Dat dacht ik.quote:
gewoon 1 setje kleding meenemen en 's avonds in de wasmachine en laten drogen terwijl je naakt slaaptquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb zo'n hekel aan inpakkenvind voor 1 dag kleding uitkiezen al moeilijk laat staan voor nog 2 dagen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb zo'n hekel aan inpakkenvind voor 1 dag kleding uitkiezen al moeilijk laat staan voor nog 2 dagen
zo werkt dat bij vrouwen schijnbaar nietquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Pak van alles 2 en je bent klaar
Dat valt ook wel weer mee zo warm is het nog niet dat je gaat drijven.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee zo warm is het nog niet dat je gaat drijven.
Ik las frituurquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks lekker uurtje factuurtje genot.
Jawel hoor, heb alweer nieuwe ionen berekendquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar er is nog niks zinnigs uit je toetsenbord gekomen
quote:
hoe smaakt gvd?quote:
Lekker over een kam scherenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo werkt dat bij vrouwen schijnbaar niet
klaploperquote:
ai, nee dus, kwart voor 9quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er om half 9 uit maar jij vast eerder.
klaploperquote:
maar als hij slaapt, dan is het ook meteen 3 dagen..quote:
Troll zegt van niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vrees dat hij al een aantal maanden in een diepe slaap is
ja maar de naam zegt het al, is een vieze trollquote:
Gewoon een raspberry pi met retropie erop pakken jatockquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:57 schreef Der_Mann het volgende:
oh leuk de NES mini is weer op voorraad, straks maar even ophalen bij de gamemania zodat ik de kast nog mooier kan maken
Ja logisch wel als je een week wakker bent ofzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als hij slaapt, dan is het ook meteen 3 dagen..
zo'n lelijk ding wil je toch niet in de kast zettenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon een raspberry pi met retropie erop pakken jatock
ach ja, lekker tochquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je begint steeds meer uit te slapen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo'n lelijk ding wil je toch niet in de kast zetten
en dan zie je de naam en is het een grote teleurstellingquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jouw UI doet me wel denken aan DP. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |