quote:
Als jij 1 cent kreeg voor elke vrouw dat jou zou afwijzen dan zou je uiteindelijk een vrouw krijgenquote:Op maandag 2 juli 2018 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geld Smoofie. Dan kan je zo lelijk zijn, alsnog krijg je ze.
Dhr. J. Derksenquote:Op maandag 2 juli 2018 21:58 schreef richolio het volgende:
Tyfus lange muziek weer
Wie heeft dit bedacht
Of een fangirlquote:Op maandag 2 juli 2018 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geld Smoofie. Dan kan je zo lelijk zijn, alsnog krijg je ze.
Dit is feitelijk onjuistquote:Op maandag 2 juli 2018 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als jij 1 cent kreeg voor elke vrouw dat jou zou afwijzen dan zou je uiteindelijk een vrouw krijgen
Ik had dit nog niet gezienquote:
Stijn ging daarna nog klagen in het livetopic dat iedereen een hekel heeft aan Neymar.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had dit nog niet gezien
Neymar is nog enger dan ik voor mogelijk had gehouden
Zeker wetenquote:Op maandag 2 juli 2018 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo is het wel Rens, money get bitches
Dat was echt chanant, en iedereen zou dan een autist zijn.quote:Op maandag 2 juli 2018 22:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stijn ging daarna nog klagen in het livetopic dat iedereen een hekel heeft aan Neymar.
Gelukkig mag ook Stijn zijn mening hebbenquote:Op maandag 2 juli 2018 22:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stijn ging daarna nog klagen in het livetopic dat iedereen een hekel heeft aan Neymar.
Loopt in FB een topic overquote:Op maandag 2 juli 2018 22:01 schreef JanCees het volgende:
Ligt het aan mij of heeft fok mobiel nu nog meer ads
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 2 juli 2018 22:01 schreef JanCees het volgende:
Ligt het aan mij of heeft fok mobiel nu nog meer ads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |