abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180129922
My conjo is free *O*
TEAM BAKSTEEN
  vrijdag 29 juni 2018 @ 22:11:45 #252
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180129940
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:09 schreef TillyB het volgende:
My conjo is free *O*
:D
Hou je het een beetje uit met deze temperaturen?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180129963

pi_180130014
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:01 schreef mario390 het volgende:
nederlandse invasion in Oostenrijk :D
:D Ja, ik zag de foto’s en filmpjes net.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 22:17:40 #255
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180130023
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:13 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
SpaceX?
pi_180130051
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:11 schreef Prisha het volgende:

[..]

:D
Hou je het een beetje uit met deze temperaturen?
Tot nu toe valt het wel mee! Het is binnen nog niet echt doorgedrongen.
TEAM BAKSTEEN
pi_180130055
Het licht was net mooi:

pi_180130064
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

SpaceX?
Yups, lancering van de Dragon vanochtend.
pi_180130102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Trieste lui, wij hebben ook niks aan ons hondje als er zoiets gebeurd die zou er zo kwispelend heen lopen. :|W
Gelukkig heb ik een hele gevaarlijke terrorkat. }) Als die je naar je strot vliegt, ben je niet blij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 22:26:06 #260
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180130146
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:23 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik een hele gevaarlijke terrorkat. }) Als die je naar je strot vliegt, ben je niet blij.

SPOILER
wat :o
  vrijdag 29 juni 2018 @ 22:27:37 #261
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180130168
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:19 schreef TillyB het volgende:

[..]

Tot nu toe valt het wel mee! Het is binnen nog niet echt doorgedrongen.
Gelukkig :) B:)B
pi_180130174
quote:

[..]

SPOILER
Dat is een fijne kat! Veiligheidsspelden als oorbellen? :D
  vrijdag 29 juni 2018 @ 22:29:16 #263
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180130195
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:19 schreef Recce het volgende:
Het licht was net mooi:

[ afbeelding ]
nice!
je staat op de foto :P

Wat veel onkruid tussen die bestrating trouwens.
pi_180130220
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:19 schreef Recce het volgende:
Het licht was net mooi:

[ afbeelding ]
😍
TEAM BAKSTEEN
pi_180130226
quote:

[..]

SPOILER
holy shit
TEAM BAKSTEEN
pi_180130249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:29 schreef Prisha het volgende:

[..]

nice!
je staat op de foto :P

Wat veel onkruid tussen die bestrating trouwens.
Ik had iets meer naar links moeten gaan staan, dan was m'n schaduw nog veel langer geweest.

Het onkruid groeit daar lekker inderdaad. :Y
pi_180130269
quote:

[..]

SPOILER
Hallo zeg, die heeft je goed te pakken gehad. -O-
pi_180130358
Eigenlijk was het best wel zielig (voor haar bedoel ik), want ze moest naar de dierenarts terwijl ze daar vorige keer schijnbaar een trauma of iets aan heeft overgehouden. Dus zodra ik de reismand opendeed, en haar wilde optillen, vloog ze me aan. Ze ging echt tekeer als een wild beest. :o Krabde, beet, schopte, gromde, blies en krijste de boel bij elkaar. Uiteindelijk moest ze in een soort van dwangbuis-kooi. En een paar dagen later bleek ik kattenkrabziekte te hebben. }:| Maar ik ga mooi never nooit meer naar de dierenarts.

quote:
11s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:27 schreef Recce het volgende:

[..]

Dat is een fijne kat! Veiligheidsspelden als oorbellen? :D
:D Geen echte, zijn gewoon oorbellen in de vorm van. :P
pi_180130387
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Hallo zeg, die heeft je goed te pakken gehad. -O-
Yep. Maar normaal is ze écht héél lief hoor! (Gelooft nu niemand meer natuurlijk) _O- Wél een goeie waakkat. 8-)
pi_180130459
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:38 schreef Trainwreck het volgende:
Eigenlijk was het best wel zielig (voor haar bedoel ik), want ze moest naar de dierenarts terwijl ze daar vorige keer schijnbaar een trauma of iets aan heeft overgehouden. Dus zodra ik de reismand opendeed, en haar wilde optillen, vloog ze me aan. Ze ging echt tekeer als een wild beest. :o Krabde, beet, schopte, gromde, blies en krijste de boel bij elkaar. Uiteindelijk moest ze in een soort van dwangbuis-kooi. En een paar dagen later bleek ik kattenkrabziekte te hebben. }:| Maar ik ga mooi never nooit meer naar de dierenarts.

[..]

:D Geen echte, zijn gewoon oorbellen in de vorm van. :P
Mijn kat is ook wel een paar keer flink gaan tegenspartelen, maar dan wil ze gewoon zo snel mogelijk weg en valt ze me niet aan. Lijkt me eng als een kat echt in de aanval gaat. Hoe ga je het doen als het beestje weer naar de dierenarts moet?

Heb je oorbellen ook in paperclipvorm? :+
pi_180130630
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:46 schreef Recce het volgende:

[..]

Mijn kat is ook wel een paar keer flink gaan tegenspartelen, maar dan wil ze gewoon zo snel mogelijk weg en valt ze me niet aan. Lijkt me eng als een kat echt in de aanval gaat. Hoe ga je het doen als het beestje weer naar de dierenarts moet?

Heb je oorbellen ook in paperclipvorm? :+
Geen paperclips, leuk idee trouwens! Wel ritssluitinkjes. ;)

Het was echt puur uit angst, ze zat ook al te hyperventileren in de mand. Het ergste was dat ze al haar nagels in m’n hals zette, en niet meer losliet. Dus ik stond daar met een kat aan m’n nek hangend, zo van: “Oké... en nu?!?” en 3 vrouwen (dierenarts, assistente en kennis) eromheen die een beetje stonden te gillen en met open mond toe te kijken. :|W Maar ze zeiden dat ik een volgende keer eerst die dwangbuis-kooi moet komen ophalen, haar er thuis indoen, en dan zo meenemen naar de dierenarts. Of anders zoek ik een dierenarts die aan huis komt, dat is waarschijnlijk veel minder beangstigend voor haar. En nogmaals, verder is ze echt heel lief hoor! :') :P
pi_180130756
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:57 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Geen paperclips, leuk idee trouwens! Wel ritssluitinkjes. ;)

Het was echt puur uit angst, ze zat ook al te hyperventileren in de mand. Het ergste was dat ze al haar nagels in m’n hals zette, en niet meer losliet. Dus ik stond daar met een kat aan m’n nek hangend, zo van: “Oké... en nu?!?” en 3 vrouwen (dierenarts, assistente en kennis) eromheen die een beetje stonden te gillen en met open mond toe te kijken. :|W Maar ze zeiden dat ik een volgende keer eerst die dwangbuis-kooi moet komen ophalen, haar er thuis indoen, en dan zo meenemen naar de dierenarts. Of anders zoek ik een dierenarts die aan huis komt, dat is waarschijnlijk veel minder beangstigend voor haar. En nogmaals, verder is ze echt heel lief hoor! :') :P
Wat een verhaal! Gelukkig dat het geen hond is, dan hadden ze haar waarschijnlijk een spuitje gegeven. Dierenarts aan huis zal wel een dure grap zijn, dus misschien toch even met die dwangbuiskooi proberen? Mijn kat is altijd enorm rustig bij de dierenarts zelf. Die is dan een beetje overweldigd door de situatie.
pi_180130914
Ik woon naast een dierenkliniek.
De willekeur van die dierenartsen is best bizar. Ze hebben een maatschap van 3 artsen.
Als mijn paarden geënt moesten worden sprong de ene D.A. even over het hek, en betaalde ik alleen de entingen, en als er een ander kwam betaalde ik voorrijkosten en consult. :')
pi_180130965
Ik heb ook een terror kat even een vissie gevangen BAM :7

SPOILER
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_180130980
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
Ik woon naast een dierenkliniek.
De willekeur van die dierenartsen is best bizar. Ze hebben een maatschap van 3 artsen.
Als mijn paarden geënt moesten worden sprong de ene D.A. even over het hek, en betaalde ik alleen de entingen, en als er een ander kwam betaalde ik voorrijkosten en consult. :')
Dat is hier ook echt debiel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_180131018
Wel mooi trouwens, die lanceringen en die foto's te zien.
Ik heb er geen verstand van, ben wel op cape canaveral geweest in Florida.
Kan me nog herinneren dat ik zeer onder de indruk was van dat ongeluk waarbij een lerares die mee mocht , Christa Mac Auliffe of zo? verongelukte.
Dat was heel mooi herdacht daar.
pi_180131041
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Dat is hier ook echt debiel
Heel raar ja, lijkt wel of elke arts uit die maatschap zijn eigen tarieven bepaald.
pi_180131068
Challenger was dat geloof ik.
pi_180131083
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:06 schreef Recce het volgende:

[..]

Wat een verhaal! Gelukkig dat het geen hond is, dan hadden ze haar waarschijnlijk een spuitje gegeven. Dierenarts aan huis zal wel een dure grap zijn, dus misschien toch even met die dwangbuiskooi proberen? Mijn kat is altijd enorm rustig bij de dierenarts zelf. Die is dan een beetje overweldigd door de situatie.
Ja zeg, ik moet er niet aan denken (spuitje). :{w Op zich hoeft ze niet vaak naar de dierenarts, en misschien had ‘t nu ook niet eens gehoeven }:| maar dat ben ik nog aan het uitzoeken. Ik vermoed namelijk dat er iets mis was met haar voer in plaats van dat zij uit zichzelf ziek was. Dus ik heb contact opgenomen met de NVWA, die gingen het controleren, maar daar hoor ik nog van (die man zei wel 10x dat ze maar met 8 mensen daar werken, dus het kan even duren). En misschien dat ik haar een volgende keer van te voren een kalmeringsmiddel kan geven. Beter dat de jouwe juist enorm rustig is! Die van mij moet echt niks van dierenartsen hebben, dat is wel duidelijk. :P De allereerste keer blies ze al naar de dierenarts, sprong van de behandeltafel en rende de praktijk rond. Toen ze ‘geholpen’ werd, moest ik haar daar achterlaten, en er moet toen iets gebeurd zijn, want daarna werd ze echt panisch bij de dierenarts. ;(

:D Gouden paperclips, wie wil dat nou niet. :+
pi_180131097
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
Challenger was dat geloof ik.
Ja, klopt, dat was de Challenger.
pi_180131111
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb ook een terror kat even een vissie gevangen BAM :7

SPOILER
Kijkt ook echt zo van: mine mine MINE :D
pi_180131122
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
Wel mooi trouwens, die lanceringen en die foto's te zien.
Ik heb er geen verstand van, ben wel op cape canaveral geweest in Florida.
Kan me nog herinneren dat ik zeer onder de indruk was van dat ongeluk waarbij een lerares die mee mocht , Christa Mac Auliffe of zo? verongelukte.
Dat was heel mooi herdacht daar.
Oja, dat weet ik nog. Ging al mis bij de lancering, toch?
pi_180131166
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:23 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Ja zeg, ik moet er niet aan denken (spuitje). :{w Op zich hoeft ze niet vaak naar de dierenarts, en misschien had ‘t nu ook niet eens gehoeven }:| maar dat ben ik nog aan het uitzoeken. Ik vermoed namelijk dat er iets mis was met haar voer in plaats van dat zij uit zichzelf ziek was. Dus ik heb contact opgenomen met de NVWA, die gingen het controleren, maar daar hoor ik nog van (die man zei wel 10x dat ze maar met 8 mensen daar werken, dus het kan even duren). En misschien dat ik haar een volgende keer van te voren een kalmeringsmiddel kan geven. Beter dat de jouwe juist enorm rustig is! Die van mij moet echt niks van dierenartsen hebben, dat is wel duidelijk. :P De allereerste keer blies ze al naar de dierenarts, sprong van de behandeltafel en rende de praktijk rond. Toen ze ‘geholpen’ werd, moest ik haar daar achterlaten, en er moet toen iets gebeurd zijn, want daarna werd ze echt panisch bij de dierenarts. ;(

[ link | afbeelding ]

:D Gouden paperclips, wie wil dat nou niet. :+
Krijg je wel een pilletje bij haar naar binnen dan? Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe dat bij mijn kat moet. Geen enkele truc werkte, dus ik moest steeds naar de dierenarts voor spuiten toen ze een antibioticakuur nodig had.

Mooie paperclips hoor. :')
pi_180131167
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:26 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Ja, verschrikkelijk. En de familie op de tribune. ;(
Was echt een vreselijke ramp.
pi_180131182
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:21 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Heel raar ja, lijkt wel of elke arts uit die maatschap zijn eigen tarieven bepaald.
Kun je wel kiezen welke arts je wil?
  vrijdag 29 juni 2018 @ 23:29:27 #286
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180131186
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:26 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Na 73 seconden al.
pi_180131253
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef Recce het volgende:

[..]

Krijg je wel een pilletje bij haar naar binnen dan? Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe dat bij mijn kat moet. Geen enkele truc werkte, dus ik moest steeds naar de dierenarts voor spuiten toen ze een antibioticakuur nodig had.

Mijn kat heeft ooit zijn staart gebroken. In eerste instantie leek het goed te gaan.
Maar toen ging het ontsteken, en moest de staart geamputeerd worden.
Hij moest daar toen een aantal dagen blijven, en wilde niet eten.
Ik ben er toen 3x per dag naar toe gegaan om hem te voeren, en toen wilde hij wel.
Katten zijn net zo trouw aan hun bazen als honden is mijn ervaring.
pi_180131275
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Kun je wel kiezen welke arts je wil?
:Y Alleen die ene arts is weg nu. En nu draait het alleen nog om geld.
pi_180131287
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:29 schreef Prisha het volgende:

[..]

Na 73 seconden al.
Was verschrikkelijk om te zien. :Y
pi_180131318
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:32 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Mijn kat heeft ooit zijn staart gebroken. In eerste instantie leek het goed te gaan.
Maar toen ging het ontsteken, en moest de staart geamputeerd worden.
Hij moest daar toen een aantal dagen blijven, en wilde niet eten.
Ik ben er toen 3x per dag naar toe gegaan om hem te voeren, en toen wilde hij wel.
Katten zijn net zo trouw aan hun bazen als honden is mijn ervaring.
Nah, verschilt per kat. Mijn kat is van mijn zus geweest en als ze haar ziet, gaat ze zich onmiddellijk verstoppen. :D Waarschijnlijk associeert ze mijn zus met autorijden.
pi_180131343
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:28 schreef Recce het volgende:

[..]

Nee, geen hele pil, dus ik vermaal de pil en doe het door natvoer heen (bij het asiel gebruik ze daarvoor Gourmet Gold fijne mousse). Bij voorkeur iets wat ze echt extreem lekker vindt, zoals vis met van die ranzige gelei. Maar soms ruikt ze eraan, kijkt naar me met een blik van: “Wat flik jij me nou?!” en loopt dan gepikeerd weg. :') Dus ja, hangt ook een beetje van de geur of viesheid van de pil af. Maar als ik verder niks geef qua voer, eet ze het uiteindelijk vaak toch wel op. Maar er bestaan ook speciale pillenschieters voor:

https://www.medpets.nl/pillenschieter/

al heb ik die zelf nog nooit geprobeerd, maar heb van anderen gehoord dat het goed werkt.
pi_180131346
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:35 schreef Recce het volgende:

[..]

Nah, verschilt per kat. Mijn kat is van mijn zus geweest en als ze haar ziet, gaat ze zich onmiddellijk verstoppen. :D Waarschijnlijk associeert ze mijn zus met autorijden.
Katten zijn onvoorspelbaar. Daarom zo leuk. O+
pi_180131375
Florida is wel ontzettend leuk eigenlijk. Zoveel te zien.
pi_180131425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:35 schreef Recce het volgende:

[..]

:D _O-

Verstoppen zelfs, awww!

Mijn kat is als de dood voor kinderen. Als ze een kinderstem hoort weet ze niet hoe hard ze weg moet rennen, verstoppen, en komt de rest van de dag niet meer te voorschijn. 8)7
pi_180131467
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ken ‘t alleen van Dexter. :7
pi_180131512
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:42 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

:D _O-

Verstoppen zelfs, awww!

Mijn kat is als de dood voor kinderen. Als ze een kinderstem hoort weet ze niet hoe hard ze weg moet rennen, verstoppen, en komt de rest van de dag niet meer te voorschijn. 8)7
Mijn kat krijgt een dikke staart van kinderen en verstopt zich ook. Ze moet er niets van hebben. Die dikke staart is wel grappig trouwens, dat lijkt iets waarmee je een schoorsteen kunt vegen, zo dik, terwijl het gewoon een kortharige kat is.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 23:47:28 #297
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180131517
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ben er in 2012 geweest. Heb een Eco tour gedaan, echt geweldig. Zo mooi.
pi_180131548
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:47 schreef Recce het volgende:

[..]

Mijn kat krijgt een dikke staart van kinderen en verstopt zich ook. Ze moet er niets van hebben. Die dikke staart is wel grappig trouwens, dat lijkt iets waarmee je een schoorsteen kunt vegen, zo dik, terwijl het gewoon een kortharige kat is.
Hahaha, ja ik ken het! Ziet er echt komisch uit. :P Die van mij krijgt het ook als ze haar lievelingseten krijgt, uit excitement denk ik. ;)
pi_180131633
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:49 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Hahaha, ja ik ken het! Ziet er echt komisch uit. :P Die van mij krijgt het ook als ze haar lievelingseten krijgt, uit excitement denk ik. ;)
Daar heb ik nog nooit van gehoord. _O- Gekke katten.
pi_180132462
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:57 schreef Recce het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord. _O- Gekke katten.
Het zijn echt gekkies, maar wel hele leuke gekkies. ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')