Lekker spelers opleiden voor de topquote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
halen en nog twee jaar bij ajax laten zou op zich niet verkeerd zijn.
Oh maar dat hoop ik sowieso wel, ook voor het toernooi zelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hopen dat Kroatië morgen gehakt maakt van Denemarken. Liever te vroeg dan te laat dat Dolberg weer instroomt.
Ach wat is dan een pure centrumspits? Met een goede voetballer voorin kom je al een heel eind en Dolberg kan prima afmaken. Als de speelstijl maar goed op hem is afgesteld.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Dolberg is geen pure centrumspits . Eerder een type Tomasson die rond een sterke centrumspits moet spelen en er onder kan komen
Iemand die een bal kan vasthouden als een soort kapstok . Dolberg laat zich vaak aftroeven met de rug naar het doel.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wat is dan een pure centrumspits? Met een goede voetballer voorin kom je al een heel eind en Dolberg kan prima afmaken. Als de speelstijl maar goed op hem is afgesteld.
Daar is wel iets op te verzinnen, iets meer zwerven.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die een bal kan vasthouden als een soort kapstok . Dolberg laat zich vaak aftroeven met de rug naar het doel.
Hopelijk lost briljante Haggie het op ja. Zoals Hiddink al jaren geleden zei : ''Lopende mensen zijn veel moeilijker te verdedigen dan stilstaande''quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is wel iets op te verzinnen, iets meer zwerven.
Het verbaast me sowieso altijd hoe extreem weinig er gelopen wordt zonder bal.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk lost briljante Haggie het op ja. Zoals Hiddink al jaren geleden zei : ''Lopende mensen zijn veel moeilijker te verdedigen dan stilstaande''
Moet je ook veel conditie voor hebben en dat is niet echt het favoriete onderdeel hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het verbaast me sowieso altijd hoe extreem weinig er gelopen wordt zonder bal.
Ten Hag krijgt ze meestal toch wel goed fitquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook veel conditie voor hebben en dat is niet echt het favoriete onderdeel hier.
Hopelijk nu ook . Toch blijft het vreemd dat vele andere clubs dat niet willen zienquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag krijgt ze meestal toch wel goed fit
Ik zag het onder Bosz een beetje gebeuren. Goed druk zetten en ruimte creëren zou een club als Ajax toch echt vrij moeiteloos moeten kunnen tegen clubs uit het rechterrijtje. In plaats van die lijn door te trekken zit je afgelopen seizoen weer tegen zaaddodend getik aan te kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook veel conditie voor hebben en dat is niet echt het favoriete onderdeel hier.
Dat was ook Europees dat ze die druk ontwikkelden . Competitiepot erna waren ze moe en futloos.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zag het onder Bosz een beetje gebeuren. Goed druk zetten en ruimte creëren zou een club als Ajax toch echt vrij moeiteloos moeten kunnen tegen clubs uit het rechterrijtje. In plaats van die lijn door te trekken zit je afgelopen seizoen weer tegen zaaddodend getik aan te kijken.
Dat bewegen zonder bal is wel één van de vele punten waarom het niveau hier een stuk matiger is.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk nu ook . Toch blijft het vreemd dat vele andere clubs dat niet willen zien
Kampioenen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo, dat Lippstadt weet weer waar het staat.
Nou gemiddeld kost iedere blessure bij Ajax wel een jaar, dus ga er maar vanuit dat hij voor het seizoen 2019-2020 wel kan aansluiten.quote:Op zondag 1 juli 2018 09:50 schreef TheJanitor het volgende:
Is er al iets bekend over de blessure van Van de Beek? Kan hij binnenkort aansluiten?
Dat is waar. Maar ik hoop eigenlijk dat het wel meevalt met onze Donny.quote:Op zondag 1 juli 2018 10:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nou gemiddeld kost iedere blessure bij Ajax wel een jaar, dus ga er maar vanuit dat hij voor het seizoen 2019-2020 wel kan aansluiten.
Ik ook.quote:Op zondag 1 juli 2018 10:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik hoop eigenlijk dat het wel meevalt met onze Donny.
Alle Hennies oprotten.quote:Op zondag 1 juli 2018 11:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar treuren doen wij niet, zou Hennie zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |