Neuh, dat wegsprinten maakt het wel af ookquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft Blom hem wel geel gegeven voor spelbederf?
Alleen al daarom zou ik geel geven.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh, dat wegsprinten maakt het wel af ook
dit wordt 3-0quote:
Die zou je toch even een spuitje geven tegen hondsdolheidquote:
Wie is te gast vandaag?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorbereiden op de topshow zo bij VI
wat is dezequote:
En bij Bilal?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hiervoor mag je wmb toestaan een speler op de grond te trappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Wow. Verdict: twee gebroken benen?quote:
Ajax kampioen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas en PSVCL zijn vies jaloers
Drie keer in vier jaar kampioen. Ik heb pas reden om mad te zijn.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Verschrikkelijk nieuws:Ik klikte 😡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Verschrikkelijk nieuws:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
zolang lozano blijft niet,anders wel jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas en PSVCL zijn vies jaloers
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:43 schreef skysherrif het volgende:
Die anti neymar bandwagon was vervelend, maar onderhand is Neymar veel vervelender, wat een mongool joh.
De witte chinees is nog veel erger. Doet alsof hij een strategische topcoach is.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef Meridiaan het volgende:
De NAdruk die Snoeks legt op ZIJN woorrrrrrden tijdens het commeNTAAARRRR is IRRITANT. Rodrigues.
Lozano blijft wel toch, of gaat Barcelona centjes brengen?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zolang lozano blijft niet,anders wel ja
Verschrikkelijk nieuws:WutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij liep gewoon weer verder.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wow. Verdict: twee gebroken benen?
Iemand nog een gifje van die overtreding van die Rus tegen nederlands elftal waarna die nederlandse speler nooit meer gevoetbald heeft , en slechts geel kreeg als ik me kan herinnerenquote:
AUW ! oke als je het doet , doe het dan wel goedquote:
Met twee gebroken benen?quote:
?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax dat niet wordt aankomend seizoen doek ik dit account op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |