Dat dacht ik.quote:
gewoon 1 setje kleding meenemen en 's avonds in de wasmachine en laten drogen terwijl je naakt slaaptquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb zo'n hekel aan inpakkenvind voor 1 dag kleding uitkiezen al moeilijk laat staan voor nog 2 dagen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb zo'n hekel aan inpakkenvind voor 1 dag kleding uitkiezen al moeilijk laat staan voor nog 2 dagen
zo werkt dat bij vrouwen schijnbaar nietquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Pak van alles 2 en je bent klaar
Dat valt ook wel weer mee zo warm is het nog niet dat je gaat drijven.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee zo warm is het nog niet dat je gaat drijven.
Ik las frituurquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks lekker uurtje factuurtje genot.
Jawel hoor, heb alweer nieuwe ionen berekendquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar er is nog niks zinnigs uit je toetsenbord gekomen
quote:
hoe smaakt gvd?quote:
Lekker over een kam scherenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo werkt dat bij vrouwen schijnbaar niet
klaploperquote:
ai, nee dus, kwart voor 9quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er om half 9 uit maar jij vast eerder.
klaploperquote:
maar als hij slaapt, dan is het ook meteen 3 dagen..quote:
Troll zegt van niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vrees dat hij al een aantal maanden in een diepe slaap is
ja maar de naam zegt het al, is een vieze trollquote:
Gewoon een raspberry pi met retropie erop pakken jatockquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:57 schreef Der_Mann het volgende:
oh leuk de NES mini is weer op voorraad, straks maar even ophalen bij de gamemania zodat ik de kast nog mooier kan maken
Ja logisch wel als je een week wakker bent ofzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als hij slaapt, dan is het ook meteen 3 dagen..
zo'n lelijk ding wil je toch niet in de kast zettenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon een raspberry pi met retropie erop pakken jatock
ach ja, lekker tochquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je begint steeds meer uit te slapen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo'n lelijk ding wil je toch niet in de kast zetten
en dan zie je de naam en is het een grote teleurstellingquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jouw UI doet me wel denken aan DP. :S
precies vind alleen de bovenste mooiquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shitquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan zie je de naam en is het een grote teleurstelling
aan een oever van de maas waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dp, komt vast wel weer ergens bovenduiken dit jaar
De casing is zo mooi als je hem zelf wil makenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies vind alleen de bovenste mooi
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan een oever van de maas waarschijnlijk
quote:
ik werk hier al hard genoeg dan ga ik thuis niet nog eens hard werkenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De casing is zo mooi als je hem zelf wil maken
Wowquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er een casting couch in het gebouw aanwezig?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
zag net eindelijk de eerste collega voorbij lopen, was het de illegale schoonmaakster die geen nederlands spreekt
Vandaar dat je ineens zo aardig tegen me doetquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jouw UI doet me wel denken aan DP. :S
Zo danquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vandaar dat je ineens zo aardig tegen me doet
die hadden ze weggegooid toen iemand er laatst ging opzitten en zijn broek er af werd gescheurd toen hij opstondquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er een casting couch in het gebouw aanwezig?
Als je hard genoeg werkt kan je vervolgens andere mensen betalen om een mooie case voor je te maken snap dat danquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werk hier al hard genoeg dan ga ik thuis niet nog eens hard werken
koekoekquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK DAT DOEN ALS IK AL EEN MOOIE NES KAN KOPEN EN BINNEN 5 MINUTEN DAT DING VOLZETTEN MET ALLE NES ROMS VIEZE SOEPZUUUIIIGERRRRRRRRquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je hard genoeg werkt kan je vervolgens andere mensen betalen om een mooie case voor je te maken snap dat dan
Je kunt toch geen eigen roms op die mini-dingen zetten?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK DAT DOEN ALS IK AL EEN MOOIE NES KAN KOPEN EN BINNEN 5 MINUTEN DAT DING VOLZETTEN MET ALLE NES ROMS VIEZE SOEPZUUUIIIGERRRRRRRR
rustigquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK DAT DOEN ALS IK AL EEN MOOIE NES KAN KOPEN EN BINNEN 5 MINUTEN DAT DING VOLZETTEN MET ALLE NES ROMS VIEZE SOEPZUUUIIIGERRRRRRRR
Damn wat zijn jullie allemaal hard vandaag.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hans met gevoelens, goede grap weer Ama.
Jij hoeft ook niet te ademenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je hoefde niet op invoeren te klikken
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn wat zijn jullie allemaal hard vandaag.
tuurlijk wel, op nes en snes mini kun je er zoveel als je wil opzettenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt toch geen eigen roms op die mini-dingen zetten?
ohquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tuurlijk wel, op nes en snes mini kun je er zoveel als je wil opzetten
[ afbeelding ]
hahahahquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de grote emulatorman weet nergens iets van haha wat een mongool
afwerkingsbedrijf, uhu hahahaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Krijg net iemand aan de deur, die zocht de eigenaar van het Afwerkings & Klussenbedrijf wat hier zou zitten, maar even uitgelegd dat hier echt geen bedrijf zat.
Google geeft dat dus wel aan, weet iemand hoe ik dat weg kan krijgen?
laat dat klussen weg en ik ben je eerste klantquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Krijg net iemand aan de deur, die zocht de eigenaar van het Afwerkings & Klussenbedrijf wat hier zou zitten, maar even uitgelegd dat hier echt geen bedrijf zat.
Google geeft dat dus wel aan, weet iemand hoe ik dat weg kan krijgen?
waarom? iedereen die langskomt kun je een cavia aan verkopenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
maar goed, dat wil ik wel even weg hebben
bordje ophangen met geslotenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Staat nu ook vrolijk bij dat het geopend is
Nee.quote:
Je wilt toch ook niet dat in het KvK register een bedrijf op jouw adres staat. Dus zeker bij KvK checken.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
Google.
Naam van het bedrijf intypen of adres en dan staat daar een bedrijf geregistreerd. Dan vanuit daar kan ze dat aanpassen volgens mij. Google gaat hier over.
dan wat xcachet zegtquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
KvK geeft aan dat het is uitgeschreven.
Ah mooi zo, dat is zeker goed om te weten. Dan moet Google zijn shit nog bijwerken.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
KvK geeft aan dat het is uitgeschreven.
Zag dat ik feedback erover kon geven en kon aangeven dat het hier niet meer was, dat het een woonhuis was, als goed is gaat Google het nu uitschrijvenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah mooi zo, dat is zeker goed om te weten. Dan moet Google zijn shit nog bijwerken.
Dat zou voldoende moeten zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zag dat ik feedback erover kon geven en kon aangeven dat het hier niet meer was, dat het een woonhuis was, als goed is gaat Google het nu uitschrijven
eerst lunchen makkerquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
het is al bijna 12 uur, tijd om naar huis te gaan
Woon er nu 4,5 jaar en bedrijf zat hier wel, ik weet dat die man failliet is gegaan en zijn hele handel moest verkopen. Sterker nog na de overdracht kon hij zich melden bij een daklozen opvangquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou voldoende moeten zijn
Hoe lang woon je daar al dan? zat dat bedrijf daar er wel echt?
toppakill met je depressieve verhaalquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Woon er nu 4,5 jaar en bedrijf zat hier wel, ik weet dat die man failliet is gegaan en zijn hele handel moest verkopen. Sterker nog na de overdracht kon hij zich melden bij een daklozen opvang
jeetje, heftig zeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Woon er nu 4,5 jaar en bedrijf zat hier wel, ik weet dat die man failliet is gegaan en zijn hele handel moest verkopen. Sterker nog na de overdracht kon hij zich melden bij een daklozen opvang
Had hem nog 3 maand de tijd gegeven om andere woonruimte te vinden, maar dat was blijkbaar niet gelukt. Toen kon ik niet wachten omdat ik alles al had opgezegd en er alweer huurders waren voor mijn huisquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb zo'n idee na een aantal deurwaarders en incasso bureau's dat hij gewoon wilde verdwijnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat is minder. Wel lang terug al dan, vaag dat het nog niet is bijgewerkt allemaal.
Dat lijkt er wel op, ja. Dat gebeurt ook wel vaker helaas.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb zo'n idee na een aantal deurwaarders en incasso bureau's dat hij gewoon wilde verdwijnen.
Hoi pensyquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:29 schreef Pensylvania het volgende:
WIE NOEMEN JULLIE HIER ZEIKSNORREN GVD TR
Hoi crackquote:
Urinegezichtsbeharingquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:29 schreef Pensylvania het volgende:
WIE NOEMEN JULLIE HIER ZEIKSNORREN GVD TR
hotquote:
Ga je iets leuks doenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hot
maar het weekend staat voor de boeg en het beloofd een prima weekend te worden
Ik ga vandaag of morgen mijn tuin besproeien met pure schoonmaak azijn vanwege onkruid.quote:
Maar dat vroeg ze helemaal nietquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga vandaag of morgen mijn tuin besproeien met pure schoonmaak azijn vanwege onkruid.
Dus.
gewoon, mensen, bier, slap gelul, misschien een beetje bbqquote:
Kookazijn is goedkoper en is precies hetzelfde, gr grquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga vandaag of morgen mijn tuin besproeien met pure schoonmaak azijn vanwege onkruid.
Dus.
Als we sommige van zijn 'klus' kunsten zien snappen we ook wel waarom het bedrijf failliet is gegaanquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op, ja. Dat gebeurt ook wel vaker helaas.
spannendquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus.
Ik ben hier gisteren al om geflipt dus ik laat het maar vandaag, vragen antwoorden is te lastigquote:
Maar dat vind je wel leuk of niet leuk of watquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, mensen, bier, slap gelul, misschien een beetje bbq
Echt vervelend van die malafide debieltjes die geen resultaat leveren maar wel geld willenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als we sommige van zijn 'klus' kunsten zien snappen we ook wel waarom het bedrijf failliet is gegaan
Oh... hmmm misschien kan ik daar dan rekening mee houden bedankt gr grquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kookazijn is goedkoper en is precies hetzelfde, gr gr
Ik was haar 1 stap voor, hoop ik.quote:
En wat ga jij doen dit weekend crack?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben hier gisteren al om geflipt dus ik laat het maar vandaag, vragen antwoorden is te lastig![]()
zeker is dat leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat vind je wel leuk of niet leuk of wat
Kun je beter voetbal kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker is dat leuk.
zet 6 mannen in een tuinstoel, paar kratten bier er bij, grote tv met formule 1, wat snacks en je hebt een top middag
Werken en chillen, en ben echt zo moe en op wil gewoon hangen en knuffelenquote:
Ohja dat klinkt leukquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker is dat leuk.
zet 6 mannen in een tuinstoel, paar kratten bier er bij, grote tv met formule 1, wat snacks en je hebt een top middag
Als je tussen weekend en crack een komma zet, krijg je een compleet andere vraag.quote:
Dat lijkt me perfect voor als je met vrienden bent tochquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kun je beter voetbal kijken.
Op zich is F1 helemaal niet slecht ofzo, maar vaak komt het er op neer dat je naar 2 leuke acties zit te kijken per uur
Wat voor intake heb je gehad?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:41 schreef Myrr het volgende:
Alle heftige vragen bij de intake doorstaan. Zaten als stel kippen al mijn spullen uit elkaar te trekken en me te bombarderen met vragen erover. Het was super gezellig gewoon. Had geen zin om weg te gaan.
Geen idee, ik heb geen vrienden.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me perfect voor als je met vrienden bent toch
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kun je beter voetbal kijken.
Op zich is F1 helemaal niet slecht ofzo, maar vaak komt het er op neer dat je naar 2 leuke acties zit te kijken per uur
ja, maar Klaasjequote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sinds Karen niet meer meedoet luister ik er niet meer naar
Nou ja, dan kijk je naar 4 acties per uurquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof er in een voetbalwedstrijd meer actie zit
maar goed, zaterdagavond zal er inderdaad wel ergens voetbal op staan.
al heb ik geen idee wie er moet spelen
Ohhh dat wil ik ook (zonder werken dan)... heb ook moe.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werken en chillen, en ben echt zo moe en op wil gewoon hangen en knuffelen
[..]
Ohja dat klinkt leukvrienden
Klopt maar dat doet zij niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als je tussen weekend en crack een komma zet, krijg je een compleet andere vraag.
Wil nummer 69 wel met die blonde hahaatjesquote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sinds Karen niet meer meedoet luister ik er niet meer naar
Ik wil graag nummer 39 met lijst met Karenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil nummer 69 wel met die blonde hahaatjes
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze eruit zien. De cd zat nog in mijn autoquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil nummer 69 wel met die blonde hahaatjes
ik wil ook niet meer werken, fuuuquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh dat wil ik ook (zonder werken dan)... heb ook moe.
Oeh spannend, succesquote:
dit moet gewoon een leugen zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze eruit zien. De cd zat nog in mijn auto
Welke is dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik wil graag nummer 39 met lijst met Karen
Wel lekker, althans die ene. De rode heeft een beetje een te sterke kaaklijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze eruit zien. De cd zat nog in mijn auto
De roodharige van de vorige K3quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik snap wel dat Enzo Knol nu geen relatie meer heeft met Dee nu die bij K3 zit.
Oja, zou ik nu nog wel doen ;pquote:
wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke is dat?
Lekker de tuin uit stinkenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus.
maar ze zijn toch laatst allemaal eruit gegaan en weer andere dames voor terug ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel lekker, althans die ene. De rode heeft een beetje een te sterke kaaklijn.
dee bij k3?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke is dat?
Hij doet met K3 film meequote:
Ja maar daar zitook weer een rode bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar ze zijn toch laatst allemaal eruit gegaan en weer andere dames voor terug ofzo?
ja je moet watquote:
quote:
Lees je eens in joh debielquote:
ik wil niet eens weten hoe jij dit weetquote:
ob ok. Ga toch maar eens googlenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar daar zitook weer een rode bij.
[..]
ja je moet wat
#JustChildMolestorThingsquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten hoe jij dit weet
Zeker doen hnnngggquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ob ok. Ga toch maar eens googlen
Ik lees de FP. Steun jij de FP niet met je bezoekjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten hoe jij dit weet
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker doen hnnnggg;p
[..]
Ik lees de FP. Steun jij de FP niet met je bezoekjes?
Ik steun de fp via de nvuquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker doen hnnnggg;p
[..]
nee, FP is nog een groter afvoerputje dan deze scquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker doen hnnnggg;p
[..]
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe heet zij? Die rode vind ik maar niks
Daarom.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, FP is nog een groter afvoerputje dan deze sc
Belachelijk.quote:
Die is nog wel okayquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee.
NEe, die rode is beetje raar en die zwarte lijkt op die meidje van dat liedje Friday...
[..]
Daarom.
[..]
Belachelijk.
te groot voorhoofd, kleine tieten en ze kijkt scheeltquote:
De bovenste is Rebecca black en de onderste Marthe van K3quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
te groot voorhoofd, kleine tieten en ze kijkt scheelt
Alsof jij zo'n catch bentquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
te groot voorhoofd, kleine tieten en ze kijkt scheelt
ahaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De bovenste is Rebecca black en de onderste Marthe van K3
[..]
Vast niet allemaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:03 schreef Catkiller het volgende:
Zou sowieso weg blijven van K3, Gertje is je toch voor geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |