Ergens daartussen waarschijnlijkquote:
Zo janken kinderen ook.quote:
Waarom dat nu weerquote:
Dat dus.quote:
Sjon is net zo oud als jij. Zijn kinderen hebben niets te doen in de cosquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjon zn eigen kinderen zullen wel perfect zijn, of al achter het behang geplakt
Ze kan hem hebben hoorquote:
zo flauw dit, die man is in de vijftig, en lopt tegen haar te blazen als een achterlijke, niets wat ze doet is goed, wie is hier nu een kind????????????????????????quote:
Die moet zo op TVquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:08 schreef Tengano het volgende:
coach Maik nu even nergens te vinden,
houwen zo
moet je even in of uizoomen met je browserquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook.....als vanaf het begin van Ut2
jawel, als hij zo doet naar haar, voorspel ik daar niet veel goedsquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjon is net zo oud als jij. Zijn kinderen hebben niets te doen in de cos
Jij, je stelt je aan net als Sanne.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo flauw dit, die man is in de vijftig, en lopt tegen haar te blazen als een achterlijke, niets wat ze doet is goed, wie is hier nu een kind????????????????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wil toch zo volwassen en stoer zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo flauw dit, die man is in de vijftig, en lopt tegen haar te blazen als een achterlijke, niets wat ze doet is goed, wie is hier nu een kind????????????????????????
Dat heeft met haar lading uit het verleden te maken,quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jezus sanne stel je niet zo aan.![]()
Jankt weer alsof er iemand dood is.
+1quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wil toch zo volwassen en stoer zijn?
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon mot ff een strotversmotsing krijgen
en een ontstoken eksteroog
tot zn Teen maar flink in de schimmel gaat
met zn vuile sjaggo muil
gsmme zeg .. klootviooldat zij ,als 19jarige niet zo tegen sjon mag pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat pikt ie niet
Dat mormel is al vanaf dag één aan het klagen en zeiken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onmacht en woedequote:Op woensdag 27 juni 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga jij es ff een maandje Zjon opvoedehquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Vind ik niet.quote:
Sjon heeft der uitgekaffert.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:10 schreef mario390 het volgende:
wat is nu weer gebeurd met sanne?niemand gaat hen
hij mot lkkr zn smoel houwequote:Op woensdag 27 juni 2018 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat zij ,als 19jarige niet zo tegen sjon mag pratendat pikt ie niet
en je acht van een volwassen vent iets meer tact!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zij heeft nog een excuus, Sjon niet!quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ouder gezeik is niet van toepassing daar. Ze vloekt zelf de hemel bij elkaar en tieft iedereen de grond in. Ja Karmaquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:11 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vind ik niet.
John is ouder en je zou toch een stuk meer wijsheid van hem mogen verwachten.
Bovendien loopt hij bijna iedereen af te blaten vandaag.
Thnx ga het zo proberen......quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
moet je even in of uizoomen met je browser
Wie wel?quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:12 schreef sjampoeh het volgende:
ze kan niet leven met zo'n man.. ik snap dat
Mevrouw Sjonniequote:
opvoeden??? krijg moordneigeingen van die ouwe gek! dit kan niet, hij bullied dat meisje, de jongste van de groep NB!quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Ga jij es ff een maandje Zjon opvoedeh
dit kan zo niet
ouwe zeikstraal verpest alles
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
opvoeden??? krijg moordneigeingen van die ouwe gek! dit kan niet, hij bullied dat meisje, de jongste van de groep NB!
Brandon deed een pogingquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:10 schreef mario390 het volgende:
wat is nu weer gebeurd met sanne?niemand gaat hen
Sadistquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Pak em Braam ...
10 min .. jankt ie![]()
![]()
Misschien had er jaren eerder iemand zo tegen haar tekeer moeten gaanquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ouder gezeik is niet van toepassing daar. Ze vloekt zelf de hemel bij elkaar en tieft iedereen de grond in. Ja Karma
weet ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Sanne gedraagt zich idd ook onuitstaanbaarquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ouder gezeik is niet van toepassing daar. Ze vloekt zelf de hemel bij elkaar en tieft iedereen de grond in. Ja Karma
ik val net in, geen idee waar het over gaat maar ik snap het nu al.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Thnx ga het zo proberen......
Wat is Sjon een naarling......waarom zo op mensen afgeven als je zelf niet lekker in je vel zit.....niemand doet het goed.....hij is hun vader niet en ook niet hun baas. Hij is net als de rest gewoon een bewoner.....hij verpest de sfeer en moet anders lekker naar moederdevrouw.....
Je hebt daar een sterk punt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Misschien had er jaren eerder iemand zo tegen haar tekeer moeten gaan
Was ze nu niet zo brutaal geweest
Goede samenvattingquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
john was boos op haar.![]()
sanne huilt.
john is stom.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
weet ik nietJe spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
john is een grote boerenlul,krijgt een veel te grote mond en denkt dat hij alles is daar,sanne is de enige die tegen hem ingaat,alleen jammer dat hij niet luistert,hij denkt dat omdat hij ouder is alle wijsheid in pacht heeft,nou johnieboy daar vergis je je in.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjon zn eigen kinderen zullen wel perfect zijn, of al achter het behang geplakt
okequote:Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
john was boos op haar.![]()
sanne huilt.
john is stom.
zo werkt dat niet!quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ach hou opquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:16 schreef Tengano het volgende:
Sanne is in feite ook geestelijk misbruikt door haar ex,
iets wat ze volgens mij niet helemaal verwerkt heeft.
Dat zijn wel dingen die nu aangeraakt worden met dat
lompe gedrag van die asociale pisflikker
nee joh, die gaat straks ook weer iemand uitschelden voor 'koetwaaif' aan het hek krijgen we dat gedoe weerquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:14 schreef sjampoeh het volgende:
vrouw van sjon: je hebt een lul van een kerel.. haal hem op
oh ok en daarom moet ze maar door een ouwe gek een kopje kleiner gemaakt worden????????quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Sanne gedraagt zich idd ook onuitstaanbaar
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon al een harde .. ??
van zn grote uitbarsting ..
kind huilt .
prima gedaan zjon .. sterk ook
LUL!!!!
met je kuterrige bankjes
en je plastic camping
tyf op daar
precies ditquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:16 schreef krabje het volgende:
[..]
john is een grote boerenlul,krijgt een veel te grote mond en denkt dat hij alles is daar,sanne is de enige die tegen hem ingaat,alleen jammer dat hij niet luistert,hij denkt dat omdat hij ouder is alle wijsheid in pacht heeft,nou johnieboy daar vergis je je in.
Nee. Ik blijf bij mn standpunt dat John gezien zijn leeftijd beter zou moeten weten.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh ok en daarom moet ze maar door een ouwe gek een kopje kleiner gemaakt worden????????
sanne is nog een puber en dit gedrag hoort erbij,maar john vind alleen zichzelf belangrijk en kijkt niet naar anderen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh ok en daarom moet ze maar door een ouwe gek een kopje kleiner gemaakt worden????????
wa Sjon doet is verbaal geweld, is verboden, mag niet, hoort niet, en werkt nietquote:
Maar wie is hij die denkt dat nu te kunnen gaan doen.......ik mag haar ook niet......maar zou haar dan een beetje ontwijken.....te keer trekken doet hij thuis maar.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja geen probleem mee, ze zit daar als een vorst met haar gescheurde enkels en denkt dat ze de koningin is daar. Hulde John. Kut kipquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wa Sjon doet is verbaal geweld, is verboden, mag niet, hoort niet, en werkt niet
juist,nog even en de rest krijg ook de pest aan hem.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wa Sjon doet is verbaal geweld, is verboden, mag niet, hoort niet, en werkt niet
thuis waarschijnlijk welquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ongelooflijk, zo dwing je geen respect af bij je kinderen hoor!
Dat is het ergste juist, dat boeit hem geen reetquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
Weet de grote boze John wel wat hij heeft aangericht bij dit meisje?!
Wat? Echt gekozen? En dat wilde hij nooitquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:20 schreef chufi het volgende:
Mike de net gekozen leider van de groep.... Vanavond in de late uitzending meer
Ik heb ook niet de indruk dat hij haar opzoekt. Eerder andersom. En dan heeft Sanne in de afgelopen weken natuurlijk wel al meer aanvaringen gehad daar, door haar pubergedrag.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wie is hij die denkt dat nu te kunnen gaan doen.......ik mag haar ook niet......maar zou haar dan een beetje ontwijken.....te keer trekken doet hij thuis maar.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft hij (john) met geluid geschreeuwd?
Duh.. hij heeft niet staan pantomimen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft hij (john) met geluid geschreeuwd?
DIt is wat er net op TV werd verteldquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:22 schreef eskil het volgende:
[..]
Wat? Echt gekozen? En dat wilde hij nooit
Nee, dat doe je door zoete broodjes te bakken en hen overal hun zin in te geven.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ongelooflijk, zo dwing je geen respect af bij je kinderen hoor!
Tot zoquote:
Ze is 19 tochquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Duh.. hij heeft niet staan pantomimen.
Wat?quote:
gewoon zijn idiote bankjes aan gort slaan .quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:23 schreef Silves het volgende:
Zou ze Sjonnie vanavond in mekaar rammen? over de tafel slepen, zoals ze normaal doet..och maar ze loopt weer als een kieviet
Zal hem een bockworst wezen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef Charmian het volgende:
En john heeft geen idee dat ze zo boos is?
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat gedrag van een 19-jarige tegenover mij pik ik niet!" - 27 juni 2018
x6mxlrz
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Pa van Sanne
kom vanaaf ff aant hek..
ze kan wel een opstekert gebruiken
.. je ken gewoon zeggeh
Heeij zjon ..
tis mijn dochter he ,..
ik rij zo ff door naar Delft
naar jouw schatje
waar je huis woond
zeikstraal..
John heeft een temperament maar Sanne is ook al weken aan het ziekenquote:
Pa van Sanne
kom vanaaf ff aant hek..
.. je ken gewoon zeggeh
Heeij zjon ..
tis mijn dochter he ,..
naar jouw schatje
waar je huis woond
zeikstraal..
inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dit kind heeft blijkbaar niks meegemaakt als ze hierom al boos wordt
Dan heeft ze vanavond weer gescheurde polsen ..weer uit de runningquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef krabje het volgende:
[..]
gewoon zijn idiote bankjes aan gort slaan .
nog leuker, de brokstukken op het kampvuurquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef krabje het volgende:
[..]
het is wel zo dat hij iedere keer sanne moet hebben,die man duld geen tegenspraak en sanne doet dat wel(als enige) en dat zint meneer john niet,het is gewoon een hufter.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef MacDeMarco het volgende:
sanne: ik kan niet meer met die man, als dit zo doorgaat loop ik de poor uit! het gaat maar door en door
Alle kistjes opstapelen en groot kampvuur makenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef krabje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat gedrag van een 19-jarige tegenover mij pik ik niet!" - 27 juni 2018
x6mxlrz
zit wel iets van waarheid in,john wil met de eer strijken dat hij dan een fantastisch kippenhok heeft gemaakt,hij geilt op veren in zijn reet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Krissie waaid bij Sanne aan
Sanne verteld
wat er gebeurden
Sjon wil niet dat Sann aan dr kippenhok werkt
ze doet niets ..ze doet te veel
steeds anders .altijd boven op Sanne
.
Pa van Sanne
kom vanaaf ff aant hek..
.. je ken gewoon zeggeh
Heeij zjon ..
tis mijn dochter he ,..
naar jouw schatje
waar je huis woond
zeikstraal..
Ja, maar waarom wacht hij zolang met dat hok dan hoor hem al dagen erover......quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:28 schreef Soury het volgende:
John heeft het kippenhok terecht afgekeurd. Het zag er niet uit en de kippen lopen er zo onderdoor. Cristel gaf het zelf toe en doet nu alsof haar neus bloed
maar dan heeft ze wel haar gram gehaaldquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan heeft ze vanavond weer gescheurde polsen ..weer uit de running
Mee eensquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Als haar moeder dit niet wil, had ze haar geen toestemming moeten geven aan dit programma mee te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Nog 1 keer Sjon, so booossss, ik , als mijn moeder dit ziet.....
ow heerlijkquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
nog leuker, de brokstukken op het kampvuur
volgende week is ze aan de beurtquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar waarom wacht hij zolang met dat hok dan hoor hem al dagen erover......
Sanne wilde dat zelf doen toch? Maar het was een beetje misluktquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
mja dat is ook pas de 30ste keer dat ze dit zegt...quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alle kistjes opstapelen en groot kampvuur maken
Laat me raden? Jeff/Adriaan?quote:
Afgesproken met zijn alle, dat er na de rommelmarkt, het kippehok nr 1 werd om te bouwen!.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben geen Sanne fan maar dit gun ik haar niet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:19 schreef Rhosyn het volgende:
Sanne is behoorlijk van streek nu. Ze snikt en kan bijna geen adem halen. Kan ook niet praten daardoor.
Ze kan ook niet stoppen met huilen.![]()
Wat een eikel die John met zijn grote bek.......
Dat heeft Mike gedaan, die zei tegen haar kom op we maken hem nu......quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Sanne wilde dat zelf doen toch? Maar het was een beetje mislukt
Nee joh, ZIJN hamer wordt dan bot....quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef Tengano het volgende:
John kan natuurlijk helemaal niet hebben dat iemand anders dat kippenhok maakt
zeker niet een vrouw
John wil natuurlijk graag zelf met de eer gaan strijken
Cristel is daar echt wel nodig.......quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef BirdsEyeView het volgende:
Adje jogt dwars tussen een vuurspuwende sanne en een sussende christel door
En waarom? Dat mokkel kan geen kritiek verdragen. Ja john is wat hard maar kom op.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben geen Sanne fan maar dit gun ik haar niet.
Ze blijft maar snikken.
Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze had hem zo de vijver ingetieft hoor.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef Vinamp het volgende:
Sanne d'r halve kont komt uit dat broekje
+1quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cristel is daar echt wel nodig.......
wie sanne of john,volgens mij zijn ze dat allebei.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Van een mug een olifant maken is nogal zwak uitgedrukt in dit geval.
Man man man, wat een aansteller.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
Maar het was Sanne dus die gezegd had "Heb je je dag niet"
Ook prima maar het was een aanfluitingquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft Mike gedaan, die zei tegen haar kom op we maken hem nu......
Het is ook maar maatje Lquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef Vinamp het volgende:
Sanne d'r halve kont komt uit dat broekje
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon op de BBQ Crematie![]()
![]()
![]()
met een appel in zn zeikmuil en een bos winterpeen in zn hol
Ze kan ook niet anders dan Sanne nu maar laten razen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cristel is daar echt wel nodig.......
Hoe durft ze en haalt ze het in haar hoofd.......quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kon mij niet voorstellen dat ie daar kwaad om was....quote:
is een normalen vraagquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
ja, maar ze is 19 en dan mag dat nietquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
sanne. Labiele kutpuber.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:33 schreef krabje het volgende:
[..]
wie sanne of john,volgens mij zijn ze dat allebei.
Ik vind hier ook de uitdrukking....pannenkoek....2 kanten echt van toepassingquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
En waarom? Dat mokkel kan geen kritiek verdragen. Ja john is wat hard maar kom op.
Ja, maar Sjon gaat niet op Mike afstappen en zeggen wat heb jij nu gemaakt met hulp van Sanne.....quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook prima maar het was een aanfluiting
fixedquote:
John grijpt gewoon elke reden aan om te zeiken heeft niets met haar te makenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, maar ze is 19 en dan mag dat niet
Hangt er van af hoe het gevraagd wordt.quote:
Maakt niet uit toch. John had het over het kippenhok, Sanne over zichzelfquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar Sjon gaat niet op Mike afstappen en zeggen wat heb jij nu gemaakt met hulp van Sanne.....
Ja, en dat doet ze goed, langzaam proberen haar te kalmeren......quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:33 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ze kan ook niet anders dan Sanne nu maar laten razen.
Proberen de druk van die ketel te krijgen.
Kind is niet voor rede vatbaar nu
En gevoel van timing...quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe het gevraagd wordt.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:34 schreef Silves het volgende:
Maar omgedraaid als Sjonnie haar in de vijver flikkert..staat hier en daar alles op zijn kop..die meid is gewoon een vies uitdagertje pas goed bij die korpsbal!!
Ojawel..was echt deze week op de streams! recht in zijn gezicht.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar Sjon gaat niet op Mike afstappen en zeggen wat heb jij nu gemaakt met hulp van Sanne.....
quote:
ze vroeg het aan hem,maar ja het is king john he,die ziet alles als aanvallend.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe het gevraagd wordt.
nee tuurlijk niet, vanaf het moment datie opstaat tot hij naar bed gaat alleen maar zeikenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
John grijpt gewoon elke reden aan om te zeiken heeft niets met haar te maken
Als je die "gate" maar zelf bouwt en zonder spijkersquote:
of 14quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:36 schreef BirdsEyeView het volgende:
Uhmmmm Sanne maar de duur van je bui nu gedraagt zich wel naar iemand van 19.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:36 schreef BirdsEyeView het volgende:
Uhmmmm Sanne maar de duur van je bui nu gedraagt zich wel naar iemand van 19.
Zou hij beter worden als Sanne hem bouwt denk je?quote:
Aandachts hoerquote:
Sanne heeft het gebouwdquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou hij beter worden als Sanne heb bouwt denk je?
john zal toch niet bang zijn dat zij het beter doet en hij dan niks heeft om op te zeikenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat haar ook wat doen,quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee toch? Mikequote:
Wat is daarmee?quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:24 schreef Goldencharly het volgende:
Ja hoor daar komt de ex weer voorbij
Bij alles haalt ze het verleden met haar ex erbij.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:39 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Ik mis dat dus steeds
Meestal is dat 23:00 uur.quote:
misschien komt ie nog een keer langsquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:39 schreef Goldencharly het volgende:
Goffer de goffer kap es met die tyfus ex van je![]()
![]()
![]()
Ik denk Shownieuws laat rond 23 uurquote:
uitgenodigd ook nogquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
misschien komt ie nog een keer langs
dus datquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Laat haar ook wat doen,
het is ook haar Utopia,
John hoeft toch niet alles te bepalen en maken
Zou kunnen.quote:
Kan ook Sanne aan de lijn schreeuwen hoe en watquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee toch? Mike
Sanne wil een nieuwe bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |