Ik heb alles dicht. Mijn stomme toeristenbuurman is aan het barbecuënquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is nu wel erg lekker buiten, heb de terrasdeuren open
Och jee, mijn buurvrouw is sinds kort nog dieper gezonken, die maakt gaten in de schutting om bij mij te kunnen kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alles dicht. Mijn stomme toeristenbuurman is aan het barbecuën.
zekersquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is nu wel erg lekker buiten, heb de terrasdeuren open
Watquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Och jee, mijn buurvrouw is sinds kort nog dieper gezonken, die maakt gaten in de schutting om bij mij te kunnen kijken.
Alweer of nog steeds?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alles dicht. Mijn stomme toeristenbuurman is aan het barbecuën.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga je waterballonnengevecht houden dima?
Heeft ze een psychische stoornis?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
zal zo effe foto maken, is gewoon bizar
Iedereen in die regio, inteelt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft ze een psychische stoornis?
Wat is het ook alweer? 5 keer op rij ofzo toch?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:57 schreef Remqo het volgende:
Gaat Mexico weer een trauma tegemoet om uitgeschakeld te worden in de 8e finales?
Ze moeten tenslotte tegen Brazilië
Weet niet waar ze last van heeft, maar ze houd alles in de gaten. Gewoon bij het irritante af, laatst was hier een brandje, zij wist haast nog eerder waardoor het was ontstaan dan de brandweerquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft ze een psychische stoornis?
7e keer al dacht ikquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat is het ook alweer? 5 keer op rij ofzo toch?
Ghehe, nu heb ik de wedstrijd van ze niet gezien tegen Zweden, maar ben bang dat nummer 8 dan realistisch isquote:
oh nee volgens mij zijn ze tot nu toe 6x gesneuveld in de achtste finalesquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ghehe, nu heb ik de wedstrijd van ze niet gezien tegen Zweden, maar ben bang dat nummer 8 dan realistisch is
goed, vandaag maar driequote:Op woensdag 27 juni 2018 22:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dag maat, hoe gaat het met de koffieconsumptie eigenlijk?
Ik wil hem adopterenquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)gn=socialsharing_web
Wowquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk de hele tijd gvd
snap ikquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je Ama boos maakt geef ik je klappen hoor.
Dan moet je Etto bijna constant slaanquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt hè, oh, schrijf je met twee o'squote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens stoort de taalfout in de TT me echt enorm.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vrouwen, die begrijpen zichzelf al niet dus dat is logisch
Wat lief.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff snel dit topic volposten, dan kunnen we die TT hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:27 schreef McGrath het volgende:
waarom is de titel niet schade deutschland alles ist vorbei?
jongen, heb jij ook zo genoten? Ik niet heel erg want ik was aan het werk, maar toen ik het door had heb ik een fantastische dag gehadquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff snel dit topic volposten, dan kunnen we die TT hebben.
Niet gekeken. Vriend stuurde me een appje over de einstand en toen heb ik even hartelijk gelachen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
jongen, heb jij ook zo genoten? Ik niet heel erg want ik was aan het werk, maar toen ik het door had heb ik een fantastische dag gehad
ik houd van die zweden, ik was al zo chagrijnig toen ze toch nog verloren van germanistanquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet gekeken. Vriend stuurde me een appje over de einstand en toen heb ik even hartelijk gelachen.
Zweden mag van mij naar de finale gaan, puur voor het schoon op de tribune.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik houd van die zweden, ik was al zo chagrijnig toen ze toch nog verloren van germanistan
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wilde even weten of de kat terug is
oh dacht dat je woedend wasquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAnders was ik nu ook niet relaxed hoor haha.
engeland - zweden, dat is genieten. You're shit, but your birds are fit!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zweden mag van mij naar de finale gaan, puur voor het schoon op de tribune.
Ik kijk echt uit naar Engeland - Belgie. Kan me niet voorstellen dat ze eerste in poule willen wordenquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
engeland - zweden, dat is genieten. You're shit, but your birds are fit!
Zweedse fans, op hetzelfde deuntje: GO HOME! TO YOUR UGLY WIVES! GO HOME! TO YOUR UGLY WIVES!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
engeland - zweden, dat is genieten. You're shit, but your birds are fit!
nee klopt, maar toch juich ik voor engeland!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar Engeland - Belgie. Kan me niet voorstellen dat ze eerste in poule willen worden
quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zweedse fans, op hetzelfde deuntje: GO HOME! TO YOUR UGLY WIVES! GO HOME! TO YOUR UGLY WIVES!
Ik gunde Duitsland eigenlijk best een ronde verder, maar heb toch regelmatig gegrinnikt eigenlijk bij het feit dat ze er uit lagen. Nu snap ik eindelijk hoe een Feyenoorder zich voelt als mijn aller Ajax heeft verloren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
jongen, heb jij ook zo genoten? Ik niet heel erg want ik was aan het werk, maar toen ik het door had heb ik een fantastische dag gehad
Je kan 2 dingen doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee klopt, maar toch juich ik voor engeland!
020 zijn ook een stelletje moffen!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik gunde Duitsland eigenlijk best een ronde verder, maar heb toch regelmatig gegrinnikt eigenlijk bij het feit dat ze er uit lachen. Nu snap ik eindelijk hoe een Feyenoorder zich voelt als mijn aller Ajax heeft verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |