Toch gevaarlijk om dat te doen bij een ploeg met zoveel individuele kwaliteit.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Frankrijk blijft laf achterover leunen, de onmacht bij Argentinië giga. En dan plots.. Di Maria.
Inderdaad, al vermoed ik dat Frankrijk wel zal winnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:42 schreef Masterminded het volgende:
Vermakelijk dat het laffe gedoe van Deschamps zo afgestraft wordt.
Zitten ook veel nazi's daarquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Frankrijk zou nu weles in elkaar kunnen storten...
de argentijnen zijn gewoon grotere moordenaars
ze eten veel vlees....
Met vier verdedigend spelende ploegen nogal een risico. Hoge uitbetaling hoop ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:43 schreef Hamzoef het volgende:
Gunstig voor mijn bet.
Heb ingezet dat alle 4e de landen die vandaag in actie komen scoren.
So far so good.
Verkeerde account, Drizztquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:45 schreef Klummie het volgende:
Wat een ongelooflijk lekkere goal, PATS 1-1.
Mariaquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
had ik nou een uur geleden ook niet gepost dat de maria moest gaan vlammen....
Hou je bek joh stokbroodverslinderquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:44 schreef JanCees het volgende:
2de helft walst Frankrijk over die steakvreters heen
dat kloptquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zitten ook veel nazi's daar
Die waren ook goed in moorden
5 euro nog iets.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:46 schreef silverhill het volgende:
[..]
Met vier verdedigend spelende ploegen nogal een risico. Hoge uitbetaling hoop ik?
En vooral dom om de opbouw niet veel vroeger onder druk te zetten. Inzakken kan en mag altijd, maar dit is gewoon letterlijk wachten tot ze een fout maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gevaarlijk om dat te doen bij een ploeg met zoveel individuele kwaliteit.
Hele toernooi al.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shirtje van Messi kan straks zo weer de kast in. Die wandelt alsof hij op z'n sloffen even brood haalt bij de bakker om de hoek.
Dit wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik zou gewoon mee kunnen doen in dit wedstrijd.
en neemt dan de bus naar huis omdat ie moe werd van het lopenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shirtje van Messi kan straks zo weer de kast in. Die wandelt alsof hij op z'n sloffen even brood haalt bij de bakker om de hoek.
Bij Tien Voor Taal nietquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik zou gewoon mee kunnen doen in dit wedstrijd.
wie noem jij midget.....quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Als die onzichtbare midget weer is zit te niksen moet eindbaas Di Maria het maar doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |