Dank jequote:Op donderdag 28 juni 2018 11:05 schreef Copycat het volgende:
En Tilly: het kan niet genoeg gezegd worden hoezeer jouw enthousiasme om de socialmediaberichten hier te plaatsen gewaardeerd wordt!
![]()
Do op haar knietjes voor Johan?quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo is ze eindelijk op d'r knietjes gegaan voor Johan.
Daar sluit ik me helemaal bij aan, thanks Tillyquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:05 schreef Copycat het volgende:
En Tilly: het kan niet genoeg gezegd worden hoezeer jouw enthousiasme om de socialmediaberichten hier te plaatsen gewaardeerd wordt!
![]()
goffer wederom las ik beau ipv bas....ik vond die knieen al bekend voorkomen. Vanaf nu stop ik ermee.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer wederom las ik beau ipv bas....ik vond die knieen al bekend voorkomen. Vanaf nu stop ik ermee.
ja maar dit is al de tigste keerquote:Op donderdag 28 juni 2018 12:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brilletje nodig sgat?
Ah joh geeft toch niet, we maken allemaal weleens een foutje.
Do heeft vast te horen gekregen dat ze niet steeds van die rare bekken moet trekkenquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, leukste topic van UTO wat mij betreftquote:Op donderdag 28 juni 2018 12:16 schreef juul. het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan, thanks Tilly
ja staat goed dat zwarte lycra hemdjequote:Op donderdag 28 juni 2018 15:03 schreef Smacked_Actor het volgende:
Leuk dat ze een keer wat anders aan heeft.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:04 schreef Copycat het volgende:
Billy woont in een weiland en Fay zit aan de sos.
Het kan verkeren.
er staat ook roadtrip 2017, niet echt recentquote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:17 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Met wie is hij samen, weet jij dat? Ik zie first holiday together staan.
Ah thnx, niet gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
er staat ook roadtrip 2017, niet echt recent
Ik denk zijn vriendinquote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:17 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Met wie is hij samen, weet jij dat? Ik zie first holiday together staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |