TR!quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:44 schreef Recce het volgende:
Topic gekaapt! Onbeleefd volk, die COS-ers.
Dan werkt het rookverbod dus goed!quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:36 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel het zo,dat bildlich niemand hier rokt
Nee, die had je niet.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:46 schreef Yaksa het volgende:
Ik had de laatste post toch?
Anders mag een modje het wel veranderen hoor.
Maakt mij niet uit.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:46 schreef Yaksa het volgende:
Ik had de laatste post toch?
Anders mag een modje het wel veranderen hoor.
Maakt mij niet uit.
5 is wel erg lang. Doe maar 2. Max.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:48 schreef Yaksa het volgende:
Kan er geen automatische koppeling gemaakt worden aan diegene die de laatste post doet?
En als diegene dan niet binnen 5 minuten een nieuw topic aanmaakt het dan vrijgegeven wordt voor iedereen?
Of dat je gewoon even kijkt of je post 301 hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:48 schreef Yaksa het volgende:
Kan er geen automatische koppeling gemaakt worden aan diegene die de laatste post doet?
En als diegene dan niet binnen 5 minuten een nieuw topic aanmaakt het dan vrijgegeven wordt voor iedereen?
Jawel, dat kan wel, het hoeft alleen maar even geprogrammeerd te worden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:48 schreef Yaksa het volgende:
Bij mij staat er zelfs bij als het de laatste is, is dat niet bij iedereen?quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Of dat je gewoon even kijkt of je post 301 hebt.
Dat zegt niet altijd alles, er kan geveegd zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Of dat je gewoon even kijkt of je post 301 hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Meestal zitten we hier vanaf post 290 stilzwijgend naar elkaar te kijken omdat niemand een nieuw deeltje wil openen.
Ja, 1x per dag, om 7 uur ‘s ochtends!quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
Of anders wachten we op een mod om standaard een topic te openen.
En dan voordat we naar binnen mogen moeten we een lijst tekenen met regelsquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
Of anders wachten we op een mod om standaard een topic te openen.
En op volgorde van nummer naar binnen!quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En dan voordat we naar binnen mogen moeten we een lijst tekenen met regels
En die heb ik zelf niet eens ingezet.quote:
Mooie uiers, die koeien.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:57 schreef Bonken het volgende:
Is zwaar ontopic, maar wat voor type willen jullie in Utopia zien? Ik graag zoiets:
[ afbeelding ]
Nice, maar op zo'n slanke deerne had een cupmaat meer wel gemogenquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:57 schreef Bonken het volgende:
Is zwaar ontopic, maar wat voor type willen jullie in Utopia zien? Ik graag zoiets:
[ afbeelding ]
En als er dan iemand niet is, wachten tot diegene zijn neus laat zien.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:57 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
En op volgorde van nummer naar binnen!
Oh, echt? Wat raar.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En die heb ik zelf niet eens ingezet.
Stond er al toen ik een nieuwe topic opende, niet eens gezien.
Dromen mag altijd.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:57 schreef Bonken het volgende:
[ afbeelding ]
bedoel je de koeien of dat Meisje?quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:57 schreef Bonken het volgende:
[ afbeelding ]
Na gefouilleerd en betast te zijnquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:57 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
En op volgorde van nummer naar binnen!
En je hebt 5 minuten plaspauze, als je niet binnen 5 minuten terug bent, is je plek verkeken.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En als er dan iemand niet is, wachten tot diegene zijn neus laat zien.
Nee, gewoon weer Friese koeien van Boer Klaver. Die bruine koeien zien er niet uit op beeld.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:57 schreef Bonken het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben het veel te druk om naar Utopia te komen. Helaasquote:
ik word liever dat meisje zienquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, gewoon weer Friese koeien van Boer Klaver. Die bruine koeien zien er niet uit op beeld.
Duhhhhhhh!quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedoel je de koeien of dat Meisje?
ja dat is bij de beeld wel te vragenquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:00 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Duhhhhhhh!
Die koeien natuurlijk.
24/7 aanwezig uiteraard.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:56 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ja, 1x per dag, om 7 uur ‘s ochtends!
Ja, da’s waar. Als al het gras straks weer dood is en/of vermodderd, vallen ze weg in de achtergrond. Zonde.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, gewoon weer Friese koeien van Boer Klaver. Die bruine koeien zien er niet uit op beeld.
Lijkt me geweldig, maar weet ze wel wat Utopia inhoudt?quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:57 schreef Bonken het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jaaaquote:
Wat een leuke foto van Beau.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Jaaa
[ afbeelding ]
Die volgevreten hamster![]()
Heel lang gedacht door je ophemelen v beu dat je een familielid was (dat dan weer onder druk werd gezet door pa, of zo) of een blinde stalkert,,, Tis wat allemaal
Uiteraard, maar maximaal 1 nieuw topic per dag. Iedere avond voor sluitingstijd wordt er gestemd voor het topic-onderwerp van de volgende dag, exact 7 uur ‘s morgens opent de iets minder lijpe mod het nieuwe topic, en dan mogen we daar na gefouilleerd e.d. en op volgorde naar binnen te zijn gegaan, de hele dag on topic posten!quote:
Op googel en dan " bolle bever" typennnquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat een leuke foto van Beau.
Had ik nog niet eerder gezien.
Waar heb je die vandaan geplukt?
Ik stem "voor"quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:07 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Uiteraard, maar maximaal 1 nieuw topic per dag. Iedere avond voor sluitingstijd wordt er gestemd voor het topic-onderwerp van de volgende dag, exact 7 uur ‘s morgens opent de iets minder lijpe mod het nieuwe topic, en dan mogen we daar na gefouilleerd e.d. en op volgorde naar binnen te zijn gegaan, de hele dag on topic posten!
![]()
![]()
Of gewoon een mede-Limbo die anders de provincie uit wordt gezet.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Jaaa
[ afbeelding ]
Die volgevreten hamster![]()
Heel lang gedacht door je ophemelen v beu dat je een familielid was (dat dan weer onder druk werd gezet door pa, of zo) of een blinde stalkert,,, Tis wat allemaal
Yeuhhhquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:07 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Uiteraard, maar maximaal 1 nieuw topic per dag. Iedere avond voor sluitingstijd wordt er gestemd voor het topic-onderwerp van de volgende dag, exact 7 uur ‘s morgens opent de iets minder lijpe mod het nieuwe topic, en dan mogen we daar na gefouilleerd e.d. en op volgorde naar binnen te zijn gegaan, de hele dag on topic posten!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:11 schreef Yaksa het volgende:
En toch doet Naomi het best goed met al die foto shoots.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Begrijpelijk dan!quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:09 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Of gewoon een mede-Limbo die anders de provincie uit wordt gezet.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Overdreven veel emoticonsIk wil daar een stemming over.
Je mag er 12 per dag!!quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja! Hebben jullie soms de lijst met regels niet getekend gisterochtend?!quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je mag er 12 per dag!!Lezen@fokutoscregels
Ik ben toch ook belangrijk, het is ook mijn forumquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]Ik hou er ook niet van, maar om er nou over te gaan stemmen?
Hoop dat dat ze 10 a 15 notes oplevertquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:17 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ja! Hebben jullie soms de lijst met regels niet getekend gisterochtend?!
quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben toch ook belangrijk, het is ook mijn forum
Ik heb dyscalculi, gescheurd hart, hersenen uit de kom.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je mag er 12 per dag!!Lezen@fokutoscregels
Ik dacht het niet, ik ben veel ouder dan jij, wel ff respect hebben voor ouderen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben toch ook belangrijk, het is ook mijn forum
Going to my trailer.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Het forum is van de moderators.
Een medestander!quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb geen dyslexie.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, ik ben veel ouder dan jij, wel ff respect hebben voor ouderen.
Grapje, ik refereerde aan de ruzie tussen Sanne en John in Utopia vandaag.
Take care.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken![]()
O, post morgen even een verslagje!quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken![]()
het kan ook een spion zijn, kijk uit met dm-enquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:28 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
O, post morgen even een verslagje!Ehhh afhankelijk van het topic van de dag uiteraard.
Wat boeit dat soort lui nou, die nepsterretjes. Terwijl de ware Utopianen zoals Rienk, weer de wereld in trekken met hun boeiende vlogsquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:11 schreef Yaksa het volgende:
En toch doet Naomi het best goed met al die foto shoots.
Mag ook wel eens gezegd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
het kan ook een spion zijn, kijk uit met dm-en![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:34 schreef Trainwreck het volgende:
[..]![]()
Tenks voor de warning!En vergeet je Alu hoedje niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naomi is niet lui, het is werk op vakantie wat zij op ibiza doetquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:32 schreef Bonken het volgende:
[..]
Wat boeit dat soort lui nou, die nepsterretjes. Terwijl de ware Utopianen zoals Rienk, weer de wereld in trekken met hun boeiende vlogs:
Eenschquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
naomi is niet lui, het is werk op vakantie wat zij op ibiza doet
quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:34 schreef Trainwreck het volgende:
[..]![]()
Tenks voor de warning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
"lui" is ook een synoniem voor lieden, luiden, luitjes, mensenquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lui is Leute in dit geval.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
"lui" is ook een synoniem voor lieden, luiden, luitjes, mensen
Ja, met twee vingers gaat het veel beter.quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:50 schreef Trainwreck het volgende:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen, 1-vinger-typen.![]()
Doe mij maar gewoon een ouderwets toetsenbord.
2x zo snel!quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, met twee vingers gaat het veel beter.
Trustenquote:
Tot morgen om 7 uur bij het tekenen en fouilleren!quote:
Ik niet, ik ga slapen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 02:00 schreef Trainwreck het volgende:
Wat een nonsens eigenlijk dat je ‘s nachts zou moeten slapen.Ik ga het vanaf nu helemaal anders doen.
Nâh fuck it, ik ben moe.quote:Op donderdag 28 juni 2018 02:00 schreef Trainwreck het volgende:
Wat een nonsens eigenlijk dat je ‘s nachts zou moeten slapen.Ik ga het vanaf nu helemaal anders doen.
Mooi!quote:Op donderdag 28 juni 2018 02:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom gaat de schaalverdeling tot 40 °C in Twente?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het record staat hier op 36,1 °C (2 juli 2015, is ook te zien in de grafiek). Dat valt nog wel mee eigenlijk. In MaastrichtWarnsveld is het wel eens 38,6 °C geweest, maar dat was met een meetopstelling die niet meer helemaal aan de huidige eisen voldoet. Met een moderne meetopstelling is het record 38,2 °C, in Maastricht.quote:
Hopelijk worden de records voorlopig niet verbroken.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Het record staat hier op 36,1 °C (2 juli 2015, is ook te zien in de grafiek). Dat valt nog wel mee eigenlijk. In Maastricht is het wel eens 38,6 °C geweest, maar dat was met een meetopstelling die niet meer helemaal aan de huidige eisen voldoet. Met een moderne meetopstelling is het record 38,2 °C, ook in Maastricht.
Op naar de 40 °C! Koekje van eigen deeg voor de warmteliefhebbers.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hopelijk worden de records voorlopig niet verbroken.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Op naar de 40 °C! Koekje van eigen deeg voor de warmteliefhebbers.
Tja, ze leren het dan misschien wel af. Ik ga die dag gewoon in het koelvak van de supermarkt zitten.quote:
Sterkte/genietzequote:Op donderdag 28 juni 2018 14:53 schreef Recce het volgende:
Ik ga even een stukje wandelen in de warmte.
Jij?quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Arme Tilly. Wie gaat haar topic overnemen nu ze gaat bezwijken?
Ze waren dus al bijna bij loten uitgekomen? Dat is helemaal kansloos.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:56 schreef Lyza666 het volgende:
Senegal eruit op basis van aantal gele kaarten
Have fun!quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat Columbia door is met hun anti-voetbal.
Ik zou nooit in Tilly's voetsporen kunnen treden om haar topic over te nemen. Daar heb ik ook helemaal geen tijd voor, ik moet me nu ook al haasten.
Paradiso vanavond
leukquote:Op donderdag 28 juni 2018 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat Columbia door is met hun anti-voetbal.
Ik zou nooit in Tilly's voetsporen kunnen treden om haar topic over te nemen. Daar heb ik ook helemaal geen tijd voor, ik moet me nu ook al haasten.
Paradiso vanavond
Is het project een beetje tot rust aan het komen? Of hebben ze mooi pech met je vakantie?quote:Op donderdag 28 juni 2018 21:57 schreef Prisha het volgende:
Nog één dag
#eindelijkvakantiedan #kangeenautomeerzien
Paradisoquote:
Alle locaties gaan goed behalve waar ik zitquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het project een beetje tot rust aan het komen? Of hebben ze mooi pech met je vakantie?
Volg je Hayabusa 2 een beetje? Dat wordt wel een interessante missie, met een granaat, rovertjes zonder wielen en het opzuigen van materiaal. De asteroïde Ryugu ziet er zo uit:
afbeelding
Wat gaat er niet goed dan? Snappen ze het systeem nog niet en ben jij de hele tijd helpdesk op jouw locatie? In ieder geval fijn dat je lekker vakantie hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alle locaties gaan goed behalve waar ik zitMaar nu is het ook wel makkelijk als er iemand is om dan steeds bij die persoon te gaan vragen in plaats van zelf uitzoeken. Dus wellicht is het wel goed dat we er volgende week niet meer zijn.
Ze hebben mooi pech dus...ik zit er potverdikkie 5 weken. Het is wel goed zo.
Ha ja Hayabusa. We hebben er een topic voor in W&T ook. Ik vond hem lijken op een ding uit de Star Trek series![]()
[ afbeelding ]
Ze willen het niet snappen. Of zo. En ja ik speel voor helpdesk. Of zo.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat gaat er niet goed dan? Snappen ze het systeem nog niet en ben jij de hele tijd helpdesk op jouw locatie? In ieder geval fijn dat je lekker vakantie hebt.
ja kloptquote:Het ding lijkt daar inderdaad wel een klein beetje op. De verdikking in het midden komt door het draaien van de asteroïde.
Als je baas hier op lijkt, heb je geen vakantie:quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:29 schreef Prisha het volgende:
Ze willen het niet snappen. Of zo. En ja ik speel voor helpdesk. Of zo.
Nog één dagje. Yihaaa
Ik ben erg benieuwd of al die trucjes werken. Van Hayabusa 1 werkte veel niet echt goed.quote:ja kloptCool wel.
Waar is dit van?quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je baas hier op lijkt, heb je geen vakantie:
[ afbeelding ]
Mooie film is dat.
Ik ben wel positief gestemd eigenlijk wel.quote:Ik ben erg benieuwd of al die trucjes werken. Van Hayabusa 1 werkte veel niet echt goed.
Office Space. Echt een aanrader.quote:
Heb je gezien hoe ze dat met die granaat gaan doen? Een heel klein cameraatje moet de opname van de explosie gaan maken.quote:Ik ben wel positief gestemd eigenlijk wel.
Slaap lekker! Ik was even aan de telefoon. Succes morgen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:50 schreef Prisha het volgende:
anyway...ik ga proberen te slapen....nog 1 keertje vroeg opstaan en dan 4 weken geen wekker![]()
Oh, die ga ik even proberen te spotten.quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:02 schreef Prisha het volgende:
Oh ja, by the way...je kan asteroide Vesta met blote oog zien momenteel.
Als je Saturnus kan vinden dan is Vesta daar vlakbij. Heb je zelfs geen verrekijker voor nodig.
https://astronomynow.com/(...)ta-at-its-brightest/
Als die doorgaat tenminste. Ze moeten nog een probleempje met een hittewerend paneel van de capsule evalueren. Verder is het een saaie lancering van SpaceX, want geen landing. Ze gaan wel testen met de tweede trap. Die laten ze een tijd rondzweven voordat ze de raketmotor ontsteken om 'm in de atmosfeer te laten opbranden.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 00:30 schreef Yaksa het volgende:
Nog 11 uur en 14 minuten.
Dan weer een lancering van SpaceX naar het ISS.
Ga je haar stalken?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 00:37 schreef Yaksa het volgende:
Achternaam van Jessie heb ik inmiddels ook kunnen achterhalen.
Jammer, dat valt dan wel weer een beetje tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die doorgaat tenminste. Ze moeten nog een probleempje met een hittewerend paneel van de capsule evalueren. Verder is het een saaie lancering van SpaceX, want geen landing. Ze gaan wel testen met de tweede trap. Die laten ze een tijd rondzweven voordat ze de raketmotor ontsteken om 'm in de atmosfeer te laten opbranden.
Ach, de eerste trap van deze lancering heeft al eerder gevlogen en is van een oudere versie. Versie 5 van de raket is vaker herbruikbaar, die wordt meer ingezet als de voorraad oudere raketten opgebruikt raakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 00:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jammer, dat valt dan wel weer een beetje tegen.
Ik stalk niemand.quote:
Aha, ok en die stalk jij? Volgens sommigen hier dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:09 schreef Yaksa het volgende:
Beau is een vorige inwoonster van Utopia die behoorlijk populair was en is onder de volgers van Utopia
Uhuquote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar weet Yaksa meer over dan ik, heb ik me laten vertellen.
Zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:14 schreef Yaksa het volgende:
Deze Beau, en ik stalk haar niet.
[ afbeelding ]
Zeker wel, maar ik ben afgehaakt op een bepaald punt. Geen idee meer wanneer, maar waarschijnlijk toen er niks meer Utopiaans aan was.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nooit naar Utopia gekeken.
En nu ga je wel weer kijken met een nieuwe groep?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik ben afgehaakt op een bepaald punt. Geen idee meer wanneer, maar waarschijnlijk toen er niks meer Utopiaans aan was.
Yep, vooralsnog vermaak ik me primaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En nu ga je wel weer kijken met een nieuwe groep?
Jammer. Hopelijk komt ie nog een keer.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:59 schreef pullup het volgende:
Jaloers op Scrutz, ik had te laat door dat George Clinton in Paradiso speelde gister
Het was niet heel goed dit keer.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:59 schreef pullup het volgende:
Jaloers op Scrutz, ik had te laat door dat George Clinton in Paradiso speelde gister
Dan moet ie nog maar eens met een grotere band terugkomenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was niet heel goed dit keer.
[ afbeelding ]
Wel een leuke avond gehad.
Zo'n echte klapper met 30 man op het podium als afsluiter van zijn carrière in mei volgend jaar zou wel fijn zijn. En dan gewoon ouderwets z'n grootste successen. Gisteravond was het een beetje half-half met te veel freeloaders die ook hun kunstje kwamen doen en daarbij een veel te grote broek aantrekken. De nummers, ook de nieuwe, die George zelf geschreven heeft, zijn zoveel beter dan die van die jongelui om hem heen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie nog maar eens met een grotere band terugkomen
Kortom het is voor iedereen beter als het iets kouder wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:41 schreef mazaru het volgende:
Wat worden mensen toch agressief met dit mooie weer. Net een kaalgeschoren kerel van een meter of twee, onder de tattoos, spiegelzonnebrilletje op zijn lelijke hoofd die mijn hond in stukjes wilde snijden en door de brievenbus gooien en mij dood wilde slaan omdat ik met een aangelijnde hond voorbij hem liep.
Hey slet! Er mogen hier geen honden hoer!
Ik: Ik loop naar de overkant, kan nog net niet teleporteren![]()
Hij: Jij vuile BLIEP... BLIEP... BLIEP... BLIEP.... heel veel lelijke dingen en woorden die ik hier maar niet op ga schrijven. Kom eens hier! Ik sla je hartstikke dood met je grote BLIEP muil....Ik snij je hond in stukken en gooi hem door je brievenbus! Kom eens hier! Kom eens hier BLIEP... BLIEP.... BLIEP...![]()
Ik: Fijne dag verder, geniet van het mooie weer daar wordt een mens vrolijk van toch?
Hij: BLIEP.... BLIEP... BLIEP....
Je zou zo'n griezel maar in huis hebben. Als het eten niet goed is slaat hij je het hele huis door.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kortom het is voor iedereen beter als het iets kouder wordt.
Hai iBenny.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:51 schreef iBenny het volgende:
Vraagje... Ik wil mijn Utopia account verwijderen. Nu staat er wel overal beschreven dat je je kunt afmelden voor het abonnement, maar dus niet hoe ik mijn volledige account kan verwijderen. Iemand een idee?
Reden is dat ik 2 accounts blijk te hebben... een gekoppeld aan mijn mailadres, de ander aan mijn Google-profiel. Beide wel met hetzelfde e-mailadres. Laatstgenoemde moet weg.
Daar was die te lui en te vet voorquote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe ben je ‘m ontvlucht? Kwam ie achter je aan?
Bah wat eng.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was die te lui en te vet voor![]()
Ben gewoon rustig doorgelopen en hij bleef maar vloeken
Ja ik ook. Daar kan ik heel slecht tegen. Ik had ook gewoon moeten doen of ik hem niet hoorde en door moeten lopen. Maar ik probeerde met mijn domme kop nog uit te leggen waarom ik voorbij liep. Negeren is met dit soort mensen de beste oplossingquote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bah wat eng.
Zo'n hekel aan als mensen vanuit het niets agressief worden.
Bij sommigen helpt niks. Gelukkig dat hij je niet achterna kwam zeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik ook. Daar kan ik heel slecht tegen. Ik had ook gewoon moeten doen of ik hem niet hoorde en door moeten lopen. Maar ik probeerde met mijn domme kop nog uit te leggen waarom ik voorbij liep. Negeren is met dit soort mensen de beste oplossing
Ja echt wel. Ik zou geen schijn van kans hebben gehad tegen hem. Hij was twee keer zo groot als ik en mijn hond is een ontzettende goedsul die in paniek zou zijn geraaktquote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bij sommigen helpt niks. Gelukkig dat hij je niet achterna kwam zeg.
Trieste lui, wij hebben ook niks aan ons hondje als er zoiets gebeurd die zou er zo kwispelend heen lopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik zou geen schijn van kans hebben gehad tegen hem. Hij was twee keer zo groot als ik en mijn hond is een ontzettende goedsul die in paniek zou zijn geraakt
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Trieste lui, wij hebben ook niks aan ons hondje als er zoiets gebeurd die zou er zo kwispelend heen lopen.
Ja dat zijn nare dreigementen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]Maar zulke mensen zijn ook in staat om je hond kwaad te doen. Daar was ik eigenlijk nog het meest bang voor. Vooral omdat hij zei dat hij haar in stukken zou snijden. Dan ga ik ervan uit dat hij een mes bij zich heeft
Thanks. Ga ik wel ff smijten met wat AVG / GDPR termenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai iBenny.
Volgens mij kan je het niet verwijderen.
http://www.utopiatv.nl/faq
[ afbeelding ]
Probeer anders voor de zekerheid te mailen.
http://www.utopiatv.nl/contact
Border Colliequote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat zijn nare dreigementen.![]()
Wat voor hond heb je dan?
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Thanks. Ga ik wel ff smijten met wat AVG / GDPR termen
quote:
Yup typisch gevalletje van de verkeerde hond, zo'n verhaal kan ook een veel bevredigender afloop hebben;quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik zou geen schijn van kans hebben gehad tegen hem. Hij was twee keer zo groot als ik en mijn hond is een ontzettende goedsul die in paniek zou zijn geraakt
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup typisch gevalletje van de verkeerde hond, zo'n verhaal kan ook een veel bevredigender afloop hebben;
Stel je voor......
.......... "BLIEP BLIEP BLIEP...
Ik hield mijn pas in en kwam tot stilstand .... Het werd ijzig stil en ik draaide mij om, terwijl ik naast me het geruststellende gesnuif van Krueger, mijn waakzame, gespierde pitbull hoorde.
Mijn hand gleed langs de riem naar Kruegers gespierde nek waar mijn vingers de sluiting naar zijn halsband voelde. Ik zag de uitdrukking van de kaalgeschoren griezel langzaam veranderen van vuil naar vragend naar ongerust.
En dan die heerlijke bevrijdende droge klik van de sluiting van de riem die los klikt, de uitdrukking van de Kale Griezel die spontaan verandert in één van pure angst terwijl ik grijzend zeg: "Kom Krueger ga die kale meneer maar even een "kusje" geven!![]()
Lekkah
Dat gaat heel snel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]Eigenlijk is die niet van mij maar van vrienden. Maar hij is heel vaak bij me omdat ze onregelmatige diensten hebben. En als ze op vakantie gaan logeert hij ook bij me. Het voelt alsof hij ook een beetje van mij is
Ik krijg beeld.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup typisch gevalletje van de verkeerde hond, zo'n verhaal kan ook een veel bevredigender afloop hebben;
Stel je voor......
.......... "BLIEP BLIEP BLIEP...
Ik hield mijn pas in en kwam tot stilstand .... Het werd ijzig stil en ik draaide mij om, terwijl ik naast me het geruststellende gesnuif van Krueger, mijn waakzame, gespierde pitbull hoorde.
Mijn hand gleed langs de riem naar Kruegers gespierde nek waar mijn vingers de sluiting naar zijn halsband voelde. Ik zag de uitdrukking van de kaalgeschoren griezel langzaam veranderen van vuil naar vragend naar ongerust.
En dan die heerlijke bevrijdende droge klik van de sluiting van de riem die los klikt, de uitdrukking van de Kale Griezel die spontaan verandert in één van pure angst terwijl ik grijzend zeg: "Kom Krueger ga die kale meneer maar even een "kusje" geven!![]()
Lekkah
Hij is al op leeftijd. Hij is net 13 geworden. Maar hij heeft inderdaad ook schaap drijven gedaan. Hij was er alleen niet zo goed in. Hij vond het wel leuk om die schapen in de kont te happenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat heel snel.Mijn Vader paste wel eens op onze hond en had altijd de tranen in de ogen als we hem weer kwamen halen.
Nou heeft ie er zelf 1, het beste idee wat we ooit voor hem gehad hebben.
Is hij voor de fun of ook echt een schapendrijver?
In het dorp waar we vroeger woonde had een buurman ook een Border Collie, zo mooi hoe hij precies de schapen kreeg waar ze wezen moesten.
Op die leeftijd springen ze meestal niet meer over stoelen en banken.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is al op leeftijd. Hij is net 13 geworden. Maar hij heeft inderdaad ook schaap drijven gedaan. Hij was er alleen niet zo goed in. Hij vond het wel leuk om die schapen in de kont te happen
Wat komen ze daar doen dan? Er ligt niet eens sneeuwquote:
Maxquote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat komen ze daar doen dan? Er ligt niet eens sneeuw
quote:
Nee, maar ik volg het autoracen alleen via dit topicquote:
je kann toch op TV kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, maar ik volg het autoracen alleen via dit topic![]()
Laatst dacht ik weer eens een race te gaan kijken maar er gebeurde weer eens niets van start tot finish.
Nu ja het zal best spannend en interessant voor de kenners zijn geweest maar ik wil ze elkaar dan op zijn minst zien in halen een paar keer en dat gebeurde dus niet.
Een heel uur lang
Ja dat was dus saaiquote:
Dat vertelde iedereen dus, vandaar dat ik weer eens keek.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in deze Jaar is het spannend en niet saai
Fuk joe, we hebben net zonder te klagen twee weken lang een koudefront achter de rug. Nu zijn wij aan de beurt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kortom het is voor iedereen beter als het iets kouder wordt.
Er hoeft dan toch niet direct een hittegolf te komen? Het mag ook wel een beetje gematigd. We zijn een polderland tenslotte!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fuk joe, we hebben net zonder te klagen twee weken lang een koudefront achter de rug. Nu zijn wij aan de beurt.
Jij geeft dus niets om de veiligheid van mazaru nee ok dan is dat duidelijk is goed johquote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fuk joe, we hebben net zonder te klagen twee weken lang een koudefront achter de rug. Nu zijn wij aan de beurt.
Dit is toch geen hittegolf?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Er hoeft dan toch niet direct een hittegolf te komen? Het mag ook wel een beetje gematigd. We zijn een polderland tenslotte!
Ik gok erop dat je Magnussen en twee keer Haas hebt gekocht. Ik heb gewoon Hulkenberg voor Ricciardo gewisseld.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:27 schreef Recce het volgende:
Ik heb mijn manager zonder veel nadenken totaal gewijzigd.Na 12 uur vertel ik wel wat voor briljante strategie ik heb bedacht.
Nee, maar volgens nu.nl is er regionaal grote kans op een hittegolf. Ik woon regionaal, dus er komt vast een hittegolf.quote:
Zijn er ook mensen die niet regionaal wonen?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar volgens nu.nl is er regionaal grote kans op een hittegolf. Ik woon regionaal, dus er komt vast een hittegolf.
Bijna goed. Ik heb ook een Renault-onderdeel gekocht van het geld dat ik over had. Haas zakt vast weer terug en Renault scoort gemiddeld wel hoger dan Haas.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gok erop dat je Magnussen en twee keer Haas hebt gekocht. Ik heb gewoon Hulkenberg voor Ricciardo gewisseld.
Uiteraard. Niet veel, maar ze bestaan wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die niet regionaal wonen?
Iig de McLaren shit gedumpt. Die hadden vandaag weer allerlei problemen, oa met de koeling van de motor.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijna goed. Ik heb ook een Renault-onderdeel gekocht van het geld dat ik over had. Haas zakt vast weer terug en Renault scoort gemiddeld wel hoger dan Haas.
Ja, daar ga ik niet meer op wachten. Renault doet het ook maar matigjes tot nu toe eigenlijk. Jij gaat wel dik scoren vanaf nu met Ricciardo en Max.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iig de McLaren shit gedumpt. Die hadden vandaag weer allerlei problemen, oa met de koeling van de motor.
Ja, als ze netjes de race uitrijden zit ik altijd wel goed. Ik dacht eerst nog even te sparen maar heb toch Hulkenberg maar gewisseld vanwege de resultaten van Renault vandaag.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik niet meer op wachten. Renault doet het ook maar matigjes tot nu toe eigenlijk. Jij gaat wel dik scoren vanaf nu met Ricciardo en Max.
Ja, zou ik ook gedaan hebben. Met mijn manager komt het niet snel meer goed. Maar hopen dat Magnussen een beetje best of the rest gaat spelen de komende tijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als ze netjes de race uitrijden zit ik altijd wel goed. Ik dacht eerst nog even te sparen maar heb toch Hulkenberg maar gewisseld vanwege de resultaten van Renault vandaag.
Ja, op Silverstone en Spa zal Haas ook wel goed gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook gedaan hebben. Met mijn manager komt het niet snel meer goed. Maar hopen dat Magnussen een beetje best of the rest gaat spelen de komende tijd.
Ik ben benieuwd hoe Grosjean nu weer onder punten uit gaat komen de komende races.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht Spa, is pas na de zomerstop. Op Hockenheim, bedoel ik. Stop de tijd.
Nope. Voor de allereerste keer sinds ik hier in Nederland woon blijf ik thuis.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Ga je ook op reis? Een ruimtereis misschien?
thanks!quote:
Het wordt inderdaad mooi weer, dus daarvoor hoef je niet weg. Tenzij je 31 graden te warm vindtquote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nope. Voor de allereerste keer sinds ik hier in Nederland woon blijf ik thuis.
Komende week wordt in elk geval mooi weer
Nee heerlijk juist. Kan er heel goed tegen. Hoe heter hoe beterquote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad mooi weer, dus daarvoor hoef je niet weg. Tenzij je 31 graden te warm vindt
Oef, dat komt dan goed uit. Ik denk dat ik maar binnen blijf. Heb je ook bos of strand in de buurt?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee heerlijk juist. Kan er heel goed tegen. Hoe heter hoe beter
Ja van alles. Gaat helemaal goed komen in elk geval. Alleen al dat 4 weken lang de wekker niet om 5 uur afgaatquote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oef, dat komt dan goed uit. Ik denk dat ik maar binnen blijf. Heb je ook bos of strand in de buurt?
Dat lijkt me heerlijk. Geniet er maar van.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja van alles. Gaat helemaal goed komen in elk geval. Alleen al dat 4 weken lang de wekker niet om 5 uur afgaat
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk. Geniet er maar van.
Geen idee, misschien is-ie eindelijk op weg naar Malta? Hij wilde daarnaartoe lopen via Spanje.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SpaceX?quote:
Tot nu toe valt het wel mee! Het is binnen nog niet echt doorgedrongen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Hou je het een beetje uit met deze temperaturen?
Gelukkig heb ik een hele gevaarlijke terrorkat.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Trieste lui, wij hebben ook niks aan ons hondje als er zoiets gebeurd die zou er zo kwispelend heen lopen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:23 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hele gevaarlijke terrorkat.Als die je naar je strot vliegt, ben je niet blij.
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Gelukkigquote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het wel mee! Het is binnen nog niet echt doorgedrongen.
[..]
Gelukkig heb ik een hele gevaarlijke terrorkat.Als die je naar je strot vliegt, ben je niet blij.
Dat is een fijne kat! Veiligheidsspelden als oorbellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nice!quote:
[..]
holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ik had iets meer naar links moeten gaan staan, dan was m'n schaduw nog veel langer geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
nice!
je staat op de foto
Wat veel onkruid tussen die bestrating trouwens.
[..]
Hallo zeg, die heeft je goed te pakken gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een fijne kat! Veiligheidsspelden als oorbellen?
Yep. Maar normaal is ze écht héél lief hoor! (Gelooft nu niemand meer natuurlijk)quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hallo zeg, die heeft je goed te pakken gehad.
Mijn kat is ook wel een paar keer flink gaan tegenspartelen, maar dan wil ze gewoon zo snel mogelijk weg en valt ze me niet aan. Lijkt me eng als een kat echt in de aanval gaat. Hoe ga je het doen als het beestje weer naar de dierenarts moet?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:38 schreef Trainwreck het volgende:
Eigenlijk was het best wel zielig (voor haar bedoel ik), want ze moest naar de dierenarts terwijl ze daar vorige keer schijnbaar een trauma of iets aan heeft overgehouden. Dus zodra ik de reismand opendeed, en haar wilde optillen, vloog ze me aan. Ze ging echt tekeer als een wild beest.Krabde, beet, schopte, gromde, blies en krijste de boel bij elkaar. Uiteindelijk moest ze in een soort van dwangbuis-kooi. En een paar dagen later bleek ik kattenkrabziekte te hebben.
Maar ik ga mooi never nooit meer naar de dierenarts.
[..]Geen echte, zijn gewoon oorbellen in de vorm van.
Geen paperclips, leuk idee trouwens! Wel ritssluitinkjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat is ook wel een paar keer flink gaan tegenspartelen, maar dan wil ze gewoon zo snel mogelijk weg en valt ze me niet aan. Lijkt me eng als een kat echt in de aanval gaat. Hoe ga je het doen als het beestje weer naar de dierenarts moet?
Heb je oorbellen ook in paperclipvorm?
Wat een verhaal! Gelukkig dat het geen hond is, dan hadden ze haar waarschijnlijk een spuitje gegeven. Dierenarts aan huis zal wel een dure grap zijn, dus misschien toch even met die dwangbuiskooi proberen? Mijn kat is altijd enorm rustig bij de dierenarts zelf. Die is dan een beetje overweldigd door de situatie.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:57 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Geen paperclips, leuk idee trouwens! Wel ritssluitinkjes.
Het was echt puur uit angst, ze zat ook al te hyperventileren in de mand. Het ergste was dat ze al haar nagels in m’n hals zette, en niet meer losliet. Dus ik stond daar met een kat aan m’n nek hangend, zo van: “Oké... en nu?!?” en 3 vrouwen (dierenarts, assistente en kennis) eromheen die een beetje stonden te gillen en met open mond toe te kijken.Maar ze zeiden dat ik een volgende keer eerst die dwangbuis-kooi moet komen ophalen, haar er thuis indoen, en dan zo meenemen naar de dierenarts. Of anders zoek ik een dierenarts die aan huis komt, dat is waarschijnlijk veel minder beangstigend voor haar. En nogmaals, verder is ze echt heel lief hoor!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Dat is hier ook echt debielquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
Ik woon naast een dierenkliniek.
De willekeur van die dierenartsen is best bizar. Ze hebben een maatschap van 3 artsen.
Als mijn paarden geënt moesten worden sprong de ene D.A. even over het hek, en betaalde ik alleen de entingen, en als er een ander kwam betaalde ik voorrijkosten en consult.
Ja zeg, ik moet er niet aan denken (spuitje).quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een verhaal! Gelukkig dat het geen hond is, dan hadden ze haar waarschijnlijk een spuitje gegeven. Dierenarts aan huis zal wel een dure grap zijn, dus misschien toch even met die dwangbuiskooi proberen? Mijn kat is altijd enorm rustig bij de dierenarts zelf. Die is dan een beetje overweldigd door de situatie.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb ook een terror kat even een vissie gevangen BAM
Kijkt ook echt zo van: mine mine MINESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, dat weet ik nog. Ging al mis bij de lancering, toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
Wel mooi trouwens, die lanceringen en die foto's te zien.
Ik heb er geen verstand van, ben wel op cape canaveral geweest in Florida.
Kan me nog herinneren dat ik zeer onder de indruk was van dat ongeluk waarbij een lerares die mee mocht , Christa Mac Auliffe of zo? verongelukte.
Dat was heel mooi herdacht daar.
Krijg je wel een pilletje bij haar naar binnen dan? Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe dat bij mijn kat moet. Geen enkele truc werkte, dus ik moest steeds naar de dierenarts voor spuiten toen ze een antibioticakuur nodig had.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:23 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ja zeg, ik moet er niet aan denken (spuitje).Op zich hoeft ze niet vaak naar de dierenarts, en misschien had ‘t nu ook niet eens gehoeven
maar dat ben ik nog aan het uitzoeken. Ik vermoed namelijk dat er iets mis was met haar voer in plaats van dat zij uit zichzelf ziek was. Dus ik heb contact opgenomen met de NVWA, die gingen het controleren, maar daar hoor ik nog van (die man zei wel 10x dat ze maar met 8 mensen daar werken, dus het kan even duren). En misschien dat ik haar een volgende keer van te voren een kalmeringsmiddel kan geven. Beter dat de jouwe juist enorm rustig is! Die van mij moet echt niks van dierenartsen hebben, dat is wel duidelijk.
De allereerste keer blies ze al naar de dierenarts, sprong van de behandeltafel en rende de praktijk rond. Toen ze ‘geholpen’ werd, moest ik haar daar achterlaten, en er moet toen iets gebeurd zijn, want daarna werd ze echt panisch bij de dierenarts.
[ link | afbeelding ]
Gouden paperclips, wie wil dat nou niet.
Ja, verschrikkelijk. En de familie op de tribune.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:26 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Oja, dat weet ik nog. Ging al mis bij de lancering, toch?
Kun je wel kiezen welke arts je wil?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heel raar ja, lijkt wel of elke arts uit die maatschap zijn eigen tarieven bepaald.
Na 73 seconden al.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:26 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Oja, dat weet ik nog. Ging al mis bij de lancering, toch?
Mijn kat heeft ooit zijn staart gebroken. In eerste instantie leek het goed te gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je wel een pilletje bij haar naar binnen dan? Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe dat bij mijn kat moet. Geen enkele truc werkte, dus ik moest steeds naar de dierenarts voor spuiten toen ze een antibioticakuur nodig had.
Mooie paperclips hoor.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Kun je wel kiezen welke arts je wil?
Nah, verschilt per kat. Mijn kat is van mijn zus geweest en als ze haar ziet, gaat ze zich onmiddellijk verstoppen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mijn kat heeft ooit zijn staart gebroken. In eerste instantie leek het goed te gaan.
Maar toen ging het ontsteken, en moest de staart geamputeerd worden.
Hij moest daar toen een aantal dagen blijven, en wilde niet eten.
Ik ben er toen 3x per dag naar toe gegaan om hem te voeren, en toen wilde hij wel.
Katten zijn net zo trouw aan hun bazen als honden is mijn ervaring.
Nee, geen hele pil, dus ik vermaal de pil en doe het door natvoer heen (bij het asiel gebruik ze daarvoor Gourmet Gold fijne mousse). Bij voorkeur iets wat ze echt extreem lekker vindt, zoals vis met van die ranzige gelei. Maar soms ruikt ze eraan, kijkt naar me met een blik van: “Wat flik jij me nou?!” en loopt dan gepikeerd weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je wel een pilletje bij haar naar binnen dan? Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe dat bij mijn kat moet. Geen enkele truc werkte, dus ik moest steeds naar de dierenarts voor spuiten toen ze een antibioticakuur nodig had.
Mooie paperclips hoor.
Katten zijn onvoorspelbaar. Daarom zo leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, verschilt per kat. Mijn kat is van mijn zus geweest en als ze haar ziet, gaat ze zich onmiddellijk verstoppen.Waarschijnlijk associeert ze mijn zus met autorijden.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, verschilt per kat. Mijn kat is van mijn zus geweest en als ze haar ziet, gaat ze zich onmiddellijk verstoppen.Waarschijnlijk associeert ze mijn zus met autorijden.
Ik ken ‘t alleen van Dexter.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Florida is wel ontzettend leuk eigenlijk. Zoveel te zien.
Mijn kat krijgt een dikke staart van kinderen en verstopt zich ook. Ze moet er niets van hebben. Die dikke staart is wel grappig trouwens, dat lijkt iets waarmee je een schoorsteen kunt vegen, zo dik, terwijl het gewoon een kortharige kat is.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:42 schreef Trainwreck het volgende:
[..]![]()
![]()
Verstoppen zelfs, awww!
Mijn kat is als de dood voor kinderen. Als ze een kinderstem hoort weet ze niet hoe hard ze weg moet rennen, verstoppen, en komt de rest van de dag niet meer te voorschijn.
Ik ben er in 2012 geweest. Heb een Eco tour gedaan, echt geweldig. Zo mooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Florida is wel ontzettend leuk eigenlijk. Zoveel te zien.
Hahaha, ja ik ken het! Ziet er echt komisch uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat krijgt een dikke staart van kinderen en verstopt zich ook. Ze moet er niets van hebben. Die dikke staart is wel grappig trouwens, dat lijkt iets waarmee je een schoorsteen kunt vegen, zo dik, terwijl het gewoon een kortharige kat is.
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:49 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik ken het! Ziet er echt komisch uit.Die van mij krijgt het ook als ze haar lievelingseten krijgt, uit excitement denk ik.
Het zijn echt gekkies, maar wel hele leuke gekkies.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord.Gekke katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |