Mijn 4 kilo baby paste nog prima in maat 50. Maar je kunt een 50 en een 56 klaarleggen/meenemen, dan zit je altijd goed.quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:50 schreef Feyre het volgende:
Bij mij zeggen ze ook nooit iets inhoudelijks over de groei, ik lees hier weleens over p-waardes maar zowel bij mijn vorige zwangerschap als deze is dat nooit ter sprake gebracht. De VK’s zeggen alleen alles gaat goed / groeit goed etc.
Welke maat 1e pakje leggen jullie klaar? Kan ik voor een meisje maat 50 pakken? Of hebben de meeste newborns al 56 bij de geboorte? (Even gemiddeld genomen als ze op termijn geboren worden).

.
. .
.  

. Nog meer mensen die een gekke lay-out zien als ze via mobiel posten?
. Nog meer mensen die een gekke lay-out zien als ze via mobiel posten?

.
.  .
.

Ja hier heeeeeel vaag half over p-waardes; maar ze toonde eerder de curve en heeft het verder niet over waardes idd.. Tjah en inhoudelijk.. Wellicht omdat er ook nog vrij weinig over te zeggen is? Als ik google op glucose prikken en groei van baby dan krijg ik zoveel ervaringen te lezen dat de baby 1 a 2 weken voor loopt; om daarna weer lekker gemiddeld te zijn en dan zelfs onderin de curve te zitten.. Zelfs dat de baby te groot zou zijn vlg gemiddelde en uiteindelijk een heel gemiddeld kind geboren wordtquote:Op donderdag 28 juni 2018 23:50 schreef Feyre het volgende:
Bij mij zeggen ze ook nooit iets inhoudelijks over de groei, ik lees hier weleens over p-waardes maar zowel bij mijn vorige zwangerschap als deze is dat nooit ter sprake gebracht. De VK’s zeggen alleen alles gaat goed / groeit goed etc.
Welke maat 1e pakje leggen jullie klaar? Kan ik voor een meisje maat 50 pakken? Of hebben de meeste newborns al 56 bij de geboorte? (Even gemiddeld genomen als ze op termijn geboren worden).
 M.a.w.: Ik denk dat het veel gegok is wat ik lees
 M.a.w.: Ik denk dat het veel gegok is wat ik lees  Goed dat ze het monitoren; maar het zegt eigenlijk niet zoveel tot aan de bevalling.....
 Goed dat ze het monitoren; maar het zegt eigenlijk niet zoveel tot aan de bevalling..... Maar lees dat dit redelijk standaard wordt aangehouden.. En als je bedenkt voor hoe kort het wellicht ook maar nodig is, zonde om heel veel er van in huis te halen (hoe schattig de kleertjes allemaal ook zijn
 Maar lees dat dit redelijk standaard wordt aangehouden.. En als je bedenkt voor hoe kort het wellicht ook maar nodig is, zonde om heel veel er van in huis te halen (hoe schattig de kleertjes allemaal ook zijn  )
 ) Als het maar een beetje vol te houden is; want 's avonds van de pijn jankend op de bank omdat ik wederom te veel heb gezeten op het werk, wordt mij verboden van m'n vriend
 Als het maar een beetje vol te houden is; want 's avonds van de pijn jankend op de bank omdat ik wederom te veel heb gezeten op het werk, wordt mij verboden van m'n vriend  (Die even flink gemasseerd heeft om de pijn te verlichten, dat hielp gelukkig al heel wat)
 (Die even flink gemasseerd heeft om de pijn te verlichten, dat hielp gelukkig al heel wat) Ik miste uiteindelijk ook de hond en ons bed haha
 Ik miste uiteindelijk ook de hond en ons bed haha  Hoe heerlijk de vakantie ook was; ik was blij weer naar huis te kunnen. Wel wat kunnen ontspannen?
 Hoe heerlijk de vakantie ook was; ik was blij weer naar huis te kunnen. Wel wat kunnen ontspannen?  

)?
)?  . Ik moet me echt inhouden om niet te gillen, en als ik mn voet / tenen probeer te strekken zodat de kramp uit mn kuit verdwijnt, schiet de kramp in de spieren bij mn scheenbeen
. Ik moet me echt inhouden om niet te gillen, en als ik mn voet / tenen probeer te strekken zodat de kramp uit mn kuit verdwijnt, schiet de kramp in de spieren bij mn scheenbeen   

Bij mij werkte het na 2 dagen al!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand ervaring met hoe snel magnesiumsuppletie werkt (bij degenen bij wie het wél werkte dus)?
Ik had bij de eerste ook krampen 's nachts, maar die vallen in het niet bij hoe het nu is. Ik moet me echt inhouden om niet te gillen, en als ik mn voet / tenen probeer te strekken zodat de kramp uit mn kuit verdwijnt, schiet de kramp in de spieren bij mn scheenbeen

On the bright side: verlof!
VKV, high-tea ze vandaag, mooie mijlpaal!

Snel, steek al je bananen aan met een gasbrander!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb zelden kramp. En gisteren at ik een banaan. En vannacht werd ik wakker met een krampkuit

Oh dat was handig geweest als de vk dat erbij gezegd hadquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:34 schreef WupWup het volgende:
Magnesium neem je beter op via ie huid, dus in plaats van tabletten heb je meer aan bijv voetenbadjes met magnesium.

48cm, dus die 4 kilo zaten vooral in de breedtequote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:48 schreef Feyre het volgende:
En hoe lang was je 4kg baby malteser? Ik ben eerder geneigd maat 44/48 en maat 50 klaar te leggen (44 genoeg in huis ivm oudste prematuur), naar mijn idee zijn er weinig kindjes die echt niet in mt 50 passen bij geboorte maar kan het mis hebben.
Wat fijn krijgertje! Voel je je goed?
Waarom wordt je medisch loj? Ik kan het me even niet meer herinneren srry. Wel jammer dat je niet tot het eind bij je vk kan maar fijn dat je iig niet alles bij de gyn hebt hoeven doen.
29 weken wisseldag vandaag! Ik kan niet zo goed diep zuchten / volledig inademen - tenminste zo voelt het. Hoort zeker bij deze termijn? Baby lekker hoog tegen de longen aan ofzo? En oh dat plassen, elke keer kleine beetjes. /kleineongemakken
 .
.

moet er een gewoonte van maken dan kom ik de dagen wel door.
 moet er een gewoonte van maken dan kom ik de dagen wel door.  
  dus ik ga nu heel even op zondag (vengaboys en Kensington kijken) en dan weer naar huis; want dat gaat hem gewoon echt niet worden zonder klapstoel... vriend gaat morgen lekker alleen met de vriendengroep; kan ie fijn biertjes mee drinken en zondag gaat ie mij begeleiden zodat ik er nog een beetje van kan genieten
 dus ik ga nu heel even op zondag (vengaboys en Kensington kijken) en dan weer naar huis; want dat gaat hem gewoon echt niet worden zonder klapstoel... vriend gaat morgen lekker alleen met de vriendengroep; kan ie fijn biertjes mee drinken en zondag gaat ie mij begeleiden zodat ik er nog een beetje van kan genieten  

Hellp en ks bij de oudste. Ik moet vanaf 30 weken (oh help, dat is vanaf zondag al!) ook bij iedere controle urine checken en vanaf 35 weken wekelijks op controle.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:48 schreef Feyre het volgende:
Waarom wordt je medisch loj? Ik kan het me even niet meer herinneren srry. Wel jammer dat je niet tot het eind bij je vk kan maar fijn dat je iig niet alles bij de gyn hebt hoeven doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |