En vooral dom om de opbouw niet veel vroeger onder druk te zetten. Inzakken kan en mag altijd, maar dit is gewoon letterlijk wachten tot ze een fout maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gevaarlijk om dat te doen bij een ploeg met zoveel individuele kwaliteit.
Hele toernooi al.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shirtje van Messi kan straks zo weer de kast in. Die wandelt alsof hij op z'n sloffen even brood haalt bij de bakker om de hoek.
Dit wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik zou gewoon mee kunnen doen in dit wedstrijd.
en neemt dan de bus naar huis omdat ie moe werd van het lopenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shirtje van Messi kan straks zo weer de kast in. Die wandelt alsof hij op z'n sloffen even brood haalt bij de bakker om de hoek.
Bij Tien Voor Taal nietquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik zou gewoon mee kunnen doen in dit wedstrijd.
wie noem jij midget.....quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Als die onzichtbare midget weer is zit te niksen moet eindbaas Di Maria het maar doen
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Als die onzichtbare midget weer is zit te niksen moet eindbaas Di Maria het maar doen
Ik was al teleurgesteld in Sked, JC, maar dit is gewoon jammer.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent een vrouw
Jij hebt er geen verstand van
wat goed van jouquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent een vrouw
Jij hebt er geen verstand van
Shit daar is vast een live stream te vinden op IG ff kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:50 schreef Burner82 het volgende:
Argentinië scoor en alle Argentijnen die ik volg op IG staan te janken in hun shirt![]()
het was een grappiequote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was al teleurgesteld in Sked, JC, maar dit is gewoon jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |