I've en Can't bedoel je natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:39 schreef Crack_ het volgende:
IIIIIIIIIIIIII BEEEEEECOMEEE SOOO NUUUUMB, I CAN FEEL YOU THERE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
AND GOT SO FARRRRRRRRRquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:41 schreef Crack_ het volgende:
I TRIED SOOOO HAAARD, AND NOG IETS NOG IETS BUT IN THE EEEND IT DOESNT EVEN MATTTEER
BSBquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:42 schreef LCMS het volgende:
QUIT PLAYING GAMES WITH MY HEART, WITH MY HEART
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:41 schreef Amarantha het volgende:
If I cut off your arms and cut off your legs
Would you still love me anyway?Nee maar zou wel grenade voor je vangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thankyouquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
als je je postcount omhoog wil hebben weet haags nog een paar topics voor je
Baby darling doll face honey
Is goed Papaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:43 schreef Der_Mann het volgende:
CUT MY LIFE INTO PIZZAS
THIS IS MY LAST RESORT
ja ga weg jijquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik noem je nergens dom Crack. Doe niet hysterisch
deze band ken ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik noem je nergens dom Crack. Doe niet hysterisch
Daar had ik een cd van.quote:
ik ookquote:
ieuwquote:
echt, hahaquote:
Doet me denken aan Within Temptationquote:
OMG JA KITTIE! Dat ken ik echt al zolang.quote:
ehm, jaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Within Temptation
nicequote:
Die van mij Bananaramaquote:
Mijne Pussycat dolls. Blaarstaaf aan over gehoudenquote:
mwa, alleen die frontvrouw was wel leuk, de rest nietquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mijne Pussycat dolls. Blaarstaaf aan over gehouden
Ok, nou leuk?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
Derde hit op Google bij Evanescence: https://noisey.vice.com/n(...)nog-naar-evanescence
klopt. de rest had puntige knieënquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
mwa, alleen die frontvrouw was wel leuk, de rest niet
Soms, maar daar moet ik voor in de stemming zijnquote:
rustig jongenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:01 schreef Remqo het volgende:
GIMME GIMME, GIMME JUST A LITTLE SMILE
THATS i ALL I ASK OF YOU
Laid backquote:
ik heb hier ook wel eens mr eazi gespammed, ik ben trendsetterquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
Voor de geïnteresseerden is dit nu even mijn nummer van het moment
ja
Ik was er vroeg bij...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker als 14-jarige je hier registreren
zie ik je wel voor aan jaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:58 schreef Crack_ het volgende:
Nu snel weer Andre Hazes luisteren hoor, pfieuw
Is toch wel van alle tijden al is het marginaal? valt me juist op dat latin steeds meer komt met J Balvin enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb hier ook wel eens mr eazi gespammed, ik ben trendsetter
Nee maar for real, afro muziek komt wel steeds meer in onze hitlijsten![]()
zou fylax al 14 zijn gewordenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker als 14-jarige je hier registreren
Ik word er niet warm of koud van, al vind ik de beats wel lekker, maar dat is volgens mij vooral door major lazer die ik in zn uppie tof vindquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
Voor de geïnteresseerden is dit nu even mijn nummer van het moment
ja
Niet dat ik weet iig. Welke muziek dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is toch wel van alle tijden al is het marginaal? valt me juist op dat latin steeds meer komt met J Balvin enzo
Dat onderbuikgevoel heb ik, vooral features met andere muziek maar misschien snap ik niet wat afro is.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet iig. Welke muziek dan?Het komt volgens mij nu pas echt op als nieuw iets incl dansen en shit. Latin is er altijd al geweest volgens mij?
Met Enrique/Shakira/Don Omar enzo
Ja major lazer is vaak wel nice, ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van, al vind ik de beats wel lekker, maar dat is volgens mij vooral door major lazer die ik in zn uppie tof vind
je vergeet Jodi Bernalquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet iig. Welke muziek dan?Het komt volgens mij nu pas echt op als nieuw iets incl dansen en shit. Latin is er altijd al geweest volgens mij?
Met Enrique/Shakira/Don Omar enzo
masturberenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Nou dat was het wel weer. Wat gaan jullie dit weekend doen?!
ik pak het eens wat anders aan, dit weekend ga ik gamen en series kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Drinken, misschien zwemmen, gezellig met studieverenigingquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:08 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik pak het eens wat anders aan, dit weekend ga ik gamen en series kijken
oh wacht dat doe ik altijd haha
Volgens mij vergis je je gewoon, check Enrique alleen al op youtubequote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat onderbuikgevoel heb ik, vooral features met andere muziek maar misschien snap ik niet wat afro is.
Klopt alleen die deden meer engelstalig en nu heb je best veel spaanstalig ook.
[..]
Ja major lazer is vaak wel nice, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |