfs ziek van
Lusteloosheid
Depresie
En aggressie als gevolg
Oh ja. Helemaal vergetenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee niks met boxen, heeft jaren getraind bij die club, die hij heeft uitgenodigd toen, 1ste boksgala was een idee van Bas, die Ivan uitdaagde..
ik denk zomaar dat hij het wel eens eens kan zijn met iwan en zelfs dikke maatjes kan wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:11 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik niet. Ivan mag terug van mij hoor, geen probleemIemand die Mike even op zijn plek kan zetten
Ik denk eerder rookwaarquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
Lusteloosheid
Depresie
En aggressie als gevolg
Yep..gewoon die andere vegan steunen en advies geven, maar het zijn tot nu toe roddels dat hij binnen komt.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh ja. Helemaal vergetenmaar hij haakte af dus geen trainer materiaal
Mike laat zich niet zomaar op zijn plaats zetten, ook niet door Ivan.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat hij het wel eens eens kan zijn met iwan en zelfs dikke maatjes kan worden
gaat niet om de hoeveelheid he.. gaat om dat het met regelmaat genomen wordquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan mogen er hier ook wel een aantal wat extra vetten, eiwitten glocose vitamines
Dan moet Ivan er maar eens bijkomen dan kunnen we het gaan bekijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat hij het wel eens eens kan zijn met iwan en zelfs dikke maatjes kan worden
Dat dus.Geen utopia 1 bewoners in utopia 2.Zou een grote afgang zijn als ze dat doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Bas heeft wel degelijk iets met boksen. Ivan en Bas zijn allebei niet welkom wat mij betreft. Weg met uto 1 lamballen.
Ik neem alles met regelmaat. En elke keer als ik ga slapen, stop ik met roken en alcohol drinken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gaat niet om de hoeveelheid he.. gaat om dat het met regelmaat genomen word
dat hoeft toch ook niet als iwan dezelfde denkwijze heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Mike laat zich niet zomaar op zijn plaats zetten, ook niet door Ivan.
Ik hoop op iets anders maar we gaan het wel belevenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep..gewoon die andere vegan steunen en advies geven, maar het zijn tot nu toe roddels dat hij binnen komt.
Dat is al uren geleden al ontkrachtquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat dus.Geen utopia 1 bewoners in utopia 2.Zou een grote afgang zijn als ze dat doen.
Adriaan had zelf gereedschap gekocht dus ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Er zijn vandaag meerdere mensen geweest die zonder overleg vanuit de pot voor zichzelf spullen hebben aangeschaft. Niet al te duur maar wel duurder dan die fles cola waar het nu om ging. Daar hoor je Adriaantje niet over. Heel selectieve verontwaardiging vriend!
Bikini van Sanne.
Lekker luchtje voor Jessie.
Ja misschien vinden ze elkaar daarin wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet als iwan dezelfde denkwijze heeft
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik neem alles met regelmaat. En elke keer als ik ga slapen, stop ik met roken en alcohol drinken.
Deze zijn the top of the bill zeker. Hoef ook niemand meer uit 1. Ivan mag genieten, de rest mag wegblijven. Al moet ik achteraf bekeken toch concluderen dat deze groep een Uto-1.0 nodig heeft. Dat wordt dan lachen. Kijken wat ze nog gaan na-apen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Suikerspiegel ontregeld?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
Lusteloosheid
Depresie
En aggressie als gevolg
Serieus kap ermee er komt niemand van UT1quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Deze zijn the top of the bill zeker. Hoef ook niemand meer uit 1. Ivan mag genieten, de rest mag wegblijven. Al moet ik achteraf bekeken toch concluderen dat deze groep een Uto-1.0 nodig heeft. Dat wordt dan lachen. Kijken wat ze nog gaan na-apen.
Kon er weinig van zien, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel met boxen, heeft jaren getraind bij die club, die hij heeft uitgenodigd toen, 1ste boksgala was een idee van Bas, die Ivan uitdaagde..
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus kap ermee er komt niemand van UT1
Ze helpen zichzelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan die deze bewoners wat moet leren.Laat me niet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |