Ik heb alles dicht. Mijn stomme toeristenbuurman is aan het barbecuënquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is nu wel erg lekker buiten, heb de terrasdeuren open
Och jee, mijn buurvrouw is sinds kort nog dieper gezonken, die maakt gaten in de schutting om bij mij te kunnen kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alles dicht. Mijn stomme toeristenbuurman is aan het barbecuën.
zekersquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is nu wel erg lekker buiten, heb de terrasdeuren open
Watquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Och jee, mijn buurvrouw is sinds kort nog dieper gezonken, die maakt gaten in de schutting om bij mij te kunnen kijken.
Alweer of nog steeds?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alles dicht. Mijn stomme toeristenbuurman is aan het barbecuën.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga je waterballonnengevecht houden dima?
Heeft ze een psychische stoornis?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
zal zo effe foto maken, is gewoon bizar
Iedereen in die regio, inteelt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft ze een psychische stoornis?
Wat is het ook alweer? 5 keer op rij ofzo toch?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:57 schreef Remqo het volgende:
Gaat Mexico weer een trauma tegemoet om uitgeschakeld te worden in de 8e finales?
Ze moeten tenslotte tegen Brazilië
Weet niet waar ze last van heeft, maar ze houd alles in de gaten. Gewoon bij het irritante af, laatst was hier een brandje, zij wist haast nog eerder waardoor het was ontstaan dan de brandweerquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft ze een psychische stoornis?
7e keer al dacht ikquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat is het ook alweer? 5 keer op rij ofzo toch?
Ghehe, nu heb ik de wedstrijd van ze niet gezien tegen Zweden, maar ben bang dat nummer 8 dan realistisch isquote:
oh nee volgens mij zijn ze tot nu toe 6x gesneuveld in de achtste finalesquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ghehe, nu heb ik de wedstrijd van ze niet gezien tegen Zweden, maar ben bang dat nummer 8 dan realistisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |