Ik heb alles dicht. Mijn stomme toeristenbuurman is aan het barbecuënquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is nu wel erg lekker buiten, heb de terrasdeuren open
Och jee, mijn buurvrouw is sinds kort nog dieper gezonken, die maakt gaten in de schutting om bij mij te kunnen kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alles dicht. Mijn stomme toeristenbuurman is aan het barbecuën.
zekersquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is nu wel erg lekker buiten, heb de terrasdeuren open
Watquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Och jee, mijn buurvrouw is sinds kort nog dieper gezonken, die maakt gaten in de schutting om bij mij te kunnen kijken.
Alweer of nog steeds?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alles dicht. Mijn stomme toeristenbuurman is aan het barbecuën.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga je waterballonnengevecht houden dima?
Heeft ze een psychische stoornis?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
zal zo effe foto maken, is gewoon bizar
Iedereen in die regio, inteelt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft ze een psychische stoornis?
Wat is het ook alweer? 5 keer op rij ofzo toch?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:57 schreef Remqo het volgende:
Gaat Mexico weer een trauma tegemoet om uitgeschakeld te worden in de 8e finales?
Ze moeten tenslotte tegen Brazilië
Weet niet waar ze last van heeft, maar ze houd alles in de gaten. Gewoon bij het irritante af, laatst was hier een brandje, zij wist haast nog eerder waardoor het was ontstaan dan de brandweerquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft ze een psychische stoornis?
7e keer al dacht ikquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat is het ook alweer? 5 keer op rij ofzo toch?
Ghehe, nu heb ik de wedstrijd van ze niet gezien tegen Zweden, maar ben bang dat nummer 8 dan realistisch isquote:
oh nee volgens mij zijn ze tot nu toe 6x gesneuveld in de achtste finalesquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ghehe, nu heb ik de wedstrijd van ze niet gezien tegen Zweden, maar ben bang dat nummer 8 dan realistisch is
goed, vandaag maar driequote:Op woensdag 27 juni 2018 22:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dag maat, hoe gaat het met de koffieconsumptie eigenlijk?
Ik wil hem adopterenquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)gn=socialsharing_web
Wowquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk de hele tijd gvd
snap ikquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je Ama boos maakt geef ik je klappen hoor.
Dan moet je Etto bijna constant slaanquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt hè, oh, schrijf je met twee o'squote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens stoort de taalfout in de TT me echt enorm.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vrouwen, die begrijpen zichzelf al niet dus dat is logisch
Wat lief.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff snel dit topic volposten, dan kunnen we die TT hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:27 schreef McGrath het volgende:
waarom is de titel niet schade deutschland alles ist vorbei?
jongen, heb jij ook zo genoten? Ik niet heel erg want ik was aan het werk, maar toen ik het door had heb ik een fantastische dag gehadquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff snel dit topic volposten, dan kunnen we die TT hebben.
Niet gekeken. Vriend stuurde me een appje over de einstand en toen heb ik even hartelijk gelachen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
jongen, heb jij ook zo genoten? Ik niet heel erg want ik was aan het werk, maar toen ik het door had heb ik een fantastische dag gehad
ik houd van die zweden, ik was al zo chagrijnig toen ze toch nog verloren van germanistanquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet gekeken. Vriend stuurde me een appje over de einstand en toen heb ik even hartelijk gelachen.
Zweden mag van mij naar de finale gaan, puur voor het schoon op de tribune.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik houd van die zweden, ik was al zo chagrijnig toen ze toch nog verloren van germanistan
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wilde even weten of de kat terug is
oh dacht dat je woedend wasquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAnders was ik nu ook niet relaxed hoor haha.
engeland - zweden, dat is genieten. You're shit, but your birds are fit!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zweden mag van mij naar de finale gaan, puur voor het schoon op de tribune.
Ik kijk echt uit naar Engeland - Belgie. Kan me niet voorstellen dat ze eerste in poule willen wordenquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
engeland - zweden, dat is genieten. You're shit, but your birds are fit!
Zweedse fans, op hetzelfde deuntje: GO HOME! TO YOUR UGLY WIVES! GO HOME! TO YOUR UGLY WIVES!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
engeland - zweden, dat is genieten. You're shit, but your birds are fit!
nee klopt, maar toch juich ik voor engeland!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar Engeland - Belgie. Kan me niet voorstellen dat ze eerste in poule willen worden
quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zweedse fans, op hetzelfde deuntje: GO HOME! TO YOUR UGLY WIVES! GO HOME! TO YOUR UGLY WIVES!
Ik gunde Duitsland eigenlijk best een ronde verder, maar heb toch regelmatig gegrinnikt eigenlijk bij het feit dat ze er uit lagen. Nu snap ik eindelijk hoe een Feyenoorder zich voelt als mijn aller Ajax heeft verloren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
jongen, heb jij ook zo genoten? Ik niet heel erg want ik was aan het werk, maar toen ik het door had heb ik een fantastische dag gehad
Je kan 2 dingen doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee klopt, maar toch juich ik voor engeland!
020 zijn ook een stelletje moffen!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik gunde Duitsland eigenlijk best een ronde verder, maar heb toch regelmatig gegrinnikt eigenlijk bij het feit dat ze er uit lachen. Nu snap ik eindelijk hoe een Feyenoorder zich voelt als mijn aller Ajax heeft verloren.
volgens mij zit ze op haar nieuwe laptop en heeft ze geen tijd meer voor den scquote:
Of ze snapt nog niet zo goed hoe het werkt en daarom is ze zo weinig onlinequote:Op woensdag 27 juni 2018 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
volgens mij zit ze op haar nieuwe laptop en heeft ze geen tijd meer voor den sc
mwoh vond die keer dat je hallootjes wilde typen en er halloftjes of zoiets uitkwam leuker... zeker toen je daarna meteen zei: daar ging iets niet goed.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:41 schreef LCMS het volgende:
er uit lachenDit is echt mijn raarste typo ever
quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mwoh vond die keer dat je hallootjes wilde typen en er halloftjes of zoiets uitkwam leuker... zeker toen je daarna meteen zei: daar ging iets niet goed.
man man manquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:47 schreef LCMS het volgende:
ik zag net op mycroft dat ik met dit account al bijna net zo vaak hallootjes heb gezegd als met HPLC, terwijl ik het idee heb dat ik dat veel minder doe
wtf is een klokquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:49 schreef LCMS het volgende:
Die mods van tegenwoordig kunnen geen eens meer klokkijken
Je zegt het elke dagquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:47 schreef LCMS het volgende:
ik zag net op mycroft dat ik met dit account al bijna net zo vaak hallootjes heb gezegd als met HPLC, terwijl ik het idee heb dat ik dat veel minder doe
Geen idee. Als ik pilsener drink, dan drink ik Alfa in de warme tijden, Hertog Jan in de koude tijdenquote:
gadverdammequote:Op woensdag 27 juni 2018 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deadprez drinkt alleen maar PITT
Tussen de snuifjes doorquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deadprez drinkt alleen maar PITT
ama, maar alleen omdat ze ongesteld was. Hele bende zo doorgelekt. Fucking ranzigquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:06 schreef LCMS het volgende:
Welke mod heeft er zitten lekken dan? Sorry ben super nieuwsgierig
Was ik, sorry, zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:06 schreef LCMS het volgende:
Welke mod heeft er zitten lekken dan? Sorry ben super nieuwsgierig
ja ze wilde graag een foto van mij, dus eigen schuldquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ama, maar alleen omdat ze ongesteld was. Hele bende zo doorgelekt. Fucking ranzig
noujaquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
ja ze wilde graag een foto van mij, dus eigen schuld
niet roddelen !!quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:09 schreef LCMS het volgende:
[..]
meestal beginnen de ogen te bloeden, bij Ama dus niet
maar helpt het?quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:18 schreef Metalfrost het volgende:
appelazijn ruikt echt verdomde ranzig man
heb wat in een schaal gedaan samen met water om die achterlijke kut fruitvliegjes in die schaal te lokken
maar allejezus
wat stinkt die troep
om te bedenken dat op dat etiket staat dat het geschikt is voor menselijke consumptie
wat voor een bestaan moet je leiden om dat vieze goedje tot je te willen nemen, blegh
ik heb er een plastic zak overheen gedaan en gaten erin geprikt, zodat die beesten er niet meer uit kunnen vliegen en overdonderd worden door de geur van de appelazijnquote:
Gaat een rechter hier in trappen?quote:Ex-zanger Dennis Willcock klaagt zijn voormalige band Iron Maiden aan. Volgens hem heeft de metalband zijn songteksten zonder toestemming gebruikt. Willcock claimt de nummers Prowler, Charlotte the Harlot, Phantom of the Opera, Iron Maiden and Prodigal Son te hebben geschreven.
Die vijf nummers werden op twee platen in 1980 en 1981 uitgebracht. Willcock was toen al bij Iron Maiden weg, nog voordat de band zijn sterrenstatus verworven had. De zanger verliet de band na twee jaar in 1978 om in de reclamewereld te gaan werken. Hij beweert volgens The Sun dat toen hij wegging, hij de muziek achter zich heeft gelaten en nooit naar Iron Maiden heeft geluisterd.
tldrquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat een rechter hier in trappen?Eist ook maar twee miljoen, lijkt mij een wellus nietus rechtszaakje waarbij hij hoopt dat ze hem gewoon afkopen.
slaap lkkrquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh mijn dienst zit erop.
Fijne avond
Janken over nummers die ze al sinds 1980 gebruikenquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat een rechter hier in trappen?Eist ook maar twee miljoen, lijkt mij een wellus nietus rechtszaakje waarbij hij hoopt dat ze hem gewoon afkopen.
nicequote:Op donderdag 28 juni 2018 00:19 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik heb er een plastic zak overheen gedaan en gaten erin geprikt, zodat die beesten er niet meer uit kunnen vliegen en overdonderd worden door de geur van de appelazijn
ik zal morgen eens kijken of het helpt of niet
In drie nummers komt de titel ook terug in de songtekst dus als het helemaal van hem is zou hij ze daar al lang en breed aan herkend kunnen hebben. Geloof ook niet dat je je oude band helemaal vergeet, zeker niet als ze zo succesvol zijn geworden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Janken over nummers die ze al sinds 1980 gebruikenOpzouten en gauw
Je hoerenmoederquote:
Rt hij heeft sowieso een koningspik.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Justice League gezien net. Jason Momoa
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Rt hij heeft sowieso een koningspik.
Is je poes al thuis?
Communiceren op niveau heet dat.quote:
Je zou bijna denken dat ik op dat niveau zit zo snel als ik ze uit mijn mouw kan schudden.quote:
verbaast me niksquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik op dat niveau zit zo snel als ik ze uit mijn mouw kan schudden.
je bent een toptalentquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik op dat niveau zit zo snel als ik ze uit mijn mouw kan schudden.
Ga maar weer weg, Myrr versieren lukt je toch niet dus wat heb je nog hier dan he hahaquote:
nicequote:Op donderdag 28 juni 2018 00:34 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga truien maken waar 'BALLEN' heel groot voorop staat.
Kan je zo wijzen en zeggen hey meisje wil jij met mij *wijst naar trui*
jouquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga maar weer weg, Myrr versieren lukt je toch niet dus wat heb je nog hier dan he haha
me2quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:34 schreef Catkiller het volgende:
Geniet van wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt.quote:
Ik zei het eerstquote:
paar minuten, vraag maar naquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geniet van wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt.
Echt niet te geloven dat jij een vriendin hebtquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:34 schreef Catkiller het volgende:
jaloers?quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dat jij een vriendin hebt
Waarom zet je vriendin tussen aanhalingstekens piepzakquote:
hey topperquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ook nog wel plek voor jou als je een gaatje hebt haha.quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omg bonerkillquote:
Minder xtc slikkenquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:42 schreef Drug het volgende:
Behoefte aan voedingstoffen maar geen trek 😕
Geef mij drie goede redenen.quote:
ga je nog weg deze zomer?quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed goed. Lekker vakantie.
En met jou? Brother from another mother.
Als het mag van haar hossels.quote:
Mannen meningen tellen dubbel dus bij deze.quote:
Echt hequote:
Denk je dat cachet ook voor 50k een weekend naar Dubai gaatquote:
Fortnite. Heb pas nog State of Decay 2 ff gedaan omdat ik de eerste echt leuk vond, de tweede is ook zo leuk maar kom er niet echt aan. En Heroes of the Storm speel ik ook regelmatig, gewoon multiplayer shit dus die nooit eindigt.quote:
o ja die sod2 leek me ook wel aardig, maar mp kan ik nie manquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fortnite. Heb pas nog State of Decay 2 ff gedaan omdat ik de eerste echt leuk vond, de tweede is ook zo leuk maar kom er niet echt aan. En Heroes of the Storm speel ik ook regelmatig, gewoon multiplayer shit dus die nooit eindigt.
4rl? 😂quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:51 schreef Catkiller het volgende:
Kwam pas cachet haar broertje nog tegen die mijn moeder uitschold voor hoer, classic gamekinderen.
Nee.quote:
Ben je te oud en sloom voor zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:53 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja die sod2 leek me ook wel aardig, maar mp kan ik nie man
twitter:SvensTweet twitterde op woensdag 27-06-2018 om 20:13:11Het is natuurlijk wel zo dat Amsterdam in de persoon van Halsema nu een burgemeester krijgt die nog steeds passie voor de politiek heeft, bijzonder graag een burgemeesterspost wilde hebben en haar beloften na ko....Ach laat ook maar. https://t.co/TPhDpYGXsP reageer retweet
lolquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:02 schreef Catkiller het volgende:
twitter:SvensTweet twitterde op woensdag 27-06-2018 om 20:13:11Het is natuurlijk wel zo dat Amsterdam in de persoon van Halsema nu een burgemeester krijgt die nog steeds passie voor de politiek heeft, bijzonder graag een burgemeesterspost wilde hebben en haar beloften na ko....Ach laat ook maar. https://t.co/TPhDpYGXsP reageer retweet
okequote:Op donderdag 28 juni 2018 01:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom? Geniet nu ook van m'n dagen.
ja die lijkt me voor mij nog te doen maar nog steeds ben ik echt kk slecht. Niet oud tho, weenie hoe je daarbij komtquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je te oud en sloom voor zeker?
State of Decay is gewoon leuk base bouwen beetje rondcrossen beetje zombies meppen beetje politiek bedrijven tussen overlevenden. Anders dan alle andere zombie spellen die wat meer gevormd zijn.
hoe?quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom? Geniet nu ook van m'n dagen.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 01:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ja of de jumbo, vakantietoeslag viel tegen dit jaar
Haha lekker carenquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:09 schreef xcachet het volgende:
CK rot eens op met al die posts over mij.
Geobsedeerde paardenlul
Boeiend joh als je maar lol hebtquote:Op donderdag 28 juni 2018 01:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die lijkt me voor mij nog te doen maar nog steeds ben ik echt kk slecht. Niet oud tho, weenie hoe je daarbij komt
Mijn gebeden zijn verhoord.quote:
50 miljoen en een vriendin die wel seks wil, al is dat misschien een verkeerde wens want dat komt vanzelf met die 50 miljoen hahaquote:
heequote:Op donderdag 28 juni 2018 02:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
50 miljoen en een vriendin die wel seks wil, al is dat misschien een verkeerde wens want dat komt vanzelf met die 50 miljoen haha
quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:03 schreef Murdera het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-op-kantoor-a1607980
Tering, werkt iemand hier op een plek waar ze echt allemaal van dat soort achterlijke termen gebruiken?
een lekkah bakkie pleuahquote:Op donderdag 28 juni 2018 08:03 schreef Murdera het volgende:
Tering, werkt iemand hier op een plek waar ze echt allemaal van dat soort achterlijke termen gebruiken?
kannie lezenquote:Op donderdag 28 juni 2018 08:03 schreef Murdera het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het doet mij hier een beetje aan denken
[ afbeelding ]
Nee we gaan luxequote:Op donderdag 28 juni 2018 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik verwachtte een zeilboortje ofzo.
genoeg stout in engelandquote:
Geen idee, ik ga maar niet dood...quote:
beetje ongeloofwaardig worden je sterfmomenten dan welquote:Op donderdag 28 juni 2018 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga maar niet dood...
ik denk dat ik de airco 1 graadje warmer moet zettenquote:
Ik sterf op een dag gemiddeld 56 keerquote:Op donderdag 28 juni 2018 09:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje ongeloofwaardig worden je sterfmomenten dan wel
We hebben geen airco hier, wel een soort van klimaatbeheersingquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik de airco 1 graadje warmer moet zetten
dat lijkt me vervelendquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sterf op een dag gemiddeld 56 keer
dit gebouw is gelukkig nog ouderwets, dus ieder ruimte heeft zn eigen airco. en aangezien ik alleen zit vandaag heb ik ook de afstandsbediening.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben geen airco hier, wel een soort van klimaatbeheersing
Ik wil de afstandsbediening van mijn collega'squote:Op donderdag 28 juni 2018 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me vervelend
[..]
dit gebouw is gelukkig nog ouderwets, dus ieder ruimte heeft zn eigen airco. en aangezien ik alleen zit vandaag heb ik ook de afstandsbediening.
zou handig zijn, sommige mensen kunnen wel een pauze knop gebruiken.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil de afstandsbediening van mijn collega's
/ mute
Word je dan ook telkens begraven of laten ze je gewoon maar achter?quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sterf op een dag gemiddeld 56 keer
Waarom heb jij toch altijd zulke rare collega'squote:Op donderdag 28 juni 2018 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil de afstandsbediening van mijn collega's
/ mute
Chai, kun jij mij even bijpraten over de discord rel?quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb jij toch altijd zulke rare collega's
Discord? Tailfox is gewoon op FOK! ontmaskerd in dat topic waar de OP heel snel weg was?quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Chai, kun jij mij even bijpraten over de discord rel?
ja, dat topic zag ik gisteravond, maar arme Isax is daarvoor gesneuveld en niet foxquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Discord? Tailfox is gewoon op FOK! ontmaskerd in dat topic dat heel snel weg was?
Isax opende een topic waarin screenshots te zien waren dat tail uit het crew forum lekte.topic is gesloten, isax is geband en tail is nog steeds blauw en vrijquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens ik moet wel mijn Excelsheet aanvullen met details dus enlighten me pls
Oh netjes weerquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Isax opende een topic waarin screenshots te zien waren dat tail uit het crew forum lekte.topic is gesloten, isax is geband en tail is nog steeds blauw en vrij
ja, niks spannends op zich, maar ik zit niet op discord, dus ik weet niet wat ik niet gezien hebquote:
Volgens mij was dat iets onschuldigers, maar Guus is VBL insider, die weet dat wel.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:47 schreef LCMS het volgende:
Ging LittleRabbit (of iets in die trant) ook niet in de fout met gegevens lekken?
quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou handig zijn, sommige mensen kunnen wel een pauze knop gebruiken.
anderen weer een fast forward
Nou ja, gewoon ergens in een hoekje laten wegrottenquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Word je dan ook telkens begraven of laten ze je gewoon maar achter?
Ja, geen idee.. Zal ook wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb jij toch altijd zulke rare collega's
hahaatjesquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het lijkt wel een wijf, dus misschien kutvocht hahaah
Zou lezenquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.. Zal ook wel aan mij liggen.
Misschien kan ik eens een boek schrijven over die gekke collegás
Aircogezeik komt wel heel veel voor lees ik in dat topic. En de zeurders krijgen schijnbaar ook regelmatig hun zin.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.. Zal ook wel aan mij liggen.
Misschien kan ik eens een boek schrijven over die gekke collegás
hnngquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het lijkt wel een wijf, dus misschien kutvocht hahaah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |