Ik stalk niemand.quote:
Aha, ok en die stalk jij? Volgens sommigen hier dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:09 schreef Yaksa het volgende:
Beau is een vorige inwoonster van Utopia die behoorlijk populair was en is onder de volgers van Utopia
Uhuquote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar weet Yaksa meer over dan ik, heb ik me laten vertellen.
Zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:14 schreef Yaksa het volgende:
Deze Beau, en ik stalk haar niet.
[ afbeelding ]
Zeker wel, maar ik ben afgehaakt op een bepaald punt. Geen idee meer wanneer, maar waarschijnlijk toen er niks meer Utopiaans aan was.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nooit naar Utopia gekeken.
En nu ga je wel weer kijken met een nieuwe groep?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik ben afgehaakt op een bepaald punt. Geen idee meer wanneer, maar waarschijnlijk toen er niks meer Utopiaans aan was.
Yep, vooralsnog vermaak ik me primaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 01:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En nu ga je wel weer kijken met een nieuwe groep?
Jammer. Hopelijk komt ie nog een keer.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:59 schreef pullup het volgende:
Jaloers op Scrutz, ik had te laat door dat George Clinton in Paradiso speelde gister
Het was niet heel goed dit keer.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:59 schreef pullup het volgende:
Jaloers op Scrutz, ik had te laat door dat George Clinton in Paradiso speelde gister
Dan moet ie nog maar eens met een grotere band terugkomenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was niet heel goed dit keer.
[ afbeelding ]
Wel een leuke avond gehad.
Zo'n echte klapper met 30 man op het podium als afsluiter van zijn carrière in mei volgend jaar zou wel fijn zijn. En dan gewoon ouderwets z'n grootste successen. Gisteravond was het een beetje half-half met te veel freeloaders die ook hun kunstje kwamen doen en daarbij een veel te grote broek aantrekken. De nummers, ook de nieuwe, die George zelf geschreven heeft, zijn zoveel beter dan die van die jongelui om hem heen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie nog maar eens met een grotere band terugkomen
Kortom het is voor iedereen beter als het iets kouder wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:41 schreef mazaru het volgende:
Wat worden mensen toch agressief met dit mooie weer. Net een kaalgeschoren kerel van een meter of twee, onder de tattoos, spiegelzonnebrilletje op zijn lelijke hoofd die mijn hond in stukjes wilde snijden en door de brievenbus gooien en mij dood wilde slaan omdat ik met een aangelijnde hond voorbij hem liep.
Hey slet! Er mogen hier geen honden hoer!
Ik: Ik loop naar de overkant, kan nog net niet teleporteren![]()
Hij: Jij vuile BLIEP... BLIEP... BLIEP... BLIEP.... heel veel lelijke dingen en woorden die ik hier maar niet op ga schrijven. Kom eens hier! Ik sla je hartstikke dood met je grote BLIEP muil....Ik snij je hond in stukken en gooi hem door je brievenbus! Kom eens hier! Kom eens hier BLIEP... BLIEP.... BLIEP...![]()
Ik: Fijne dag verder, geniet van het mooie weer daar wordt een mens vrolijk van toch?
Hij: BLIEP.... BLIEP... BLIEP....
Je zou zo'n griezel maar in huis hebben. Als het eten niet goed is slaat hij je het hele huis door.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kortom het is voor iedereen beter als het iets kouder wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |