SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:54 schreef Bonken het volgende:
Mike vertelt dat John geen sparringspartner heeft. Goed bouwer, communnatief sterk, ijzeren dicipline. Wacht. Zou deze man in Utopia 2 willen?grapje zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John is niet te sturen en al helemaal niet door zijn kinderen, die komen op de laatste plaatsquote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik schat jou hoog in,ik denk dat de kids van John er genoeg van hadden,dat bemoeien.Dat is de reden waarvoor hij nu zit.
Ze zei het zelf!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
mafklappers jullie met jessie dr heup uit de kom
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:54 schreef Bonken het volgende:
Mike vertelt dat John geen sparringspartner heeft. Goed bouwer, communnatief sterk, ijzeren dicipline. Wacht. Zou deze man in Utopia 2 willen?roger waters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee, loopt als een kievitquote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
mafklappers jullie met jessie dr heup uit de kom
Kriss is moe , morgen vroeg dr uit wil zequote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:55 schreef Bananenbennie het volgende:
De bever probeert regelmatig het gesprek met Chris op gang te houden maar die heeft er geen trek in lijkt het. Wordt steeds meer awkward.
maar jullie reactiesquote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, loopt als een kievit
[ afbeelding ]
Ja, dat 'integreert' hem ookquote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
Sjon legt uit hoe de vork in de steel zit
communicatief, Mike's woordenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Kriss is moe , morgen vroeg dr uit wil ze
meuk klaar zetten voor de markt
.. bevert zit nog vol emoties van de geweldige supper vette crematie
"dr eigen woorden ""
If you aim for nothing, you will sure hit itquote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:58 schreef Bananenbennie het volgende:
Levenslessen van Sjon: simpelheid is mooi, verwacht niets van het leven, dan valt het altijd mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein, Gert Jan Verbeek, Harte Fußballtrainerquote:
Da's een mooi depressief uitgangspunt.. kon niet beter verwoord worden door SjonJankert 1ste Klassequote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:58 schreef Bananenbennie het volgende:
Levenslessen van Sjon: simpelheid is mooi, verwacht niets van het leven, dan valt het altijd mee
okequote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:59 schreef Bonken het volgende:
[..]
Nein, Gert Jan Verbeek, Harte Fußballtrainer
Dat blijft knagen,hij wil zo graag erkenning.En dit is een poging tot?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
John is niet te sturen en al helemaal niet door zijn kinderen, die komen op de laatste plaats
en blijven, hoe oud ze ook worden altijd in het snotneus stadium hangen,
nooit een compliment van je vader krijgen, en de rest van je leven op zoek blijven
naar de erkenning van je vader, ook als ie al allang dood is.
Tja
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mike had verwacht dat er mensen zouden zijn
met verschillende nationaliteiten
Marokaan , en een ietsen
Sjon ; asjeblief niet zeg
helemaal een dramenog racistisch ook.. waarom verbaast me dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ie 'veroordelen' heeft hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:00 schreef formule het volgende:
Mike dacht straks zit ik hier met een Marokkaan
Nee ik had het in deze post vooral over de kinderen van John,quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat blijft knagen,hij wil zo graag erkenning.En dit is een poging tot?
Dan klopt mijn post toch? Laat hem maar bewijzen wat hij waard is qua sociaal zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee ik had het in deze post vooral over de kinderen van John,
die zijn het slachtoffer en mikpunt van het desstructieve gedrag van John
Moet je voorstellen dat zo iemand ff een badkamertje bij je komt bouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Je mag heel blai zijn met deze overkapping
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Een goede onweersstorm met een flinke windvlaag en die hele overkapping ligt op de nabijgelegen snelweg.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij kan zich niet bewijzen want hij heeft het niet in huisquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan klopt mijn post toch? Laat hem maar bewijzen wat hij waard is qua sociaal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Wil je een dubbele wasbak,gaat niet gebeuren snotneus.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat zo iemand ff een badkamertje bij je komt bouwen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wil je een dubbele wasbak,gaat niet gebeuren snotneus.
mooi was dat ja, jammer dat sjon niet doorpaktequote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:00 schreef pullup het volgende:
John noemt Mike heeeel voorzichtig arrogant![]()
Mike over de zeik
Nee .quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:09 schreef Bonken het volgende:
John gaat in het kippenhok slapen?! Of was dat een grapje
Ben je er niet blai meequote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat zo iemand ff een badkamertje bij je komt bouwen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben je er niet blai mee![]()
[ afbeelding ]
Altijd hetzelfde riedeltje he. Dreigen dat er bepaalde klappen gaan vallen maar geen namen noemen. Uitgekookte rat is het.quote:
Hij gaat Gerrit eruit trappenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde riedeltje he. Dreigen dat er bepaalde klappen gaan vallen maar geen namen noemen. Uitgekookte rat is het.
ik ben ook voor, want meer dramaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:13 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie: was wel leuk he, vanavond
Mike: daarom zeg ik: vaker bier.
Daar gaat hij een moeilijke aan krijgen.Gerrit is niet dom.quote:
En vandaag ook nog een 1 op 1tje met Gerrit doen, "wij zijn de baas en de koning samen"quote:
Weinig drama gezien vanaaf.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:14 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
ik ben ook voor, want meer drama
Nee. Slaapt bij de hangmattenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:13 schreef mario390 het volgende:
slaapt sanne in tent? vannacht kunnt ik niks zien
Maik is gewoon bang van Gerrit, daarom moet ie eruitquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar gaat hij een moeilijke aan krijgen.Gerrit is niet dom.
vroeg of laat moet zijn dubbelspel toch uitkomen en moet men inzien dat je op zo iemand niet kan bouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike overspeeld een beetje zijn hand denk ik.
Als er dik verdiend wordt is hij helemaal de man morgen, net als Johnquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike overspeeld een beetje zijn hand denk ik.
Wat nou weer? De kippen tokken nog?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:18 schreef Aggie46 het volgende:
Sjon kan zijn nest niet vinden[ afbeelding ]
Weet ik niet. Ik hoorde het op de streams.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat nou weer? De kippen tokken nog?
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:18 schreef Aggie46 het volgende:
Sjon kan zijn nest niet vinden[ afbeelding ]
Slaapt hij nu ergens anders omdat hij last heeft van het gesnurk van Gerrit?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik hoorde het op de streams.
Maar ja, het is nooit goed voor die zeiklul
In het kippehok dus; toppunt van ze carrierequote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slaapt hij nu ergens anders omdat hij last heeft van het gesnurk van Gerrit?
Yep. Mike heeft vanmiddag van pallets een hokkie gemaakt.Voor Sjon. Had hij geen last van de anderenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slaapt hij nu ergens anders omdat hij last heeft van het gesnurk van Gerrit?
pallettopiaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Yep. Mike heeft vanmiddag van pallets een hokkie gemaakt.Voor Sjon. Had hij geen last van de anderen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:22 schreef Bananenbennie het volgende:
Altijd hetzelfde met die Sjon, mag ie in een aftands kippehok slapen, is het weer niet goed.
Mike had beter een hondehok voor die bolle kunnen timmeren.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Yep. Mike heeft vanmiddag van pallets een hokkie gemaakt.Voor Sjon. Had hij geen last van de anderen
Dat doen ze gewoon in de struikenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:24 schreef SjonSlot het volgende:
Zou dat trouwens het neukhok worden? Lijkt me niet onmogelijk..
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:25 schreef formule het volgende:
John heeft een hekel aan Gerrit, de wereld en zijn kinderen
Als een nieuw mensquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:25 schreef Tengano het volgende:
Iemand een polletje hoe John morgen wakker wordt
Echt een gouwe pik die Johnquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:25 schreef formule het volgende:
John heeft een hekel aan Gerrit, de wereld en zijn kinderen
Sjon heb z'n balletje gehak gehad en paar lauwe pils.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:25 schreef Tengano het volgende:
Iemand een polletje hoe John morgen wakker wordt
Ik vind het wel humor.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:26 schreef Bananenbennie het volgende:
Laten we wel wezen, dit is best respectloos. Een man 56 geef je niet zo'n plek. En Mike het ook nog brengen als vriendendienstje.
Die sukkel heet gewoon geen rust in ze harses,quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:26 schreef Aggie46 het volgende:
Die kippen scharrelen daar elke keer rond.
Weer geen rust voor Sjon. Hij zucht, draait en steunt.
John verdient een eigen plekje, en elke dag vleesquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:26 schreef Bananenbennie het volgende:
Laten we wel wezen, dit is best respectloos. Een man 56 geef je niet zo'n plek. En Mike het ook nog brengen als vriendendienstje.
Ik heb een heel groot hart maar dit boeit me geen ene flikker.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef Bananenbennie het volgende:
Tis een ouwe zemelaar maar hebt toch wel met hem te doen nu.
Ik niet, echt niet. Hij loopt al dagen te mauwen, te miepen, de zeiken, anderen af te kraken en wat komt er nou helemaal uit zijn handen. Kissies. Hij hoort daar niet thuis. Punt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef Bananenbennie het volgende:
Ik niet. Hij creeert zijn eigen ellende en je wil niet wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef Bananenbennie het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot hart maar dit boeit me geen ene flikker.
Als groep zou je de oudste wel de beste slaapplek moeten geven ja. Zou ik iig wel voorstander van zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef formule het volgende:
[..]
John verdient een eigen plekje, en elke dag vlees
Hij slaapt toch lekker alleen in een soort tent met zn matras op pallets?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:26 schreef Bananenbennie het volgende:
Dat weet ik idd niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik niet. Hij creeert zijn eigen ellende en je wil niet weten
hoeveel mensen hij daarin meetrekt in zijn leven.
Hij zou van mij mooi de tering kunnen krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als groep zou je de oudste wel de beste slaapplek moeten geven ja. Zou ik iig wel voorstander van zijn.
Ik weet nog hoe ze met Ceesione omgingen. En die kwam toch elke avond met een fruithapje.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als groep zou je de oudste wel de beste slaapplek moeten geven ja. Zou ik iig wel voorstander van zijn.
Ik echt niet, aanpassen, trouwens wat is oud ?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
casa bedoelt op spanisch huisquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
House warming
john casa
Nou, om te beginnen in ieder geval zijn (snotneus) kinderenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjon heeft nu wel z'n eigen rukbunker.
Das weiss ich.quote:
Het hanenkotquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjon heeft nu wel z'n eigen rukbunker.
Die wacht altijd dat de meesten gaan gaan slapen en komt dan tot leven.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die wacht altijd dat de meesten gaan gaan slapen en komt dan tot leven.
Beetje dark forest vibequote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij wacht op postquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ligt vervolgens de hele ochtend in zijn nest. Rare aap.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vliegt Uil Hedwig daar ook dan?quote:
Nahh. Hij is geen 80quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:33 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als je 20 bent kun je meer hebben dan als je 56 bent. Daarom.
En ondertussen moet Gerrit het bezuren dat hij op ze luie reet zitquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:35 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En ligt vervolgens de hele ochtend in zijn nest. Rare aap.
Galllineroquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is kippenhok in het Spanish, mario?
Zijn Utopia. Lekker man.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:35 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En ligt vervolgens de hele ochtend in zijn nest. Rare aap.
Dan moet hij er niet in gaan.Tis wel moeilijker dan U 1, maar toch. Ze "wisten" waar ze aan begonnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:33 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Gebakken in olijfolie?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Twee pannen zelfs.
Komt z'n boulimia weer op?
Mwa,en dat geeft je automatisch het recht om een betere slaapplek te hebben.Heel apart.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:33 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
quote:
Tuurlijk wisten ze dat, maar dan is het toch een kleine moeite om als jonge hond met iets meer veerkracht af en toe wat rekening te houden met de oudere garde?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dan moet hij er niet in gaan.Tis wel moeilijker dan U 1, maar toch. Ze "wisten" waar ze aan begonnen.
Meest hinderlijke vind ik Mike en Sjon, die de baas willen zijn.
Neequote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Tuurlijk wisten ze dat, maar dan is het toch een kleine moeite om als jonge hond met iets meer veerkracht af en toe wat rekening te houden met de oudere garde?
quote:
Er zit een groep, behandel iedereen hetzelfde, jong en oud(er). Die willen een ideale samenleving opbouwen. Dat doe je niet met te zeggen :"Ik heb niet met je geknikkerd, snotneus". Respect moet je verdienen. Geldt ook voor Sjon. Dat geldt voor iedereen. Dat het moeilijk is, begrijp ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Tuurlijk wisten ze dat, maar dan is het och een kleine moeite om als jonge hond met iets meer veerkracht af en toe wat rekening te houden met de oudere garde?
56 is niet oudquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Tuurlijk wisten ze dat, maar dan is het toch een kleine moeite om als jonge hond met iets meer veerkracht af en toe wat rekening te houden met de oudere garde?
Das toch Amsterdams? Hij heeft vind ik veel weg van die kerel van Tiny en Lou, maar ben vast niet de enigequote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:37 schreef SjonSlot het volgende:
Sjon klinkt trouwens wel precies als buurman en buurman.. alleen dan wat minder sympathiek.
Doet me ook wel hier aan denken:
Jawel. Het is heel normaal dat je rekening met elkaar houdt. Los van het feit dat Sjon een enorme verzuurde zeikstraal is. Ik denk dat je het daardoor het niet meer helder ziet.quote:
Jazeker maar ging me daar meer om het type en het gelul over alles behalve iets zinnigs..quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:42 schreef Bonken het volgende:
[..]
Das toch Amsterdams? Hij heeft vind ik veel weg van die kerel van Tiny en Lou, maar ben vast niet de enige
Afwisselen met beleg.Het is net brood dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:42 schreef Charmian het volgende:
dat die pannenkoeken onderhand niet hun oren uitkomen...een pannenkoek is lekker maar niet 2x per dag, elke dag
Brandon zei het K woord, niet zo netjesquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:42 schreef Charmian het volgende:
dat die pannenkoeken onderhand niet hun oren uitkomen...een pannenkoek is lekker maar niet 2x per dag, elke dag
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:42 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Jazeker maar ging me daar meer om het type en het gelul over alles behalve iets zinnigs..
Dat wou ik dus ook net zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Afwisselen met beleg.Het is net brood dan.
Huh?quote:
Mankeert er wat aan je google?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is kippenhok in het Spanish, mario?
Ja toch.quote:
Voor al dat fysieke werk wat hij verricht best wel, vind het af en toe sneu om te zien.quote:
jiskefet filmpje wil ik later terugzienquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:45 schreef formule het volgende:
Ze hebben nog steeds geen kaas in huis hè
Nee, hij doet het zichzelf aanquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
Voor al dat fysieke werk wat hij verricht best wel, vind het af en toe sneu om te zien.
nee dus ook geen kaasschaafquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:45 schreef formule het volgende:
Ze hebben nog steeds geen kaas in huis hè
Sjon is niet de sympathiekste van het stel nee. Maar toch vond ik hem zielig net toen ie tegen zijn vrouw begon te praten. En ja hij doet dit zichzelf aan. Weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Er zit een groep, behandel iedereen hetzelfde, jong en oud(er). Die willen een ideale samenleving opbouwen. Dat doe je niet met te zeggen :"Ik heb niet met je geknikkerd, snotneus". Respect moet je verdienen. Geldt ook voor Sjon. Dat geldt voor iedereen. Dat het moeilijk is, begrijp ik.
Maar allemachtig, wat kan die Sjon zeiken en zeuren. Sorry hoor, ik ben ouder dan Sjon, maar empathie heb ik wel.
dat doet hij dus elke avond blijkbaar...ach de één lult tegen z'n vrouw de ander blert marrekie ik kan er niet wakker van liggenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:48 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Sjon is niet de sympathiekste van het stel nee. Maar toch vond ik hem zielig net toen ie tegen zijn vrouw begon te praten. En ja hij doet dit zichzelf aan. Weet ik ook wel.
Ik kan hem blijkbaar een verzuurde zeikstraal vinden en hem toch de beste slaapplek gunnen.
Strooikaas toch wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:49 schreef Yaksa het volgende:
Kaas is denk ik ook niet goed te houden zonder koelkast.
Kaas die binnenkomt is binnen 2 minuten opquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:49 schreef Yaksa het volgende:
Kaas is denk ik ook niet goed te houden zonder koelkast.
En dan is Rienk er nog niet eensquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:50 schreef formule het volgende:
[..]
Kaas die binnenkomt is binnen 2 minuten op
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:50 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
En dan is Rienk er nog niet eens
God bewaar me, geen Rienk meer!!
Ik heb niet zo'n medeleiden met mensen die anderen met het grootste gemak beschadigenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:48 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Sjon is niet de sympathiekste van het stel nee. Maar toch vond ik hem zielig net toen ie tegen zijn vrouw begon te praten. En ja hij doet dit zichzelf aan. Weet ik ook wel.
Ik kan hem blijkbaar een verzuurde zeikstraal vinden en hem toch de beste slaapplek gunnen.
en zichzelf afschilderen als de bestequote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n medeleiden met mensen die anderen met het grootste gemak beschadigen
Moest jij deze vroeger ook van mams etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
en anders kunnen ze casu marzu maken als er geen koelkast isquote:
Blijkbaar mis ik wat info. Weet alleen dat zijn zoon geen contact meer met hem wil ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n medeleiden met mensen die anderen met het grootste gemak beschadigen
Volgens mij bakt hij een voorraadje, ik weet niet voor wiequote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:53 schreef Yaksa het volgende:
Brandon staat al een kwartier te koken maar heeft nog niks te eten gemaakt.
Volgens mij lukt het niet zo.
Voor mij is het een hooghartige asociale hondquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
en zichzelf afschilderen als de beste
Wist ik niet, maar dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Blijkbaar mis ik wat info. Weet alleen dat zijn zoon geen contact meer met hem wil ofzo?
Voor de mensen die morgen vroeg gaan bouwen aan de markt? Nee toch.. lijkt me geen Brandon gedrag.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:54 schreef formule het volgende:
[..]
Volgens mij bakt hij een voorraadje, ik weet niet voor wie
dat denk ik dus ook, misschien voor de markt of voor het ontbijtquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:54 schreef formule het volgende:
[..]
Volgens mij bakt hij een voorraadje, ik weet niet voor wie
Hoe kom je trouwens aan die informatie?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Blijkbaar mis ik wat info. Weet alleen dat zijn zoon geen contact meer met hem wil ofzo?
komt nog wel. zodra er een hutje met computers is geïnstalleerd en een camera is aangeschaft, dan zullen de eerste vloggers verschijnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:55 schreef SjonSlot het volgende:
Wat wel echt fantaaaastisch is aan deze groep.. er zitten geen vloggers in!! Hopelijk heb ik t nu niet gejynxt
Misschien van Johnquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan die informatie?
Ergens voorbij zien komen in de streamreacties dacht ik. Dat Sjon zoiets zei maar er verder niet op in wilde gaan waarom het contact met zijn kinderen zo slecht was.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan die informatie?
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:53 schreef Bonken het volgende:
[..]
Moest jij deze vroeger ook van mams eten
Ik kreeg meestal echte kaas over de pasta.Ben een boerenzoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ben ik dan zo hardquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
Voor al dat fysieke werk wat hij verricht best wel, vind het af en toe sneu om te zien.
[..]
Goh wat verbazingwekkend van Mr Straight die het altijd beter weetquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ergens voorbij zien komen in de streamreacties dacht ik. Dat Sjon zoiets zei maar er verder niet op in wilde gaan waarom het contact met zijn kinderen zo slecht was.
Nee hoor,het is een jankert eerste klas.quote:
Nee hoor. Ik heb normaal best snel medelijden met iemand maar met John helemaal niet.quote:
gewoon weer even in de koekenpanquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:00 schreef formule het volgende:
Morgenochtend lekker pannenkoeken, even in de magnetron en klaar, O wacht
voor de echte utopia ervaring moeten ze wel aangebrand zijn..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:00 schreef formule het volgende:
Morgenochtend lekker pannenkoeken, even in de magnetron en klaar, O wacht
Met beestjesquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:01 schreef Bananenbennie het volgende:
kleffe kouwe pannekoeken, lekker joh
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goh wat verbazingwekkend van Mr Straight die het altijd beter weet![]()
Dankjewel voor je antwoord
Blijf maar hopenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:59 schreef MacDeMarco het volgende:
maandag hopelijk een nieuwe bewoner die wel een beetje oké is
Een gelukkige jeugd hakt er ook in hoor, dan komt alles daarna extra hard aanquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:01 schreef Tengano het volgende:
Die kinderen zijn dus getekend voor het leven,
en daar moet heel wat werk verricht worden
zodat ze van zichzelf leren houden en besefen dat ze wel de moeite waard zijn.
Want dat is niet wat ze van deze asshole hebbben meegekregen
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:01 schreef Tengano het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
voor de echte utopia ervaring moeten ze wel aangebrand zijn..
Allemaal aannames uiteraard. Maar het is goed mogelijk dat je niet ver van de waarheid af zit.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:01 schreef Tengano het volgende:
quote:
Klopt, telegenslagen zijn nooit leuk, maar het maakt wel verschil of je die ondergaatquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:03 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Een gelukkige jeugd hakt er ook in hoor, dan komt alles daarna extra hard aan(Theo Maassen)
En of je wel of niet het iq hebt van een parkiet (Sanne)quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt, telegenslagen zijn nooit leuk, maar het maakt wel verschil of je die ondergaat
vanuit een gezonde basis en een gezond en reeel zelfbeeld
3-sterrenchefs doen hetzelfde, ook smeerlappenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:07 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Likt regelmatig zijn vingers af en raakt daarna de pannenkoeken gewoon lekker aan
Mee eens, de slachtofferrol word teveel gebruikt/misbruiktquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt, telegenslagen zijn nooit leuk, maar het maakt wel verschil of je die ondergaat
vanuit een gezonde basis en een gezond en reeel zelfbeeld
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:07 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
3-sterrenchefs doen hetzelfde, ook smeerlappen
John speelt dat spelletje het beste, dat is een echte rat wat dat betreftquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:08 schreef formule het volgende:
[..]
Mee eens, de slachtofferrol word teveel gebruikt/misbruikt
Ik gok voor de bewoners als ontbijt..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:11 schreef Tengano het volgende:
Zouden die pannekoeken voor morgen zijn, voor bewoners of gasten?
Ik snap het niet.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
Is ie wel wakker? Lijkt alsof hij aan slaapkoken is.
Nou er staan 20 pakken bloem hoor,quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:12 schreef formule het volgende:
Adriaan natuurlijk woedend op Brandon,pannenkoeken zou hij bakken![]()
Ik gooi het er maar even in
Nou, dat lijkt sympathiekquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik gok voor de bewoners als ontbijt..
Ik gok, Adriaan ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou er staan 20 pakken bloem hoor,
die krijgt Brandon echt niet op
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:11 schreef Tengano het volgende:
Zouden die pannekoeken voor morgen zijn, voor bewoners of gasten?
Ik snap het niet.
Mike moet zijn bek houdenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:14 schreef Bananenbennie het volgende:
Het is een wazige actie.
Je kunt dit toch niet verkopen morgen, mensen verwachten dan een warme pannenkoek. Hier gaat ie echt gezeik mee krijgen. Ik hoor Mike nu al los gaan.
quote:
Haha ja leuk waren zij..quote:
We vinden wel watquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En waar moeten wij over zeiken dan.![]()
True, volleerd pannekoekenflipperd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:16 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]En flipHij bakt zo te zien prima pannekoeken.
Kweenie, hij heeft ook al het een en ander in de afvalbak gegooid.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
True, volleerd pannekoekenflipperd.![]()
Oh die is zo geweldig! Unas papapas unos peperos y una paquetos papieras papourasquote:
Ik hoorde net dan Adriaan om 5 uur opstaatquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
Puur in de hoop dat ze hem morgenochtend laten liggen tot 9:55
Sssst. Brandon gaat voor goud.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie, hij heeft ook al het een en ander in de afvalbak gegooid.
Wat denk je..zullen ze op zijn , voor de andere bewoners wakker zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoorde net dan Adriaan om 5 uur opstaat
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat denk je..zullen ze op zijn , voor de andere bewoners wakker zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |